Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (171. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.881
Cevap
53
Favori
652.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    Aracı alalı daha 6 ay olmadı ama, şeytan diyor sat ve Tiguan veya Golf al... Tabii anca benzinli alabilirim - dizellerin fiyatları uçuyor..

    Sonra yakıt üzecektir ama.. şeytan dürtüyor akşam akşam..

    şeytana uyma hocam, sonra üzülürsün ama benzinli de uçuyor be kardeşim. Geçen gün 1.4 astra cosme 140 beygir benzinli kullandım, araç fıralıyor

    Aslında şu BlueGT'yi getirseler, tadından yenmez :)

    Aslında o bu değil de, 10.000 TL'ye temiz bi Lada Niva bulsam, Bluemotion'u değiştirmeden paşa paşa kullanırım :D

    Eskiden bizde lada samara sedan vardı 94 model kırmızı, canavar gibiydi maşallah. Zaten bir LADA bir de VW başka birşey tanımam




  • Pirelli Snowcontrol 3 lastikler serviste takılıyor şuan. Lastik Doğuş'a geldiği gün stoklar tükendi yok böyle bişey. :) Sabah bıraktım akşam 5 de teslim alıcam arabayı sıra varmış Ankara Doğuş'ta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi executiv -- 21 Kasım 2012; 12:27:23 >
  • benim de pazar günü evden yeni cıkmısken birden arac cekişten düstü arıza ısıgı yandı sarı renkli yay gibi bişey kılavuzda motor kumanda arızası yazıyodu kenara cektim stop ettim tekrar calıstırdım ısık sonmustu tekrar eve dondum yolda ekranda start stop fehler yani arızalı yazdı ve devreye girmedi tekrar stop edip calıstırdıgımda hersey normaldi servisi aradım su anda ısık yanmıyorsa normaldir bi ara getir bilgisayara baglayalım dediler yola gitmem gerekiyordu 300 km yaptım herhangi bir sıkıntı olmadı sonra servise gittim bilgisayarda yetersiz basınc gibi bi arıza gösteriyodu servis sefi geldi arac kalacak bakılacak turbo arızası gibi duruyo dedi; su anda arıza olmasa da sonra sorun olur dedi. 30000 bakımı da yaklaşmıştı bıraktım 1 güne sonra aldım aracı.servis formunda Basınc borusu sokuldü ve takıldı yazıyor bir de 6R0145828D kodlu BAGLANTI HORTUMU degişti yazıyor,hortum kelepcenin sıkıldıgı yerden yırtılmış umarım sizlere bu bilgiler faydalı olur. Bu arıza ile ilgili soru olursa cevaplarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi discrepancy_v -- 22 Kasım 2012; 13:59:09 >




  • Aynı arıza ışığı bende de yandı, ama bayadır kullanıyorum sıkıntı olmuyor bende.

    Bu arada, sağ arkadan vınlama sesi bende de geliyor, ama her şey normal, çok kafa ütülemiyor. Standardı böyle heralde? Ya da benim pompa da gidik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: executiv

    Aynı arıza ışığı bende de yandı, ama bayadır kullanıyorum sıkıntı olmuyor bende.

    Bu arada, sağ arkadan vınlama sesi bende de geliyor, ama her şey normal, çok kafa ütülemiyor. Standardı böyle heralde? Ya da benim pompa da gidik.

    aynen pompadan gelen ses o ama bendeki galiba aşırı cünkü aracdan indikten sonra bile kullaklarım cınlıyorr o ses yarım saat daha beynimin içinde oluyor anca teyp i acarsam sesi duymuyor ama oda bana sacma geliyor illa müzik dinleyerek mi kullanacagız bu aracı
  • Yokmu bm yedek jant lastik isteyen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: discrepancy_v

    benim de pazar günü evden yeni cıkmısken birden arac cekişten düstü arıza ısıgı yandı sarı renkli yay gibi bişey kılavuzda motor kumanda arızası yazıyodu kenara cektim stop ettim tekrar calıstırdım ısık sonmustu tekrar eve dondum yolda ekranda start stop fehler yani arızalı yazdı ve devreye girmedi tekrar stop edip calıstırdıgımda hersey normaldi servisi aradım su anda ısık yanmıyorsa normaldir bi ara getir bilgisayara baglayalım dediler yola gitmem gerekiyordu 300 km yaptım herhangi bir sıkıntı olmadı sonra servise gittim bilgisayarda yetersiz basınc gibi bi arıza gösteriyodu servis sefi geldi arac kalacak bakılacak turbo arızası gibi duruyo dedi; su anda arıza olmasa da sonra sorun olur dedi. 30000 bakımı da yaklaşmıştı bıraktım 1 güne sonra aldım aracı.servis formunda Basınc borusu sokuldü ve takıldı yazıyor bir de 6R0145828D kodlu BAGLANTI HORTUMU degişti yazıyor,hortum kelepcenin sıkıldıgı yerden yırtılmış umarım sizlere bu bilgiler faydalı olur. Bu arıza ile ilgili soru olursa cevaplarım

    Geçmiş olsun, düzelmesine sevindim.

