|
Merhaba. Kullanıcı bilginizi özel mesajla iletin kontrol edelim uygun görürseniz. Kurulum tamamlanmadan herhangi bir ödeme yansımayacaktır. |
|
_____________________________
|

|
Merhaba. Kullanıcı bilginizi özel mesajla iletin kontrol edelim uygun görürseniz. Kurulum tamamlanmadan herhangi bir ödeme yansımayacaktır. |
|
_____________________________
|
|
Sorun çözülmüş, fakat sorun takibi ve çözümüyle alakalı fikrimce gidilecek çok yolunuz var. İyi günler |
|
_____________________________
|
|
Yaşadığınız soruna istinaden dün itibariyle açılan arıza bildiriminiz bugün sonuçlanmış gözükmektedir. Bu süreçte yaşadığınız ne gibi olumsuz deneyimler bulunuyor? İletebilirseniz eksiklerimizi gidermek isteriz. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yaşadığınız sorun altyapı kaynaklı genel arıza sebebiyle yaşanmıştır. Siz komşularınızda internetin olduğunu iletmişsiniz ama Türk Telekom tarafında bu sorunun genel arıza olduğu ve binada internetin olmadığı ve gerekli düzenlemenin kendileri tarafından sağlandığı iletilmiştir. Siz farklı bir görüşteyseniz tekrar iletin araştırma yapalım. Son 10 iletiyi kontrol ettiğimizde bizim gördüğümüz eksiklik siz arıza kaydını açmadan önce bir genel arıza varsa bunu size bildirmek olabilirdi. Bunun ile ilgili yazılım birimimiz gerekli müdahaleyi yapıyorlar yarına kadar süreci tamamlayacağız. Artık genel bir arıza varsa siz arıza kaydı açmadan önce size genel bir arıza yaşandığının bilgisi iletilecektir. Şuan sorun yaşadığınız esnada online işlemler üzerinde hat bilgisi menüsünden hattınız ile ilgili bir sorun olup olmadığını sizde anlık olarak kontrol edebilirsiniz. Şuan ki sistem dışında çağrı merkezimizi interaktif bir yapıya geçirdik. 0850 303 79 69 numaralı telefonumuz üzerinden test edebilirsiniz. Çok kısa bir süre sonra 0850 346 7 346 numaralı telefonumuzu da bu yapıya geçireceğiz. Çağrı merkezi üzerinden aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz. 1- Toplam borç bilginizi, kalan gün sayınızı, tarife bilginizi, online işlemler bilginizi, banka hesap numaralarımızı interaktif bir şekilde sorgulayabilirsiniz. 2- Yaşadığınız sorun hakkında belli başlıklar üzerinden hızlı bir şekilde arıza kaydı bırakabilirsiniz. 3- Aktif başvurunuz yada talebiniz hakkında bilgi alabilirsiniz 4- Planlı bakım çalışmaları yada genel arızalar gibi olası kesintiler hakkında hızlı bir şekilde bilgilendirme alabilirsiniz. Şuan müşteri memnuniyetini sağlamak için interaktif bir çağrı merkezimiz ve online işlem merkezimiz bulunmaktadır. Tüm bunların yanında Telegram hızlı işlem botumuz bulunuyor ve çok kısa bir süre sonra Whatsapp destek hattımızı da interaktif bir yapıya geçireceğiz. Bir sonraki süreçte daha hızlı çözüm sağlamak için elimizden geldiğince gelişme sağlayacağımıza emin olabilirsiniz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oursoft -- 20 Eylül 2022; 17:19:52 > |
|
_____________________________
|
|
''Siz komşularınızda internetin olduğunu iletmişsiniz ama Türk Telekom tarafında bu sorunun genel arıza olduğu ve binada internetin olmadığı ve gerekli düzenlemenin kendileri tarafından sağlandığı iletilmiştir.'' Bunun resmi olarak ispatlayabilir misiniz ? Çünkü binada yaşayan komşularımdan iss lerine başvurtup bunu ispatlayabilirim.Burada da paylaşabilirim. Sorun şu ki başta söylediklerimin hala arkasındayım. Sorumsuz bir firmasınız. İnternetim pazar akşamı genel bir arıza ile kesilmesine rağmen dediğinize göre ! bu konudan haberdar olmamanız bir yana ertesi günü 12 de kayıt açmam, sonrasında gün içerisinde hiçbir şekilde dönüş yapılmaması, sonrasında forumdan yazmam ve ancak bugün salı günü arızayla ilgili geri dönüş yapılması ve sonrasında çözülmesi verdiğiniz hizmet anlayışını iyi bir şekilde ortaya koyuyor. ''bizim gördüğümüz eksiklik siz arıza kaydını açmadan önce bir genel arıza varsa bunu size bildirmek olabilirdi.'' buna gerçekten gülecek olan çok arkadaşım var. Sizin var olma sebeplerinizden biri bu. Sorunları bildirmek ve çözmek. Müşteri olarak issle ilişkimizin en önemli iki parçası. Sorunları bildirmek ve çözmek.! ''Bunun ile ilgili yazılım birimimiz gerekli müdahaleyi yapıyorlar yarına kadar süreci tamamlayacağız. Artık genel bir arıza varsa siz arıza kaydı açmadan önce size genel bir arıza yaşandığının bilgisi iletilecektir.'' ben sebep olduysam ne mutlu bana :) gerçekten ilginç. Bir iss firmasının yapı taşlarından biri oldum artık .! :=) Eğer ben binada internet olduğunu ispatlarsam ki bunu yapacağım yani komşularımdan rica edip isslerinin uygulamalarına girip son 2 3 gün veri akışlarının ekran görüntülerini alıp burada paylaşacağım. Siz o zaman suçu kime atacaksınız. Eskice bir binada oturduğum için muhtemelen bütün firmalar Türk Telekom'un alt yapısını kullanıyor. Yapacağım şey şu tekrardan şu iletinizi paylaşayım. ''Siz komşularınızda internetin olduğunu iletmişsiniz ama Türk Telekom tarafında bu sorunun genel arıza olduğu ve binada internetin olmadığı ve gerekli düzenlemenin kendileri tarafından sağlandığı iletilmiştir.'' Haklı çıkmak uğruna bile olsa gerçekten denememeniz gerek bir yoldu bu sizin için. Binada internet vardı ve bunu bir şekilde resmi yollardan ispatlayıp burada paylaşacağım.Sonrasında benden ve sizden hizmet almaya niyetlenmiş arkadaşlardan özür dileyecek misiniz peki ? Genel manada bu iş ahlakına sahip firmalardan özür falan beklemem ama sonuçta forumda görüp internet bağlatan arkadaşlar var. Resmi olarak Türk Telekom'un binada internetin olmadığını ifade ettiğini ispatlayın bir zahmet. Dip not : 2 gündür Türk Telekom abonesi olan üst komşumun internetine bağlanarak forumda yazışıyorum. Hatta mobil erişim noktası yapıp bilgisayarıma neti o şekilde bağladım. Yukarıda paylaştığım sslerden birinde bunu anlayabilirsiniz. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkblue2828 -- 20 Eylül 2022; 18:23:51 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Oysaki en büyük acımdı Gülüşüm..
