Şimdi Ara

Peugeot 301 1.6 HDI Allure Aldık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
20.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhabalar.Bundan yaklaşık iki hafta evvel konu açmıştım Peugeot 301 alıyoruz diye (bkz:http://forum.donanimhaber.com/m_92563972/f_//tm.htm#92563972)

    Aracı yerden yere vurdu neredeyse forumun %80’i ve açık olmak gerekirse biraz araçtan soğuttular beni fakat aracı almayı kafaya koymuştuk bir kere.Aracı Bursa’da hiç incelemedim tamamen babam kadar güvendiğim bir akrabamın önerisiyle aracı almaya gittim.Pazartesi ödemesini yaptım Salı aracı aldım.

    Bursa’da ikamet etmekteyiz aracı İstanbul’dan aldık. 1.6 HDI Allure donanım.
    Aracı almadan evvel gerek açtığım konuda gerekse yine bu forumun başka yerlerinde okuduklarımdan,milletin aracı nasıl yerden yere vurduğunu size maddeler halinde özetleyeyim ;

    a – Motor sesini çok içeri alıyor
    b – 100 km hızdan itibaren araç hakimiyetini kaybediyor
    c – Plastiği dandik ötesi,çöp
    d – O paraya daha neler neler alınır
    e – Fiat Linea / Renault Symbol tokatlar ; Citroen C-Ellysee anasını ağlatır
    f – Bagaj kapağı sorunlu durmuyor düşüyor
    g – Rüzgar sesini içeriye çok alıyor
    h - …….
    i - ……

    Kısacası aracı yerin dibine soktular… Ben her zaman doğru dürüstlükten yanayım şimdide aşağıda yazacaklarımdan en ufak şüpheniz olmasın tamamen tarafsız yaklaşacağım.

    1 – Motor Sesini Çok İçeriye Alıyor
    Aracı İstanbuldan Bursa’ya getirdim.Araç dizel motor ses yapması gayet doğal fakat B hatta çoğu C segmenti araçtan daha az motor sesini içeri alıyor ve ön kaputta keçesi yok,taktırdığımda yalıtım daha da artacaktır.O yeğe göğe sığdırılamayan!! Araçlardan daha tatmin oldum bu konuda.
    2-Araç 100km Hızdan İtibaren Yolda Durmuyor
    Hangi ileri zekalı! Arkadaşlar neye dayanarak bunları söyledi aklım almıyor.Yolculuğu gece yaptığım için boş yolda test etme amacım oldu.130-140km hızlarda dahi en ufak sallanma,şerit değişip hareket etme olmadı..
    3 – Plastiği Dandik Ötesi
    Evet aracın içerisinde kullanılan plastik kalitesiz FAKAT bu aracın B segmenti olduğunu ve ORTA DİREK aileler için yapıldığını unutmamak gerekli.Kendi sınıfında ki araçlarla kıyaslarsak (Linea,symbol vs.) emin olun onların plastiğinden daha kaliteli,daha sağlam olduğunu fark edeceksiniz.
    4 – O Paraya Daha Neler Neler Alınır
    İkinci el araç alacaksan ; evet seçeneğin bol FAKAT sıfır olarak bu FİYATA bu DONANIMda araç göster,birlikte gidip bakalım zeki kardeşler
    5 - Fiat Linea / Renault Symbol tokatlar ; Citroen C-Ellysee anasını ağlatır
    Linea ile Symbolu sürme ; C-Ellysee’yi inceleme fırsatı buldum.Linea ile Symbol tokatlamayı geçtim ; bu aracın karşısında hazır ola geçer.C-Ellysee ise nispeten kalite olarak biraz daha yakın.
    6 - Bagaj Kapağı Sorunlu Durmuyor Düşüyor
    Evet bu sorundan haberdardım hatta izlediğim tüm tanıtım videolarında da bu sorundan bahsediliyordu.Ama servisim sağolsun Akrabamın baskısı sonucu bu sorunu çözmüş.Düşme vs. yaşanmıyor.
    7 – Rüzgar Sesini İçeriye Çok İçeriye Alıyor
    140km hıza kadar rüzgar sesi gram rahatsız etmedi.140 üzeri yavaş yavaş kendini hissettirmeye başlıyor,yalan yok.. Fakat 140km hızdan bahsediyor 

