Şimdi Ara

Playstation Experience'ta Gösterilen Bomba Oyunları Değerlendirdik

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sony'nin önemli oyun duyuruları yaptığı ve merakla beklenen oyunlarından videolar gösterdiği Playstation Experience'ı değerlendirdik? Playstation'ın 20. yılında ne tür duyurular yapıldı dersiniz?






  • Reisler konuşmuş yine. Her birinin ayrı ayrı özellikleri var bunu en eğlenceli şekilde birleştiriyorlar. Bomboş bir şey bile konuşsanız yine de izlenir :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Batman hakkında söylediklerinize katılmıyorum abiler.
    Çizgi Romanı bir kenara Batman karakteri günlük hayatın ötesinde olan teknolojileri kullanan bir karakter. İlk oyunu ağırdı belki bu kadar patlama çatlama yoktu ama ilk oyun üzerinden çok zaman geçti ve teknoloji çok fazla gelişti artık neredeyse oyundaki karakterler biz olucaz.
    Bu yüzden yapımcı ekip Batmanın daha normal bir karakter olmasından ziyade günümüzün teknolojinin ötesinde bir şeyler kullanmasını öngörmüş ki onlara katılıyorum. Çünkü ilk oyun gibi daha normal bir karakter olsaydı bu sefer "bu ne ya aynısı ilk oyunun aynısı olmuş" diyebilirdik.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Fİrmanın ismini blmiyorum fakat no man sky yapan firma o oyunun altından kalkamaz çok büyük oynuyorlar yapılacak en iyi şey şudur,en azından kurtarırlar oyunu,oyunu tamamlasınlar elle tutulur birşey o ratay koysunlar ardından moda açık bir şekilde oyunculara sunsunlar..Yani demek istediğim modculara kaynak sunsunlar işte ozaman ortaya birşeyler çıkabilir dedikleri gibi farklı gezegenleri filan yapabileceklerine pek inanmıyorum öyle bişeyin olabilmesi için modcuların desteğine ihtiyaçları var bilmem anlatabildim mi.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bloodborne, en beklediğim oyun aralarından.Order'da Steampunk ögeleri ve atmosferi falan iyi de, daha bir şey belli değil.Onun dışında Uncharted 4 için heyecanlamamak da elde değil.

    GoW'un yeni oyunu ise çok gereksiz olucak bence, 3'te hikaye kısmı bitti işte, yani üstüne daha ne koyulabilirki.Ben bu konu da Ersin'e katılıyorum, aynı tadda başka bir oyun yapılmalı bence.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Güzel bir değerlendirme olmuş. Bu arada Ersin'in çiçek emme esprisine yarıldım.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • voov
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hello Games,firmanın ismi.Britanyalı kuçuk bir stüdyo.Oyunun patlama ihtimali yok.Sony desteğini esirgemiyor firmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavratech

    Batman hakkında söylediklerinize katılmıyorum abiler.
    Çizgi Romanı bir kenara Batman karakteri günlük hayatın ötesinde olan teknolojileri kullanan bir karakter. İlk oyunu ağırdı belki bu kadar patlama çatlama yoktu ama ilk oyun üzerinden çok zaman geçti ve teknoloji çok fazla gelişti artık neredeyse oyundaki karakterler biz olucaz.
    Bu yüzden yapımcı ekip Batmanın daha normal bir karakter olmasından ziyade günümüzün teknolojinin ötesinde bir şeyler kullanmasını öngörmüş ki onlara katılıyorum. Çünkü ilk oyun gibi daha normal bir karakter olsaydı bu sefer "bu ne ya aynısı ilk oyunun aynısı olmuş" diyebilirdik.

    Aynen katılıyorum hocam.
  • Çok güzeldi. Teşekkürler :)
  • Çok Keyifli programdı, ağzınıza sağlık... Devamını bekleriz... Haftada 2 defa böyle şeylerin yapılması lazım...

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Keyifli bir programdı öncelikle onu belirtmek isterim.

    Alkan ve Talha abinin gezegen esprisi ve Square Enix CEO'su esprisi çok iyiydi

    Ben de programla ilgili aldığım bazı notları paylaşmak isterim.

    Öncelikle Rare Studyosu Microsoft'un elinde patlamadı.Phil Spencer,oyunun gelişim surecini takip ediyor ve buyuk ihtimalle E3 2015'de yeni haberler duyarız.Rare'ın yeni duyuracağı oyunun da buyuk ses getireceğine eminim.

