Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (167. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
949.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 165166167168169
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    .....
    Sayın DD252Admin,

    Aplle İtunes üzerinden gelen mesajları kendisi yanıtlamaktadır. Bizlerin itunes üzerinden hizmet vermemize izin verilmemektedir. Aplle uygulamaları tamamen kendisi test edip yayınlamaktadır olası sorunlarda biz müdahale edemiyoruz sadece Aplle sorun hakkında bilgi aktarabiliyoruz. Ayrıca sorunların çözümü konusunda Aplle cihazlar üzerinden test yapma izni verilmiyor, hatları bildirip sorunun çözülüp çözülmediğini bildirebiliyoruz. Bu konuda müşterilerimiz kadar bizlerde şikayetçiyiz.

    GÜncelleme sonrası lisans hatası alıyorsanız;

    1. Menü/PiranhaExtra bölümüne girin,

    2. Magaza bölümüne girin,

    3. Türkiye haritasını seçin,

    4. Satın al a tıklayın,

    5. ''Bu ürüne zaten sahipsiniz! Şimdi ürünü kurmak ister misiniz? uayarısı gelecek evet seçimi yapın,

    6. Ürünlerim bölümünden Türkiye üzerinde tıklayın,

    7. Yükle seçimiyle haritayı yükleyin, WiFi üzerinden indirme işlemi yapınız harita 220 MB civarındadır.

    Bu işlemlere rağmen sorununuz devam ederse ürünü satın alma faturanızı musteri.hizmetleri@piranha.com.tr adresine gönderin sorununuz en kısa sürede çözülecektir.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan bey merhaba;

    Önerdiğiniz yol ile de sorun çözülmedi. Müşteri Hizmetlerine ayrıntılı mail atıldı, bilginiz olsun.

    Kolay gelsin



    Sayın DD252Admin,

    Piranha uygulamasının cihazınıza tanımlama işlemeleri tamamlanmış olup uygulamayı kullanabilirsiniz. Ayrıca 2012 Q2 haritası kullandığınız belirtilmiş Piranha Extra Ürünlerim bölümünden 2012 Q3 haritasını indirebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Sayın @Piranha Destek

    Sorun çözülmüştür. Uygulama sorunsuz çalışmakta.
    Tüm ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim

    Saygılar.

    Çözüm yöntemini buradan paylaşayım belki ihtiyaç duyan birisi de faydalanır; hoş App Store altında pek ayrıntıya girmeden bahsettim ama orayı okuyan pek kişi yok malûmunuz.

    Öncelikle belirtmeliyim ki bu hadisede Piranha'nın bir suçu/günahı olmadığını belgeledim bu arada. Rıdvan bey sağolsun ter türlü teknik desteği verdi lisanslama çerçevesinde. Geri kalanı Apple halledebilir ama sanıyorum bu sorunun çözümü için iTunes v11 'in çıkmasını beklemekten başka yapacak bir şey yok. IOS6 da yaşadığım bir çok sorunun iTunes kaynaklı olduğunu gözlemledim (Sygic ve Piranha uygulamalarında yaşadığım lisanslama sorunu en büyük örnek)

    48 saatlik uğraş, 10'larca download, araştırma ile beraber Piranha ve Sygic tarafında yaptığım tüm yazışmalar neticesinde bu iki firmanın da bir kusuru bulunmadığına karar verdim. Sorun tamamen iTunes ve iCloud yedeklemeleriyle alakalı. Diliyorum bu her 2 yazılımı da kısa sürede IOS6.1 seviyesine yükseltip güncellerler.

    Neler yaptım;

    1- Evde farkli bir bilgisayara iTunes indirip kurdum. Yetkilendirdim ve sadece Piranha uygulamasını indirdim.
    2- Bu bilgisayarımda 3 parti bir Güvenlik yazılımı (antivirüs) yok.
    3- iTools denen bir yazılım var onu bulup indirdim. Bilen bilir, JB işleri için vazgeçilmezdir.
    4- iTools kullanarak sadece Piranha uygulamasını cihaza attım ve önceki forumda anlatılan yöntemle aktif ettim.
    5- Haritalar geldi.
    6- Navigasyon ve Trafik bilgisi sorunsuz çalışmakta. Şu an test etme imkanı bulamıyorum hava çok kötü ama simulasyonda sorunsuz görünüyor.

