Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (138. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
7.475
Cevap
76
Favori
400.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Splitter yok, modemsel sorun yok 2 farklı modemle denedim. Modemde bağlantı hızı görülüyor ancak erişim yok. Hatay




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hiddenside -- 18 Eylül 2022; 19:58:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX 6300 4.1 GHz OC İşlemci ---- MSİ 970 GAMİNG PRO CARBON Anakart ---- Kingston HyperX Fury 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM ---- MSİ GTX 750 Tİ 2GB ---- Sandisk SSD Plus 240 GB ---- Seagate 1 TB HDD ---- Dark Freezer XL 12CM Blue LED Fan 4X Isı Borulu CPU Soğutucu ---- SilverStone 620W 80+ Bronz Tam Modüler PSU ---- Zalman Z11 NEO Kasa
  • hiddenside H kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Hat kalitesi kötü durumda olduğu için bağlantı askıda kalmış gözüküyor. Hattı resetledik ve 50Mbps kilidi oluşturduk. Şuan bir sorun gözükmemektedir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teşekkür ederim. En kısa zamanda iss değişeceğim. Kapasite kötü evet , müşteri hizmetleri olmadığını fark etmemek benim hatamdı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX 6300 4.1 GHz OC İşlemci ---- MSİ 970 GAMİNG PRO CARBON Anakart ---- Kingston HyperX Fury 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM ---- MSİ GTX 750 Tİ 2GB ---- Sandisk SSD Plus 240 GB ---- Seagate 1 TB HDD ---- Dark Freezer XL 12CM Blue LED Fan 4X Isı Borulu CPU Soğutucu ---- SilverStone 620W 80+ Bronz Tam Modüler PSU ---- Zalman Z11 NEO Kasa
  • hiddenside H kullanıcısına yanıt

    Sorununuz düzeldiyse geçmiş olsun. Altyapı düzelmedikçe hangi iss'ye geçsenizde aynı hat kalitesi ve hızı alacaksınız. Çok değişen birşey olacağını zannetmiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Altyapı kötü zaten. Ancak hat askıya düşmemesi adına hızı 50 ye düşürdük ve buna rağmen böyle bir durum oluştu. Hızın daha düşük bi değer sabitlenmesi bile günü kurtarırdı. Ayrıca normalde altyapım berbat değil. Aşırı derece kopma yapamıyorum. Ev içi kabloları yenileyeceğim o zaman eve gelen kablo mu evdeki mi anlayacağım. Daha önce Gıbır kullanıyordum. Sorun oluyordu normal olarak ancak iletişim vardı çözüyorduk hemen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    AMD FX 6300 4.1 GHz OC İşlemci ---- MSİ 970 GAMİNG PRO CARBON Anakart ---- Kingston HyperX Fury 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM ---- MSİ GTX 750 Tİ 2GB ---- Sandisk SSD Plus 240 GB ---- Seagate 1 TB HDD ---- Dark Freezer XL 12CM Blue LED Fan 4X Isı Borulu CPU Soğutucu ---- SilverStone 620W 80+ Bronz Tam Modüler PSU ---- Zalman Z11 NEO Kasa
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Merhabalar ben dün yani 18.09.2022 de ttnetten geçiş için başvurdum ne kadar zamanda dönüş olup geçiş sağlanır

    _____________________________
  • turgut213 T kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Başvuru dönüşleri yoğunluğa bağlı olarak 1 iş günü içinde yapılmaktadır. En kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir. Gün sonuna kadar sizinle iletişime geçilmezse iletişim bilginizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim uygun görürseniz.

    _____________________________
  • @oursoft Başvuru süreci nasıl ilerliyor? Geçiş yapmak için formu doldurup Whatsapp'tan falan mı gönderiyoruz?

    _____________________________
  • emrah06 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Başvuru süreci ilk olarak aşağıda iletmiş olduğumuz bağlantı üzerinden aşamaları tamamlamanız ardından başlamaktadır.

    İlk aşamayı tamamlamanız ardından girmiş olduğunuz bilgiler incelenerek size başvuru formları hazır şekilde SMS olarak gönderilmektedir. Siz formların çıktısını alıp imzaladıktan sonra ücretsiz olarak kargo ile firmamıza gönderim yapabilirsiniz.

    Yasal olarak başvuru evrakları ulaşmadan abonelik süreçleri başlatılamamaktadır.



