Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Presscott tütüyoooooo!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
31
Cevap
0
Favori
369
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Presscott tütüyoooooo!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj
    İşlemi 3.0 Ghz HT Presscott. Ben o\c falan yapmadım.
    İşlemci kışın ortasında 50c .Aynı zamanda işlemci 50c de iken fan ÖKÜZ gibi BÖĞÜRÜYOOOoooo... Kışın böyleyse yazın işlemci üstünde ızgara yapılır ya.
    Bana sessiz ve iş görür ucuz bi fan öneren var mı?(biliyorum çok şey istedim)
    N'olur bişeyler önerin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KeK -- 23 Aralık 2004, 11:42:03 >



    |
    |




  • Yarbay
    3092 Mesaj
    50 derece normal prescott için. boşa para harcama. zaten istediğin özellikte de fan yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj
    prescot çok ısınan bir işlemci.Fan olarak 7000 CU ALMANI TAVSİYE EDERİM.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8088 Mesaj
    bendede aynısı var masa üstü 50 c falan odada ısıtıcı yok yazın 87 c yi görmüştüm
    |
    |
    _____________________________
    Acı su da tatlı su da berraktır. Sakın görünüşe aldanma. Görünüşte herkes insandır ama gerçek insan HAL ehli olandır! (Hz.Mevlana)
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj
    revizyon farkı arkadaşlar. eger işlemciniz rev 1 se tabiri caiz se öküz gibi ısınır. ama rev 2 ise ısınmaz. çünkü rev. 2 lerde ısınma sorunu kaldırılmıştır. benim şu an 3,0@3,6 da 42c main bord ise 20c
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    122 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: KeK

    İşlemi 3.0 Ghz HT Presscott. Ben o\c falan yapmadım.
    İşlemci kışın ortasında 50c .Aynı zamanda işlemci 50c de iken fan ÖKÜZ gibi BÖĞÜRÜYOOOoooo... Kışın böyleyse yazın işlemci üstünde ızgara yapılır ya.
    Bana sessiz ve iş görür ucuz bi fan öneren var mı?(biliyorum çok şey istedim)
    N'olur bişeyler önerin.




    YAPma YAW AL SANA ÖNERİ:

    E-5'e ÇIKKKK
    |
    |
    _____________________________
    YAŞASIN IKARUS KARDEŞLİĞİ




  • Yarbay
    9370 Mesaj
    E-5 e cık
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj
    Lan zorba gelirsem yanına
    olursun TORBA.
    Anlayan anladı...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    299 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: hoja

    revizyon farkı arkadaşlar. eger işlemciniz rev 1 se tabiri caiz se öküz gibi ısınır. ama rev 2 ise ısınmaz. çünkü rev. 2 lerde ısınma sorunu kaldırılmıştır. benim şu an 3,0@3,6 da 42c main bord ise 20c

    rev 1 mi 2 mi
    nerden anlarız?
    |
    |
  • Binbaşı
    1346 Mesaj
    Prescott'u savunanlar nerde?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3071 Mesaj
    iyide prescot için 50 derece gayet normal bence...

    ayrıca öküz gibi böğüroy demekle çirkin bir davranış yapmışsın. zannerdersem fanının çok ses çıkardığını filan anlatmaya çalışmısın.


    sorunlarımız ne kadar düzgün anlatırsak o kadar çok yardım alırız...
    |
    |
    _____________________________
    nuk ta thashe dot qe te dashuroj
  • Binbaşı
    1130 Mesaj
    presscot için normal bir deger
    |
    |
    _____________________________

    CUMHURİYET'İMİZE SAHİP ÇIKALIM...
  • Yarbay
    2513 Mesaj
    hem intel hem ısınıyo hemde pahalı ne esprisi kaldıki o zaman intel in
    |
    |
    _____________________________
    2007 Alfa Romeo 147 Distinctive
  • Yarbay
    3071 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jaydee

    hem intel hem ısınıyo hemde pahalı ne esprisi kaldıki o zaman intel in



    |
    |
    _____________________________
    nuk ta thashe dot qe te dashuroj
  • Yarbay
    6892 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: jaydee

    hem intel hem ısınıyo hemde pahalı ne esprisi kaldıki o zaman intel in

    bişey unutmuşsun
    HEMDE PERFORMANSI AMD YE GORE DUSUK
    |
    |
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT
  • Teğmen
    122 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: TEKnaKILLAH


    quote:

    Orjinalden alıntı: jaydee

    hem intel hem ısınıyo hemde pahalı ne esprisi kaldıki o zaman intel in

    bişey unutmuşsun
    HEMDE PERFORMANSI AMD YE GORE DUSUK



    |
    |
    _____________________________
    YAŞASIN IKARUS KARDEŞLİĞİ




  • Yarbay
    7309 Mesaj
    rev.2 / 3.0E prescott 3.0 default. idle 34c load 45c 3.0@3.85 idle 42c load 55c
    |
    |
    _____________________________
    Q6600@3.8G__1.385v__Vid1.2125v_Thermalright Ultra-120 Extreme__ 2x NANOXIA FX12-1250 __DFI Lanparty DK P35-T2RS__Crucial Ballistix Tracer 2*2Gb_HİS 5850 Cooling_Thermalright HR-03 GT ___Sandisk 120GB Extreme SSD __ 22'' Samsung SyncMaster T220 __Logitech MX1000 _Logitech G15___ Nova Killer __GIGABYTE 3D AURORA 570 Case_ Silverstone Olympia 850W


    Windows 7 x64
  • Binbaşı
    1156 Mesaj
    arkadaşım prescot işlemciler çok ısınıyor diyorlar ama arkadaşıma yeni aldık,daha dün topladık,önce 79 derecelere çıktık sonra termal macun falan ve uygun soğutucularla bunu 37-39 derecelere kadar düşürdük ve şu anda o/c yaptık 3.75 ghz de kullanıyoruz ve sıcaklık oyunlarda 51-53 arası geziyor,bunları bi düşün,uygun kullanımlarda o kadar ısınması mümkün değil,ayrıca çok güzel bir işlemci.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5306 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6143 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    Since 2004
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
google reklamları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.