    Şimdi olası engelleri kafamdaki sıra ile anlatmaya çalışayım

    1- Laptop üzerinde çalışan antivirüs (Norton 2012) disable etmeme rağmen arka planda bazı dosyaları halletmiş olabilir. Kaspersky ve Eset'de sorun yaşandığını bildiğimden Norton kurmuştum; beni utandırdı.
    2- Son kurduğum PC, 64Bit olduğundan sorun yaşayacağımı düşünerek teşebbüs etmemiştim.
    3- Yayınlanması ertelenip duran iTunes v11 artık çıkmalı; mevcut sürüm (10.7) ciddi sorunlar -okuduklarıma dayanarak yazıyorum- yaşanmasına sebep olmakta.
    4- Bu tip sorun yaşayanlara çözüm olarak iFunBox veya iTools aracı önerilebilir.

    Sevgi ve saygılarımla,


    Sayın DD252Admin,

    Konu hakkında yaptığınız bilgilendirme için teşekkürler.

    İyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: 2019

    Sayın piranha Destek

    Piranha Leon cihazıma harita güncelleme yaptım.

    Navigasyon ekranı sol altta pil durumunun üzerinde bulunan yerde, "saat pusula ve hız bilgisi" varken güncellemeden sonra bu bilgiler maalesef yok oldu.
    eski dosyalarımı komple kaydetmiştim ve güncellemeden önce yedekleme yapmıştım. saat pusula ve hızı görmemi sağlayacak dosya hangisidir? nerededir? acil cevap verebilirseniz çoksevinirim.
    Saygılarımla
    Bahadır YILMAZ

    Sayın 2019,

    Cihazınızda igo8 yüklü ise; navigasyon mensünden menü/yönet/kullanıcı veri bilgisi bölümüne girip varsayalan ayarlara geri dön seçeneğini kullanarak navigasyon menüsünü ilk haline getirebilirsiniz.

    Cihazınızda igo amigo yüklüyse; muhtemelen skın yüklemişsinizdir. Navigasyon menüsünden menü/ayarlar/tema bölümünden yüklediğiniz skın dosyasını seçerek bu sorunu düzeltebilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    Teşekkürler işe yaradı. igo8 yüklü cihazım ve dediğinizi yaptım, eski haline geri döndü.

    Bu arada cihazımı kendi aracımın displayini söküp orjinal yerine takılı kullanıyorum. uyduları bulması zorlanıyor çekmiyor diye anten devresi ile oynarken kablosu elimde kaldı koptu.
    Sormak istediğim sirfIII anteni hazır kopartmışken sirfIV takabilir miyim? veya bu soketleri kullanıp harici anten kullanmak daha iyi çekiş sağlar mı?
    bana özelden veya buradan anten fiyatı yollar mısınız?

    Ayrıca Nav menüsünün açılışta resmini değiştirdim ama ana işletim sistemi açılırken gelen logoyu değiştiremiyorum. bir yolu varsa bana söyler misiniz?

    Herşey için teşekkürler Piranhadan memnunum tek sıkıntı geç uydu bağlantısı, video oynatırken, sanırım işlemci hızının yetersizliğinden, yavaş ve donuk oynatma. Bunların da benim bilmediğim çözümleri varsa desteğinizi bekliyorum.
    Saygılarımla
    Kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Piranha yetkilisi, maverick071 in de anlattığı gibi program Ankarada çalışmıyor. Sanırım artık ikna olmuşsunuzdur. Programı bizler kullanamıyor değiliz, sizin programınız çalışmıyor. Bu işe çözüm bulmayı düşünüyor musunuz?


    Piranha yetkilisi, soruna çözüm bulmak için herhangi bir şey yapıyor musunuz, yoksa yine oyalamayı mı seçeceksiniz?

    Yine mi cevap yok, bu sorunu kim çözecek?

    Çözüm bulamayınca cevap vermemek 'Biz bu işi yapamıyoruz' anlamına mı geliyor,Programın çalışmadığını daha başka nasıl anlatmalıyız?

    Sorunlara çözüm bulunmayacaksa bu forumda ne işiniz var? Ankarada program çalışmıyor diyoruz zahmet edip cevap bile vermiyorsunuz, o halde siz bu forumda ne iş yaparsınız, müşteriye bahane üretip oyalamaktan başka? Piranhanın hizmet anlayışı bu anlaşılan, hata bizdeki PİRANHA ya bulaştık.

