Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (304. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
548.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TOMASETTO MULTİ VALF PRİNS SİLVERLİNE KİT İLE BİRLİKDE

    BAYİLERE GELİYOR YANSANAYİSİNİ ŞU AN HİÇBİR BAYİİ TAKMAZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çetinsayotogaz -- 23 Nisan 2014; 11:26:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    araç nedir?

    Honda civic 2007 dream otm.
    Sorularımıza cevap gelmediğine göre net bilgi yok galiba. Net bilgi olmadanda kimse yazmak istememiş.
    Prins bayileri cevaplayabilirse memnun oluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sönmez usta prince iki çeşit kit var deniyor. Biri ucuz diğeri ise pahalı olan. Tabi bu yanlış bir anlatım olabilir. Araca göremi belirleniyor kitler yada isteğe göremi araca takılıyor. Kocaelinde iki bayi var sizin bilginiz vamı bu işlerde usta çok önemli. Kit ne kadar iyi olursa olsun işçilik iyi değilse yanarız. Hem araç sahibi hemde araç sıkıntıya girecektir. Zaten prince taktırırsam üç yıllık garantide yanacak.
  • PRİNS ANADOLU P kullanıcısına yanıt
    Prins Silverline modelinde OBD II özelliği var mı?
  • altrea kullanıcısına yanıt
    Prinsin hiç bir ürününde OBD II özelliği yoktur, gerekte yoktur, çünkü Prins Master Slave çalıştığından zaten aracın ihtiyaç duyduğu şekilde çalışır anlık düzeltmeye gerek yoktur.
    Diğer kitler Euro4 ve Euro5 motorlu araçlarda arıza lambasını yakmamak için bu özelliğe ihtiyaç duyar, ancak Prins zaten bu araçlarda arıza lambası yakmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinfsahin


    quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Prins Silverline modelinde OBD II özelliği mevcut mu?

    Bu soruya ek olarak ben prinsin silverline modelinde kullandığı enjektörlerin hangi marka/fabrika tarafından üretildiği/teminedildiğini sorayım. Prinsin kendi enjektör fabrikası mı var yoksa fason olarak bir üreticidenmi temin ediyor (otomobil firmalarının bazı parçaları başka üreticilerden temini gibi) ediyorsa hangi markadır?
    Prins silverline taktırmayı düşünüyorum. İzmir'de Ali usta Eylül otogaz tavsiye edilmiş bazı sayfalarda.

    Sayın prins Anadolu bu soruyu cevaplarmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PRİNS ANADOLU P kullanıcısına yanıt
    Sayın prins Anadolu yukardaki soruma cevap verebilirmisiniz. Teşekkürederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam Teşekkürler..

    Ama 16bit 32 bit farkı nedir.İlk kez duyuyorum bu ayrıntıyı.bunu bir işletim sistemi olarak düşünürsek 32 bite 16 bit kurulup çalışabilir ama daha yavaş.

    Ayrıca Prins'in sahip olduğu master slave hakkında bilgi verirmisiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altrea -- 24 Nisan 2014; 20:00:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahinfsahin


    quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Prins Silverline modelinde OBD II özelliği mevcut mu?

    Bu soruya ek olarak ben prinsin silverline modelinde kullandığı enjektörlerin hangi marka/fabrika tarafından üretildiği/teminedildiğini sorayım. Prinsin kendi enjektör fabrikası mı var yoksa fason olarak bir üreticidenmi temin ediyor (otomobil firmalarının bazı parçaları başka üreticilerden temini gibi) ediyorsa hangi markadır?
    Prins silverline taktırmayı düşünüyorum. İzmir'de Ali usta Eylül otogaz tavsiye edilmiş bazı sayfalarda.

    prins sislverline enjektörü yine keihin corp tarafından prins için özel üretilmektedir . eylül otogazda dönüşüm yaptırabilirisniz .
    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özsoy-Lpg Market

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahinfsahin


    quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Prins Silverline modelinde OBD II özelliği mevcut mu?

