|
Merhaba arkadaşlar.Başlıkta da yazmış olduğum philips 77 oled909 modelini satın aldım.Ancak cihaz otomatik oalrak piksel yenileme yapmak istiyor arada uyarı veriyor ve 10 dakika kapalı kalması gerekir diyor.Ben bu yenilemeyi tamamen kapatabiliyor muyum.Oled bakım ayarlarından kapatmaya çalıştım ama piksel yenileme ile ilgili birşey yok maalesef. Bir diğer sorum da Lg nin C4 serisi oled modellerinde de piksel yenileme zorunlu mu bu şekilde, yoksa kapatabiliyor muyuz? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