    Piranha, yine mi oyalama yapıyorsunuz, neden cevap veremiyorsunuz, anlaşılan artık Programın çalışmadığını siz de kabul ettiniz. Çözüm önerisini ben size söyliyeyim, bizlere sattığınız çalışmayan programın yerine NAVİGASYON un ne olduğunu bilen, söylediğinin arkasında duran, doğru dürüst çalışan bir programla değiştirin.Değiştirin ki PİRANHA firmasının adı zarar görmesin, bizlerde kullanamadığımız program için bizden para alan firmaya lanet okumayalım.

    Piranha, Bugünde mi cevap yok?

    İletilen sorunu çözemeyeceksiniz anlaşılan, zaten çaba da göstermiyorsunuz, Müşteriyi aldatmak, çalışmayan programın reklamını yaparak satış yapmak, sattıktan sonra da ilgilenmemek firmanızın çalışma şekli mi acaba? PİRANHA bu mu?




  • merhabalar
    bende de piranha infitiniti var harita güncelleme yapmaya çalışıyorum ama usb bağlantı yaptığımda pc cihazı görüyor fakat naviextras toolbox çalıştırdığımda hiçbir cihaz bağlı değil diyor. ayarlardan usb ayarlarından yığın depolama falan özelliklerini değiştirmek istedim ama bu sefer de ayarlara defalarca dokunduğum halde ayarlar açılmıyo ayarlara tıklarken navigasyona falan bağlanıyo. bikaç kere resetledim yine olmadı. naviextras toolbox bu cihazı nasıl görecek? şimdi ne yapmalıyım?
  • sayın yetkili ilginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim, benim infiniti cihazım usb giriş soketi yüzünden size gelmişti, şimdi cihazım şarj ediyor ama bilgisayar ve naviextras toolbox cihazı görmüyor güncelleme yapamıyorum, acaba sd kartla yapabilirmiyiz..
  • Ürünün içinde gelen video converter programını yanlışlıkla sildim ve hiç bir yerde bulamıyorum yardımınızı bekliyorum
  • Sayın yetkili,

    Bende Piranha Senator navigasyon cihazı var. Piranha extra programından güncellemek çok yavaş ve bağlantı kesiliyor. Güncellemek istiyorum. Cevabınızı bekliyorum saygılar.
  • sayın yetkili;
    arkadaşın durumuna benzer bir durumu bende yaşıyorum. tahoe model cihazımı piranha extra ile güncellemek istiyorum, ancak ürünlerim bölümüne girip güncelle butonuna bastığım zaman çok yavaş yapıyor ve çoğu zaman bağlantı kesildi diyor.
    birçok deneme yapmama rağmen daha başarılı olamadım güncelleme için.
    yardım ve önerilerinizi bekliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeerken

    rıdvan bey pm attım ama burayada yazayım istediginiz bilgiler hocam,system ıd:4A574450 -4E440000 20101220-00000739 bunlar yazıoyor imei :355279040007750 p ile başlayan P:3571870 HOCAM MODEL OLARAK BİLMİYORUM ARKA KISMINDA İNFOTRAFİK.COM YAZIYOR radyosu var eskiden taksilere dagıtılan model ama tam ismini bilmiyorum saygılar.

    hocam yardım edemeyecekseniz nereye başvurmalıyım beni yönlendirirseniz sevinirim saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeerken

    rıdvan bey pm attım ama burayada yazayım istediginiz bilgiler hocam,system ıd:4A574450 -4E440000 20101220-00000739 bunlar yazıoyor imei :355279040007750 p ile başlayan P:3571870 HOCAM MODEL OLARAK BİLMİYORUM ARKA KISMINDA İNFOTRAFİK.COM YAZIYOR radyosu var eskiden taksilere dagıtılan model ama tam ismini bilmiyorum saygılar.

    Sayın yeerken,

    Dosyalarınızı indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tataromar

    sayın yetkili;
    arkadaşın durumuna benzer bir durumu bende yaşıyorum. tahoe model cihazımı piranha extra ile güncellemek istiyorum, ancak ürünlerim bölümüne girip güncelle butonuna bastığım zaman çok yavaş yapıyor ve çoğu zaman bağlantı kesildi diyor.
    birçok deneme yapmama rağmen daha başarılı olamadım güncelleme için.
    yardım ve önerilerinizi bekliyorum...

