Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (199. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.819
Cevap
56
Favori
1.476.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ahmet disk + balatalar neden değişiyor sert mi kullanıyordun dostum. Hadi balataları bir nebze anlarımda diskler neden değişiyor bir sorun mu vardı???

    Balata + Disk dışındaki 30.000 bakım ne kadar tutuyor neler değişiyor eve gidince bir yaz istersen dostum...
  • Ben de bugün aradım sordum Mepa'ya ellerinde yokmuş, ancak Nisan gibi gelir ancak fiyat garantisi veremeyiz dedi yetkili kişi.
    Ben 308 HDI Premium Pack arıyorum arkadaşlar. Bilen varsa haber etsin
    Ya da acaba diyorum 407 1.6 HDI mı baksak... Kafam çok karıştı. Baz donanımlısı 38.000 TL.
  • Bence 407 yerine c5 e bak yurdaer abim... Eğer 45 i geçiceksen insignia fln seni keser 308 e dokanma =))
  • 1-)308 HDI 110 hp manuel olanının son hızı kaç?deneyen oldumu?
    2-)140 tan sonra araba çok yavaş hızlanıyormuş doğrumu?
    3-)Aracın kronik bir problemi varmı?
    4-)Opsiyonlarda yok ama koltuk ısıtma takılabilirmi araca?

    Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REVENT0N -- 19 Mart 2009; 19:52:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala

    1-)308 HDI 110 hp manuel olanının son hızı kaç?deneyen oldumu?
    2-)140 tan sonra araba çok yavaş hızlanıyormuş doğrumu?
    3-)Aracın kronik bir problemi varmı?
    4-)Opsiyonlarda yok ama koltuk ısıtma takılabilirmi araca?

    Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim



    170km'ye kadar hızlanma gayet güzel, 170-185 arası hızlanma azalıyor, 185-210 arası hızlanma oldukça düşük.

    Bildiğiniz gibi maksimum beygir 4000 devirde, yani 4000 devirin üzerinde gaza basmanın hiç bir anlamı yok. 3800 devirde 170kmlerde gidiyor (yolun eğimiylede alakalı) 4000 devir civarında 200-210km.

     /// PEUGEOT 308 ///



    motorun çalışma eğrileri yukarıdaki gibi, bunu yorumlamada sıkıntı yaşayan arkadaşlarım için ufak detaylar.

    bu motor 1750 devirde maximum torquna ulaşıyor, maksimum beygir ise 4000devirde, bu eğrilerden de anlaşılacağı gibi 4000 devirden sonra tork ve beygir düşmektedir, yani bu motorda 4000 devirden sonra güç düşerken yakıt tüketimide artacaktır, yüksek devirde kullanmak tamamen anlamsız, optimum verimlilik ise 2500 devirde (eğrilerin çakıştığı nokta) bu noktada halk arasında belkide fiyat/performans, (verilen bedel/alınan hizmet) en verimli olduğu nokta, yani yakıt tüketiminde en başarılı nokta.

    Not: Alıntı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 19 Mart 2009; 21:38:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: otmotvmhndsi

    Bence 407 yerine c5 e bak yurdaer abim... Eğer 45 i geçiceksen insignia fln seni keser 308 e dokanma =))


    Kendim için değil Berker'cim... Kardeşime alacağız inşallah ama henüz o da tam karar veremedi. Aynı zamanda takas yapmayı düşünüyoruz ama takas fiyatı öldüm fiyatı şu anda. Her şey belirsiz, hayırlısı bakalım.
    C5 güzel bir alternatif... Bi de ona bakalım biraderle Insignia benim çok hoşuma gitti ama 1.6 motordan ne verim alınacağı biraz tartışılır. O kasa bir araca ben 1.6 benzinli motoru uygun görmüyorum. Üst donanımlarda ise fiyatlar malum...
  • diskleri degiştirmeme seçenegi vardı ancak bir süredir balatalarımın bitmek üzere oldugunu hissediyordum zarar vermiş disklere.kullanımda önemli tabiki.
    ayrıca bakım periyotları karıştı biraz benim.araya birsürü olay girdi 11 binde ilk bakım 21 binde götürmem lazımmış ben 26 binde götürdüm.
    bakım ücreti;270 lira civarı bişey tuttu fatura arabada bıraktım okuldan servise geçtim orada baya bir durdum.neyse saglık olsun aslan kendine geldi yağ gibi kayıyor yolda:).faturayı tam manasıyla yazarım yarın.paspaslar cok güzel valla begendim:)