    Bu soruya ek olarak ben prinsin silverline modelinde kullandığı enjektörlerin hangi marka/fabrika tarafından üretildiği/teminedildiğini sorayım. Prinsin kendi enjektör fabrikası mı var yoksa fason olarak bir üreticidenmi temin ediyor (otomobil firmalarının bazı parçaları başka üreticilerden temini gibi) ediyorsa hangi markadır?
    Prins silverline taktırmayı düşünüyorum. İzmir'de Ali usta Eylül otogaz tavsiye edilmiş bazı sayfalarda.

    prins sislverline enjektörü yine keihin corp tarafından prins için özel üretilmektedir . eylül otogazda dönüşüm yaptırabilirisniz .
    selamlar

    Silverline enjektörler Keihin.Corp,by Üretilmiyor. başka bir üretici tarafından üretilen enjektör.





    Sönmez usta ve özsoy lpg market cevaplar için teşekkür ederim ancak şu enjektör meselesinde doğru nedir?
    Ali usta Eylül otogaza gidecem montaj için fırsat bulunca
    Silverline taktıracam maliyetten dolayı sadece meraktan enjektörü kimin ürettiğini bilmek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sağol...
  • ---- KİA SPORTACE GDI 2012 PRİNS LİGUİ MAX LİKİT LPG MONTAJ RESIMLERİ--

    ÇETİNSAYOTOGAZ LPG SİSTEMLERİ GDI FSI TFSI TSI LPG MONTAJINDA----

    --- TEK ADRES BOSTANCI OTO SANAYİ SİTESİ ATAŞEHİR İSTANBUL---




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özsoy-Lpg Market

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahinfsahin


    quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Prins Silverline modelinde OBD II özelliği mevcut mu?

    Bu soruya ek olarak ben prinsin silverline modelinde kullandığı enjektörlerin hangi marka/fabrika tarafından üretildiği/teminedildiğini sorayım. Prinsin kendi enjektör fabrikası mı var yoksa fason olarak bir üreticidenmi temin ediyor (otomobil firmalarının bazı parçaları başka üreticilerden temini gibi) ediyorsa hangi markadır?
    Prins silverline taktırmayı düşünüyorum. İzmir'de Ali usta Eylül otogaz tavsiye edilmiş bazı sayfalarda.

    prins sislverline enjektörü yine keihin corp tarafından prins için özel üretilmektedir . eylül otogazda dönüşüm yaptırabilirisniz .
    selamlar

    Silverline enjektörler Keihin.Corp,by Üretilmiyor. başka bir üretici tarafından üretilen enjektör.





    kim üretiyor ?




  • merhabalar,

    2006 model mazda 6 aracım var. aracımda 80.000 km'dir prins vsi lpg sistemi mevcut ve aracım şu anda 103.000 km'de. son zamanlarda motor soğukken lpg ye geçişte devir rolanti devrindeyken stop etme, buna ek olarak sıcak motorda lpg de seyir halindeyken tekleyerek benzine geçme, hemen peşine 2-3 saniye içinde lpg ye geçme, ardından tekrar benzine geçme sıkıntısı yaşıyorum. bunu peş peşe 3-4 kez yaptıktan sonra ise tamamen benzine geçiyor ve aracı stop edip çalıştırmadığım sürece benzinde yoluma devam ediyorum. bu benzin lpg geçişleri esnasında yeşil lpg seviye ışıkları sönüp, yaklaşık 1 saniye benzin ışığı dahil bütün ışıklar kapalı kaldıktan sonra ilk önce parlak benzin ışığı yanıyor ve hemen peşine lpg ye geçiyor. yukarıda da dediğim gibi bunu 3-4 kere tekrarlayıp sonra tamamen benzinde kalıyor. bu geçişler esnasında da lpg sistemi sesli uyarı vermiyor. bazen 100 km de hiç yapmıyor bazende 5 km içinde 2-3 kere yapıyor. lpg de kullanırken aracın gidişinde, çekişinde, rolantisinde bir problem olmuyor..