    Sayın tataromar,

    Serverler üzerinde yapılan bakım çalışması ve güncellemeler nedeniyle program düzenli çalışmamaktadır. Ancak PiranhaExtra programı güncellemesi bu gün saat 12:30 dan itibaren sitemizde yayınlanacaktır. Bu güncellemeden sonra herhangi bir sorun yaşamadan güncellemeleriniz yapabileceksiniz. Yeni Piranha Extra programını bilgisayarınıza indirip kurun, ayrıca 2012.09 harita güncellemesi yayınlanmıştır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quartx

    Sayın yetkili,

    Bende Piranha Senator navigasyon cihazı var. Piranha extra programından güncellemek çok yavaş ve bağlantı kesiliyor. Güncellemek istiyorum. Cevabınızı bekliyorum saygılar.

    Sayın guartx,

    Serverler üzerinde yapılan bakım çalışması ve güncellemeler nedeniyle program düzenli çalışmamaktadır. Ancak PiranhaExtra programı güncellemesi bu gün saat 12:30 dan itibaren sitemizde yayınlanacaktır. Bu güncellemeden sonra herhangi bir sorun yaşamadan güncellemeleriniz yapabileceksiniz. Yeni Piranha Extra programını bilgisayarınıza indirip kurun, ayrıca 2012.09 harita güncellemesi yayınlanmıştır.

    Kolay gelsin.
  • Galileo model bir navigasyon cihazım var. Ürünü 09.06.2010 tarihinde hepsi-brd.com dan satın almıştım. Cihazım arızalandı ve çalışmıyor.

    Cihaz şuan da hiç açılmıyor. Acaba şarj almadığı için mi açılmıyor diye şarj soketi girişini kurcalarken mini usb girişi ve SD kart girişi kasa içerisine kaçtı. Cihazı ilk teslim aldığım günden itibaren şarj adaptörünü araç çakmak girişine takıp kullanmak zorunda kaldım. Hiç bir zaman cihazın aküsü şarj tutmadı. Çok uzun süreli şarjlarda bile cihazı açtıktan 5 dakika sonra pil tamamen bitiyordu.

    Öğrenmek istediklerim,

    1. Cihazımın garantisi devam ediyor mu?
    2 Garanti devam etmiyorsa, bu arızaların tamiratı yapılabilir mi?
    3. Tamirat işlemleri ne kadar sürer?
    4. Yaklaşık tamirat bedeli ne olur?

    Sorularıma vereceğiniz cevaba istinaden cihazımı ya tamir ettireceğim ya da yeni bir cihaz alacağım. Cevabınızı buradan ya da PM yoluyla bekliyorum.

    Şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Lymon*

    Ürünün içinde gelen video converter programını yanlışlıkla sildim ve hiç bir yerde bulamıyorum yardımınızı bekliyorum

    Sayın *Lymon*,

    Cihazınıza ait video convert programını indirebileceğiniz link Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    Galileo model bir navigasyon cihazım var. Ürünü 09.06.2010 tarihinde hepsi-brd.com dan satın almıştım. Cihazım arızalandı ve çalışmıyor.

    Cihaz şuan da hiç açılmıyor. Acaba şarj almadığı için mi açılmıyor diye şarj soketi girişini kurcalarken mini usb girişi ve SD kart girişi kasa içerisine kaçtı. Cihazı ilk teslim aldığım günden itibaren şarj adaptörünü araç çakmak girişine takıp kullanmak zorunda kaldım. Hiç bir zaman cihazın aküsü şarj tutmadı. Çok uzun süreli şarjlarda bile cihazı açtıktan 5 dakika sonra pil tamamen bitiyordu.

    Öğrenmek istediklerim,

    1. Cihazımın garantisi devam ediyor mu?
    2 Garanti devam etmiyorsa, bu arızaların tamiratı yapılabilir mi?
    3. Tamirat işlemleri ne kadar sürer?
    4. Yaklaşık tamirat bedeli ne olur?

    Sorularıma vereceğiniz cevaba istinaden cihazımı ya tamir ettireceğim ya da yeni bir cihaz alacağım. Cevabınızı buradan ya da PM yoluyla bekliyorum.

    Şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

    Sayın ZSARA,

    Cihazınızın onarım işlemlerini yaptırmak için teknik servise göndermeniz gerekmektedir.

