Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (348. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 346347348349350
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kolay gelsin benim sorunum şu bende pirhana breva marka navigasyon var. gecen hafta reset attım ama haritayı kaydetmeyi unuttum. bu navigasyonun basarsoft yazılımı varmı acaba navigasyonun özelliklerini yazıyorum
    pirhana breva
    barkod no: P35002027
  • Mrb. Piranha M Type No Traffic navigasyon cihazım var. 1,5 yıldır güncelleme bekliyorum. Sygic de bakıyorum hala 2014-3 yazılımı var.
    Bu sebeple cihaz sürekli yanlış yönlendirmeler yapıyor. Müşteri hizmetleri aradığımda her seferinde 1-2 aya kadar güncelleme verilecek diyor.
    Ne zaman güncelleme olacak gerçek bir tarih bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recepkiyisin -- 8 Mart 2016; 12:25:47 >
  • Aynı cihazdan bendede var. Ancak sygic programından uygun bir cihaz bulunamadı diyor ve orda kalıyor siz ilerleme yapabiliyor musunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazdan ayar yaparsanız bulması sorun olmuyor. Ama bulsa ne fark edecek. Güncelleme falan yok.
  • Nasıl bir ayar yapıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin yine 2014/3 muş benim kullandığım cihazda 2012 bir turlu güncelleme yapamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yığın depolama haricinde başka bir işlem yapiyormusunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet yığın depolama seçiliyordu. Kaydedip çıkın. Yine olmuyorsa kabloyu bir değiştirin. Olması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Mrb Sinurg66.
    Kardeş ağzına sağlık. Aynı durumdayım ve aynı şeyleri yaşadım. Evoque den sonra M Type No Traffic aldım. Binlerce kere pişmanım.
    Bir arkadaş beni uyarmıştı. Sakın alma dedi dinlemedim. Müşteri hizmetleri de bir şey ya bilmiyor ya da söylemiyor. Yani bu cihazlar
    elde kaldı. Artık oynasın diye çocuklara verecez neyapalım. PİRANHA ya yazıklar olsun. Başarsoft haritalı cihazlar yılda 3-4 güncelleme
    veriyor. Sözün bittiği yer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepkiyisin

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Mrb Sinurg66.
    Kardeş ağzına sağlık. Aynı durumdayım ve aynı şeyleri yaşadım. Evoque den sonra M Type No Traffic aldım. Binlerce kere pişmanım.
    Bir arkadaş beni uyarmıştı. Sakın alma dedi dinlemedim. Müşteri hizmetleri de bir şey ya bilmiyor ya da söylemiyor. Yani bu cihazlar
    elde kaldı. Artık oynasın diye çocuklara verecez neyapalım. PİRANHA ya yazıklar olsun. Başarsoft haritalı cihazlar yılda 3-4 güncelleme
    veriyor. Sözün bittiği yer.

    Estağfirullah, sadece her haksızlığa uğrayan kişinin yapması gerekeni yaptım . Keşke bu durumda olan herkes bu şekilde birşeyler paylaşsa da sesimizi BİRİLERİNe duyurabilsek. Baksana adamlar biz gelince ortalıklarda görünmüyorlar.




  • Merhaba,

    Araç takip sistemi hakkında (ATS-811) hakkında buradan bilgi almamız söz konusu olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    Konu başlığında "PİRANHA DESTEK CEVAPLIYOR" yazıyor ama, sıkıntılarımızı, sorularımızı, sorunlarımızı yazıyoruz,
    "PİRANHA DESTEK NE CEVAPLIYOR NE DE YARDIM EDİYOR". Biz hala bekliyoruz.




  • slm.piranha businees ıı tabletimin,ekranı komple kırıldı(dış camı ve iç ekran)elinizde uyumlu ekran varmı ve fiyat alabilirmiyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Agorian

    Merhaba,

    Araç takip sistemi hakkında (ATS-811) hakkında buradan bilgi almamız söz konusu olabilir mi?