    Bunlar sanal alemde geçen tipik 301’i karalama sorularıydı.Şimdi gelelim aracın ARTI (+) ve EKSİ (-) Yönlerine

    ARTI (+) Yönleri (İlk Etapta aklıma gelenler)
    +ESP’nin standart olması 4 hava yastığının bulunması.
    + 1.6 HDI motorun soluklu olması,bastığında gitmesi KLİMA sonuna kadar açık olsada aracın gidişten düşmemesi
    + İç hacminin geniş olması ÖZELLİKLE arka koltuk DİZ MESAFESİNİN inanılmaz rahat olması
    + 1.6 Motor olmasına rağmen yakıtı resmen koklaması ki daha araç 250km olmadı
    + Bagaj hacminin diğer B segmenti araçlara göre Muazzam derecede büyük olması
    + Bluetooth’un olması.Araç sürerken telefonla konuşmak için çok çok çok büyük bir kolaylık sağlıyor

    EKSİ (-) Yönleri
    Açık konuşmak gerekirse bu fiyata ve bu donanıma göre eksi yön pek bulamadım.Fakat yine de sayacak olursak ;

    - Plastiğinin diğer segment araçlara nazaran adi olması
    - Aracın camları açık şekilde araçtan inip aracı kilitlediğinizde camları otomatik olarak kapatmıyor olması ve camların açık kalması.Dalgınlığınıza gelirse başınız büyük derde girebilir
    - Otomatik kararan dikiz aynalarının olmaması


    Aracım Peugeot 301 1.6HDI 92HP Allure donanım
    Aracımı (Sigorta,pul,noter,plaka,vergi) anahtar teslim 47.200 liraya aldım.
    16 Plaka olduğundan dolayı Kaskosu 1020 lira tuttu lakin 50.000 lira ederinde gösterildiğinden.Biz yine ne olur ne olmak diye (olurda lüks araca çarparsak) kasko ederini 50.000 TL olarak değil 100.000TL olarak gösterttik ve kaskosu bize 1200 liraya mal oldu.

    İstanbul’dan Bursa’ya evime kadar 174km mesafe sürdü (feribot ile geldik)
    Araç yeni olduğu için sürekli 5. viteste kullanmadım.Bazı yerlde 3. viteste bazı yerlerde sürekli 4. viteste giderek geldim. Yakıtı tüketimi yüzümü güldürdü  4.1 LT yaktı ve bence bu muazzam bir değer henüz motoru açılmamış ve tasarruf için uğraşılmamış hali için.

    Total Exellium EuroDiesel kullanacağım şimdilik memnunum.Belki ileride birde Shell V Power denerim.

    Şimdilik diyeceklerim bu kadar.. Umarım gayet açıklayıcı ve faydalı bilgiler vermişimdir.
    Sorusu olan arkadaşların sorularını itinayla cevaplayacağım.
    Herkese iyi forumlar dilerim.









  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    quote:

    Orijinalden alıntı: achille24

    selamlar.
    aracınız hayırlı olsun.
    kazasız belasız iyi günlerde binin.

    aklıma birşey takıldı.aracı istanbuldan bursaya götürürken hiç 5.vitese takmamışsınız.
    bunun sebebi nedir.aldığınız peugeot bayisi mi bunu size söyledi yoksa bir tanıdığınız mı?
    birde motor açılmadı diye bir tabir kullanmışsınız.
    motor açılma diye birşey kalmadı.o dediğiniz 90 larda doğan şahinlerde oluyordu.
    günümüz araçlarında gerek yok diye biliyorum.
    bir rodaj süresi olur onda da size aracı fazla zorlamamanız konusunda telkinde bulunurlar.

    tekrardan aracınız hayırlı olsun.

