32 inç Philips TV'mi ekrandaki leke sebebiyle servise verdim. Philips firması köklü firma deyip almıştık, servis konusunda mağdur olmayız diye düşünüyorduk ama aslında öyle değilmiş.
Bir hafta sonra servisten aradılar ve ürün değişimi yapılacağını söylediler. Haliyle yeni bir televizyon sahibi olacağız diye sevinirken, bizi şoktan şoka sokan, başka bir ülkede bu firmanın asla cesaret edemeyeceği olayları yaşadık.
Ürün değişim belgesiyle ürünü aldığım mağazaya gittim. 32 inç olup aynı özelliklerin tümüne sahip ürün olmadığını, smart özelliği olmayan bir ürünün ellerinde olduğunu onu birebir verebileceklerini söylediler. Halbuki philips tv internet sitesinde 32 inç smart'lı tv var gözüküyor.İzmir Yılmazer mağazasının yetkilisi ise üretimde böyle bir televizyonun olmadığını söylüyor.Smartlı olanları 42 inçlerdeymiş,onları alabilmek içinde üste para saymam gerekiyormuş.
Hem de ne para!Bozulan televizyona tam iki sene evvel 990 lira vermiştim.Şimdi ise 990 liranın üzerini tamamlayarak başka bir televizyon alabilcekmişim.İki sene önceki 990 ile şimdiki 990 aynı mı?Bu firmada taş devri kuralları mı işliyor?En ucuzu için 300 lira daha ödemem gerekiyor.Servis hizmeti alacağız diye verirken, bana paranızla yeni televizyon alın deniyor.
Genel merkezi arıyorum onbeş dakika hatta bekledikten sonra telefona çıkan görevli;bizi ilgilendirmez diyor,mahkemeye git diyor.Böyle terbiyesizlik olur mu?
Sevgili philips firması,dünyanın her yerinde tv satıyorsun,bir Avrupa ükesinde hele hele Amerika'da tüketiciye böyle muamele yapabilrmisin,mahkemeye git deme arsızlığını gösterebilirmisin?
eee ne güzel işte senin 2 senelik tv ne 990 tl para ödüyorlar 32 inç... daha ne olacaktı...? hemde sana tv nin ebatını büyültme şansı tanımışlar tabiki fark vereceksiniz... bence siz boşuna hayıflanıyorsunuz...