Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (137. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.475
Cevap
76
Favori
400.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Banka kaynaklı değil hocam. Firma baksın bi zahmet kesmeden önce borç alacak durumuna. 130TL olan borç odemeden sonra 0 görünüyordu online işlemlerde, iki gün sonra kestiler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • SerkanGD kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Kredi kartınız ile online ödeme yapmanız en sağlıklı yöntem fakat ödeme sonrası ödenmemiş faturanızın olup olmadığını 5 dakika içerisinde kontrol edebilirseniz net olabilir. Bazen banka rezerve tarafta güvenlik amacıyla ödemeleri tutabiliyor. Sizde buna denk gelmiş olabilirsiniz. Şuan on binlerce abonemiz online ödeme sistemini kullanıyor bir sorun oluşmamaktadır.

    _____________________________
  • Kocareis0685 K kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Başvuru süreçlerine biz maalesef karışamıyoruz. Biz başvurunuzu oluştururuz kurulum olarak Türk Telekom ekipleri belli bir iş akış planına göre kurarlar. Sizin sürecinizi incelemek için özel mesaj olarak kullanıcı bilginizi iletin kontrol edelim uygun görürseniz. İptal etmek istiyorsanız çağrı merkezi üzerinden süreci tamamlayabilirsiniz.

    _____________________________
  • Bende fatura işini çözemedim tam olarak. Online işlemlere söyle bir yazı yazmışlar.


    "Değerli abonemiz, ilk ay faturanız parçalı olarak oluşturulmaktadır. Oluşan tutarlardan bir tanesi aboneliğinizin başladığı aydan ay sonuna kadardır. Diğeri bir sonraki ayın başlangıcından 13'üne kadar olacak şekilde hesaplanmaktadır. Örnek olarak abonelik tarihiniz "17 Ağustos 2022" tarihindedir. "17 Ağustos 2022" tarihinden "31 Ağustos 2022" tarihine kadar kullanım tutarınız ve "1 Eylül 2022" ile "13 Eylül 2022" arası kullanım tutarınız ayrı ayrı hesaplanmaktadır. Bu tutarları "13 Eylül 2022" tarihine kadar ödeyebilirsiniz. Kullanım dönemleri her ayın 13'ünden 13'üne olacak şekildedir."


    Anladığım kadarı ile ayın 13 den 13 ne fatura son ödeme tarihleri. Ayın ekimin 1inde Eylül 13 Ekim 13 faturası çıkacak. Yani kullandığımız ayın sonu son ödeme tarihi oluyor. Tahminim abone sayılarıda belli bir sayıya ulaştı. Otomatik ödeme ve tam pdf fatura oluşturma olmalı. faturalar tam detaylı olmalı.

    _____________________________




  • Vallahi ne fatura konusuymuş bitmedi gitti. Anlaşılmayacak ne var anlamadım. Firma tarife dönemini 1-30 değil 13-13 tanımlamış. İster bilgilendirme ister faturalandırma deyin, ayın birinde fatura tutarını size bildiriyor, ayın 13' üne kadar ödeme süresi vermiş. Ödenmemesi halinde hattın kısıtlanacağını belirtmiş. Tarife bitiş tarihiyle son ödeme tarihi aynı gün yapıp faturayı tahsil etmek istemiş. 01Mrt arkadaşımız da bu konuya değinmiş. O kısmı ön ödemeli ben ise ön faturalandırma dedim. Firma böyle bir yöntem seçmiş. Önemli olan size fatura bilgilendirmesi zamanında yapılmış mı, son ödeme tarihi bildirilmiş mi , aldığınız hizmetin tutarı ile fatura tutarı uyuşuyor mu ve ödeme işlemi doğru şekilde gerçekleşmiş mi? 100 tl altında taahhatsüz internet hizmeti vermeniz mi acaba sorun teşkil ediyor. Kasıtlı mı yapılıyor bu anlamadım. Kişisel olarak algılanmasın, genel olarak paylaşıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HesaplıBilgi -- 16 Eylül 2022; 8:14:55 >
    _____________________________
  • Merhabalar altyapım destekliyor başvuruyu buradan yaparsak avantajı nedir?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Online işlemler üzerinden kredi kartını tanımlayarak otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz. Ayrıca ödemenizin hemen ardından faturanıza online işlemler üzerinden e-fatura olarak ulaşıp indirebilirsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fatura ödeme dönemlerinizi ilk fatura ödemenizin ardından kendi istediğiniz günlere çekebilirsiniz.