    takım filtrem yaklaşık 10.000 km önce değişti, sigortaları kontrol ettim ve gözle görülür bir sıkıntı göremedim...

    sıkıntım ne olabilir? teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apojitsu -- 28 Nisan 2014; 1:09:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apojitsu

    merhabalar,

    2006 model mazda 6 aracım var. aracımda 80.000 km'dir prins vsi lpg sistemi mevcut ve aracım şu anda 103.000 km'de. son zamanlarda motor soğukken lpg ye geçişte devir rolanti devrindeyken stop etme, buna ek olarak sıcak motorda lpg de seyir halindeyken tekleyerek benzine geçme, hemen peşine 2-3 saniye içinde lpg ye geçme, ardından tekrar benzine geçme sıkıntısı yaşıyorum. bunu peş peşe 3-4 kez yaptıktan sonra ise tamamen benzine geçiyor ve aracı stop edip çalıştırmadığım sürece benzinde yoluma devam ediyorum. bu benzin lpg geçişleri esnasında yeşil lpg seviye ışıkları sönüp, yaklaşık 1 saniye benzin ışığı dahil bütün ışıklar kapalı kaldıktan sonra ilk önce parlak benzin ışığı yanıyor ve hemen peşine lpg ye geçiyor. yukarıda da dediğim gibi bunu 3-4 kere tekrarlayıp sonra tamamen benzinde kalıyor. bu geçişler esnasında da lpg sistemi sesli uyarı vermiyor. bazen 100 km de hiç yapmıyor bazende 5 km içinde 2-3 kere yapıyor. lpg de kullanırken aracın gidişinde, çekişinde, rolantisinde bir problem olmuyor..

    takım filtrem yaklaşık 10.000 km önce değişti, sigortaları kontrol ettim ve gözle görülür bir sıkıntı göremedim...

    sıkıntım ne olabilir? teşekkürler...

    merhaba
    sıkıntının tam olarak ne olduğunu söylemek inanın çok güç ilk olarak akla basınç sensörü geliyor ama arızanın tam olarak ne olduğunu öğrenmek için ilk fırsatta yetkili prins servsisni uğramanızda fayda var .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: apojitsu

    merhabalar,

    2006 model mazda 6 aracım var. aracımda 80.000 km'dir prins vsi lpg sistemi mevcut ve aracım şu anda 103.000 km'de. son zamanlarda motor soğukken lpg ye geçişte devir rolanti devrindeyken stop etme, buna ek olarak sıcak motorda lpg de seyir halindeyken tekleyerek benzine geçme, hemen peşine 2-3 saniye içinde lpg ye geçme, ardından tekrar benzine geçme sıkıntısı yaşıyorum. bunu peş peşe 3-4 kez yaptıktan sonra ise tamamen benzine geçiyor ve aracı stop edip çalıştırmadığım sürece benzinde yoluma devam ediyorum. bu benzin lpg geçişleri esnasında yeşil lpg seviye ışıkları sönüp, yaklaşık 1 saniye benzin ışığı dahil bütün ışıklar kapalı kaldıktan sonra ilk önce parlak benzin ışığı yanıyor ve hemen peşine lpg ye geçiyor. yukarıda da dediğim gibi bunu 3-4 kere tekrarlayıp sonra tamamen benzinde kalıyor. bu geçişler esnasında da lpg sistemi sesli uyarı vermiyor. bazen 100 km de hiç yapmıyor bazende 5 km içinde 2-3 kere yapıyor. lpg de kullanırken aracın gidişinde, çekişinde, rolantisinde bir problem olmuyor..

    takım filtrem yaklaşık 10.000 km önce değişti, sigortaları kontrol ettim ve gözle görülür bir sıkıntı göremedim...