    Sayın Agorian,

    Nasıl bir bilgi almak istiyorsunuz? Yazarsanız yardımcı olmaya çalışacağım.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    slm.piranha businees ıı tabletimin,ekranı komple kırıldı(dış camı ve iç ekran)elinizde uyumlu ekran varmı ve fiyat alabilirmiyim.

    Sayın anka0658,

    Business II Tab kaç inç 7.0 mı 9.0 mı 9.7 mi 10.1 mi?

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    Merhaba,
    Encore Y Type (Barkod:8698720987507) araç içi görüntü cihazında
    arka kısmında W/R çıkışı var mı. Yani oto direksiyon kumandasına bağlantı yapılabiliyor mu.

    Birde cihazın menüsü Türkçe mi. Türkçe dil desteği var mı.



    Sayın huseyin_3335,

    Aslında var ancak tüm araçlarla uyumlu olmadığından firma olarak bu özellik var demiyoruz. Bağlantılarda SW1 ve SW2 kabloları direksiyon kumandası bağlantı kablolarıdır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    slm.piranha businees ıı tabletimin,ekranı komple kırıldı(dış camı ve iç ekran)elinizde uyumlu ekran varmı ve fiyat alabilirmiyim.

    Sayın anka0658,

    Business II Tab kaç inç 7.0 mı 9.0 mı 9.7 mi 10.1 mi?

    Kolay gelsin.

    mrb,ekran boyutu 10,1 inç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    slm.piranha businees ıı tabletimin,ekranı komple kırıldı(dış camı ve iç ekran)elinizde uyumlu ekran varmı ve fiyat alabilirmiyim.

    Sayın anka0658,

    Business II Tab kaç inç 7.0 mı 9.0 mı 9.7 mi 10.1 mi?

    Kolay gelsin.

    mrb,ekran boyutu 10,1 inç.

    Sayın anka0658,

    Ekran 100 TL, Dokunmatik Ekran 50 TL dir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Sayın simurg66,

    Bu konuda destek sayfasına bakabilir siniz. Benim yapabileceğim bir şey varsa sizlere yardımcı oluyorum. Ancak benim yetkim ve bilgim dışında kalan konuları müşteri temsilcilerine sormanız gerekmektedir. Teknik yazılımsal donanımsal sorunlarınız varsa yardımcı oluyorum. Ancak güncelleme neden yapılmadı v.b konularda malesef bilgim ve yetkim olmadığı için müdahale edemiyorum.

    Kolay gelsin.

    Bu sıkıntıyı müşteri temsilcisine defalarca ilettik. Cevap "1-2 aya kadar verilecek" oluyor her defasında. Hatta Aralık-2015 ortalarında aradığımda
    yılbaşına kadar kesin verilecek denmesine rağmen bir değişme olmadı.

    En son müşteri temsilcisiyle yaptığım görüşmede cihazımın M Type olduğunu ısrarla belirtmeme rağmen bana "Naviextras Toolbox" dan
    bağlanıp güncelleyebileceğimi söylüyor. Bu Teleatlas haritalı cihazların Naviextras Toolbox dan indirilemeyeceğinden bile haberi yok hanımefendinin.

    Sonuç olarak ben bir Piranha müşterisi olarak oyalama değil -"şu tarihte güncelleme vericek"- diyen GERÇEK CEVAP istiyorum.

    Çünkü siz cihazı satarken bize büyük, ışıltılı ve renkli harflerle "ÖMÜR BOYU GÜNCELLEME" yazarak sattınız bu cihazları. Biz de size inandık ve güvendik.
    Ancak 2 seneye yakın bir zaman geçmesine rağmen eski haritaları kullanıyoruz. Hatta artık kullanamıyoruz çünkü yollar ve sokaklar, isimler çok değişti.

    Yukarıdaki alıntıda; yetkiniz ve bilginiz olmadığını yazmışsınız. Firma yetkililer eğer çok uzakta değilse (!) bi zahmet durumu sorabilir ve bir cevap yazabilirsiniz.
    Anlaşılıyor ki niyetiniz bağcıyı dövmek.

    EYYY PİRANHA CEVAP BEKLİYORUM.




  • 
Sayfa: önceki 346347348349350
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.