Şimdi Ara

Peugeot 5008 (925. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
37.685
Cevap
148
Favori
1.710.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 923924925926927
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuvaz33

    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkuvaz33

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkuvaz33

    quote:

    Orijinalden alıntı: boylum

    eğer emniyet kemerinde sahte toka kullanıyorsanız, bir süre sonra start stop çalışmıyor. Yapmanız gereken tokayı çıkarıp tekrar takmak.

    Waovvv! Bak bu çok ilginç! Hocam belki de sorun bundan kaynaklanıyor teşekkür ederim bunu da deniyeceğim.
    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.

    Çok teşekkür ederim sorun buymuş tak çıkart yaptım olay çözüldü...

    Forumun gücünü görüyor musunuz? Start stopta kemer tokası kimin aklına gelir ki

    Aynennn! Boylum üstadı tebrik ediyorum...

    teşekkür ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatasagun

    Arkadaşlar,

    Bu hafta bir çok yerde trafik kontrolüne rastladım, 2013 -2014 senelerini Emniyet kemeri yılı ilan etmişler diye duydum, bu hafta için emniyet kemeri takmayan araç kullanıcıları durdurularak uyarılıyor, ancak haftaya ceza uygulanmaya başlanacakmış



    emniyet kemeri yılı mı..ilan edecek başka yıl bulamamışlar mı.. valla dostum uyarı falan yok denk getirdiler mi cezayı yapıştırıyorlar..

    ilan edecek çok şey var da, kim edecek? örnekler:

    -akaryakıtta fahiş rezil eziyet vergilendirmeye son yılı

    -alakasız yerlerde 70 km hız sınırlandırmalı radarların iptali yılı

    -mtv-muayene-zorunlu trafik sigorta ücretlerinde % 90 a varan indirim yılı

    -30 yıllık abssiz, sağ dikiz aynası olmayan, yolda zor giden araçlarla son model ticari araçları aynı kefeye koymaya son yılı

    -araba fiyatı kadar vergiye son verme yılı

    -tüm yolları kaymak gibi yapma yılı

    daha saymayım, saydıkça moralim bozuluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihangir12

    Peugeot 5008 ACTIVE 1.6 HDi 115 hp 64.200 TL - Grand C-max ile kıyaslandıgında nasıl bir araç. C-maxdan üstünmü, ses yalıtımı, konforu, motor ve şanzumanı bagajdaki koltuklar aktif iken sundugu bagaj hacmi, iç mekan büyüklüğü bu kriterlere değerlendirirsek ? Birde bu active olan model en dolusu mu daha dolu model yok eğil mi ?

    Selamlar,

    Sanırım Cmax ve 5008 arasında kararsız kaldınız. Ben her iki aracıda inceledim ve 5008 almaya karar verip 5008 sahibi oldum, Kısaca izlenimlerimden bahsedeyim

    5008 ALLURE 1.6 e-HDi Auto6R Stop&Start 115 hp aracın full donanımlısıdır. C-max ile karşılaştırma yaparsak ( tabii benim şahsi düşüncemdir )

    1- Cmaxdan geniş bir iç hacime sahiptir
    2- C-max dan büyük bir cam tavana sahiptir.
    3- C-maxdan bence daha iyi bir iç döşemeye sahiptir.
    4- Arka Başlıklarda ekran mevcut çocuklar için özellikle uzun yolda çok iyi oluyor. Malesef C-maxde bulunmuyor.
    5- C-max 'e göre bagajıda daha geniş bence
    6- 5008 yarı otomatik vites, C-max Manuel vites

    Önceki aracım Ford Focus 'du, bu nedenle Focus'la kıyaslıyacağım, özellikle Focusdan inip 5008 'e binince ses yalıtımını çok fark ediyorsunuz. Aracın motor sesi vb kolay kolay içeri gelmiyor. C-max de orta direk ( B direği ) çok geniş geldi bana sola döner kavşakta o yönden gelen aracı görmeniz için eğilip bakmanız, fazla yaklaştığınız kırmızı ışığı görmeniz içinde eğilip bakmanız gerekiyor. 5008 'de geniş yan ve cam tavanı ile buna gerek kalmıyor.

    Konfor olarak bilmiyorum kişiden kişiye değişir mi ama 600km yol yaptığımda Focusdan indiğimde benim bacaklarım, Eşimin beli ağrıyordu, Şimdi böyle bir sıkıntımız kalmadı.

    3. sıra ( bagaj ) koltuklarını açtığınız zaman bu sınıfta Grand Voyager haricinde hiç bir araçta hemen hemen yer kalmıyor. 5008 'in burada ek bir artısı var. 5008 'de bagaj perdesini koltukları açtığınızda koyacak yer varken C-max de bildiğim kadarıyla bulunmuyor koltukları açtığınız yerde bagaj perdesini bırakmak zorunda kalıyorsunuz.

