Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (640. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.819
Cevap
56
Favori
1.476.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eşimin manuel kullanamaması nedeniyle otomotik vites bir araç almak istiyorum. Bütçeme uyduğu için 1. nesil 308 düşünüyorum. Araç ile ilgili ne yazık ki video, inceleme bulamadım. Özellikle 1.6 vti motorun. Bir takım sorularıma cevap arıyorum.

    1. Şanzuman sanırım AL4 olarak adlandırılan şanzuman. Yağ değişimine dikkat ettikten sonra, eğer sorun çıkarırsa selonoid valfler değiştirilse de sorunlu şanzuman mı?
    2. Aracın bagaj hacmi kimi yerlerde 430 lt olarak belirtilmiştir. Bu bilgi doğru mu?
    3. Vti motorlarda vakum olmadığı için boru takılarak montaj yapılıyormuş ve sorunsuz kullandığını belirtenler var. Durum nedir?

    Not: Halihazırda 307 kullanıyorum ve memnunum. Cevaplarınız önyargıdan uzak olursa sevinirim.
  • selamlar herkese,

    satmadan önce yeni kasa 308 aracımda 2.takım olarak kullandığım orijinal pejo 407 jant+kışlık lastiklerime ait ilan linki aşağıdadır.

    forum üyesi olursa güzel bir indirim de yaparım..
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-kisa-bulamazsiniz-orjinal-pejo-jantlar-ve-kislik-lastikler-700350866/detay/




  • Merhabalar
    2012-2013 Sportiumların fiyatları almış yürümüş uçmuş..
    Ederi nedir bu kasanın?
    100-120 bin km civarı
    Temiz bir iki parça lokal boya var.

    Merak ediyorum bakım periyodu nedir
    Triger seti ne zaman değişir maliyet nedir?
    Otomatik şanzıman parçaları kaç km de değişir kaça mal olur?
    17 inch jant taksak olur mu?

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, forumdaki en ölü gruba merhaba arkadaşlar. 120 liralık blender gruplarından daha pasif bir grubumuz var maalesef.

    2009 model 123 bin kmde çok temiz premium otomatik aracım var. Araca bir şeyler yapmak için heveslenip forma giriyorum, sonra yıkayıp geri dönüyorum. Bu gruba heyecan, uğraş, fikir gerekli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_lee -- 27 Nisan 2020; 21:16:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cagiran C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sportium özellikleri gayet iyi olması sebebiyle yüksek olması normal ama o fiyata daha iyi konsolu malzemesi vs olan başka araç alabilirsiniz. Cam tavan vs işin içine girince veriliyor muhtemelen ama 70 bin km üstü yüksek fiyat değmez. Aşağısına ben de veririm, 90/100 bin ₺. (Nisan 2020)

    70/80 binden aşağıda bulabilirseniz alın, yoksa masraftan kurtulamazsınız. Triger içinse kaç tane ekran görüntüsü var bende, konuşuyorum 308 sahipleri ile 140 binde mutlaka değiştiriyorlar Triger zincirini.

    Triger haricinde devirdaim otomatik şanzıman selenoidleri de 100/120 binde değiştir beni diyor ve muhakkak değişiyor. Hiç değişmemişse motor kulakları da değişmeli tabi ki. Araç kendini buluyor. Şanzıman + yağ + işçilik dahil 1200 lira, kulaklar alt üst işçilik dahil 750 lira. Devirdaim 250 parça 50/70 işçilik tutar.