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Oysaki en büyük acımdı Gülüşüm..
|
|
Genel arızanın sebebini ve nereleri etkilediğini biz dahil hiç bir firma maalesef bilemiyor. Her firma kendi abonelerine ait devreleri görebiliyor. Bizde Türk Telekom ne derse bunu size iletiyoruz. Binanızda başkaları bu genel arıza süresince internet kullandığınız iddaa ediyorsa bunu Türk Telekom'a iletir ve bize neden bu şekilde bilgi verdiğini sorgularız. Bizim ve bizim gibi hizmet veren hiç bir firmanın altyapı sorumluluğu yoktur. İnternetiniz pazar akşamı kesildiyse bunu bize sizin bildirmeniz gerekmektedir. Biz sizin internetinizin kesildiginde işlem başlatmayız. Hiç bir internet firmasıda bu şekilde bildirim olmadan işlem başlatmazlar. Biz hattınızda genel arıza olup olmadığını size online işlemler üzerinden iletiyoruz. Bunu yapan bir kaç firma var sadece. Bırakmış olduğunuz arıza kaydına istinaden 2 iş günü dolmadan sürecin tamamlandığıda görülmektedir. Sonuç olarak internetiniz Pazar günü genel arıza sebebiyle kesilmiş ve sizde bize bunu pazartesi günü iletmiş gözüküyorsunuz. Bizde konu hakkında sizi aynı gün bilgilendirmişiz. Ertesi günde genel arıza Türk Telekom tarafından giderilmiştir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Altyapınız eğer fiberse ücretsiz kurulum yapılmaktadır. Eğer altyapınız VDSL ise ve aktif olarak internet hizmeti kullanmiyorsanız 100 TL kurulum ücreti bulunuyor. VDSL olup aktif bir internet hizmeti kullanıyorsanız ücretsiz geçiş yapabilirsiniz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Alışveriş yaptıklarım : (Çek kupon aldıklarım)gunner92fb,Evrekas,hacikemal,muratsahin2003,noktaa,elmass_s,rockerboy-h,boxor,maestro_of_world
|
|
Merhaba. Aktif internet hizmetinizi sonlandırıp firmamızdan fiber hizmet alabilirsiniz. Fiber kurulumlar ücretsizdir. Bu sayede hem geçişi hemde ardından fibere nakil sürecini beklemeden sadece fiber kurulum sürecini beklersiniz. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
türk telekomdan geçiş yapıyorum. belgeleri dün gönderdim. ancak şunu sormayı unutmuşum. mevcut telekomun verdiği modem ile mi hizmet almaya devam edeceğim? yoksa onu iade edip kendim yeni bir modem mi almam gerekiyor? |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Geçiş süreci 2 iş günüdür. Karşı işletmecinin bu süreç içerisinde geçişi onaylaması beklenmektedir. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Eğer altyapınız fiberse aynı modem ile hizmet almaya devam edeceksiniz. VDSL ise ve modemi kiralık almadıysanız yine bu modem ile devam edebilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
@oursoft Merhaba.Yeni abonelikte belli bir süre fiyat garantisi var mı ? Yoksa sonraki ayda ne zam gelirse o uygulanır mı ? |
| _____________________________ |
|
Merhaba. Taahhütsüz hizmet verdiğimiz için herhangi bir fiyat garantimiz bulunmamaktadır. Fakat her zaman söylediğimiz gibi biz fiyat artışı yaptığımızda piyasa koşullarına göre yine en uygun fiyatlarla hizmet veriyor olacağız. |
|
_____________________________
|
|
fiber 100 turknet kullanıyorum.bize verdikleri modem var.size geçersem modemim değişecekmi yoksa aynı modemi kullanmaya devammı edeceğim?aylık ne kadar ücret ödeyeceğim? |
|
_____________________________
|
|
Merhabalar, PoyrazNet'i (gerçek fiber olarak) kullanan arkadaşlar sizden rica etsem şu ping testini yapıp "unloaded" kısmında yazan veriyi paylaşır mısınız lütfen? @oursoft Turknet'ten X bir firmaya yeni geçtim, ama ping sorunu yüzünden memnun değilim. Sizin firmaya geçmek için beklemem gereken bir süre mi var acaba? |
|
_____________________________
|