    Ben 5008 , Grand Picasso, Grand C-max ve Grand Scenic 'i inceledim, rahatlık, ferahlık nedeni ile Fordda ciddi bir indirimim ( full C-max oto.park xenon vb. 60.000tl ) alabiliyorken 5008 aldım, birde focus da koltuğa su damlasa izi kalıyordu çocuk olunca kaçınılmaz şeyler sonra millet pis koltuklarla geziyorsunuz zannediyordu c-max 'de de aynımı bilemiyorum ama bana kumaş aynı gibi gelmişti.

    Bence her iki aracı da inceleyin muhakak test sürüşü yapın farkı göreceksiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatasagun

    Arkadaşlar,

    Bu hafta bir çok yerde trafik kontrolüne rastladım, 2013 -2014 senelerini Emniyet kemeri yılı ilan etmişler diye duydum, bu hafta için emniyet kemeri takmayan araç kullanıcıları durdurularak uyarılıyor, ancak haftaya ceza uygulanmaya başlanacakmış



    emniyet kemeri yılı mı..ilan edecek başka yıl bulamamışlar mı.. valla dostum uyarı falan yok denk getirdiler mi cezayı yapıştırıyorlar..

    ilan edecek çok şey var da, kim edecek? örnekler:

    -akaryakıtta fahiş rezil eziyet vergilendirmeye son yılı

    -alakasız yerlerde 70 km hız sınırlandırmalı radarların iptali yılı

    -mtv-muayene-zorunlu trafik sigorta ücretlerinde % 90 a varan indirim yılı

    -30 yıllık abssiz, sağ dikiz aynası olmayan, yolda zor giden araçlarla son model ticari araçları aynı kefeye koymaya son yılı

    -araba fiyatı kadar vergiye son verme yılı

    -tüm yolları kaymak gibi yapma yılı

    daha saymayım, saydıkça moralim bozuluyor.

    Hocam bizim burada da hız sınırını arttırdılar sağ olsunlar 50'km den 70 yapmışlar, şimdi 71'le gidene cezayı yapıştırıyorlar sanki Anadol kullanıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatasagun

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihangir12

    Peugeot 5008 ACTIVE 1.6 HDi 115 hp 64.200 TL - Grand C-max ile kıyaslandıgında nasıl bir araç. C-maxdan üstünmü, ses yalıtımı, konforu, motor ve şanzumanı bagajdaki koltuklar aktif iken sundugu bagaj hacmi, iç mekan büyüklüğü bu kriterlere değerlendirirsek ? Birde bu active olan model en dolusu mu daha dolu model yok eğil mi ?

    Selamlar,

    Sanırım Cmax ve 5008 arasında kararsız kaldınız. Ben her iki aracıda inceledim ve 5008 almaya karar verip 5008 sahibi oldum, Kısaca izlenimlerimden bahsedeyim

    5008 ALLURE 1.6 e-HDi Auto6R Stop&Start 115 hp aracın full donanımlısıdır. C-max ile karşılaştırma yaparsak ( tabii benim şahsi düşüncemdir )

    1- Cmaxdan geniş bir iç hacime sahiptir
    2- C-max dan büyük bir cam tavana sahiptir.
    3- C-maxdan bence daha iyi bir iç döşemeye sahiptir.
    4- Arka Başlıklarda ekran mevcut çocuklar için özellikle uzun yolda çok iyi oluyor. Malesef C-maxde bulunmuyor.
    5- C-max 'e göre bagajıda daha geniş bence
    6- 5008 yarı otomatik vites, C-max Manuel vites

    Önceki aracım Ford Focus 'du, bu nedenle Focus'la kıyaslıyacağım, özellikle Focusdan inip 5008 'e binince ses yalıtımını çok fark ediyorsunuz. Aracın motor sesi vb kolay kolay içeri gelmiyor. C-max de orta direk ( B direği ) çok geniş geldi bana sola döner kavşakta o yönden gelen aracı görmeniz için eğilip bakmanız, fazla yaklaştığınız kırmızı ışığı görmeniz içinde eğilip bakmanız gerekiyor. 5008 'de geniş yan ve cam tavanı ile buna gerek kalmıyor.

    Konfor olarak bilmiyorum kişiden kişiye değişir mi ama 600km yol yaptığımda Focusdan indiğimde benim bacaklarım, Eşimin beli ağrıyordu, Şimdi böyle bir sıkıntımız kalmadı.