    Yanlış ifade ettim sanırım :)
    5. Viteste sürekli 2000 devir ve altında yakıt tasarrufu için kullanmadım.
    Az şekerli 3. Vites orta şekerli 4. Vites bol şekerli 5. Vites olarak kullandım desem daha net ifade etmiş olurum herhalde :)
    Servis sürekli aynı vites ve aynı devirde gitmemi önermedi çünkü

    Alıntıları Göster
    Hocam öncelikle hayırlı olsun fiyatına göre güzel bir araç. FP olarak başarılı bir ürün yani.

    Ancak lütfen yanlış anlamayın ama yeni araç heyecanıyla biraz abarttığınızı düşünüyorum.

    - C-Elysee zaten platform kardeşi bir araç, yani biraz daha yakın demek abes olmuş, iç plastik kalitesine kadar neredeyse aynı araçlar, sadece tasarım faktörü devreye giriyor tercihte.

    -Symboll bu araçtan iyi bir araç değil o konuda haklsınız. Ancak Linea gerçekten 301 'den iyi bir araç. İç trimlerinden tutunda konsoluna kadar . O konuda biraz abartı varyani.

    - 1995 model Lada Nivam bile ıkına ıkına çıktığı 100 km hızda düz gidebiliyor, yani yolda gezinmeyi böyle düşünmeniz doğru değil. Aracınızın yol tutuşu iyi değil diyenler 100 km de yolda gezinmesini kastetmemiştir sanırım, Dacia Logan MCV ile bile 100-110 arası Şile virajlarını ala ala yol yapmışlığım var. Ani şerit değişmelerinde, zorlu virajlarda belli olur yolda gezinmesi, yol tutuşunun kötü olması. O bakımdan bu eleştiriyi yapan arkadaşlara haksızlık ettiğinizi düşünüyorum, ha direk 100 km ile giderken yolda gezinir sağa sola kayar diyen olmuşsa da artık ciddiye almayın, hayatında araba sürmemiştir.

    -Rüzgar sesinin 140 km 'ye kadar rahatsız etmemesi durumu da yeni araç heyecanından olsa gerek, ben aynı araçla 90-100 ile giderken rahatsız olmuştum. İnsignia'da dahi 120+hızlarda rüzgar sesi kendini belli ediyordu, güncel Gt-Line Megane'ımda da öyle ki standart meganelara göre yalıtımı iyidir.

    -Motor sesini Linea daha az içeri alıyor, bu tarz bir kıyaslamayla söylenmiş olabilir.

    Sonuçta başta belirttiğim gibi üretim amacı belli B sınıfı bir araç, FP olarak başarılı buluyorum, ama C segmenti herhangi bir otomobille boy ölçüşebilecek bir araç değil, çoğu B segmenti araçla da öyle. Fiyatının arabasıdır.

    Güle güle kullanın, motorunuz çok güzel, bol bol km yapmanız dileğiyle, kazasız belasız.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Bence güzel bir alışveriş olmuş.

    Ben bazı şeyler için konuşması erken diyorum neden derseniz B sınıfı gibi araçlarda malzeme kalitesi malum belli kemik dediğimiz şeyler bile zamanla değişebiliyor.

    Alıntıları Göster
    çok abartmışsın be hoca

    symbol/linea'nın ruhları benim arabamın önünde diz çöker tövbe ister falan

    neyse hayırlı olsun :)
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure: Kapsamlı Bir İnceleme

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure, ekonomik, pratik ve şık bir sedan arayanlar için gözde bir modeldir. Bu incelemede, Peugeot 301 1.6 HDI Allure'un temel özelliklerini, kullanıcı yorumlarını ve satın almayı düşünmeden önce bilmeniz gerekenleri inceleyeceğiz.

    Motor ve Performans

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure, 92 beygir gücüne ve 230 Nm torka sahip 1.6 litrelik bir dizel motordan güç alır. Bu motor, iyi yakıt verimliliği sunarken, şehir içi ve otoyol sürüşü için yeterli güç sağlar.