    ömer yazmışsın aradıgın aracın özelligi ne diye.scirocco 160hp dsg kardeşim.yok böyle bir araç stokta.bekleme süresi en az 3 ay...ne yazıkki alamıyoruz aracımıza bakalım bari.bgn mepa tam curcunaydı.ilk defa böyle gördüm.millet saldırıyordu arabalara:)araç teslimleri vs baya yogundu.
    su ampul sipariş işini halledelim dostum.geldiginde haber ver.fiyatlar bin tl artmış 308 auto6r 34 civarı veriyorlarmış 35 olmuş.premium 39.ne yazıkki ne stokta araç kalmış ne renk var ne araç kalmış.

    yurdaer;premium araç bile yok ellerinde.bende c5 ya da insignia tavsiye ederim.ya da scirocco alın




  • Hız sabitleme kolu (CC - Cruise Control) her ne şartlarda olursa olsun aracın garantiden çıkmasına neden olacaktır, bayi sorun aşamasında kendi imkanlarıyla bu sorunu giderebilir ancak diğer bir bayiye gitmeniz durumunda, zaten aracınız bilgisayara bağlandığında tüm detaylar gözükecektir, aracın üzerindeki orjinal ince plastikten oluşan karter muhafazanın pahalı olabileceği doğrudur, ancak 100küsür + KDV olan metal karter muhafazanın aracın altını hasarlardan koruma direnci çok çok daha yüksektir, aracımı aldığımın ertesi günü ilk işim bu metal karter muhafazayı taktırmak oldu, bu da peugeot tarafından sağlanan, vidalarla montesi gerçekleşen orjinal bir parçadır, özellikle istanbul tuzaklarla dolu aracınızın olmazsa olmazı bu karter muhafazadır, dilerseniz aracınızın üzerinden çıkan karter muhafazayı alıp saklayabilirsiniz, sonradan taktırdığınız metali hasar görürse ilkini geri taktırırsınız.(gittiğim bayi hiç bir ticari kaygı içinde olmadan bu karter muhafazayı taktı, yakınlığına ve samimiyetine güvendiğim bir yer.)

    Hız sabitleme kolunda yaşanabilecek olası riskler:

    Orjinalinde olmaması nedeniyle (beyin üzerinden aktif edildikten sonra) bir donanımsal arıza çıkabilir.

    Hız sabitleme devreden çıkmayabilir. (Olası can ve mal kaybı)




  • benım aramadıgım bayı kalmadı 308 otomatık premıum donanımlı olanı yok.arabalar karaborsaya dustu ıyıce.bence fıyatlar yukselecek talep boyle devam ederse.ındırmı kacıranlar bıle olucaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Leon79


    quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala

    1-)308 HDI 110 hp manuel olanının son hızı kaç?deneyen oldumu?
    2-)140 tan sonra araba çok yavaş hızlanıyormuş doğrumu?
    3-)Aracın kronik bir problemi varmı?
    4-)Opsiyonlarda yok ama koltuk ısıtma takılabilirmi araca?

    Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim



    170km'ye kadar hızlanma gayet güzel, 170-185 arası hızlanma azalıyor, 185-210 arası hızlanma oldukça düşük.

    Bildiğiniz gibi maksimum beygir 4000 beygirde, yani 4000 devirin üzerinde gaza basmanın hiç bir anlamı yok. 3800 devirde 170kmlerde gidiyor (yolun eğimiylede alakalı) 4000 devir civarında 200-210km.

     /// PEUGEOT 308 ///



    motorun çalışma eğrileri yukarıdaki gibi, bunu yorumlamada sıkıntı yaşayan arkadaşlarım için ufak detaylar.

    bu motor 1750 devirde maximum torquna ulaşıyor, maksimum beygir ise 4000devirde, bu eğrilerden de anlaşılacağı gibi 4000 devirden sonra tork ve beygir düşmektedir, yani bu motorda 4000 devirden sonra güç düşerken yakıt tüketimide artacaktır, yüksek devirde kullanmak tamamen anlamsız, optimum verimlilik ise 2500 devirde (eğrilerin çakıştığı nokta) bu noktada halk arasında belkide fiyat/performans, (verilen bedel/alınan hizmet) en verimli olduğu nokta, yani yakıt tüketiminde en başarılı nokta.

    Not: Alıntı


    Cevabınız için teşekkürler peki 3. ve 4. sorularımı yanıtlayabilecek varmı?




