Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.408
Cevap
92
Favori
382.910
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Modem satışımız bulunuyor fakat taksitli bir satış sistemimiz maalesef yoktur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oursoft -- 3 Mart 2022; 15:24:28 >
  • Merhaba, mevcutta Türknet kullanıyorum. Yakınlarda zam yapma planınız yoksa ben de almak istiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.


    Temmuz ayına kadar bir zam planımız bulunmuyor. Bu süreç sonrasında yüksek bir maliyet artışı olmadıkçada zam yapmayı düşünmüyoruz. Eğer bir zam planlaması olacaksada piyasa koşullarının altında ilerleyemeyi düşünüyoruz zaten.

  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Peki şuan tam olarak ne yapması gerekiyor mevcutta aboneliği olanlar? Türknet için Türk Telekom geldi fiber modem verdi gitti bu modem kalacak sizin bilgilerle mi devam edeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiglat Pileser kullanıcısına yanıt

    Dairenizde fiber altyapı varsa kiralanan modem mülkiyeti firmamıza geçiş yaptıktan sonra bize geçecektir. Aboneliği iptal edince firmamıza göndermeniz gerekiyor yada bizdende farklı firmaya geçerseniz geçiş yaptığınız firmaya geçer mülkiyeti.

    Eğer firmamıza geçiş yapmak istiyorsanız sitemizde bulunan başvuru formu, sözleşme ve geçiş formunu doldurup firmamıza göndermeniz gerekmektedir. Evraklar ulaştıktan sonra iki iş günü içinde geçiş tamamlanır ve modeminiz otomatik olarak kurularak bizim üzerimizden internet kullanmaya devam edersiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı işler bol kazançlar diliyorum. 7 Mayıs’ta, mevcut TTNet üyeliğimi sonlandırıp, firmanıza başvurmayı düşünüyorum. İki sorum olacaktı. Haziran sonu - Eylül ortası tarihleri arasında yazlık evimizde oluyoruz. Acaba hizmeti dondurmak mümkün mü bu tarihler arasında? Bir de altyapı sorgulattığım zaman 100 Mbps olarak görünüyor. Bende de Türk Telekom’un verdiği TP-LINK WD9970 modem var. Bu modem yeterli gelir mi? Teşekkür ederim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederiz.

    Yıl içersinde 3 ay dondurma hakkınız bulunuyor. Dondurulan her ay için 30 TL ücret alınmaktadır.

    Kullanmış olduğunuz modem AC desteği yok gibi duruyor. Normal modemlerde kablosuz olarak 40Mbps civarında hızları kullanabilirsiniz. Yüksek hızları kablosuz olarak görmek istiyorsanız AC destekli modem temin etmenizi tavsiye ederiz. Yüksek hızlı tarifeler kullanmıyorsanız bu modem işinizi görecektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt

    TTNet i kapatmadan aboneliğini taşıyın hocam daha hızlı olur hem de bağlantı ücreti ödemezsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba. ben evde suan için superonline fiber kullanıyorum evimde ayrıca bir telefon hattı geliyor. bu hattan 2. bir internet bağlatmak istiyorum. ben bina içindeki dolaba kadar ethernet kablosu çeksem. gelen arkadaş bağlantı için(eğer gelecekse) kolayca bağlantımı yapabilir mi? gelen kişi evde olmadığımız takdirde aşağıdan bağlantıyı yapıp gitme gibi şansları varmı.

  • Şu an superonline altyapısı üzerinden Vodafone fiber kullanıyorum. Binada Telekom fiberde var. Geçiş yaparsam daireye bağlantı yapılacak galiba.. 10 martta taahhüt bitiyor en kolay ve masrafsız size nasıl geçiş yapabilirim? Özelden yazabilirsiniz ayrıca. Yada iletişim numarası paylaşabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkishCoder kullanıcısına yanıt

    Binanızda bulunan Telekom kutusundan dairenize kadar kablo çektikten sonra başvurunuzu yapın. Eğer binadaki Telekom kutusundan Ekipler üç bırakıp sonradan siz etiketlenmiş ucu bağlayabilirim diyorsanız böyle bir işlem yaptırabiliriz.