    Street Fighter konusuna gelecek olursak,Xbox patronunun o konuda söylediği bizim zaten bir dovuş oyunumuz var sozu çok farklı şekillerde de yorumlanabilir.

    Killer Instinct de buyuk bir oyun,geçmişi olan bir oyun.Ancak;

    Sadece Street Fighter mı var dovuş oyunu kategorisinde?Capcom değil miydi aynı oyunun ismine ultra mega arcade süper perfect vs isimler ekleyip piyasaya süren.Ayrıca daha Mortal Kombat var,Yeni Injıstice var...

    Yani,demek istediğim Xbox oyuncuları bu SF5 PS4 exc olayını pek fazla onemsememiş de olabilir.

    Herneyse.


    Early Access erken erişim konusunda Talha'ya katılıyorum.Konsollar erken erişim oyunlar için uygun değildir.Aslında PC de değildir.Bi işi bitirdi öyle çıkart piyasaya.Ama sanırım bunların hepsinin suçu Ubisoft.Hatalı oyunları ve erken piyasaya çıkarması bazı bağımsızlara ilham olmuş anlaşılan

    Sony'nin PS4'e getireceği/duyurduğu indir oyunlara/bağımsız yapımcıları oyunlarına gelecek olursak,Sony'yi bu noktada tebrik etmek lazım.Indie oyunlara kucak açtılar gerçekten.

    Phil Spencer,Xbox başına geçtikten sonra bu politikaları bir nebze de olsun duzeltti.ID@Xbox programı vs

    Don Matttick doneminde mesela Microsoft,Bağımsızlara/indie yapımcılara çeşitli baskılar uyguluyordu,oyunu ilk önce XBLA'e çıkartmak zorundasın vs gibi,sonra bu politikayı zamanla değiştirdiler tabi.
    Son olarak No Mans Sky'ın iyi bir oyun olacağını düşünüyorum.Oyunda ne yapacağımız konusu dh forum dahil çoğu yerde tam olarak bilinmiyor ancak neogaf'da gorduğum bir bilgiyi paylaşmak istiyorum.

    quote:

    Oyundaki amacımız ne ne yapmaya çalışıyoruz gibisinden soruları yanıtlayan,bu konuları aydınlatan bir yazı gordum gaf'da,elimden geldiğince çevirmeye çalıştım.

    Britanyalı yapımcı Hello Games'in şu ana kadarki roportajlarından,yayınlanan trailer lardan toplanan bilgiler ışığında.

    Amacımız,No Mans Sky'ın devasa galaksisinde,para kazanıp,hayatta kalmaya çalışmak.

    Birçok yeni gezegen keşfe çıkabiliriz,eğer istersen sadece tek bir gezegende de kalabiliriz.

    Oyundaki temel amaç,galaksinin merkezine gitmek.Oyundaki tek ana gorev bu.Sizi galaksinin merkezine çekecek bir sebep olacak.

    Oyundaki gorevimiz,para kazanıp zırhımızı,silahlarımızı ve gemimizi guçlendirip gezegenler arası seyahatlarde hayatta kalmaya çalışmak.

    Oyundaki keşif duygusu birçok insan için bu oyunu alma sebebi olabilir.

    Hem yeryuzunde hem de uzay boşluğunda para kazanmak için yapabileceğimiz çeşitli aktiviteler var ve bunların zorlayıcı olduğu belirtilmiş.

    2 çeşit aktivite var,temelde;

    *Şiddet İçeren Aktiviteler
    *Şiddet İçermeyen Aktiviteler

    Şiddet içeren aktivitelerden bazıları:

    -Keşfe çıkmak,kaynak toplamak ve ticaret yapmak.

    Bunları biraz daha detaylı olarak anlatmak gerekirse,gezegenlerdeki yeni yaratıkları,bitkileri,kaza yapmış uzay gemilerini keşfedebilir,gezegenlerdeki mineralleri toplayabilir veya bir uzay istasyonundan aldığınız minerali ticarette kullanabilirsiniz.

    -Şiddet içeren aktivitelere gelecek olursak,gardiyan robotları oldurmek,başka uzay gemilerine onların uzay yolculuğunda koruyuculuk yapıp para kazanabiliriz veya NPC'lerin kullandığı diğer ticaret gemilerini yok edebiliriz.

    Tabi bunların da kendine göre bir sonucu olacak.

