Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (347. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ben bir Piranha ELEMENT 7'' kullanıcısıyım.
    Ürünümde 2012 den kalma 11.3.04 numaralı sürüm var ve güncelleme yok olarak görünüyor sistemde. Ürün üzerinde ve kutuda ömür boyu güncelleme yazıyordu ve sanat kişi bana 5 yıl sonra da son sürümü indirebilirsiniz diye sattı 2012de .
    ANCAK SADECE 2012 sürümü kullanabiliyorum, neden ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Satış yok diye cevap alıyorum malesef navigasyonu satarken satıyorsunuz desteğe gelince yok.



    @Piranha Destek




  • Piranha 4 zoom tab 7 aldım fakat menüde google play market uygulaması yok ne yapmam gerekiyor @Piranha Destek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."




  • Sn Piranha Destek benim yazılım güncelleme sorum öksüz kalmış cevaplayabilirmisiniz acaba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    NAVTEQ harita destekli navigasyon cihazlarınızı kullanan müşterilerinizin mağduriyetini gidermeyi düşünüyormusun sayın yetkili bırakın bedava harita güncellemeyi parayla bile hizmet vermiyorsunuz.

    Sayın ultrachini,

    Lütfen bu konuyu müşteri temsilcilerine yazılı olarak iletin.


    Niye ki? Müşteri temsilcisi sizden daha mı yetkli? Defalarca yazdık . Sonuç: Bizi embesil yerine koymak....Sayın yetkili yaptığınız gerçekten cesaret işi, takdire şayan bir iş ama böyle açıkça haksızlık yapılan, kul hakkına girilen bir durumda topu müşteri temsilcisine paslamanızı size yakıştıramadım. Sıkıntı neyse açık açık söyleyin, gerekirse "yapmıyoruz kardeşim işinize gelirse" deyin de biz de bu dünyalık bu işin peşini bırakalım, boşa kürek çekmeyelim. Ama unutmayın ki bu işin bir de öbür tarafı var...Daha önce yazdığım mesajı tekrar yazıyorum:
    "Yukarıda bahsedilen problem maalesef benim de başımdan geçti. Dikkatimi çekti özellikle bu sorular görmezden gelinmiş, cevaplanmamış.
    2011 yılından önce piranha escalade kullanıyordum, haritası başarsoft idi ve gerçekten çok memnundum ama ömür boyu güncellemesi olmadığı için ve markaya karşı oluşan güvenimden dolayı 2011 yılında -GÜYA- ömür boyu güncellemesi olan infiniti modelini aldım, almaz olaydım. O günden sonra yanılmıyorsam 1 kere güncelleme yapabildim ve bir daha yapamadım. 2 yıldır müşteri temsilcisine ara ara sorunumu yazdım. Her defasında ha 3 ay sonra ha mayıs ayında vs. vs. beni hep oyaladılar, açık açık yalan söylediler. Halbuki direkt sorunun nereden kaynaklandığını söyleseler bu kadar zoruma gitmezdi. Çünkü sorunun çözülmeyeceğini bile bile beni oyaladılar.
    Velhasıl kelam markaya olan güvenim sıfıra indiğinden şu an bana biri sorsa kesinlikle piranha almaktan vazgeçiririm. Bir marka müşterisini nasıl bu kadar enayi yerine koyup mağdur edebilir hala anlayamıyorum. Halbuki bu sorun sınırlı sayıda cihazı ilgilendiriyordur, bu cihazları alan sınırlı sayıda kişinin mağduriyetlerini bir şekilde çözseler bu insanlar markanın gönüllü reklamını yaparlar bence. Piranha böyle yaparak korkarım kendi sonunu hazırlıyor. Sayın Piranha yetkilileri basit hesabı olan büyük işler yapamaz, lütfen bu hatanızda ısrar etmeyiniz."

