Şimdi Ara

PostNL Problemi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
2
Favori
9.518
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanweb

    maalesef yok. ben şahsen, kime ne diyeceğimi, nereye küfür edeceğimi şaşırmış vaziyetteyim. benim tüm takipli kargolarım türkiye'ye girdiği anda sanki kuş olup uçuyor. takipsiz olanların da önemli bir kısmı gelmiyor. 3 kasımda aldığım takipli (post nl) ürün hâlâ yollarda. takipli "china-post-registered" kargolarım da aynı. sorun tamamen türkiye kaynaklı olduğu için satıcılara da birşey diyemiyoruz. ben gelmeyen kargolarımız için refund yapacaklarını da sanmıyorum. eğer korktuğum şey oluyorsa (n11 para gücünü kullanarak birilerini satın almışsa) bizi ve yabancı satıcıları bezdirmek istiyor olabilirler. belki salakça bir komplo teorisidir bu ama gerçekten anlamış değilim. yeni yıl yoğunluğu gibi birşey olacağını da hiç sanmıyorum. yeni yılda hediye gönderme-alma kültürü yok bizde. biz yeni yılı içki içme bahanesi için kullanırız. vay arkadaş, şu yokluk zamanında devlet cebimizdeki 3~5 kuruşa çökmese bari.

    Biraz paranoyak gibisiniz dedikleriniz imkansız şeyler. Yılbaşı yoğunluğunu bizim için değil, tüm dünya geneli içim düşünün. Yılsonu indirimler vs insanlar çok fazla alışveriş yapıyor. Kargo işleme merkezlerinde haliyle yoğunluk yaşanıyor. Benimde var gelmeyen bir kargom.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanweb

    maalesef yok. ben şahsen, kime ne diyeceğimi, nereye küfür edeceğimi şaşırmış vaziyetteyim. benim tüm takipli kargolarım türkiye'ye girdiği anda sanki kuş olup uçuyor. takipsiz olanların da önemli bir kısmı gelmiyor. 3 kasımda aldığım takipli (post nl) ürün hâlâ yollarda. takipli "china-post-registered" kargolarım da aynı. sorun tamamen türkiye kaynaklı olduğu için satıcılara da birşey diyemiyoruz. ben gelmeyen kargolarımız için refund yapacaklarını da sanmıyorum. eğer korktuğum şey oluyorsa (n11 para gücünü kullanarak birilerini satın almışsa) bizi ve yabancı satıcıları bezdirmek istiyor olabilirler. belki salakça bir komplo teorisidir bu ama gerçekten anlamış değilim. yeni yıl yoğunluğu gibi birşey olacağını da hiç sanmıyorum. yeni yılda hediye gönderme-alma kültürü yok bizde. biz yeni yılı içki içme bahanesi için kullanırız. vay arkadaş, şu yokluk zamanında devlet cebimizdeki 3~5 kuruşa çökmese bari.

    Biraz paranoyak gibisiniz dedikleriniz imkansız şeyler. Yılbaşı yoğunluğunu bizim için değil, tüm dünya geneli içim düşünün. Yılsonu indirimler vs insanlar çok fazla alışveriş yapıyor. Kargo işleme merkezlerinde haliyle yoğunluk yaşanıyor. Benimde var gelmeyen bir kargom.

    Kargo işleme merkezi demişsin de kargo işleme merkezinden Türkiye'ye doğru yola çıktı gözüküyor bütün kargolar. Havada infilak etmedilerse Türkiye'de gümrükteler. N11 filan değil de vergilendirmek için bekletiyorlar bence. Amazon'dan da alışveriş yaptım, bir iki kaybolan şeyler olabiliyor, ama 3-4 gün içinde gümrüğe geliyorlar. Tabii Amazonun avantajı gümrük işini nakliyeci firma kendisi yapıyor. Aliexpress filan öyle atıyorlar duruyor depoda haftalarca. Bir de geçen senelerde de yılbaşına yakın alışverişlerim olmuştu. Hiç bu kadar rezalet olmamıştı. 2 aydır gelsin diye bekliyorum hemen hepsini. 1-2 tane gelen oldu ama yine neyse.




  • yunuss.10 kullanıcısına yanıt
    tüm dünya genelinin bizimle bir ilgisi yok. 3 kasımdan 15 aralığa kadar birsürü kargom var. hepsi çoktan ülkeye giriş yapmış görünüyor. bu ürünler ülkeye giriş yapmışsa eğer çin ile avrupa-amerika arasındaki yoğunluk bizi ilgilendirmez. n11 ile ilgili iddiamın benzerlerini 35 yıllık hayatımda çok kez gördüm. para babaları isteyince bakanların ülkeye, halka neler yapabileceğine birkaç yıl önce de hepimiz şahit olmadık mı? böyle düşünüyor olmamın sebebi budur.
  • Ben de aynı dertten muzdaribim :/ Nasıl çözebiliriz ki bu işi. Gearbest 28 ocağa kadar hakkınız var gibi laflar söylüyor.