  • 3.soruyla ilgili olarak aradık kronik bir sorun bulamadık diyebilirim.
  • İlk bakım 1 yıl yada 15000 değilmiydi(arada bi 2500km kontrolu yapıldı)? Ben de senin yazıyı okuyunca kafam karıştı. Daha sonra her 15000 yada yılda 1 değil mi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: oto_glr

    diskleri degiştirmeme seçenegi vardı ancak bir süredir balatalarımın bitmek üzere oldugunu hissediyordum zarar vermiş disklere.kullanımda önemli tabiki.
    ayrıca bakım periyotları karıştı biraz benim.araya birsürü olay girdi 11 binde ilk bakım 21 binde götürmem lazımmış ben 26 binde götürdüm.
    bakım ücreti;270 lira civarı bişey tuttu fatura arabada bıraktım okuldan servise geçtim orada baya bir durdum.neyse saglık olsun aslan kendine geldi yağ gibi kayıyor yolda:).faturayı tam manasıyla yazarım yarın.paspaslar cok güzel valla begendim:)

    ömer yazmışsın aradıgın aracın özelligi ne diye.scirocco 160hp dsg kardeşim.yok böyle bir araç stokta.bekleme süresi en az 3 ay...ne yazıkki alamıyoruz aracımıza bakalım bari.bgn mepa tam curcunaydı.ilk defa böyle gördüm.millet saldırıyordu arabalara:)araç teslimleri vs baya yogundu.
    su ampul sipariş işini halledelim dostum.geldiginde haber ver.fiyatlar bin tl artmış 308 auto6r 34 civarı veriyorlarmış 35 olmuş.premium 39.ne yazıkki ne stokta araç kalmış ne renk var ne araç kalmış.

    yurdaer;premium araç bile yok ellerinde.bende c5 ya da insignia tavsiye ederim.ya da scirocco alın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala
    3-)Aracın kronik bir problemi varmı?
    4-)Opsiyonlarda yok ama koltuk ısıtma takılabilirmi araca?
    Cevabınız için teşekkürler peki 3. ve 4. sorularımı yanıtlayabilecek varmı?


    3. soru için cevap... Evet var, fena halde bağımlılık yapıyor
    4. sorunun yanıtını bilmiyorum ama deri koltuklu alırsanız o zaman opsiyon olarak ısıtmanın da olması lazım diye düşünüyorum. Eğer deri almayacaksanız koltuk ısıtmaya zaten ihtiyaç olmaz... yani bence
  • Bu arada insignia 1,6 180 hp yurdaer abi=))) Vallahi tutamaz kimse onu dikkat et =)) (115lik motor elbette çok zorlanır ama 180 hp lik tadundan yinemez)

    OTV indirimyle birlikte 50-52 arasına insignianın 1,6 180 hp modeli alınabiliyor tabi araç varsa=))
  • ben aynı motorlu cıtroen c4 ıle 200 u gordum.muhtemelen 308 de yapar aynı hızı
  • Merhabalar arkadaşlar,

    207 Outdoor sahibiyim. Aracıma bayii çıkışında, teslimat öncesi Cruise Control takıldı. Çok çok da memnunum.. bu konularda tatbik edilen mevzuatı çok iyi bilen bir hukukçu-avukat olarak söyleyebilirim ki YETKİLİ SERVİS DE TAKILMIŞ CRUISE CONTROL ARACI ASLA VE ASLA GARANTİDEN ÇIKARMAZ.. Tabii, garanti sebebiyle yapılacak bir onarım da sorun çıkarmak isteyebilirler ancak hukuki anlamda garanti devam eder..

    Yalnız, sonradan sorun yaşamamak için dikkat edilecek tek şey cruise montajının yetkili serviste yapıldığını ispatlayacak bayi kaşe ve imzalı bir belge olması. Ben aracımın faturasına bayii, mühür ve imzasıyla "Hız sabitleyici montajı tarafımızdan yapılmıştır" şeklinde bir şerh ilave ettirdim.. (ÇOK NAZLANDILAR AMA..)(Bayiler bu tarz montajları faturalandırırken "elektrik işlemi" gibi açıklamalar koyabiliyorlar faturaya.. Bunu muhakkak "Hız sabitleyici montajı" olarak değiştirtin..

    Hepimizin araçlarımızı kazasız, belasız, güzel günlerde kullanabilmesi dileklerimle..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Leon79

    Hız sabitleme kolu (CC - Cruise Control) her ne şartlarda olursa olsun aracın garantiden çıkmasına neden olacaktır, bayi sorun aşamasında kendi imkanlarıyla bu sorunu giderebilir ancak diğer bir bayiye gitmeniz durumunda, zaten aracınız bilgisayara bağlandığında tüm detaylar gözükecektir, aracın üzerindeki orjinal ince plastikten oluşan karter muhafazanın pahalı olabileceği doğrudur, ancak 100küsür + KDV olan metal karter muhafazanın aracın altını hasarlardan koruma direnci çok çok daha yüksektir, aracımı aldığımın ertesi günü ilk işim bu metal karter muhafazayı taktırmak oldu, bu da peugeot tarafından sağlanan, vidalarla montesi gerçekleşen orjinal bir parçadır, özellikle istanbul tuzaklarla dolu aracınızın olmazsa olmazı bu karter muhafazadır, dilerseniz aracınızın üzerinden çıkan karter muhafazayı alıp saklayabilirsiniz, sonradan taktırdığınız metali hasar görürse ilkini geri taktırırsınız.(gittiğim bayi hiç bir ticari kaygı içinde olmadan bu karter muhafazayı taktı, yakınlığına ve samimiyetine güvendiğim bir yer.)