    3. sıra ( bagaj ) koltuklarını açtığınız zaman bu sınıfta Grand Voyager haricinde hiç bir araçta hemen hemen yer kalmıyor. 5008 'in burada ek bir artısı var. 5008 'de bagaj perdesini koltukları açtığınızda koyacak yer varken C-max de bildiğim kadarıyla bulunmuyor koltukları açtığınız yerde bagaj perdesini bırakmak zorunda kalıyorsunuz.

    Ben 5008 , Grand Picasso, Grand C-max ve Grand Scenic 'i inceledim, rahatlık, ferahlık nedeni ile Fordda ciddi bir indirimim ( full C-max oto.park xenon vb. 60.000tl ) alabiliyorken 5008 aldım, birde focus da koltuğa su damlasa izi kalıyordu çocuk olunca kaçınılmaz şeyler sonra millet pis koltuklarla geziyorsunuz zannediyordu c-max 'de de aynımı bilemiyorum ama bana kumaş aynı gibi gelmişti.

    Bence her iki aracı da inceleyin muhakak test sürüşü yapın farkı göreceksiniz.




    Citroen bize çok çektirdi ondan sonra fransız arabalarına karşı önyargılı yaklaşmaya başladık. Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Test sürüşü için randevuyu hemen alalım :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatasagun


    Hocam bizim burada da hız sınırını arttırdılar sağ olsunlar 50'km den 70 yapmışlar, şimdi 71'le gidene cezayı yapıştırıyorlar sanki Anadol kullanıyoruz.

    ne diyeyim bilmiyorum ki... bisiklet bile daha hızlı gider...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dragotreis -- 30 Mayıs 2013; 11:44:16 >
  • bu 5008"de allure,active falan yeni mi çıktı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihangir12

    Peugeot 5008 ACTIVE 1.6 HDi 115 hp 64.200 TL - Grand C-max ile kıyaslandıgında nasıl bir araç. C-maxdan üstünmü, ses yalıtımı, konforu, motor ve şanzumanı bagajdaki koltuklar aktif iken sundugu bagaj hacmi, iç mekan büyüklüğü bu kriterlere değerlendirirsek ? Birde bu active olan model en dolusu mu daha dolu model yok eğil mi ?

    hocam c-max kullanan arkadaşlar kızacak ama c-max"ın 5008"den önde olduğu tek şey sanırım yıllık satış adedidir..ondada seçenek çok(benzinli-dizel-5 kişilik-7 kişilik ve malum fiyatları)..ben şu c-maxlara ilk gördüğümden beri alışamadım bir türlü..sanırım almayacağım tek 7 kişilik araç c-maxlar olurdu..hem tipi olsun hem hem kullanılan malzemelerin kalitesi olsun hem ters açılan tavan perdesi olsun hemde geniş olmayan iç makanı olsun ısınamadım bu araca..kimse ayranım ekşi demez..sen git canlı canlı incele 2 aracıda..zaten bir fikir sahibi olursun..ama benim şahsi fikrim ses yalıtımı pütürlü asfaltta haliyle içeri biraz ses alıyor ama benim diyen araba o sesi alır..hergün en az 20 km böyle bir yoldan araç kullanıyorum arabamda en ufak rahatsız edici bir ses yok..normal asfaltta ise ses yalıtımı gayet başarılı..150 km üzeri biraz rüzgar sesi alıyor ama oda çok sorun değil zaten o kadar hızlara ayda yılda bir yolunu bulunca çıkıyorum..dizel motorları c-max ve 5008"de psa grubu yapıyor..şanzuman konusunda henüz sorun çıkartanı duymadım forumda..auto6r sorunsuz bir şanzuman gerçekten..üstelik her an müdahelede bulanabilme imkanınız var viteslere..üstelik hem otomatik hemde düşük yakıt tüketimi sağlıyor...ama yığılma diye tabir edilen vites geçişlerinin hissedilmesi olayına bazıları çok takıyor..benim için sorun yok buna dikkat edin..iç mekan genişliği ve bagaj hacmi yeterli..motor,şanzuman,ses yalıtımı v.s kişiden kişiye göre değişir ama değişmeyen bazı şeyler var..göz var nizam var..zaten iki aracında iç mekanını kendiniz görüp anlayacaksınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    100 000 km yol testinden kirik not aldi

    http://www.autobild.de/artikel/peugeot-5008-dauertest-4211549.html

    ah bi de alamanca olmasa..
  •  Peugeot 5008

     Peugeot 5008

    Sökülen araç Türk plaka ??

     Peugeot 5008




  • @ ah bi de alamanca olmasa..