     PostNL Problemi
  • buda benden daha yeni sorun yok bende
     PostNL Problemi
  • eski alışverişimden örnek :
    2016-12-22 20:55:00The item has been delivered successfully
    2016-12-22 10:22:00The delivery of the item was unsuccessful
    2016-12-16 18:17:00The item has been processed in the country of destination
    2016-12-16 12:43:00The item has arrived in the country of destination
    2016-12-15 11:16:00The item is on transport to the country of destination
    2016-12-14 02:01:00The item is at the PostNL sorting center
    2016-12-05 04:06:00The item is pre-advised

    şu pre-advised ve posnl sorting center olayı hızlansa kargolar çok çok hızlı gelecek 1 haftada gelecek neredeyse ama çok yavaş
  • CallofTruth kullanıcısına yanıt
    satınalma tarihlerimiz farklı ancak kargo takılma tarihimiz aynı. benim kargo da 7.12.2016 tarihinde takıldı kaldı. yapacak pek birşey yok gibi. gearbest bekleyin diyor. başka bir firmadan almış olsak sorun değil, bir şekilde çözerdik, yardımcı olurlardı. ama gearbest işte, herkesin malûmu. parayı görünce şımarmış bir firma. sallamıyor adamlar bizi. post nl ile iletişime geçip kesinlikle size dönüş yapacağız dediler geçen hafta, ancak dönüş mönüş yok.

    şimdi farkettim de sizin kargonun durumuyla benimki birebir aynı. aşağıdaki resim benim kargonun durumunu gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanweb -- 8 Ocak 2017; 19:46:53 >
  • Bende post nl mağduruyum, bundan önceki kargomu kaybettiler son alışverişimde yanlışlıkla seçtim sonuç şöyle


    07-12-2016 12:52 The item is on transport to the country of destination TURKEY
    06-12-2016 23:22 The item is processed at the PostNL sorting center
    06-12-2016 23:22 The item is at the PostNL sorting center
    27-11-2016 14:52 The item is pre-advised
    25-11-2016 04:15 The Item is at the shippers warehouse
  • The Animals kullanıcısına yanıt
    Aynı durum ptt resmen batırdı bu sefer..ben post nl den olduğunu sanmıyom

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de gönderime bakıyorum.Türkiyeye kısa sürede gelmiş. 30 aralıktan beri istanbulda dağıtım için oyalanıyor kargo.PTT biraz mağdur ediyor gibi
  • 07.12.2016 dan beri kayıp olan bikaç arkadaşımız daha çıkmış oldu.

    Bu NLPOST ' a nasıl mail atıcaz hocam ? @gokhanweb
  • CallofTruth kullanıcısına yanıt
    Post nl nin facebook sayfası var oraya yaz bir iki saate dönüyorlar fakat sürekli olarak tekrarladıkları şu, biz tr ye gönderdikten sonra iş bizden çıkıyor ptt ile görüşün diyorlar. E daha giriş yapmamış diyorum ptt ile görüşün bizden çıktı diyorlar. Aklıma edeyim ki yanlışlıkla gidip bunu seçtim. Bu kargodan 2 gün önce aldığım ürün 3 haftada elime ulaştı aliexpress standart shipping ile.
  • takılan post nl paketlerinin hepsinin takılma tarihi aynı. 07.12.2016. ben bir çözüm yolu bulamadım. gearbest 50 dolarıma çöktü. hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmiyor. dalga geçer gibi adresinizin doğru olup olmadığına bakın gibi mesajlar atmaya başladılar. "mal oğlu mal"ın ingilizcesini bilsem yazacam. aynı adrese o tarihten önceki ve sonraki kargolarım gelmiş de sadece bu mu gelmiyor. bu sorunla karşılaştıktan sonra biraz araştırma yaptım. ortalıkta birsürü gearbest tarafından dolandırılan insan var. şuanda yeterince zamanım yok. ilk bulduğum fırsatta donttrustgearbest.com'u kaydedip bulabildiğim tüm içeriği burada paylaşacam. yazabildiğim her yerde paylaşacağım.

    zamanı olan bir arkadaş forumda gearbest tarafından dolandırılanlar diye bir konu açsa fena olmaz.

    ekleme:

    geçen haftaki mesajlarını hatırlattım gearbest'e. "post nl ile iletişime geçip bana kesinlikle geri dönüş yapacaktınız ne oldu?" dedim. posta ofisinizle iletişime geçin gibi salakça laflar söylemeye başladılar. ürün ülkeme girmemiş ki. ben arayıp ne sorayım ptt'ye. gearbestten ürün aldım nerde kaldı mı diyeyim.