    Şununla aynı konu gibi duruyor. Umarım kronik olmaz...

    http://www.techturkey.com/forum/dizel/133687-bluemotion-motor-ariza-isigi-3.html

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz


    quote:

    Orijinalden alıntı: discrepancy_v

    benim de pazar günü evden yeni cıkmısken birden arac cekişten düstü arıza ısıgı yandı sarı renkli yay gibi bişey kılavuzda motor kumanda arızası yazıyodu kenara cektim stop ettim tekrar calıstırdım ısık sonmustu tekrar eve dondum yolda ekranda start stop fehler yani arızalı yazdı ve devreye girmedi tekrar stop edip calıstırdıgımda hersey normaldi servisi aradım su anda ısık yanmıyorsa normaldir bi ara getir bilgisayara baglayalım dediler yola gitmem gerekiyordu 300 km yaptım herhangi bir sıkıntı olmadı sonra servise gittim bilgisayarda yetersiz basınc gibi bi arıza gösteriyodu servis sefi geldi arac kalacak bakılacak turbo arızası gibi duruyo dedi; su anda arıza olmasa da sonra sorun olur dedi. 30000 bakımı da yaklaşmıştı bıraktım 1 güne sonra aldım aracı.servis formunda Basınc borusu sokuldü ve takıldı yazıyor bir de 6R0145828D kodlu BAGLANTI HORTUMU degişti yazıyor,hortum kelepcenin sıkıldıgı yerden yırtılmış umarım sizlere bu bilgiler faydalı olur. Bu arıza ile ilgili soru olursa cevaplarım

    Geçmiş olsun, düzelmesine sevindim.

    Şununla aynı konu gibi duruyor. Umarım kronik olmaz...

    http://www.techturkey.com/forum/dizel/133687-bluemotion-motor-ariza-isigi-3.html

    baktım verdiğin linke evet parça numarası da aynı, yüksek ihtimalle aynı hortum. ama orda biraz ugrasmıslar arızayı bulana kadar benim samsunda 24 saat gecmeden 30.000 bakımıyla birlikte yapılmış oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi discrepancy_v -- 22 Kasım 2012; 20:41:38 >




  • Şu servislerin işi artık ne kadar zorlaştı. Araçlar elektronikleştikçe sorunlar dalga dalga daha fazla büyür oldu. Eskiden mekanik sorunlar için gidilirdi şimdi bilgisayar piyasasındaki gibi üstüste oluşan basit sorunlar için gidilir oldu servislere.

    Buda üretici ve ithalatçı tarafından istatistiki açıdan önceden öngörüldüğünden yapılacağı varsayılan garanti dahili hizmetler elbette araç satış maliyetlerine yansıtılıyor.
  • lastık basınc sensoru ne ıse yarar? yolda tekerım patladı sola cekene kadar haberım olmadı yapacanız arabanın
  • Yok ki basinç sensörü
    Abs sensörü üzerinden devir sayisi farki takip ediyor. Torpido gözünden arada bir resetlemeniz iyi gelebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Şu servislerin işi artık ne kadar zorlaştı. Araçlar elektronikleştikçe sorunlar dalga dalga daha fazla büyür oldu. Eskiden mekanik sorunlar için gidilirdi şimdi bilgisayar piyasasındaki gibi üstüste oluşan basit sorunlar için gidilir oldu servislere.

    Buda üretici ve ithalatçı tarafından istatistiki açıdan önceden öngörüldüğünden yapılacağı varsayılan garanti dahili hizmetler elbette araç satış maliyetlerine yansıtılıyor.

    Aslinda özü mekaniktir elektronikte çok basittir
    Yeterki düzgün yorumlanabilsin. Yabanci dil şart tercüme makinalarda bir yerde fikir sunmuyor.
    Yukarıdaki arizada araba ingilizce turbo underboost arizasi verirlen türkçe tercümesi düşük şarj vs gibi kafa kariştirici oluyor.
    Turbo basmiyorsa basınç tarafında kaçak olacaği ihtimali en birinci akla gelen sorundur.

    Buna benzer arizalarin yorumlanmasi birbirini etkileme durumu biraz merak biraz dil birazda tecrübe ister.

    Yurt dişinda servisler dehşet pahali olduğundan insanlar ister istemez kendi uğraşiyor forumlar bunun için var

    Ariza kodunu ve belirtileri sistematik şekilde irdelesek çözülmeyecek sorun yok.

    Hep söylerim yillar önce opel forumlarindayken üyenin birinin araci viteslere zor geçiyor özellikle 1 ve geri vites ses yapiyormuş. Dünya kıyamet yorumdan sonra şanzıman indirip senkromeçleri yenilemeyi kafasina koydu. Neden sonra görüldü ki paspas debriyajın altına doğru kaydiğindan debriyaj tam basilmiyormuş. Hal böyleyken elektronik ne yapsin mekanik ne yapsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockinger -- 23 Kasım 2012; 13:17:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockinger

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Şu servislerin işi artık ne kadar zorlaştı. Araçlar elektronikleştikçe sorunlar dalga dalga daha fazla büyür oldu. Eskiden mekanik sorunlar için gidilirdi şimdi bilgisayar piyasasındaki gibi üstüste oluşan basit sorunlar için gidilir oldu servislere.

