Şimdi Ara

Powershift ve Edc,Dsg'ye göre daha mı az sorunlu? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
1
Favori
38.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.5 dizelde ıslak kavrama kullanması sebebiyle şu an PS sorunsuzluk konusunda 3-4 adım önde.

    Motorun torku 300 Nm, şanzımanın dayanımı 450 Nm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015-2016 Tiguan 2.0 dizelerde dsg kuru kavrama mı yoksa ıslak mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg islagi kurusu mekatronik ariza veriyor, vw garanti kapsaminda mağdur etmiyor, hep serviste baktirirsan cok büyük fatutalar cikmiyor. Ama Dsg alir miyim ben almam. Vw dizel manuel kombinasyonunda sağlam, guvenilir, prestijli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Getrag sitesinde >>> http://www.getrag.com/en/products/products.html

    6DCT250 nin ;

    Ford (B-Max, Eco Sport, Fiesta ve Focus modellerinde)

    Renault (Clio, Captur, Kadjar, Scenic ve Twingo gibi küçük hacim kullanan modellerinde)

    6DCT450 nin ise

    Ford (C-MAX, Connect, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo ve S-MAX) gibi üst motor kullanan modellerinde

    Renault (Espace, Megane, Talisman) gibi üst motor kullanan modellerinde

    Volvo (S80 ve XC60) gibi üst motor kullanan modellerinde

    kullanıldığını belirtmiş.


    7DCI700 şanzımanın güncel BMW M Power modellerinde kullanıldığını da görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Ağustos 2016; 7:09:39 >




  • 2 lt fazla yaksın sorunsuz tork konvektör olsuncular benimlemisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rucar

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Edc bildiğim kadarıyla getrag yapımı. Getrag tiftürük şanzıman yapmaz.


    2004'de sıfır bir Ford Fusion almıştım ASM vitesli, otomatikleştirilmiş kuru kavramalı şanzumandı, 29 binde yakuş çıkamamaya başlamıştım, sonra internete bakınca çok şanslı olduğumu, başkalarının 500 km'de, 5 bin km'lerde aynı sorunu yaşadıklarını ve Ford'un garanti kapsamı dışında tuttuğunu gördüm, kısa süre sonra da üretimi durdu, şimdi insanlar hatırlamaz bile bu şanzumanı. Bunu kim yapmıştı acaba? Getrag olmasın?

    asm getrag'ın şanzımanı değil, getrag'ın yarı otomatik şanzımanı mitsubishi colt'larda kullanılan amt şanzımandır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    Powershiftte sıkıntılı. Pederde mondeo var 2.0 tdci karaç 114.000 de kavrama yavaştan su koyveriyor. Ayrıca ben olsam vw alırım. Yine garanti bitse bile doğuş iyi niyete sokup kavramayı değişiyor. Otosanda garantin bittiği gün otosan hiçbirşeye karışmaz. İyi niyet filan yok adamlarda. Kavramada işcilik hariç 6000 tl maalesef..
    Geçen servisteydim garantisi biteli 4 ay olmuş kugaya kavrama değişiyorlardı 9000 tl ye ki araç daha 102.000 deydi

    eger aracinizin bakimlarini ford yetkili servislerinde yaptiriyorsunuz otosan iyi niyet kapsaminda sorunu giderebiliyor. benim eski aracimda bunu uyguladilar, sahsen biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    2 lt fazla yaksın sorunsuz tork konvektör olsuncular benimlemisiniz

    Bizde 87 model (neredeyse 30 yaşında) W124 kasa 300E Mercedes Benz var. (Bakıyorumda helal olsun ben 7-8 yaşındayken üretilmiş)
    4 ileri şanzıman tam 30 yıldır ne arıza yaptı ne sesini çıkardı. Hissettirmeden değiştirip gidiyor..

    Bununla birlikte bahsi geçen şanzımanların hepsini kullanmış biri olarak ;

    EDC ve Powershift şanzıman bu çift kavrama şanzımanlar arasında gerçekten en iyileri diyebilirim.
    DSG çok hızlı değiştiriyor ama malesef her zaman olduğu gibi ''Hızlı koşan atın b.ku seyrek düşüyor''

    Amcamada bunu söyledik ama bizi dinlemedi 2014 Passat aldı DSG 6 bin lira patlattı o zaman kendine geldi.
    Şimdi sözümüze geldi Mercedes Benz C sınıfı aldı rahatladı.

    Hepsi bir yana Mercedes'in otomatik şanzımanı ile Japonların (3 yıl Subaru kullandım) otomatiği gerçekten sorunsuz ve çok iyi çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 17 Ağustos 2016; 9:43:18 >




  • 2.entriye bi goz atin sonra dgs/iyiniyet deyin.





    https://eksisozluk.com/iyi-niyet-garantisi--558530



    yasal mafia ve kullanicinin (ki kallafi biri sanirim o da)o caresizligini benligimde hissetmemde cabasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSgden sorunlu şanzıman yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    147 bini görmüş dci edc full kayıtlı evraklı yetkili servis bakımlı megane 3 2el. düşünüyorum.
    ilk etapta nelere dikkat edilmeli...
  • Ben de yorumları okudum okudum okudum özellikle de VW yorumlarını ve çok satılıyor vs diyenleri



    Nihayetinde Amerika ve Dünyada en çok satan arabanın Ford Renault olduğunu da düşününce ki Türkiye'de DSG çok satsa da Türkiye dışında EDC ve PS daha çok satılıyor



    Neyse babama gidip Volvo S60 2012 D3 (Geartronic) almaya karar verdim ve aldım :))))

    Şimdi kendi aracımı satıyorum Volvo 2008 1.6D manuel ben ne alacağım diye düşünüyorum

    En iyisi ben yine tork konvertörlü şanzımandan vaz geçmeyeyim BMW F30 2012 ZF8 alayım :)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximillien -- 1 Mayıs 2018; 1:21:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.