    sıkıntım ne olabilir? teşekkürler...

    merhaba
    sıkıntının tam olarak ne olduğunu söylemek inanın çok güç ilk olarak akla basınç sensörü geliyor ama arızanın tam olarak ne olduğunu öğrenmek için ilk fırsatta yetkili prins servsisni uğramanızda fayda var .


    basınç sensöründen olsa gaz bitmiş gibi davranıp, diit diit diye öterek benzine geçmez mi ustam? benim aklıma regülatör ısı sensöründen başka bir şey gelmiyor açıkcası...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apojitsu

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: apojitsu

    merhabalar,

    2006 model mazda 6 aracım var. aracımda 80.000 km'dir prins vsi lpg sistemi mevcut ve aracım şu anda 103.000 km'de. son zamanlarda motor soğukken lpg ye geçişte devir rolanti devrindeyken stop etme, buna ek olarak sıcak motorda lpg de seyir halindeyken tekleyerek benzine geçme, hemen peşine 2-3 saniye içinde lpg ye geçme, ardından tekrar benzine geçme sıkıntısı yaşıyorum. bunu peş peşe 3-4 kez yaptıktan sonra ise tamamen benzine geçiyor ve aracı stop edip çalıştırmadığım sürece benzinde yoluma devam ediyorum. bu benzin lpg geçişleri esnasında yeşil lpg seviye ışıkları sönüp, yaklaşık 1 saniye benzin ışığı dahil bütün ışıklar kapalı kaldıktan sonra ilk önce parlak benzin ışığı yanıyor ve hemen peşine lpg ye geçiyor. yukarıda da dediğim gibi bunu 3-4 kere tekrarlayıp sonra tamamen benzinde kalıyor. bu geçişler esnasında da lpg sistemi sesli uyarı vermiyor. bazen 100 km de hiç yapmıyor bazende 5 km içinde 2-3 kere yapıyor. lpg de kullanırken aracın gidişinde, çekişinde, rolantisinde bir problem olmuyor..

    takım filtrem yaklaşık 10.000 km önce değişti, sigortaları kontrol ettim ve gözle görülür bir sıkıntı göremedim...

    sıkıntım ne olabilir? teşekkürler...

    merhaba
    sıkıntının tam olarak ne olduğunu söylemek inanın çok güç ilk olarak akla basınç sensörü geliyor ama arızanın tam olarak ne olduğunu öğrenmek için ilk fırsatta yetkili prins servsisni uğramanızda fayda var .


    basınç sensöründen olsa gaz bitmiş gibi davranıp, diit diit diye öterek benzine geçmez mi ustam? benim aklıma regülatör ısı sensöründen başka bir şey gelmiyor açıkcası...

    merhaba

    daha önce de dediğim gibi sorunun kaynağı bir çok şey olabilir ... devir problemi kesici valfler tesisatta bir temassızlık en yakın prins servsine uğrayacak olursanız yardımcı olacaklardır .

    selamlar




  • Merhaba arkadaşlar/ustalar 2007 model bmw 3.16i araç aldım.

    Aracın özellikle şehir içi benzin tüketimi oldukça fazla lpg taktırmayı düşünüyorum. Araştırmalar sonucu prins markasını tavisye eden bir çok kullanıcı olduğunu fark ettim. Ancak kafama takılan bazı noktalar var.

    Geçmişte (o zaman sıralı sistemler yoktu) babamın lpg li aracı vardı, sabah doğru düzgün çalışmama, boşa atınca stop etme vs gibi bir çok sorun yaşadık o yüzden lpg ye bir türlü sıcak bakamıyorum. Şimdi sıralı sistemlerin oldukça geliştiğini aracın lpgli olduğunun bile anlaşılmadığını vs yazmış arkadaşlar ama hep o kötü tecrübeler kafama takılıyor.