    Yakıt Verimliliği

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure, etkileyici bir yakıt verimliliği sunar. Ortalama olarak, şehir içi sürüşte 100 kilometrede 4,1 litre, otoyol sürüşünde ise 100 kilometrede 3,6 litre yakıt tüketir.

    İç Mekan ve Konfor

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure'un ferah bir iç mekanı vardır ve beş kişiyi rahatlıkla ağırlayabilir. Koltuklar rahattır ve uzun yolculuklarda bile destekleyicidir. Bagaj bölümü de 506 litrelik kapasitesiyle oldukça geniştir.

    Özellikler ve Ekipmanlar

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure, otomatik klima kontrolü, dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, park sensörleri ve geri görüş kamerası gibi çeşitli özelliklerle donatılmıştır. Bu özellikler, sürüş deneyimini daha rahat ve keyifli hale getirir.

    Kullanıcı Yorumları

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure hakkında genel olarak olumlu kullanıcı yorumları bulunmaktadır. Kullanıcılar, aracın yakıt verimliliğine, konforuna ve güvenilirliğine dikkat çekmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar motorun biraz gürültülü olduğunu ve süspansiyonun sert olabileceğini belirtmiştir.

    Satın Almayı Düşünmeden Önce Bilmeniz Gerekenler

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure'u satın almayı düşünüyorsanız, aşağıdaki hususları göz önünde bulundurmalısınız:

    • Motor Gücü: 92 beygir güç, bazı kullanıcılar için yeterli olmayabilir.
    • Süspansiyon Konforu: Bazı kullanıcılar, süspansiyonun sert olduğunu belirtmiştir.
    • Gürültü Seviyesi: Motor, özellikle hızlanırken biraz gürültülü olabilir.

    Sonuç

    Peugeot 301 1.6 BlueHDi Allure, uygun fiyatlı, yakıt verimli ve pratik bir sedan arayanlar için mükemmel bir seçenektir. Geniş iç mekanı, çeşitli özellikleri ve olumlu kullanıcı yorumları, onu bütçe dostu bir seçim haline getirmektedir. Ancak, potansiyel alıcıların motor gücü, süspansiyon konforu ve gürültü seviyesi gibi hususları satın almadan önce göz önünde bulundurmaları önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Herkesin arabası kendine Mercedes hocam hayırlı olsun herkes kendi aracını över boş verin bence f/p olarak güzel araç boş yorum yapan çok objektif yorum yapan yok aldırmayınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle yeni aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileklerimle başlamak istiyorum. Forumda çokça tartışılan araçlardan birisi idi bu 301 ve kardeşi, kullanıcısı çok fazla olmadığı için forumda iç mekan, sürüş dinamikleri, yol, rüzgar ve trim sesleri hakkında kimse çok fazla bilgiye sahip değil idi ancak sayenizde az çok fikir sahibi olabildik. Bu aracın bence tek eksiği ncap, adac gibi kurumlarca yapılmamış güvenlik testleri, sonuçta bu araçlarla sevdiklerimizi taşıyoruz, bu testler olsa idi bir çok kişinin aklındaki güvenlik sorunları ortadan kalkacağına eminim. Aracın motoru hakkında zaten yorum yapmaya bile gerek yok, bilinen ve kendini kanıtlamış bir ünite. İç mekan plastik kalitesi hakkında konuşacak olursak aracın hitap ettiği kesim göz önüne alındığında normal sayılır. Kullanıcısı olduğum 04 seat toledo nun neredeyse ön konsolun tamamı sert plastiktir, kapı kolunu sıkıca kavrayıp hareket ettirdiğimde gacır gucur ses gelir ama rahatsız olmak bir yana o ses çok hoşuma gidiyor...