    20.425 km triger zinciri, gergi ve onunla baglantili parcalar degisti ( garanti kapsaminda, 1033 avro)

    30.885 km ön balatalar (94,51 avro), garanti kapsaminda titreme yapan ön discler degisti

    88.476 km arka frenlere komple ve rot ayari (430,31 avro)

    97.905 km ön balatalar (180,77 avro)

    99.036 km Turbo contasi ve iki bozuk buji degisti ( 127,18 avro )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    @ ah bi de alamanca olmasa..



    20.425 km triger zinciri, gergi ve onunla baglantili parcalar degisti ( garanti kapsaminda, 1033 avro)

    30.885 km ön balatalar (94,51 avro), garanti kapsaminda titreme yapan ön discler degisti

    88.476 km arka frenlere komple ve rot ayari (430,31 avro)

    97.905 km ön balatalar (180,77 avro)

    99.036 km Turbo contasi ve iki bozuk buji degisti ( 127,18 avro )

    teşekkürler..

    tarayıcının çevirisiyle çevirince biraz anlaşılıyor, tahmin edilebiliyor benzer terimler. ama aslı gibi olmuyor tabi ki.

    son 3 arıza çok önemli değil gibi, 88 bin km den sonra normal sayılabilir, tahminim Türkiye şartlarında daha erken oluşur o arızalar. ama 30 bin deki balata ve 20 bindeki triger arızası düşündürücü olmuş. okuduğum kadarıyla forumda bu km de triger değiştiren de yok. bu da ilginç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    100 000 km yol testinden kirik not aldi

    http://www.autobild.de/artikel/peugeot-5008-dauertest-4211549.html

    ah bi de alamanca olmasa..


    Hocam,

    Buradan ingilizce olarak okuyabilirsiniz, Beğenmedikleri kısımlar genelde 100.000km de değişmesi gereken parçalar ki bunlar zaten Türkiyede garanti dahilinde değişen parçalar. Yurt dışındaki bir çok site veya dergi normal olarak denemelerini ve testlerini kendi şartlarına göre yapıyorlar, Örneğin bu incelemede aracın ısıtmasının YETMEDIĞİnden bahsetmiş :) Biz bu kış dışarıda kar varken arabada terledik :D

    http://translate.google.com.tr/translate?hl=tr&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.autobild.de%2Fbilder%2Fpeugeot-5008-im-dauertest-4212972.html




  • km ilerledikce aracda bir cok plastik parcanin dagildigina veya gicirti sesi yaptigi belirtiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    km ilerledikce aracda bir cok plastik parcanin dagildigina veya gicirti sesi yaptigi belirtiliyor

    bana kötü kötü şeyler hatırlatıyor bu ifade...

    207-307 kabuslarına dönüş yapmasın peugeot. yavaş yavaş dikiş tutturmaya başlamışken..
  • Motor sorunu ile ilgili Cevab : ( Peugeot Fransa): test araci Mart 2010 modelidir, Eylül 2010 da itibaren triger sistemin
    gergisi degistirildi. Kam milinde ve onunla alakali Software sisteminde bir kac oynama oldu. Motorlar güncel kasa araclarda
    Sorunsuzdur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatasagun

     Peugeot 5008

     Peugeot 5008

    Sökülen araç Türk plaka ??

     Peugeot 5008


    sivas plakalı.. hemşerim

    5008 in rakamlarından mı oluşturmuşlar acaba? 0 sız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    100 000 km yol testinden kirik not aldi

    http://www.autobild.de/artikel/peugeot-5008-dauertest-4211549.html

    hocam autobild ve autocardan..alman arabası olmadan yüksek not alma şansın yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    quote:

    Orijinalden alıntı: TruckTörMinator

    100 000 km yol testinden kirik not aldi

    http://www.autobild.de/artikel/peugeot-5008-dauertest-4211549.html

    hocam autobild ve autocardan..alman arabası olmadan yüksek not alma şansın yok...

    Aslina bakarsan evet, yani alman otomobillerine yüksek not vermek icin ellerinden geleni yapmaya ugrasiyorla
    ama sonucta adaletli puanlar veriyor:

    simdiye dek yapmis olduklari 100000km testinde ilk siralari BMW 130( resim194) ve Mazda 6,kia venga,Mazda 3,mazda5,toyota prius,güncel kasa Vw Touran ( ilk cikan model hezimete ugramisti),golf 1.4 tsi, paylasiyor ( not 1, pek iyi)

    Peugeot 5008 , 4 notunu aldi ( yeterli )

    1-pek iyi
    2-iyi
    3-tatmin edici
    4-yeterli
    5-kusurlu
    6-yetersiz

    http://www.autobild.de/bilder/tops-und-flops-dauertest-1931471.html#bild192|ref=http://www.autobild.de/artikel/dauertest-ranking-1014682.html




  • 
Sayfa: önceki 923924925926927
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.