    Bu mesajıda görmezden gelirler cevap vermeye tenezzül etmezler ama tüketici hakem heyetine şikayetimi sundum benim haklı olduğuma dair karar çıkarsa o zaman göreceğim bunları.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r.yılmaz -- 14 Şubat 2016; 1:45:50 >




  • Sonucu merakla bekliyorum ultrachini. Tahmin ettiğim gibi cevap da yazılmamış. Şaşırdım mı: Hayır!...3 kuruş zarar edeceğiz diye adamların yaptığına bak yaa. Ayıp be ayıp. Şunun şurası kaç kişi vardır ki bu mağduriyeti yaşayan. Koskoca firmanın yaptığı basit hesaplara bak hele
  • piranha encore cihaz aldım , ustaya taktırdım fakat direksiyon kumandası yapamadı . Benim arac dacia lodgy . Bağalantı ilgili yardım olabilirmısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simurg66

    Sonucu merakla bekliyorum ultrachini. Tahmin ettiğim gibi cevap da yazılmamış. Şaşırdım mı: Hayır!...3 kuruş zarar edeceğiz diye adamların yaptığına bak yaa. Ayıp be ayıp. Şunun şurası kaç kişi vardır ki bu mağduriyeti yaşayan. Koskoca firmanın yaptığı basit hesaplara bak hele

    Zaten bizim konu açıldı yine kayıplarda yetkili arkadaş :D


    @simurg66 @Piranha Destek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: babur0026

    Sayın Rıdvan Emiroğlu Bey; 5 yıl önce almış olduğum ve hala tertemiz sorunsuz kullanmaya devam ettiğim Piranha Leon Navigasyon 5'' cihazım için güncel yazılım (harita değil,programın güncel veya cihaza uyumlu versiyonu) ihtiyacım var. Yazılım biraz eski versiyon olduğundan ikazlar,...v.s. güncel kurallara uymuyor. Eğer bu cihaza (Atlas IV işlemcili) uyabilecek güncel bir yazılım mevcut ise ve bana linkini ulaştırabilirseniz çok memnun olurum. Teşekkürler. Saygılar.

    Sayın babur0026,

    İkazlar v.b durumlar harita yazılımı ile alakalıdır. Cihaz yazılımı haritaki ikaz v.b durumları etkilemez. GPS cihazları için cihaz yazılımları güncellenmez. Harita yazılımı ve harita güncellemesi yapılabilir.

    kolay gelsin.

    @babur0026 eğer haritanız başarsoft ise www.naviextras.com ile temasa geçin belki belli bir ücret karşılığı güncelliyebilirsiniz haritanız NAVTEQ ise para verseniz dahi güncelemeniz imkansız.




  • Sayın Piranha yetkilisi
    Notraffic m type navigaayon cihazın var. 2014 yılında aldığında sygic güncelleme programında 2 defa güncelleme yaptım
    Ancak au an sygic programı ni açtığınızda uyumlu bir cihaz bulunamadı hatası veriyor. Programı su an calistiramiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piranha ürününü bende kullanıyorum gerçekten cok harika bir ürün. Kesinlikle kullanmanızı belgelendirme tavsiye ederim.
  • Bu sorun acaba sygic assistant in versiyonundan kaynaklanirmi acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: kadir karadas

    Sayın Piranha yetkilisi
    Notraffic m type navigaayon cihazın var. 2014 yılında aldığında sygic güncelleme programında 2 defa güncelleme yaptım
    Ancak au an sygic programı ni açtığınızda uyumlu bir cihaz bulunamadı hatası veriyor. Programı su an calistiramiyorum.

    Resimdeki gibi program açılıyor ve ileri gitmiyor.
    Bu mesaja eklenen görseller:


    Cevap bekliyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir karadas -- 23 Mart 2016; 22:02:11 >




  • Merhaba,
    Encore Y Type (Barkod:8698720987507) araç içi görüntü cihazında
    arka kısmında W/R çıkışı var mı. Yani oto direksiyon kumandasına bağlantı yapılabiliyor mu.

    Birde cihazın menüsü Türkçe mi. Türkçe dil desteği var mı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    2. tekrar

    Merhaba.

    Piranha Infiniti (hd) White 5.0"Navigasyon Cihazım var.

    En sonra 2 yıl önce harita güncellemesi yapmıştım. Şimdi kontrol ediyorum hâlen yeni harita güncellemesi yok.
    En son harita tarihi nedir.