    Yanlış hatırlamıyorsam araç 5 ileri olması gerekiyor, size sormak istediğim bir şey var araç 5. vites 2.000, 2.500, 3.000 devirlerde ne kadar hız yapıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Öncelikle yeni aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileklerimle başlamak istiyorum. Forumda çokça tartışılan araçlardan birisi idi bu 301 ve kardeşi, kullanıcısı çok fazla olmadığı için forumda iç mekan, sürüş dinamikleri, yol, rüzgar ve trim sesleri hakkında kimse çok fazla bilgiye sahip değil idi ancak sayenizde az çok fikir sahibi olabildik. Bu aracın bence tek eksiği ncap, adac gibi kurumlarca yapılmamış güvenlik testleri, sonuçta bu araçlarla sevdiklerimizi taşıyoruz, bu testler olsa idi bir çok kişinin aklındaki güvenlik sorunları ortadan kalkacağına eminim. Aracın motoru hakkında zaten yorum yapmaya bile gerek yok, bilinen ve kendini kanıtlamış bir ünite. İç mekan plastik kalitesi hakkında konuşacak olursak aracın hitap ettiği kesim göz önüne alındığında normal sayılır. Kullanıcısı olduğum 04 seat toledo nun neredeyse ön konsolun tamamı sert plastiktir, kapı kolunu sıkıca kavrayıp hareket ettirdiğimde gacır gucur ses gelir ama rahatsız olmak bir yana o ses çok hoşuma gidiyor...

    Yanlış hatırlamıyorsam araç 5 ileri olması gerekiyor, size sormak istediğim bir şey var araç 5. vites 2.000, 2.500, 3.000 devirlerde ne kadar hız yapıyor ?

    Evet eksi yönlerine bu NCAP testide eklenebilir,haklısınız.

    Araç 2000 devir/100km yapıyor tam olarak.Diğerlerine hız arttığı için dikkat etme gereği duymadım fakat kısa zaman içerisinde yine uzun yola çıkma ihtimalim olursa 2500/3000 devir hakkında da bilgi veririm :)

    Allah razı olsn iyi dilekleriniz için teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Öncelikle yeni aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileklerimle başlamak istiyorum. Forumda çokça tartışılan araçlardan birisi idi bu 301 ve kardeşi, kullanıcısı çok fazla olmadığı için forumda iç mekan, sürüş dinamikleri, yol, rüzgar ve trim sesleri hakkında kimse çok fazla bilgiye sahip değil idi ancak sayenizde az çok fikir sahibi olabildik. Bu aracın bence tek eksiği ncap, adac gibi kurumlarca yapılmamış güvenlik testleri, sonuçta bu araçlarla sevdiklerimizi taşıyoruz, bu testler olsa idi bir çok kişinin aklındaki güvenlik sorunları ortadan kalkacağına eminim. Aracın motoru hakkında zaten yorum yapmaya bile gerek yok, bilinen ve kendini kanıtlamış bir ünite. İç mekan plastik kalitesi hakkında konuşacak olursak aracın hitap ettiği kesim göz önüne alındığında normal sayılır. Kullanıcısı olduğum 04 seat toledo nun neredeyse ön konsolun tamamı sert plastiktir, kapı kolunu sıkıca kavrayıp hareket ettirdiğimde gacır gucur ses gelir ama rahatsız olmak bir yana o ses çok hoşuma gidiyor...

    Yanlış hatırlamıyorsam araç 5 ileri olması gerekiyor, size sormak istediğim bir şey var araç 5. vites 2.000, 2.500, 3.000 devirlerde ne kadar hız yapıyor ?
    Linea ile symbol hazır ola geçerden sonrasını okumadım 301 le mutlu ve kazasız günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Öncelikle yeni aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileklerimle başlamak istiyorum. Forumda çokça tartışılan araçlardan birisi idi bu 301 ve kardeşi, kullanıcısı çok fazla olmadığı için forumda iç mekan, sürüş dinamikleri, yol, rüzgar ve trim sesleri hakkında kimse çok fazla bilgiye sahip değil idi ancak sayenizde az çok fikir sahibi olabildik. Bu aracın bence tek eksiği ncap, adac gibi kurumlarca yapılmamış güvenlik testleri, sonuçta bu araçlarla sevdiklerimizi taşıyoruz, bu testler olsa idi bir çok kişinin aklındaki güvenlik sorunları ortadan kalkacağına eminim. Aracın motoru hakkında zaten yorum yapmaya bile gerek yok, bilinen ve kendini kanıtlamış bir ünite. İç mekan plastik kalitesi hakkında konuşacak olursak aracın hitap ettiği kesim göz önüne alındığında normal sayılır. Kullanıcısı olduğum 04 seat toledo nun neredeyse ön konsolun tamamı sert plastiktir, kapı kolunu sıkıca kavrayıp hareket ettirdiğimde gacır gucur ses gelir ama rahatsız olmak bir yana o ses çok hoşuma gidiyor...

