(ARACIM POLO 2000 HB 1.6 75 BEYGİR 55KW BENZİN +TÜP) ARKADAŞLAR AYNI ARIZA BENİM DE BAŞIMI AĞRITTI.aRABA ÇALIŞIP STOP ETME, DEVİRLİ GİDERKEN BİR ANDA STOP ETME, IŞIKLARDA STOP ETME , DURUNCA ÇALIŞTIRIP MARŞA BASMA İKİ ,ÜÇ KEZ ÇALIŞMAMA AMA 5 DK DURUNCA TEKRAR ÇALIŞMASI GİBİ) SORUNU ŞÖYLE HALLETTİM.
1)ARABAYI BENZİNDE ÇALIŞIR HALE GETİRİN.YANİ GAZI BİR SÜRELİÜİNE İPTAL ET. 2)BİLGİSAYARLI ARIZA TESPİTİ YAPAN (GENELLİKLE DELPHİ KULLANIYORLAR) BİR TAMİRCİYE ARACINIZ BAĞLATIN. 3)ARIZADA MUHTEMEL MOTOR DEVRİ GİRİŞ DEVRESİNDE ARIZA TESPİTİ veRİR.(BU BAZI CİHAZLARDA MOTOR KRANK SENSÖRÜ DİYE GEÇER, FAKAT POLO 2000 VE ALTINDA DEVİR SENSÖRÜ YOKTUR, ONUN YERİNE DİSTRÜBÜTÖRDE HALL SENSÖRÜ VARDIR.)
4)ARACINIZDA BOBİN ,BUJİ KABLOLARI VE DİSTRÜBÜTÖRÜ DEĞİŞTİRİSENİZ(DİSTRÜBÜTÖRÜN YENİSİ 3000 TL AMA TÜRKİYEDE YOK, ÇIKMA ALACAKSINIZ 400-500 TL ) 5)BUNLAR TAKILDIKTAN SONRA TEKRAR BİLGİSAYARA BAĞLAYIP ARIZANIN GİTTİĞİNİ TESBİT EDİN.
6)ARACINIZI TEST EDİN .
7)SADECE ARABA ROLENTİDE STOP EDİYORSA O ZAMAN BUNLARA GEREK OLMADAN BOĞAZ KELEBEĞİNİ DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ. BEN BUNLARI YAPTIM ARACIM DÜZELDİ . BU ARAÇLARIN KRONİK ARIZASI DİYEN USTADAN DA UZAK DURUN.