    *****Keşif sistemi tam olarak nasıl çalışıyor?

    ---Butun yıldızların gosterildiği galaktik bir haritamız var.Bir yıldıza tıkladığımızda o yıldızla ilgili bilgilere ulaşıyoruz.Eğer daha önce orayı başka birisi keşfettiyse,o zaman o bölge ile ilgili daha detaylı bilgilere ulaşabiliyoruz.Herhangi bir gezegene fast travel yapabiliyoruz,eğer istersek.

    Gemimiz herhangi bir gezegenin yorungesine girdiğinde o gezegenin yeryuzunu tarıyor ve ve bize kısa bilgiler veriyor.

    Oyunda 3 çeşit uzay gemisi var;Savaşçı,Ticaret ve Keşif

    Her gezegenin farklı atmosferi var,farklı toksik farklı asit seviyeleri var.O bölgeye uyum göstermek için hem zırhınızı hem de geminizi o bölge için elverişli hale getirmeniz gerekiyor.

    Benzin oyunda önemli bir yer tutuyor.

    Gelişiguzel bir gezegende başlıyoruz oyuna,gezegenlerin %10'unda hayat,uygarlık ve hikaye elementleri var.%90'ı yaşam için elverişsiz.

    Her gezegen yaşam için ne kadar elverişsiz olsa da toplanacak kaynak açısından zengin.

    Oynama biçiminize bağlı olarak ana hikaye 40-100 saat arası sürüyor.


    Son olarak güzel bir programdı.Elinize sağlık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sir Maximus

    Hello Games,firmanın ismi.Britanyalı kuçuk bir stüdyo.Oyunun patlama ihtimali yok.Sony desteğini esirgemiyor firmadan.

    çok kesin konuşuyorsun.
  • keyifle izledim teşekkürler.. bide oyun muhabbetide gelirse bu hafta bşka hiç bişey istemem umrarım Gow da ana oyundur 2015 dinamit gibi olacak

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bir saatlik iyi bir değerlendirme olmuş. God of War 4'te bu sefer neyi ele alacaklar merakla bizde bekliyoruz.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • god of war reboot yapmaları çok iyi oldu bence.. 3 ten devam etselerdi gitmezdi o oyun..

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Uncharted'ın haritalarının komplikeliğin den ve büyüklüğünden küçük yenilikler miş gibi bahsettin ama bu yenilik Oyunun nerdeyse türünü değiştirmiş.Eski Uncharted oyunları koridor TPS mantığında ilerlerdi.Bunda bildiğin sandbox TPS olmuş.Size başka bir üyeye yazdığım bir mesajı yazayım.Oyunda ne yenil var ki diye sormuştu.

    Yenilik olarak ne mi var?
    1)Yepyeni bir dövüş sistemi kullanılmış ve çevreyle etkileşim çok iyi yedirilmiş.Düşman da bizim durumumuza göre dövüş stratejisi belirliyor ki ben bundan daha iyisini bir TPS'de gördüğümü hatırlamıyorum.
    2)Gizlilik öğeleri oyuna çok iyi yedirilmiş.Güya Assasin olduğumuz oyunda çok daha iyi ki düşman zekasını da ona göre şekillendirmişler.Düşman en ufak yaprak kıpırtısını fark ediyorlar ve birbirlerini sıksık kollayıp orda mısın diye soruyorlar ve o anki duruma göre tavır alıyorlar.
    3)Mekanlar çok iyi tasarlanmış.Haritanın bir çok katmanı var ve her katmandan düşman geliyor ve sende ona göre taktik oluşturup ani kararlar vermen gerekiyor.
    4)Önceki Uncharted oyunlarında çok düz bir aksiyon vardı.Düşman vur,bulmaca çöz ve script sahne şeklinde ilerliyordu.Ama oyunu düz yapan adam vurma kısmıydı çünkü oyunda koridor mantığı vardı.Geniş koridorlardı ama koridor mantığından kurtulamıyordu oyun.Bu oyunda çok büyük bir serbestlik var.Haritalar oldukça geniş ve büyük olmuş ve harita yuvarlak biçiminde olmuş.Yani oyun bizi haritaya bırakıp herşeyi bize bırakmış.Önceki Uncharted oyunlarındaki çizgisellik gitmiş.Hani sana haritaların tasarımından bahsetmiştim ya.İşte o haritaları oyun çok iyi size kullandırttırıyor.Gerek gizlilik öğelerini gerekse çatışma dinamiklerini oyunda haritaya göre uygulamak zorunda kalıyorsunuz.Haritanın her köşesi bir çatışma alanı haline geliyor ve haritanın her tarafını kullanıyorsunuz.Titanfall gibi yani.Harita çok büyük olunca da oyunda bir dünya olasılık ortaya çıkıyor.Kısacası önceki oyunlar koridor mantığına yakınken bu oyun serbestlik ve geniş alanlar sunmuş ve haritayı size sonuna kadar kullandırtmak zorunda bırakmış.İlk uç madde ve çatışma dinamiklerini 4. maddeyle birleştir.Ortaya klasik Uncharted'dan çok farklı sandbox,özgürlükçü bir oyun ortaya çıkar.Ki bu sandbox ve özgürlükçü oynanış hiçbir TPS'de yok.Varsa da ben hatırlamıyorum.(Tomb Raider 2013 dahil)Biraz Last of Us'ın yolundan gitmiş bir oyun var karşımızda ki bu çok iyi bir şey.Kısacası karşımızda 2015 GOTY var.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut söyler