    Yada evde kurulum başlatılır. Ekipler sizi arar müsaitseniz kurulum yapılır. Müsait değilseniz uygun bir zamanı iletirsiniz iş akışına uygunsa o zaman kurulur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ordan Geçenbay kullanıcısına yanıt

    Eğer binanızda Telekom altyapısı üzerinden fiber varsa ücretsiz olarak kurulum kampanyamızdan yararlanabilirsiniz. Başvuru evraklarını doldurup kargo ile bize göndermeniz yeterlidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba sistemde türk telekom fiber var görünüyor ama aşağı kutuya gelmiş eve çekme işlemini kim yapabilir size başvursak olur mu hali hazırda vdsl ttnet kullanıcısıyım

  • izmirlim21 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Bina girişinde bulunan fiber kutudan daireye fiber kablo çekme işini normalde kurulum ve aktivasyona gelen ekipler yapmıyorlar fakat bazı durumlarda iş yoğunluğu olmadıklarında yada kolay bir şekilde çekiliyorsa yapabiliyorlar.


    Fiber kablonuz yoksa Türk Telekom müdürlüklerinden temin edebiliyorsunuz yada elektrikçilerden alabilirsiniz. Kablonun sadece binanızda bulunan fiber kutudan dairenize çekilmesi gerekiyor uçları ile ilgili işlemleri kurulum ekibi yapacaktır.

  • turknet abonesiyim, kendime ait modemim var, altyapı sorgulaması yaptığımda "Girmiş olduğunuz adreste 0 Mbps VDSL internet hizmeti bulunmaktadır. Hemen aşağıdaki tarifelerden birini seçerek başvuru yapabilirsiniz." şeklinde sonuç alıyorum. P100 tarifesini kullanabilir miyim? Abonelik başvurusu yaparsam süreç nasıl ilerliyor? Turknet aboneliğimi siz mi iptal ediyorsunuz?

  • Netleştirebilmek için adresinizi özel mesaj olarak iletebilir misiniz. Sistemsel bir sorun olabilir.

    Geçiş işlemlerinde işletmeci değişiklik formu doldurulup firmamıza ulaştıktan sonra iptal süreci ile biz ilgileniyoruz.

  • Rakamlar şimdilik iyi. Yalnız Türknetten aldığım 100MB fiber hizmeti sizin altyapı sorgusunda "altyapı yok" uyarısı olarak aldım. Hatta çevre apartmanlar fiber gösterirken bizim apartman altyapı yok uyarısında. Güncelleme yapmanız gerekiyor sanırım.


    Düzeltme: Hiç bir sağlayıcı altyapı görmüyor şu an. Sanırım sorun var. Düzelirse geçiş planlıyayım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 4 Mart 2022; 13:36:1 >
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Dijital basvuru sureci nasil oluyor ? Evraklar kargolanmiyor mu ?


    Ikincisi, mevcut binada fiber var ama evimde fiber kablo yok, asagidan eve bakir kablo geliyor, telefon hatti var yani, duvar icinden geciyor. Eskiden bu hattan internet kullaniyordum, sonra kablonete gectim, fiberde kurulum esnasinda ekstra yapilmasi gereken bir sey var mi ?


    Son olarak, iki yil pesin ya da 1 yil pesin odeme gibi bir olanak var mi ? Malum fiyatlar cok dalgali.

  • Gatetrans kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Altyapı sorgulama sistemi aktif kullanımda ve şuan sorgu sonuçları geldiği gibi fiber bir noktada sorgulama yaptık sonuç döndü. Belki anlık bir sorun yaşamış olabilirsiniz. İsterseniz özel mesal olarak adresinizi iletin kontrol edelim.

  • mitokondrioglukadayi kullanıcısına yanıt

    Dijital başvuru süreci aktif olduğunca kuryemiz bulunduğunuz yere gelip başvuru sözleşmelerini dijital ortamda imzalayarak abonelik sürecini tamamlayacak. Ardından kurulum ekipleri gelerek aktivasyonunuz yapılacak.


    Binanızda fiber altyapı var ve dairenize kadar fiber kablo gelmiyorsa bazı durumlarda kuruluma gelen ekipler eğer kolay yoldan çekiliyor yada iş yoğunluğu yoksa kablo çekimini yapabiliyor. Fakat bazı durumlarda kablo çekme işlemini yapamıyorlar bu durumlar için sizin ya telekom müdürlüğüne giderek fiber kablo talep etmeniz yada bir elektrikçiden fiber kablo almanız gerekiyor. Ardından binada bulunan fiber kutudan dairenize kadar kabloyu çekmeniz lazım. Uçlarını evinize gelen telekom ekipleri çakacaklar.


    Maalesef uzun süreli peşin ödeme sistemimiz yoktur. Faturanız çıkar ve faturanızı ödersiniz. Bunun dışında önden ödeme yapmak gibi bir durumumuz maalesef bulunmuyor.





  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.