    Örneğin benim faturalarım her ayın ilk günü olacak şekilde ödemek istiyorum derseniz bunuda yapabiliriz.

    Diğer taraftan bizde bazı tartışmaları anlamakta güçlük çekiyoruz bazenPoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • uysal1001 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Foruma özel bir kampanyamız bulunmuyor.

    Aşağıdaki adresten başvuru işlemlerini başlatabilirseniz

    https://poyraznet.com/basvuru-yap


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Selamlar benimde cumartesi evraklar teslim alındı ve pazartesi veya salı günü işleme alınmıştı ama hala ses yok geçiş konusunda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 13'ünde evrakları göndermiştim, dün işlemlere başladıklarına dair mesaj atılar, bugün geçişim tamamlandı.


    Hemen 100 mbit'e online işlemlerden geçiş yaptım. Hız şu anlık düşük görünüyor birde yarın deneyeceğim.






    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş





    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş




    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş
    _____________________________




  • erdenx E kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Kullanıcı bilginizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim.

    _____________________________
  • Altyapım kötü olduğu için hızı 50 mbps e sabitlettim. Az önce 30dk önce internet çok yavaştı modemi kapatıp açtım ondan beri internete çıkamıyorum. Yok. Lütfen kontrol eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saatlerdir internetim yok ve muhatap hiçbir kişi de yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX 6300 4.1 GHz OC İşlemci ---- MSİ 970 GAMİNG PRO CARBON Anakart ---- Kingston HyperX Fury 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM ---- MSİ GTX 750 Tİ 2GB ---- Sandisk SSD Plus 240 GB ---- Seagate 1 TB HDD ---- Dark Freezer XL 12CM Blue LED Fan 4X Isı Borulu CPU Soğutucu ---- SilverStone 620W 80+ Bronz Tam Modüler PSU ---- Zalman Z11 NEO Kasa
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Mesai saati dışında olduğu için müşteri hizmetleri yok. Dsl ışığı kırmızı 2 modemle denedim. Tarife değişikliği de yaptım ki sinyal kesilip tekrar gelsin diye ancak nafile benim çözebileceğim bi sorun yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX 6300 4.1 GHz OC İşlemci ---- MSİ 970 GAMİNG PRO CARBON Anakart ---- Kingston HyperX Fury 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM ---- MSİ GTX 750 Tİ 2GB ---- Sandisk SSD Plus 240 GB ---- Seagate 1 TB HDD ---- Dark Freezer XL 12CM Blue LED Fan 4X Isı Borulu CPU Soğutucu ---- SilverStone 620W 80+ Bronz Tam Modüler PSU ---- Zalman Z11 NEO Kasa
  • Hiçbir çalışma yok. Gündüz 13 ten beri böyle. Hızım çok düşüktü modemi yeniden başlattım daha da gelmedi internet.Ek olarak paket değişikliği anında oluyor bugün ters giden birşey var. @HesaplıBilgi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hiddenside -- 18 Eylül 2022; 18:42:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX 6300 4.1 GHz OC İşlemci ---- MSİ 970 GAMİNG PRO CARBON Anakart ---- Kingston HyperX Fury 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM ---- MSİ GTX 750 Tİ 2GB ---- Sandisk SSD Plus 240 GB ---- Seagate 1 TB HDD ---- Dark Freezer XL 12CM Blue LED Fan 4X Isı Borulu CPU Soğutucu ---- SilverStone 620W 80+ Bronz Tam Modüler PSU ---- Zalman Z11 NEO Kasa
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.