    Buda üretici ve ithalatçı tarafından istatistiki açıdan önceden öngörüldüğünden yapılacağı varsayılan garanti dahili hizmetler elbette araç satış maliyetlerine yansıtılıyor.

    Aslinda özü mekaniktir elektronikte çok basittir
    Yeterki düzgün yorumlanabilsin. Yabanci dil şart tercüme makinalarda bir yerde fikir sunmuyor.
    Yukarıdaki arizada araba ingilizce turbo underboost arizasi verirlen türkçe tercümesi düşük şarj vs gibi kafa kariştirici oluyor.
    Turbo basmiyorsa basınç tarafında kaçak olacaği ihtimali en birinci akla gelen sorundur.

    Buna benzer arizalarin yorumlanmasi birbirini etkileme durumu biraz merak biraz dil birazda tecrübe ister.

    Yurt dişinda servisler dehşet pahali olduğundan insanlar ister istemez kendi uğraşiyor forumlar bunun için var

    Ariza kodunu ve belirtileri sistematik şekilde irdelesek çözülmeyecek sorun yok.

    Hep söylerim yillar önce opel forumlarindayken üyenin birinin araci viteslere zor geçiyor özellikle 1 ve geri vites ses yapiyormuş. Dünya kıyamet yorumdan sonra şanzıman indirip senkromeçleri yenilemeyi kafasina koydu. Neden sonra görüldü ki paspas debriyajın altına doğru kaydiğindan debriyaj tam basilmiyormuş. Hal böyleyken elektronik ne yapsin mekanik ne yapsin

    Rockinger hocam selam, sizin elinizde kesin bizim araçlarda çıkan hata kodları ve anlamları da vardır

    yanlış hatırlamıyorsam Ford larda anahtarı kontagı takıp, yarım çevirince birşeylere basıp, arıza kod listesi çıkıyordu, bizim BM lerde de varmı böyle özellikler. Arıza kodlarını biz kendimiz bulabilir miyiz?




  • Selamlar

    Self diagnostic diyorlar bu işe.
    Eski Opellerde falan vardi bunlarda varmıdır bilmiyorum.
    Diyorum işte kaç Zamandir. Temiz klon bir vcds alacaksınız mis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockinger -- 23 Kasım 2012; 17:39:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polo'lardaki yedek depo hakkında bilgisi olan var mı?Bugün Maltepe E5'te Shell'in kendi istasyondan depoyu full ledim,(gerçi sürekli oradan alıyorum bu 3. depom)42,5 litre civarında tabanca attı pompacı abi yedek depoyu dolduralım mı dedi,doldur dedim,deponun girişinde sağ tarafa doğru vidaya benzeyen bir tümsek var oraya elini bastırdı ve doldurmaya devam etti,depo tam 55 litre yakıt aldı,bu kadar yakıt alabilir mi?bu aracın deposu yoksa güpegündüz soyulduk mu?Bir yorumu olan var mıdır?
  • alıyor alıyor 55 gördüyseniz rekor sizde , demek iyice bitirmişsiniz.
    52 - 53 gördüğüm olmuştu.
  • Teşekkürler Rockinger hocam yoksa Pazartesi ciddi ciddi gidip istsayonun yöneticisiyle görüşmeyi düşünüyordum.
  • Arkadaşlar bir sorum olacak, havalar soğudu bugun en sıcak derecede havalandırmayı çalıştırdım. AC tuşuna basmama rağmen AC ışığı yandı. Acaba yanlışlıkla basmış olabilirim diye 2-3 defa daha kapatıp açtım. Ama açtıktan 2-3 sn sonra yine ışık yandı. Sizde böyle bir durum oluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    Arkadaşlar bir sorum olacak, havalar soğudu bugun en sıcak derecede havalandırmayı çalıştırdım. AC tuşuna basmama rağmen AC ışığı yandı. Acaba yanlışlıkla basmış olabilirim diye 2-3 defa daha kapatıp açtım. Ama açtıktan 2-3 sn sonra yine ışık yandı. Sizde böyle bir durum oluyor mu?

    ön cama buhu çözücü niyetiyle ayarladıysanız klimayı kendi açıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockinger

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    Arkadaşlar bir sorum olacak, havalar soğudu bugun en sıcak derecede havalandırmayı çalıştırdım. AC tuşuna basmama rağmen AC ışığı yandı. Acaba yanlışlıkla basmış olabilirim diye 2-3 defa daha kapatıp açtım. Ama açtıktan 2-3 sn sonra yine ışık yandı. Sizde böyle bir durum oluyor mu?

    ön cama buhu çözücü niyetiyle ayarladıysanız klimayı kendi açıyor.

    Aynen öyle yapmıştım, ön cama vermiştim. Rockinger hocam birşeyi de bilme, çok teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.