    Uncharted'ın haritalarının komplikeliğinden ve büyüklüğünden küçük yeniliklermiş gibi bahsettiniz ama bu yenilik oyunun neredeyse türünü değiştirmiş.Eski Uncharted oyunları koridor TPS mantığında ilerlerdi.Bunda bildiğin sandbox TPS olmuş.Size başka bir üyeye yazdığım bir mesajı yazayım.Oyunda ne yenil var ki diye sormuştu.<br><br>Yenilik olarak ne mi var?<br>1)Yepyeni bir dövüş sistemi kullanılmış ve çevreyle etkileşim çok iyi yedirilmiş.Düşman da bizim durumumuza göre dövüş stratejisi belirliyor ki ben bundan daha iyisini bir TPS'de gördüğümü hatırlamıyorum.<br>2)Gizlilik öğeleri oyuna çok iyi yedirilmiş.Güya Assasin olduğumuz oyunda çok daha iyi ki düşman zekasını da ona göre şekillendirmişler.Düşman en ufak yaprak kıpırtısını fark ediyorlar ve birbirlerini sıksık kollayıp orda mısın diye soruyorlar ve o anki duruma göre tavır alıyorlar.<br>3)Mekanlar çok iyi tasarlanmış.Haritanın bir çok katmanı var ve her katmandan düşman geliyor ve sende ona göre taktik oluşturup ani kararlar vermen gerekiyor.<br>4)Önceki Uncharted oyunlarında çok düz bir aksiyon vardı.Düşman vur,bulmaca çöz ve script sahne şeklinde ilerliyordu.Ama oyunu düz yapan adam vurma kısmıydı çünkü oyunda koridor mantığı vardı.Geniş koridorlardı ama koridor mantığından kurtulamıyordu oyun.Bu oyunda çok büyük bir serbestlik var.Haritalar oldukça geniş ve büyük olmuş ve harita yuvarlak biçiminde olmuş.Yani oyun bizi haritaya bırakıp herşeyi bize bırakmış.Önceki Uncharted oyunlarındaki çizgisellik gitmiş.Hani sana haritaların tasarımından bahsetmiştim ya.İşte o haritaları oyun çok iyi size kullandırttırıyor.Gerek gizlilik öğelerini gerekse çatışma dinamiklerini oyunda haritaya göre uygulamak zorunda kalıyorsunuz.Haritanın her köşesi bir çatışma alanı haline geliyor ve haritanın her tarafını kullanıyorsunuz.Titanfall gibi yani.Harita çok büyük olunca da oyunda bir dünya olasılık ortaya çıkıyor.Kısacası önceki oyunlar koridor mantığına yakınken bu oyun serbestlik ve geniş alanlar sunmuş ve haritayı size sonuna kadar kullandırtmak zorunda bırakmış.İlk uç madde ve çatışma dinamiklerini 4. maddeyle birleştir.Ortaya klasik Uncharted'dan çok farklı sandbox,özgürlükçü bir oyun ortaya çıkar.Ki bu sandbox ve özgürlükçü oynanış hiçbir TPS'de yok.Varsa da ben hatırlamıyorum.(Tomb Raider 2013 dahil)Biraz Last of Us'ın yolundan gitmiş bir oyun var karşımızda ki bu çok iyi bir şey.Kısacası karşımızda 2015 GOTY var.

    Yazım hatası.Doğrusu buradaki.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Millet yorum degil destan yazmis su yorumlari az ama oz yapin birde koca yaziya alinti cekiyorsunuz.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • No Mans Sky'dan 9999999 in 1 atari kaseti gibi bahsetmişsiniz :D ahaha güzel programdı

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.