    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçişpoyraz net | evde internet, işte internet | hızlı, özgür, uygun
    Poyraz Net | Evde İnternet, İşte İnternet | Hızlı, Özgür, Uygun
    https://poyraznet.com/basvuru-yap
    _____________________________
  • Merhabalar , 12 eylülde Poyraz Net ' e geçiş sürecim tamamlandı. Oyunlarda 20 ping daha fazla alıyorum artık. Fiyatına göre iyi bir hizmet aldığım için sorun etmedim. Fakat dünden beri yaşadığım sorundan sonra durum hiç iç açıcı değil. Dünden beri internetim yok. DSL ışığı yanmıyor bile. Üst katım ttnet kullanıyor. Onun interneti var, benim yok. Ttneti arattım kendisine genel bir arıza var mı diye. Genel bir sorun yok. Sadece bende sorun var. Binadaki Turknet olan kullanıcılarda kesilme hiç yok. Turk Telekom altyapısıyla bize internet sağlıyorsunuz, onlarda sorun yok , bizde neden var. Evimde 15 yıldan fazladır internet kullanıyorum. Uygun fiyat sebebiyle 4 5 firma değiştirdim. Hepsinden sorunsuz bir şekilde internetimi kullandım. Sadece sokağımızda kazı çalışmasından zarar gören kablolardan dolayı 3 gün internetim kesildi. Onun dışında uzun yıllardır sorunsuz bir şekilde netimi kullandım.


    Uygun fiyatı sebebiyle arada oyunda oynayan arkadaşlara kesinlikle tavsiye etmiyorum. Yıllardır oynadığım 2 oyun var. Biri Apex Legends diğeri de Cs Go. Apexte pingler arada çılgın atıyor. Eski iss te sabit 60 61 ping alıyordum, şimdi 90 lara çıktı. Kesinlikle 80 pingin altına inmiyor. Cs go da da aynı şekilde ping inip çıkıyor.


    Sorularım şöyle belli ki bir sorun yaşıyorsunuz , yaklaşık 24 saattir hat yok ve hattın sorunu ile ilgili neden bir geri bildirim sağlanmadı. Gerçekten Turk Telekom altyapısıyla mı bize interneti sağlıyorsunuz? Sağlıyorsanız onlarda problem yoksa bende neden var. Ciddi bir açıklama bekliyorum.

    _____________________________




  • frauboard kullanıcısına yanıt

    Merhaba.

    Size yardımcı olabilmemiz için özel mesaj olarak kullanıcı bilginizi iletin lütfen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    özelden bilgilerimi yazdım.

    _____________________________
  • ''İletmiş olduğunuz arıza kaydına istinaden süreç Türk Telekom tarafına aktarılmıştır.''


    Arkadaşlar neredeyse 24 saattir internetim yok, 24 saat sonra aldığım cevap bu. Forumdan yazmasam kim bilir ne zaman dönecekler ! Mobil uygulamada açtığım kaydın saatine iyi bakın. Fiyatın uygunluğu bir yere kadar.

    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş


    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş
    _____________________________




  • Aşağıda iletmiş olduğunuz arıza üzerine bizimde işlem başlatıp Türk Telekom tarafına ilettiğimiz ve kendilerinin arıza açıklamasını iletiyoruz. Forumda olmasanız Türk Telekom bize ne zaman dönerse bizde size o zaman dönmüş olacaktık. Hatta bu süreci online işlemler merkezi üzerinden hat bilgisi bölümündende takip edebilirsiniz.


    Arıza Açıklama:

    Değerli Müşterimiz, xxxxxxxxxx hizmet numaralı 19.09.2022 12:15:57 tarihinde 2022091900099985588 idli açılan arıza kaydı ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir. Arızanız çözüm aşamasındadır. Arızanız en kısa sürede çözümlenecektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    36 saat sonra gelen bildirim bu şekilde. Ayrıca internet pazar gecesinden beri yok burada yazdığı gibi pazartesi öğleden sonra kesilmedi. Veremediğiniz hizmetin bedelini kuruşu kuruşuna kesintisini faturada yapıyor musunuz ? Faturamı aldığım hizmet kadar ödemek isterim. Çözüm süreci 48 saati geçen durumlarda fiyatlandırma nasıl oluyor ?




    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş
    _____________________________




  • Arıza çözüm süreci 7 iş günüdür. Bu süreci aşan durumlarda altyapı sağlayıcıdan fatura indirimi talep edilir ve kabul edilmesi halinde aboneliğinize yansıtılır.

    _____________________________
  • geçtiğimiz perşembe günü başvurdum . evrakları kargoya verdim.

    bugün kullanıcı adım ve şifrem sms geldi.

    uygulamaya giriş yaptım.


    merak ettiğim daha kurulum için aranmadım. bakalım ne zamana bağlanacak.

    uygulmada kalan 23 gün yazıyor. detay a tıklayınca 105 tl ödeme görünüyor.

    internet bağlanmadan ödeme mi başlıyor

    böyle bişe olabilir mi?

    çok merak ettim ...

    _____________________________
    HTC ve VOLVO
  • 
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.