Şimdi Ara

powershift & edc & dsg

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
8.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba geçen ay 2015 model manuel vites seat leonumu satıp ev alacağım için 2005 model hyundai elentra marka bir araç aldım fakat konut piyasası o kadar yükselmiş ki evlere sadece bakmakla yetindim şimdilik bu işi 3 yıl öteledim. elimdeki para ile tekrar bir araç alayım diyorum 2014-2015 veya 2016 model otomatik vites olsun istiyorum yalnız sorun çıkartmasından korkuyorum herkes tam otomatiklerin sorunsuz olduğunu belirtiyor fakat onlarda da konfor yok örneğin bir dsg gibi değil. dsg nin bir bomba olduğunu biliyorum fakat özellikle powershift i merak ediyorum powershift şanzımanı önerir misiniz veya edc bu şanzımanlara göre nasıldır ? umarım anlatabilmişimdir.







  • Hepsi riskli hocam, tam otomatikten şaşmayacaksın. Ayrıca konfor konusunda sıkıntıları yok, sadece biraz daha yavaşlar o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarı otomatik şanzımanların hepsi bozulmaya, sorun çıkarmaya meyillidir. Ama yine hiçbir şanzıman Dsg kadar sorun cıkarmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG>PowerShift>EDC sürüş zevki,konfor tarzı durumlar



    Sorun çıkarma olasılığında ise



    PowerShift<EDC<DSG



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 24 Nisan 2017; 14:10:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki tam otomatik ne önerirsiniz yani şu çok güzel diyeceğiniz var mı?
  • 2. el de hepsi sıkıntılı . Garantisi bitmiş çift kavrama riskli olur . Dsg halay başı o ayrı .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf, Eat6 ve cvt en iyisi gerisi risk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütçe ne kadar hocam, ona göre öneri yapalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel'in active select şanzımanı olabilir yada Peugeot, citroen'in eat6'sı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her powershift aynı kodlu şanzıman değildir. sorun çıkarmaya meyilli olanlar benzinli araçlardaki kuru kavrama olanlardır. Ford bildiğim kadarıyla insaflı davranıyor şanzıman arızasında genel olarak değiştiriyor. (10 yıl garanti olmalı)

    Dizel otomatik araçlarda yağlı- ıslak kavrama powershift vardır.Apayrı bir durum.

    Edc nin eğer bozulursa masrafı yüksek diyorlardı eskiden fakat oda öyle çarçabuk bozulan bir şanzıman olarak duymadım.


    Çift kavramanın hepsi riskli ama yazdıkları gibi dsg tam halay başıdır. Sıfır alınan araçta 300km de bozulmayı unutmadık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 24 Nisan 2017; 13:42:41 >
  • tam otomatik astra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nerd Miner

    Her powershift aynı kodlu şanzıman değildir. sorun çıkarmaya meyilli olanlar benzinli araçlardaki kuru kavrama olanlardır. Ford bildiğim kadarıyla insaflı davranıyor şanzıman arızasında genel olarak değiştiriyor. (10 yıl garanti olmalı)

    Dizel otomatik araçlarda yağlı- ıslak kavrama powershift vardır.Apayrı bir durum.

    Edc nin eğer bozulursa masrafı yüksek diyorlardı eskiden fakat oda öyle çarçabuk bozulan bir şanzıman olarak duymadım.


    Çift kavramanın hepsi riskli ama yazdıkları gibi dsg tam halay başıdır. Sıfır alınan araçta 300km de bozulmayı unutmadık

    Edc teknik olarak saglam ama baski balatasi kasim 2016 da 7bin tl idi. Yani balatasi cok pahali. Tabi bu rakam yetkili servis iscilik dahil fiyati.



    Disarida 3-4 bin tl ama servisten baska ayarlari zor yaparlar gibime geliyor.



    O bakimdan cift kavramalarda serviste bilgisayara baglayip baski balatanin ne kadar kaldigina muhakkak bakilmali.



    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Nisan 2017; 13:53:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    DSG>PowerShift>EDC sürüş zevki,konfor tarzı durumlar



    Sorun çıkarma olasılığında ise



    PowerShift>EDC>DSG

    Dsg yi en sona koyup sorun çıkarma diyecek kadar olmayın bari. Serilik desen neyse de en ufak kalkışta 2. Vites yarım debriyaj ile gidip kavrama bitiren arabadana bahsediyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    DSG>PowerShift>EDC sürüş zevki,konfor tarzı durumlar



    Sorun çıkarma olasılığında ise



    PowerShift>EDC>DSG

    Dsg yi en sona koyup sorun çıkarma diyecek kadar olmayın bari. Serilik desen neyse de en ufak kalkışta 2. Vites yarım debriyaj ile gidip kavrama bitiren arabadana bahsediyorsunuz.

    DSG en başta olacaktı en sonda değil zaten,işaretleri yanlış koymuşum yazarken.Halay başı DSG sorun çıkarmada zaten,düzelttim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3unu de kullandim



    Konfor olarak



    Dsg-powershift-edc



    Ariza isi icin net bisey soyleyemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik Astra ve ya eat6 pug 308 , C4 bakabilirsiniz.



    Eat 6 gerçekten çok başarılı bir şanzıman.Ulaşılabilit zf gibi düşünün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Bütçe ne kadar hocam, ona göre öneri yapalım

    bütçem 90 bine kadar çıkabilir fakat 80 lerde kalsa daha iyi olur
  • gokhantastan kullanıcısına yanıt
    O da çift kavrama ama Dizel Otomatik DCT Kia Cerato için 83.000₺ fiyat verdi. İnternette 80 liraya dizel otomatik Megane var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG hepsinden daha sorunludur.Anca ek garanti ile yırtabilirsiniz.

    Konfor konusunda bir şey diyemem.Otomatik araçlarla haşır neşir değilim.
  • En hızlı dsg vites atar en hızlı dsg patlar.



    Powershift candır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.