    Yanlış hatırlamıyorsam araç 5 ileri olması gerekiyor, size sormak istediğim bir şey var araç 5. vites 2.000, 2.500, 3.000 devirlerde ne kadar hız yapıyor ?

    Evet eksi yönlerine bu NCAP testide eklenebilir,haklısınız.

    Araç 2000 devir/100km yapıyor tam olarak.Diğerlerine hız arttığı için dikkat etme gereği duymadım fakat kısa zaman içerisinde yine uzun yola çıkma ihtimalim olursa 2500/3000 devir hakkında da bilgi veririm :)

    Allah razı olsn iyi dilekleriniz için teşekkürler

    Teşekkürler

    Benim gibi senede 1-2 garanti uzun yolu olan insanlar o soruyu neden sorduğumu anlayacaklardır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Öncelikle yeni aracınızı kazasız belasız kullanmanız dileklerimle başlamak istiyorum. Forumda çokça tartışılan araçlardan birisi idi bu 301 ve kardeşi, kullanıcısı çok fazla olmadığı için forumda iç mekan, sürüş dinamikleri, yol, rüzgar ve trim sesleri hakkında kimse çok fazla bilgiye sahip değil idi ancak sayenizde az çok fikir sahibi olabildik. Bu aracın bence tek eksiği ncap, adac gibi kurumlarca yapılmamış güvenlik testleri, sonuçta bu araçlarla sevdiklerimizi taşıyoruz, bu testler olsa idi bir çok kişinin aklındaki güvenlik sorunları ortadan kalkacağına eminim. Aracın motoru hakkında zaten yorum yapmaya bile gerek yok, bilinen ve kendini kanıtlamış bir ünite. İç mekan plastik kalitesi hakkında konuşacak olursak aracın hitap ettiği kesim göz önüne alındığında normal sayılır. Kullanıcısı olduğum 04 seat toledo nun neredeyse ön konsolun tamamı sert plastiktir, kapı kolunu sıkıca kavrayıp hareket ettirdiğimde gacır gucur ses gelir ama rahatsız olmak bir yana o ses çok hoşuma gidiyor...

    Yanlış hatırlamıyorsam araç 5 ileri olması gerekiyor, size sormak istediğim bir şey var araç 5. vites 2.000, 2.500, 3.000 devirlerde ne kadar hız yapıyor ?
    selamlar.
    aracınız hayırlı olsun.
    kazasız belasız iyi günlerde binin.

    aklıma birşey takıldı.aracı istanbuldan bursaya götürürken hiç 5.vitese takmamışsınız.
    bunun sebebi nedir.aldığınız peugeot bayisi mi bunu size söyledi yoksa bir tanıdığınız mı?
    birde motor açılmadı diye bir tabir kullanmışsınız.
    motor açılma diye birşey kalmadı.o dediğiniz 90 larda doğan şahinlerde oluyordu.
    günümüz araçlarında gerek yok diye biliyorum.
    bir rodaj süresi olur onda da size aracı fazla zorlamamanız konusunda telkinde bulunurlar.

    tekrardan aracınız hayırlı olsun.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 307 1.4 comfort
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: achille24

    selamlar.
    aracınız hayırlı olsun.
    kazasız belasız iyi günlerde binin.