    Araç şu an 23 bin km de ve daha önce lpg uygulanmamış, sizce prins marka taktırsak, rolantide, çekişte, kışın çalıştırmada vb. sorunlar yaşama ihtimali var mıdır? Şehir içinde ev ile işin arası 11 km, sıralı sistem kullanılmaya başlandığından ilk etapta benzinle çalışıyor galiba. 11 km çalıştırıp-stop etmek için kısa bir mesafe midir? Böyle bir durumda lpg hala ekonomik olurmu?

    Son olarak prins marka kiti bursa da hakkıyla uygulayacak bir yer var mıdır?

    Yardımcı olursanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: apojitsu

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: apojitsu

    merhabalar,

    2006 model mazda 6 aracım var. aracımda 80.000 km'dir prins vsi lpg sistemi mevcut ve aracım şu anda 103.000 km'de. son zamanlarda motor soğukken lpg ye geçişte devir rolanti devrindeyken stop etme, buna ek olarak sıcak motorda lpg de seyir halindeyken tekleyerek benzine geçme, hemen peşine 2-3 saniye içinde lpg ye geçme, ardından tekrar benzine geçme sıkıntısı yaşıyorum. bunu peş peşe 3-4 kez yaptıktan sonra ise tamamen benzine geçiyor ve aracı stop edip çalıştırmadığım sürece benzinde yoluma devam ediyorum. bu benzin lpg geçişleri esnasında yeşil lpg seviye ışıkları sönüp, yaklaşık 1 saniye benzin ışığı dahil bütün ışıklar kapalı kaldıktan sonra ilk önce parlak benzin ışığı yanıyor ve hemen peşine lpg ye geçiyor. yukarıda da dediğim gibi bunu 3-4 kere tekrarlayıp sonra tamamen benzinde kalıyor. bu geçişler esnasında da lpg sistemi sesli uyarı vermiyor. bazen 100 km de hiç yapmıyor bazende 5 km içinde 2-3 kere yapıyor. lpg de kullanırken aracın gidişinde, çekişinde, rolantisinde bir problem olmuyor..

    takım filtrem yaklaşık 10.000 km önce değişti, sigortaları kontrol ettim ve gözle görülür bir sıkıntı göremedim...

    sıkıntım ne olabilir? teşekkürler...

    merhaba
    sıkıntının tam olarak ne olduğunu söylemek inanın çok güç ilk olarak akla basınç sensörü geliyor ama arızanın tam olarak ne olduğunu öğrenmek için ilk fırsatta yetkili prins servsisni uğramanızda fayda var .


    basınç sensöründen olsa gaz bitmiş gibi davranıp, diit diit diye öterek benzine geçmez mi ustam? benim aklıma regülatör ısı sensöründen başka bir şey gelmiyor açıkcası...

    merhaba

    daha önce de dediğim gibi sorunun kaynağı bir çok şey olabilir ... devir problemi kesici valfler tesisatta bir temassızlık en yakın prins servsine uğrayacak olursanız yardımcı olacaklardır .

    selamlar

    sıkıntıyı hallettim ustam...

    tesisatı kontrol etmek için kurcaladığımda rpm (devir) modülünün boşta, davlumbazın arkasında, suyun çamurun içinde boşta sallandığını gördüm. onu meydana çıkarıp arabayı çalıştırdığım zaman içinden zırıltı şeklinde role sesi geldiğini ve oynattıkça, hatta elimi üzerine değdikçe arabanın stop ettiğini tespit ettim. dün de gidip anelsan otogazda (sahibi soner ve zafer bey sağolsun çok iyi insanlardır) rpm modülünü değiştirdim. şu anda hiç bir sıkıntı yok. yalnız ayar yapılırken, soner bey enjektörlerin tam kapasite çalıştığını görünce fark ettik ki 2.0 motor 147 beygir arabaya memduh ustacık (öz zirve otogaz) denen adam mavi enjektör takmış. montajı ben yaptırsam asla böyle bir hileye düşmezdim ama benden önceki sahibi montajı yaptırdığı ve olaylardan anlamadığı için adamın bu cahilliğinden faydalanıp memduh ustacık adamı kandırmış, dolandırmış diyorum artık. bir de utanmadan fark edilmesin diye enjektörlerin etiketli yüzlerini aşağı doğru verip gizlemiş sahtekar...

    mavi enjektör: max 26,8 hp destekler,
    turuncu enjektör: max 36,2 hp destekler.