    Jant 16 gayet güzel, değişmeye değmez derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semih_lee -- 27 Nisan 2020; 22:1:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 aralık ayından beridir 2013 model sportium sahibi olarak söylüyorum ki araç gerek tip olarak, gerek iç gerekse de bagaj genişliği olarak mükemmel. Hala daha bu yakışıklılıkta araç yok diyorum. (kirpi yavrusnu pamuğum diye severmiş)
    Aması var tabi. Araç inanılmaz sert. Yolu ve kasisleri inanılmaz hissettiriyor. Araçtan bile soğutabilir. O derece diyorum. Yakıt tüketimi inanılmaz düşük diyemiyorum. Bir dizel aracım yakması gerektiği kadar yakıyor. Ve diğer bir can sıkıcı yönü kapılarının çok sert kapanması. Birgün elimde kalacak diye korkuyorum.
    Cam tavan beyaz renkle çok uyumlu. Daha da aracı gösterişli hale getiriyor.
    Dediğin gibi araç 2015 aralıktan beridir bende. Aldığımda 29.400 km idi. Şimdi 72.500 de. Çok şükür rutin bakım dışında masrafım olmadı. Akü değişimi yaptım yakım zamanda. Bakımlarımı maslak oto sanayide işin ehli bir arkadaşa yaptırıyorum. Ve hava filtresine kadar herşeyi orijinal kullamıyorum. Orijinal kullanmadığım şimdiye kadar diskler oldu galiba. Ama o da kalteli bir marka idi.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Sorusu olan varsa cevaplayabilirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    2015 aralık ayından beridir 2013 model sportium sahibi olarak söylüyorum ki araç gerek tip olarak, gerek iç gerekse de bagaj genişliği olarak mükemmel. Hala daha bu yakışıklılıkta araç yok diyorum. (kirpi yavrusnu pamuğum diye severmiş)
    Aması var tabi. Araç inanılmaz sert. Yolu ve kasisleri inanılmaz hissettiriyor. Araçtan bile soğutabilir. O derece diyorum. Yakıt tüketimi inanılmaz düşük diyemiyorum. Bir dizel aracım yakması gerektiği kadar yakıyor. Ve diğer bir can sıkıcı yönü kapılarının çok sert kapanması. Birgün elimde kalacak diye korkuyorum.
    Cam tavan beyaz renkle çok uyumlu. Daha da aracı gösterişli hale getiriyor.
    Dediğin gibi araç 2015 aralıktan beridir bende. Aldığımda 29.400 km idi. Şimdi 72.500 de. Çok şükür rutin bakım dışında masrafım olmadı. Akü değişimi yaptım yakım zamanda. Bakımlarımı maslak oto sanayide işin ehli bir arkadaşa yaptırıyorum. Ve hava filtresine kadar herşeyi orijinal kullamıyorum. Orijinal kullanmadığım şimdiye kadar diskler oldu galiba. Ama o da kalteli bir marka idi.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
    Merhabalar, Peugeot 308 Sportium ehdi gayet f/p araçıdır ayrıca az yakması yanında dediğiniz gibi yakışıklı ve gündüz ledleri günümüz araçlarında bile olmayanlar vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    2015 aralık ayından beridir 2013 model sportium sahibi olarak söylüyorum ki araç gerek tip olarak, gerek iç gerekse de bagaj genişliği olarak mükemmel. Hala daha bu yakışıklılıkta araç yok diyorum. (kirpi yavrusnu pamuğum diye severmiş)
    Aması var tabi. Araç inanılmaz sert. Yolu ve kasisleri inanılmaz hissettiriyor. Araçtan bile soğutabilir. O derece diyorum. Yakıt tüketimi inanılmaz düşük diyemiyorum. Bir dizel aracım yakması gerektiği kadar yakıyor. Ve diğer bir can sıkıcı yönü kapılarının çok sert kapanması. Birgün elimde kalacak diye korkuyorum.
    Cam tavan beyaz renkle çok uyumlu. Daha da aracı gösterişli hale getiriyor.
    Dediğin gibi araç 2015 aralıktan beridir bende. Aldığımda 29.400 km idi. Şimdi 72.500 de. Çok şükür rutin bakım dışında masrafım olmadı. Akü değişimi yaptım yakım zamanda. Bakımlarımı maslak oto sanayide işin ehli bir arkadaşa yaptırıyorum. Ve hava filtresine kadar herşeyi orijinal kullamıyorum. Orijinal kullanmadığım şimdiye kadar diskler oldu galiba. Ama o da kalteli bir marka idi.
    Söyleyeceklerim bu kadar. Sorusu olan varsa cevaplayabilirim.
    2016 da sirf bu sert suspansion yüzünden 4 ay zor dayandim sattim 2010 primumdu düz asvalt arabasi ama ic dizayn 10 numara cok şık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba,

    2010-2012 arası 1.6 hdi motor manuel vites almak istiyorum. 110 ve 90 hp olmak üzere 2 tipi var. 90 beygir olan paketin temizleri daha çok görünüyor.
    Aslında gönlüm 110 da ama malesef ki temiz bulamıyorum.90 lığını kullanan var mı performans ı filan nasıldır? Çok fazla kaynak bulamıyorum internetten deneyimlerinizi duymak isterim.
    Bide 2010-2012 308 e 80-90 bin vermekte ne kadar mantıklı onuda bilemiyorum.
  • seegoo kullanıcısına yanıt
    Peugeot 308ler de 90 hp klastik turbo var, 110 hp de ise geometrik turbo farkı var, anlık tork değişimi veriyor canlı bir motor fark var, ama 90 da üzmez standart bir hız egirisi alırsın, 80-90 bin 308 için ucuz olduğunu düşünüyorum, hyundai era lara bakınız benzinli fiyatı 80 bin temizi yani piyasa malesef kalmadı kim ne tutarsa onu yazıyor, ayrıntılı bilgiyiwww.peugeot308ankara.com dan da alabilirsiniz.
  • Arkadaslar 308 1.2 puretech motor 2015 aracım var triger değişecek bu motorda triger motorun içinde aynı zamanda yağın içinde çalışıyor. Sente aparatı olmadan sakın elletmeyin diyorlar bu konuda tecrubesi, bilgisi olan tanıdık ustası olan varsa çok müteşekkir kalırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toper