    Cihazı ömür boyu harita güncellemesi olduğu için almıştım...

    Cihaza PiranhaExtra ile bağlanıyorum. Piranha haritası var üzerinde. Bu cihaza Naviextras haritası kurabilirmiyim.


    Cihaz No: P38512202

    Aynı cihazdan bendede var tabiki güncelleme problemide var piranha şuan navteq haritadan vazgeçtiği için harita güncelleme vermiyor hatta para ile satın almak istediğinizde bile satamıyor ilk önce piranhaplus muhabbeti yapıyorlar ürünü 1-2 sene önce aldığını belirtince bu sefer ndriver dene firmaya yönlendiriyorlar ndrive firmasıda Türkiye sorumlusu piranha deyip geçiyor piranha ya geri dönüş yapıyorsunuz harita desteğimiz yok haritada satmıyoruz deyip kestirip atıyorlar. Sizede tavsiyem en yakın tüketici hakem heyetine gidip şikayet etmeniz.

    Naviextras haritada yüklenemiyor.

    Şuanda Piranha sitesinde Denizli servisi yok görünüyor ama bundan 6 ay kadar önce bir yer vardı.
    Orayı aradım. Naviextras haritaya çevirebilirmiyiz demiştim. Yapabileceğini söylemişti ama ben yaptırmadım.
    İhtiyaç durumunuz varsa tekrar görüşebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultrachini

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    2. tekrar

    Merhaba.

    Piranha Infiniti (hd) White 5.0"Navigasyon Cihazım var.

    En sonra 2 yıl önce harita güncellemesi yapmıştım. Şimdi kontrol ediyorum hâlen yeni harita güncellemesi yok.
    En son harita tarihi nedir.

    Cihazı ömür boyu harita güncellemesi olduğu için almıştım...

    Cihaza PiranhaExtra ile bağlanıyorum. Piranha haritası var üzerinde. Bu cihaza Naviextras haritası kurabilirmiyim.


    Cihaz No: P38512202

    Aynı cihazdan bendede var tabiki güncelleme problemide var piranha şuan navteq haritadan vazgeçtiği için harita güncelleme vermiyor hatta para ile satın almak istediğinizde bile satamıyor ilk önce piranhaplus muhabbeti yapıyorlar ürünü 1-2 sene önce aldığını belirtince bu sefer ndriver dene firmaya yönlendiriyorlar ndrive firmasıda Türkiye sorumlusu piranha deyip geçiyor piranha ya geri dönüş yapıyorsunuz harita desteğimiz yok haritada satmıyoruz deyip kestirip atıyorlar. Sizede tavsiyem en yakın tüketici hakem heyetine gidip şikayet etmeniz.

    Naviextras haritada yüklenemiyor.

    Şuanda Piranha sitesinde Denizli servisi yok görünüyor ama bundan 6 ay kadar önce bir yer vardı.
    Orayı aradım. Naviextras haritaya çevirebilirmiyiz demiştim. Yapabileceğini söylemişti ama ben yaptırmadım.
    İhtiyaç durumunuz varsa tekrar görüşebilirim.

    ben naviextras sitesiyle iletişime geçtim yapamayız dediler.




  • @Piranha Destek Merhaba Piranha Encore X açılır ekranlı radyo, mp3 çalar oto teybinizin 4x60 watt olduğu belirtiliyor. Bu mosfet amfili mi ? RMS değerleri nedir ?
  • merhaba
    piranha encore 7 cihazımı ücretsiz ömür boyu harita güncellemesi olarak satın aldığımı hatırlıyorum. acaba yanlış mı hatırlıyorum? 2015 haritası ücretli görünüyor.
  • sayın yetkili @Piranha Destek

    piranha encore 7" cihaz kullanmaktayım, son navigasyon güncellemesini yaptığımdan beri cihaz her açılışta güncelleme istiyor Her seferinde de SD kartı takıp güncelleme yapıyorum fakat yine SD kartı çıkarın yeniden başlatın uyarısı veriyor . Bir türlü bu gelen ekrandan kurtulamadım navigasyon özelliğinden vazgeçtim müzik bile dinleyemiyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabileceğimi yazarsanız sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.