    4 silindir x 26,8 hp = 107,2 hp. yani normal şartlarda 107,2 hp'yi destekleyen bir enjektör takmış aracıma...

    oysa ki benim aracıma;

    4 silindir x 36,2 = 144,8 hp'yi destekleyen turuncu enjektör takması lazımdı...

    1.6 motorlara bile turuncu enjektör takılırken, bu adam 2.0 motor arabaya mavi enjektör takmış...

    enjektörler tam kapasite çalıştığı için performansta bir sıkıntı yok ama bu çalışma şartlarından dolayı enjektörler yıpranıyor o da ayrı bir konu. enjektörleri aça aça açacak yer kalmamış. bir yerde artık enjektörler yetemese, ayar yapacak değer kalmadı. elbet bir gün zamanından, vaat edilenden önce patlayacak elimde...


    sizce ben bu memduh ustayı ne yapayım? dava mı açayım? mahkemeye mi vereyim? şikayet mi edeyim? montaja dair elimde bütün evrakları var arabamın. ara söyle diyeceksin belki ama aradan 4 sene geçmiş ne yapayım diyecek. ben o kadar bilendim ki dünden beri, 2 sene mahkeme beklemeye razıyım. yeter ki bunun hesabını/karşılığını/cezasını versin/çeksin. bir akıl verin bana...

    teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apojitsu -- 1 Mayıs 2014; 16:37:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 386sx25

    Merhaba arkadaşlar/ustalar 2007 model bmw 3.16i araç aldım.

    Aracın özellikle şehir içi benzin tüketimi oldukça fazla lpg taktırmayı düşünüyorum. Araştırmalar sonucu prins markasını tavisye eden bir çok kullanıcı olduğunu fark ettim. Ancak kafama takılan bazı noktalar var.

    Geçmişte (o zaman sıralı sistemler yoktu) babamın lpg li aracı vardı, sabah doğru düzgün çalışmama, boşa atınca stop etme vs gibi bir çok sorun yaşadık o yüzden lpg ye bir türlü sıcak bakamıyorum. Şimdi sıralı sistemlerin oldukça geliştiğini aracın lpgli olduğunun bile anlaşılmadığını vs yazmış arkadaşlar ama hep o kötü tecrübeler kafama takılıyor.

    Araç şu an 23 bin km de ve daha önce lpg uygulanmamış, sizce prins marka taktırsak, rolantide, çekişte, kışın çalıştırmada vb. sorunlar yaşama ihtimali var mıdır? Şehir içinde ev ile işin arası 11 km, sıralı sistem kullanılmaya başlandığından ilk etapta benzinle çalışıyor galiba. 11 km çalıştırıp-stop etmek için kısa bir mesafe midir? Böyle bir durumda lpg hala ekonomik olurmu?

    Son olarak prins marka kiti bursa da hakkıyla uygulayacak bir yer var mıdır?

    Yardımcı olursanız sevinirim.

    merhaba

    aracınıza sayısız PRİNS montajI yapmış biri olarak şunu bilmenizi isterim prins ile tüm olumsuzlukları kesinlikle unutun iyi ve tecrübeli bir serviste PRİNS dönüşümü yaptırıp aracınızn keyfini sürmeye başlayın .aracınız lpg ile %100 uyumludur .

    selamlar




  • 
Sayfa: önceki 302303304305306
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.