    en rahatsız olduğum şey ise, gearbest tarafından bu kadar çok dolandırılan insan varken hâlâ birilerinin şu forumda gearbest reklamı yapabiliyor olması. referanslı linkler 3~5 dolar kazanacağım diye dolandırıcılara ortak oluyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanweb -- 12 Ocak 2017; 12:56:32 >




  • gokhanweb kullanıcısına yanıt
    iyi güzelde bunun gearbestle alakası nedir,gearbest kargoya vermiş sonuçta..

    buyur buda benim aliexpressten aldığım post nl ile yollanan kargom ve aynı 07.12 de takıldı hala hareket yok...

    bu işte bir iş var kesinlikle ya ptt de bir durum var yada post nl de...

    o değilde koruma süreside dolmak üzere
    arkadaş nefret ettim bir ülkenin kurumları bu kadar mı boktan olur bir ülkede vatandaşa bu kadar mı eziyet olur ya





     PostNL Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 12 Ocak 2017; 13:10:23 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • eğer o kargo 60 günü geçerse aliexpress size geri ödeme yapacak. ancak gearbest ben geri ödeme yapmam diyor. aradaki fark bu. benim gözümde bu dolandırmaktır. post nl'yi ben seçmedim. post nl seçeneğini gearbest koydu önüme. hayır bu yetmezmiş gibi, gearbest ile iletişime geçtiğinizde siz de göreceksiniz ki, gearbest, "eğer ürün gümrükten geçmez de bana geri dönerse, ben yine de paranızı vermem, bu benim problemim değil" diyor. satın aldığım ürün şu:http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_451141.html bu ürünün ülkeye girişi yasak değil. eğer bu ürün yasaklılar listesinde yoksa ve bu ürün bana ulaşmayıp gearbest'e geri dönüyorsa, gearbest benim paramı vermek zorunda. eğer zorlayıp birşeyler koparabilirseniz, o miktarı da kredi kartınıza geri ödeme yapmıyor. gb wallet (gb cüzdan)'a gönderiyor. o parayı tekrar gearbestte kullanmak zorundasınız. eğer cüzdana değil de satın aldığınız karta geri ödeme isterseniz ve kabul ederlerse cüzdana yatıracağı paradan daha azını yatırıyor karta. bu sahtekarlık değil midir? illa dolandırılmak için birinin cebinizden cüzdanınızı mı çalması lazım?




  • gokhanweb kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarınızda yanlış olan bişey yok,ayrıca gearbestide gayet iyi tanıyosunuz lakin gearbestte de sistem bu maalesef..peki bunları bildiğiniz halde neden ordan yaptınız alışverişi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük suç benim zaten. etrafta bu kadar çok şikayet varken dikkate almadım ve alışveriş yaptım. bizzat yaşadığım bir tecrube var bu siteyle ilgili. küçük bir quadcopter almıştım bu siteden. paketten çıkan şarj aleti sahteydi. evet sahte şarj aleti koymuşlar. şarj aletinin içini açıp fotoğraflarını çekip review yazdım ve yayınlanmadı. bu bile kendi başına bu siteden alışveriş yaparak risk almamam gerektiğini gösteriyordu. ama ben bir geri zekalı gibi davranıp tüm bunlara rağmen alışverişe devam ettim. o yüzden mümkün olduğunca her yerde anlatmaya çalışıyorum.

    biraz araştırma yaptım ve internette bunun benzeri bir sürü sorun yaşayan kişi var. aynı zamanda site çok iyi reklam yapıyor ve çok fazla puan dağıtıyor. aynı zamanda youtube kanalında birkaç bin abonesi olan herkese incelemek üzere ücretsiz ürün gönderiyor. donanımhaber forumlarında bile en çok reklamı yapılan site gearbest. burada bile iş ortakları bulmuş. yani sesi çok duyulanlara puan, hediye falan veriyor. normal müşteriye de çok afedersiniz kazığı geçiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhanweb -- 12 Ocak 2017; 18:55:7 >




  • Ben dispute açtım 12 gün kala çünkü ülkeye bugün girse her türlü geç kalacak.Herkesinkinde 7 sinde çıktı diye göstermesi beni kıllandırmadı değil yani.
  • 12-01-2017 16:37 The item has arrived in the country of destination TURKEY
    07-12-2016 12:52 The item is on transport to the country of destination
    06-12-2016 23:22 The item is processed at the PostNL sorting center
    06-12-2016 23:22 The item is at the PostNL sorting center
    27-11-2016 14:52 The item is pre-advised
    25-11-2016 04:15 The Item is at the shippers warehouse

    Şükürler olsun benim ürün tr ye giriş yaptı bugün ama ptt daha güncellememiş.Bir projektör aldım 76 dolara zehir zıkkım oldu :D
  • The Animals kullanıcısına yanıt
    malezya uçağına döndü bu post nl olayı. şimdi gelelim diğer soruna :) $76 için $15 vergi kesebilirler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.