Şimdi Ara

Polo 1.2 tdi debriyaj yukarida kavriyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
8.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gate100 kullanıcısına yanıt
    Canlı görmek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun debriyaj setini değiştirme vaktiniz gelmiş balata sizlere ömür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Balata bitmemiştir bence balata biterse araç gitmez bağırır pedal sertleşir kanımca o serilerde yukarıda kavrıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurarida dediğiniz tam bırakınca mı, yoksa yarıya kadar çekince mi? Sattığım araçta yarıya yakın yerde kavriyordu. Ilk başlarda balata bitiyor sandım ama 60.000km kullandım bu şekilde.



    Balatanin ilk bitme alameti kalkışta titreme, (ama az gaz vermeden dolayı değil) sonrasında debriyaj artık en üstlerde kavrar, düşük viteslerde yüklenince devire oranla hızlanamama. İyice bittiyse araç bağırır ama ona oranla iyice hızınız düşüktür ve balata kokusu başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gate100

    Yapmiyor yukarida kavrama disinda baska belirti yok
    Merhaba bu grup araclarda genelde debriyaj cok yukarida kavriyor.Kacirma yapmiyorsa bosuna masraf etmeyin.Ayak frene basiliyken debriyaji yariya kadar getirip gaz vermeye baslayin zamanla alisacaksiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı 5 inci vitese alın devirir yüksek tutup debriyajı çekin araba kalıyorsa debriyaj bitmiştir stop ediyorsa sağlamdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil kavrfamalarda ayar yok. Baskı balata azaldıkça kendi düşer.. Alışırsınız 21 gün sabretmeniz lazım :)
  • Debriyaj siyirmasi falan olduğu hic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hidrolik debriyaj var ise ayarlanmaz.

    Sonda kavramasından daha çok önemli olan kaçırma olmaması. Düz yolda veya yokuş çıkarken gazı köklediğinizde devir sıyırması olmuyorsa değişime gerek yok. Yani araç bağırıyor hız sabit ama devir yükseliyor ise değişmeli.

    kendi aracımı da yolda bırakacak diye erken değişim yaptırdım debriyaj balatası sağlam çıktı çünkü benim ki de sonda kavrıyordu ama kaçırması yoktu.
  • mob411 kullanıcısına yanıt
    Kacirma yok ama yukarida kavradigi icin kullanmak yorucu oluyor keyfi kalmiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gate100

    Kacirma yok ama yukarida kavradigi icin kullanmak yorucu oluyor keyfi kalmiyor
    elfreni çekip 1.viteste gaz verin, aracın arkası yere yapışıyorsa sağlamdır yoksa bitiktir bu şekilde de kontrol edebilirsiniz

    ayrıca turbo varsa bittiğini de hissettirmeyebiliyor bazen

    aşağı yukarı 100 bin dayanıyor debriyaj

    en son da kavrayınca tedirginlik veriyor bırakacak bir yer de diye. Keyifte almıyorsanoz değiştirin o zaman
  • 3 yıldır aynı aracı kullanıyorum. Bu araçların debriyajı böyle. Ben aldığımda baskı balata zayıftı ve 3-4.000 km sonra baskı balata bitti. Yokuşları çıkarken ani gaz verdiğimde devir düşüp sonra geri toparlıyordu. Yani sıyırıyordu.

    Değişmesine rağmen kavrama yine aynıydı. Usta ayarlanmadığını söyledi. Ayarlansa ayarlardı diye düşünüyorum. Değiştiğinde çok yumuşadı ama birkaç ay sonra yine pedal sertleşti. Bu aracın debriyajına alışmak gerekiyor. İlk binen herkes sıkıntı yaşıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atade28 -- 9 Mayıs 2018; 15:58:9 >
  • adamın kafasını karıştırmışsınız.
    her yukarda kavrayan debriyaj bitik değildir renaultlar komple yukarıda kavrıyor herkes diyor.
    geçen auris 1.6 kullandım yukarda kavrıyor internette de aynı şey söylenmiş normal bir durum.
    ayrıca yeni arabalarda tel falan olmadığından ayar da yapılamıyordur büyük ihtimal.
  • arabanın fabrika özelliği o. kullandığım fiesta 2007 model aracın debriyajı çok yüksekti. 1 yıl kullandım hiçbir şey olmadı. gel bu hatayı düzelteyim diyen ustalara inanmayın. alışman lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır vw sürüyorum debriyajin yukarıda kavraması normal. Hidrolik debriyaj ve otomatik ayarlı sonradan aşaği alayım seri kalkayim yok bunlarda. debriyaj balatasi eskidiginde once sertleşir ama hidrolik debriyaj konfor odaklı olduğundan katlanamayacak sertliğe gelmez, sonraki aşama da kaçırmaya başlar devir yükselir araç gidemez, debriyaj bırakınca rahatlar devirlenir.



    Şu an polo 1.4kullaniyorum debriyaj ben değiştirdim yeni.debriyajim diğer aracım puntodan çok yukarı da kavrıyor ama punto debriyajı daha sert. Değiştir diyenler parça satıcı ya da usta troll herhalde 600-1000tl sırf parça fiyatı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.