    Arkadaslar 308 1.2 puretech motor 2015 aracım var triger değişecek bu motorda triger motorun içinde aynı zamanda yağın içinde çalışıyor. Sente aparatı olmadan sakın elletmeyin diyorlar bu konuda tecrubesi, bilgisi olan tanıdık ustası olan varsa çok müteşekkir kalırım
    FP Otomotiv - Euro Repar Car Service Maslak

    Maslak, Aos.51 Sk. No:32, 34398 Şişli/İstanbul
    (0212) 254 43 08https://www.google.com/search?client=ms-android-om-lge&sxsrf=ALeKk00AEyVx2_uapz87YcaF_MonfHFBJg:1598194034832&q=FP+Otomotiv+-+Euro+Repar+Car+Service+Maslak&ludocid=15849365192151844300&ibp=gwp;0,7&lsig=AB86z5UZENJewzD01Q3Qw6cqsIAz&kgs=6fb6356c10a04d13&shndl=-1&source=sh/x/kp/local&entrypoint=sh/x/kp/local

    Aracımı aldığımdan beri bakımlarımı burada yaptırırım. Sahibi Ömer ilgili ve bilgili arkadaş. Yanında çalışan Ferit Ustada öyledir. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkürler yarın ilk iş arayacağım. Acaba sente aparatı varmıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu puretech motorlar çok problemli çıktı baslarda çok motor garanti kapsamında degistirildi. Triger yagin içinde calistigindan kayışta uretimden dandik bir kayisti herhalde. catlayip pul pul dokulup yag pompasini tikiyordu bu sebeple cok motor yandi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toper

    Bu puretech motorlar çok problemli çıktı baslarda çok motor garanti kapsamında degistirildi. Triger yagin içinde calistigindan kayışta uretimden dandik bir kayisti herhalde. catlayip pul pul dokulup yag pompasini tikiyordu bu sebeple cok motor yandi.
    Psa tarafından yetkilendirilmiş özel servisler. Yanlış bilmiyorsam psa araçlarının bakımını garantisi bozulmadan bu servislerde yapılabiliyor. Dediğiniz aparatın ne olduğunu bilmediğim için birşey diyemeyeceğim. Yarın arayıp, bilgi alabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, merhaba
    2011 model envy pejo 308 auto 6r 140000 km de araç sahibiyim. 2 aydır baskı balata,volan setini ve triger setini aracımda dolaştırıp duruyorum. İzmirde; mümkünse 6 sanayi sitesinde ( gaziemir ) bana evet budur dediğiniz bir servis önerir misiniz?
    Bir de bu işin maliyeti tahmini ne olur.

    Not: Aracımda daha henüz kalkışlarda en ufak bir silkeleme yok.

    Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onat -- 25 Ağustos 2020; 16:28:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat

    Arkadaşlar, merhaba
    2011 model envy pejo 308 auto 6r 140000 km de araç sahibiyim. 2 aydır baskı balata,volan setini ve triger setini aracımda dolaştırıp duruyorum. İzmirde; mümkünse 6 sanayi sitesinde ( gaziemir ) bana evet budur dediğiniz bir servis önerir misiniz?
    Bir de bu işin maliyeti tahmini ne olur.

    Not: Aracımda daha henüz kalkışlarda en ufak bir silkeleme yok.

    Teşekkür ederim.
    en ufak silkeleme ve titreme yoksa neden değiştirmek istiyorsunuz? bence bekleyin. ya da istanbul'a yolunuz düşerse maslak euro repar a uğrayın.
    bir de kaça aldınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xweser -- 25 Ağustos 2020; 16:30:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat

    Arkadaşlar, merhaba
    2011 model envy pejo 308 auto 6r 140000 km de araç sahibiyim. 2 aydır baskı balata,volan setini ve triger setini aracımda dolaştırıp duruyorum. İzmirde; mümkünse 6 sanayi sitesinde ( gaziemir ) bana evet budur dediğiniz bir servis önerir misiniz?
    Bir de bu işin maliyeti tahmini ne olur.

    Not: Aracımda daha henüz kalkışlarda en ufak bir silkeleme yok.

    Teşekkür ederim.
    İstanbul zor üstad.140000 olduk. Trigerin zamanı geldi diye düşünüyorum. Baskı/volan durumunuda bu triger yapılırken araya sıkıştırayım diyorum. İki defa servis görmesin makina.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat

    Arkadaşlar, merhaba
    2011 model envy pejo 308 auto 6r 140000 km de araç sahibiyim. 2 aydır baskı balata,volan setini ve triger setini aracımda dolaştırıp duruyorum. İzmirde; mümkünse 6 sanayi sitesinde ( gaziemir ) bana evet budur dediğiniz bir servis önerir misiniz?
    Bir de bu işin maliyeti tahmini ne olur.

    Not: Aracımda daha henüz kalkışlarda en ufak bir silkeleme yok.

    Teşekkür ederim.
    6. Sanayide mutlu ve Ege var. Her ikisi de Peugeot- Citroen üzerine çalışıyorlar. Ege yi bilmiyorum ama mutlu Peugeot a isim düşmüştü ve halletmislerdi. Sanırım Naci usta idi mutludaki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.