    1. Cihazın garanti süresi 2 yıldır. Satın alma tarihinize göre garanti süreniz dolmuştur. (Fiziksel hasar bulunmuyorsa müşteri memnuniyeti adına ücretsiz onarımı yapılabilir)

    2. Cihazınızın her türlü onarım işlemleri teknik servisimiz tarafında yapılmaktadır.

    3. Ortalam servis süremiz 3 ila 9 gün arasında değişmektedir.

    4. Arıza tespiti yapıldıktan sonra ücretlendirme yapılabilir. (Cihazı görmeden ücret veremeyiz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeerken

    rıdvan bey pm attım ama burayada yazayım istediginiz bilgiler hocam,system ıd:4A574450 -4E440000 20101220-00000739 bunlar yazıoyor imei :355279040007750 p ile başlayan P:3571870 HOCAM MODEL OLARAK BİLMİYORUM ARKA KISMINDA İNFOTRAFİK.COM YAZIYOR radyosu var eskiden taksilere dagıtılan model ama tam ismini bilmiyorum saygılar.

    Sayın yeerken,

    Dosyalarınızı indirebileceğiniz link ve yükleme konusunda gerekli bilgi Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.

    çok sagalun rıdvan bey sorun çözüldü saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Sayın ZSARA,

    Cihazınızın onarım işlemlerini yaptırmak için teknik servise göndermeniz gerekmektedir.

    1. Cihazın garanti süresi 2 yıldır. Satın alma tarihinize göre garanti süreniz dolmuştur. (Fiziksel hasar bulunmuyorsa müşteri memnuniyeti adına ücretsiz onarımı yapılabilir)

    2. Cihazınızın her türlü onarım işlemleri teknik servisimiz tarafında yapılmaktadır.

    3. Ortalam servis süremiz 3 ila 9 gün arasında değişmektedir.

    4. Arıza tespiti yapıldıktan sonra ücretlendirme yapılabilir. (Cihazı görmeden ücret veremeyiz.

    Kolay gelsin.

    Hızlı ve tatmin edici cevabınız için çok teşekkür ederim.

    Cihazı kısa süre içerisinde teknik servisinize ulaştıracağım.

    İyi çalışmalar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    quote:

    Orijinalden alıntı: exper26

    Piranha yetkilisi, maverick071 in de anlattığı gibi program Ankarada çalışmıyor. Sanırım artık ikna olmuşsunuzdur. Programı bizler kullanamıyor değiliz, sizin programınız çalışmıyor. Bu işe çözüm bulmayı düşünüyor musunuz?


    Piranha yetkilisi, soruna çözüm bulmak için herhangi bir şey yapıyor musunuz, yoksa yine oyalamayı mı seçeceksiniz?

    Yine mi cevap yok, bu sorunu kim çözecek?

    Çözüm bulamayınca cevap vermemek 'Biz bu işi yapamıyoruz' anlamına mı geliyor,Programın çalışmadığını daha başka nasıl anlatmalıyız?

    Sorunlara çözüm bulunmayacaksa bu forumda ne işiniz var? Ankarada program çalışmıyor diyoruz zahmet edip cevap bile vermiyorsunuz, o halde siz bu forumda ne iş yaparsınız, müşteriye bahane üretip oyalamaktan başka? Piranhanın hizmet anlayışı bu anlaşılan, hata bizdeki PİRANHA ya bulaştık.

    Piranha, yine mi oyalama yapıyorsunuz, neden cevap veremiyorsunuz, anlaşılan artık Programın çalışmadığını siz de kabul ettiniz. Çözüm önerisini ben size söyliyeyim, bizlere sattığınız çalışmayan programın yerine NAVİGASYON un ne olduğunu bilen, söylediğinin arkasında duran, doğru dürüst çalışan bir programla değiştirin.Değiştirin ki PİRANHA firmasının adı zarar görmesin, bizlerde kullanamadığımız program için bizden para alan firmaya lanet okumayalım.

    Piranha, Bugünde mi cevap yok?

    İletilen sorunu çözemeyeceksiniz anlaşılan, zaten çaba da göstermiyorsunuz, Müşteriyi aldatmak, çalışmayan programın reklamını yaparak satış yapmak, sattıktan sonra da ilgilenmemek firmanızın çalışma şekli mi acaba? PİRANHA bu mu?

    Piranha, Kimine cevap verilip kimine verilmiyor. Bu ayrımcılığın sebebi ne?




  • Merhaba,

    Piranha Aristo GPS cihazımın ROM versiyonunu update yapmak istiyorum. Mevcut rom versiyon : 101029

    Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
  • İzmirde Cougar alıp taktırabileceğim bayiniz var mı? Teşekkür
  • 
Sayfa: önceki 165166167168169
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.