    Hız sabitleme kolunda yaşanabilecek olası riskler:

    Orjinalinde olmaması nedeniyle (beyin üzerinden aktif edildikten sonra) bir donanımsal arıza çıkabilir.

    Hız sabitleme devreden çıkmayabilir. (Olası can ve mal kaybı)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silverfoxtr -- 20 Mart 2009; 6:41:02 >




  • Arkadaşlar ben size birşey danışacam. Bi ara sanırım otomotivmühendisi arkadasımız AUTO6R ile ilgili birşey paylaşmıştı. Vites değiştirme süresiyle alakalı. Sanırım Kontrol panelinden yapılıyor bunun detayını öğrenmek istiyorum. 34. sayfaya kadar aradım ama artık basım döndü bulamadım. Sanırım 0.8 1.2 falan yazıyordu. Bu konuda bilgilendirirmisiniz ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yurdaer


    quote:

    Orjinalden alıntı: KubiPala
    3-)Aracın kronik bir problemi varmı?
    4-)Opsiyonlarda yok ama koltuk ısıtma takılabilirmi araca?
    Cevabınız için teşekkürler peki 3. ve 4. sorularımı yanıtlayabilecek varmı?


    3. soru için cevap... Evet var, fena halde bağımlılık yapıyor
    4. sorunun yanıtını bilmiyorum ama deri koltuklu alırsanız o zaman opsiyon olarak ısıtmanın da olması lazım diye düşünüyorum. Eğer deri almayacaksanız koltuk ısıtmaya zaten ihtiyaç olmaz... yani bence

    3.aynen katılıyorum ayrılamıyorsun
    4.308'in std.ve ops.özellikler klavuzunda (Türkiye baskısı) 1.6 THP 150 bg.ve 1.6THP 140 bg. otomatik vitesli motorlara sahip olanların premium pack donanımında AFIL paketini alırsanız o zaman ısıtmalı ön koltukları da alıyorsunuz. AFIL paketinde olanlar
    -düşük lastik basınç algılama,şerit ihlali algılama ve sürücü uyarı sistemi , ısıtmalı ön koltuklar)
    bu arada deri döşeme opsiyonu ülkemize gelen donanımlarda ops.olarak bile yok.
    babamın Sebring'inde koltuk ısıtma sistemi var. soğuk havalarda araçta deri döşemeli olduğundan biraz faydalı gibi gözüküyor. ama çok gerekli bir uygulama değil. çünkü koltuk ısıtma sistemi koltuğu 10 saniyede ısıtmıyor. o ısıtana kadar siz zaten koltuğu ısıtıyorsunuz




  • CCnin yetkili serviste takılmasına rağmen aracın garantiden çıkacağı durumu bence de tamamen yanlış. Çünkü, zaten Peugeot ta bize verdiği kaitapçık ve yazılarda söylüyor. Aracınızın garantiden çıkmaması için aracınıza taktıracağınız tüm donanımların Peugeot'un onayladığı marka ve teçhizat olması ve bunların mutlakak Peugeot yetkili servislerinde takılması zorunludur.Daha ötesi yok.207 outdoor sahibi hukukçu arkadşaımızda aynı konuyu açıklamış.
  • Sayın silverfoxtr, söylediğinize katılmaktayım, yetkili serviste takılmış aksesuarın sorumluluğu servisindir, ancak allah korusun kaza veya olası terslikler durumunda muhattabınız servisiniz olacaktır, istanbulda hangi bayiyi ararsanız bu işlemin Peugeot tarafından yasaklanan bir işlem olduğunun bilgisini alabilirsiniz (ben istanbuldayım en azından istanbuldakilerin bu uygulamayı birebir uyguladığını söyleyebilirim, diğer şehirlerde veya geçmiş zamanlarda bu uygulamaya özen gösterilmemiş olabilir.) Peugeotun konuyla ilgili yazısı ellerinde mevcutmuş, aksesuar kitapçığı dışında olan takılan her parça garanti dışı olmaktadır, Garanti sözleşmesi madde 5-B, ek bilgi garanti kitapçılığı 27.sayfada bulabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.