Şimdi Ara

Philips SHB9850NC Yedek Parça

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
9
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar. 2016 Ağustos'ta aldığım Philips SHB 9580NC kulaklığımın kenarları kırıldılar. Garanti kabul etmiyor. Bu ayrı bir konu zaten 600 liralık kulaklığın bu süre içerisinde kendinden geçmesi... Bu kulaklık için yedek parçayı servislerden istesem getirirler mi acaba?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BrainJack -- 22 Nisan 2017; 21:51:9 >



    |
    |
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    hocam bir çözüm bulabildin mi?
    Aynı olay benim de dün başıma geldi, 2-3 ay gibi bir sürede herhangi bir zorlama olmadan aynı yerden kırılmış olması ilginç
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Cevap aldım, çözümsüz. Philips'ten beklenmeyecek hareketler...
    |
    |
    arney kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj

    Durum ile alakalı bir gelişme mevcut mu? Yedek parça vs.?
    Bende sizlerle aynı dertten muzdaribim. 1 sene olmadan kulaklık, her iki tarafında oluşan çatlaklar sonucu artık kullanılamaz hale geldi.
    Elimde, "ürün üretimden kaldırıldığı için yedek parça temin edilememektedir" yazısı mevcut. Buna rağmen sonuç alamadım ve 600TL'lik kulaklık elimde kaldı. =)

    Şu an bu parçaları 3D printer ile üretme derdindeyim. Bu plastik parçaların teknik çizimlerine ulaşırsam işim daha kolay olacak. Böyle bir teknik çizime ulaşırsanız lütfen bilgilendirin. =)
    @BrainJack
    @arney
    |
    |
    Bahsedilenler: BrainJack
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Cevap, çözüm yok. Ben Hollanda ile de irtibata geçtim. Onlar da burayla konuşumuşlar ama elde var sıfır. Belli ki üretim hatası bir ürün ve bu fiyattan satılıyor. Güvenim çok sarsıldı Philips'e karşı olan. Kendimi bildim bileli Philips kullanıyorum...
    |
    |
    tipek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    ben de geçen sene bu dönemlerde almış olduğum kulaklığın henüz üzerinden 2-3 ay gibi geçmişken benzer bir durumla karşılaştım. vida bölümlerinde kırık vardı. bir sonuca ulaşamayınca kendim vidalamıştım. süreç içerisinde aynı bölge aşınmaya ve çatlamaya devam etti. taki en son elimde kalana kadar.

    yakın dönemde philips servisi ile görüştüm, üst bandın tamamen değişmesi gerektiğini ve bunun da 200 lira olduğunu söyledi.
    benim kulaklıkta sol parça kırıldı, sağ taraf sağlam.

    bu hafta servise vermeyi düşünüyorum.
    oluşabilecek ekstra bir durum olur ise (mesela sağ parçanın geri alınması gibi) buraya güncelleme girerim.
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Bu kadar insanın yakınmasıyla aslında kusurlu bir cihazın piyasaya sürüldüğünü açık bir şekilde görüyoruz bence.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    arney kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    457 Mesaj
    Aynı sorunu bende yaşadım 3 ay gibi bir sürede kulaklık çöp oldu.
    _____________________________
    echo "Hello World";
  • Teğmen
    158 Mesaj

    Ben kulaklığımı hala kullanıyorum. :) Çözümü ise parçaları muntazam bir şekilde birleştirip Japon yapıştırıcısı sürmek. Daha etkili çözüm içinse sigara külünü ekleyerek boşluk kalmamasını deneyerek sürün. Ama 3 ayda bir tekrar aynı işlemi uygulamak zorunda kalıyorsunuz.
    |
    |
    [email protected] kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
son dakika
üniversite
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.