    aklıma birşey takıldı.aracı istanbuldan bursaya götürürken hiç 5.vitese takmamışsınız.
    bunun sebebi nedir.aldığınız peugeot bayisi mi bunu size söyledi yoksa bir tanıdığınız mı?
    birde motor açılmadı diye bir tabir kullanmışsınız.
    motor açılma diye birşey kalmadı.o dediğiniz 90 larda doğan şahinlerde oluyordu.
    günümüz araçlarında gerek yok diye biliyorum.
    bir rodaj süresi olur onda da size aracı fazla zorlamamanız konusunda telkinde bulunurlar.

    tekrardan aracınız hayırlı olsun.

    Yanlış ifade ettim sanırım :)
    5. Viteste sürekli 2000 devir ve altında yakıt tasarrufu için kullanmadım.
    Az şekerli 3. Vites orta şekerli 4. Vites bol şekerli 5. Vites olarak kullandım desem daha net ifade etmiş olurum herhalde :)
    Servis sürekli aynı vites ve aynı devirde gitmemi önermedi çünkü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    quote:

    Orijinalden alıntı: achille24

    selamlar.
    aracınız hayırlı olsun.
    kazasız belasız iyi günlerde binin.

    aklıma birşey takıldı.aracı istanbuldan bursaya götürürken hiç 5.vitese takmamışsınız.
    bunun sebebi nedir.aldığınız peugeot bayisi mi bunu size söyledi yoksa bir tanıdığınız mı?
    birde motor açılmadı diye bir tabir kullanmışsınız.
    motor açılma diye birşey kalmadı.o dediğiniz 90 larda doğan şahinlerde oluyordu.
    günümüz araçlarında gerek yok diye biliyorum.
    bir rodaj süresi olur onda da size aracı fazla zorlamamanız konusunda telkinde bulunurlar.

    tekrardan aracınız hayırlı olsun.

    Yanlış ifade ettim sanırım :)
    5. Viteste sürekli 2000 devir ve altında yakıt tasarrufu için kullanmadım.
    Az şekerli 3. Vites orta şekerli 4. Vites bol şekerli 5. Vites olarak kullandım desem daha net ifade etmiş olurum herhalde :)
    Servis sürekli aynı vites ve aynı devirde gitmemi önermedi çünkü

    Alıntıları Göster
    anladım.
    teşekkürler açıklama için.

    aracınızla ilgili olarakta, insanların ne söylediğine kulak asmayın.
    şuanda en önemli kriter, aracın ekonomik olması.zaten bütün araçlar belirli kriterlere uygun konfor sunmak zorunda.
    yoksa piyasada yer alamazlar.
    301 motoru da, bildiğim kadarıyla en az yakan dizel motorlardan bir tanesi.
    uzun yıllar sorunsuzca bineceğinize eminim.

    iyi günler.




  • Mutlu ve kazasız günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takmayın kafanıza benim araca neler saydiriyor Millet. Yok kazada söyle olur yok 10lt mazot yakar ......
    Bir aracı araştırırken ilk sahipleriyle konuşun sonra gidin o aracı bir gün kiralayip 1 depo mazotluk sürüş yapın .
    Kararan dikiz aynası niye yok anlamadım. Artık standart haline geldi.
    Aracın görüş açısı nasıl ? Mesela çapraz bir şekilde yola çıktığınızda görüş acıları nasıl. Yandaki yolcu görüş acısını kapatıyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    quote:

    Orijinalden alıntı: achille24

    selamlar.
    aracınız hayırlı olsun.
    kazasız belasız iyi günlerde binin.

    aklıma birşey takıldı.aracı istanbuldan bursaya götürürken hiç 5.vitese takmamışsınız.
    bunun sebebi nedir.aldığınız peugeot bayisi mi bunu size söyledi yoksa bir tanıdığınız mı?
    birde motor açılmadı diye bir tabir kullanmışsınız.
    motor açılma diye birşey kalmadı.o dediğiniz 90 larda doğan şahinlerde oluyordu.
    günümüz araçlarında gerek yok diye biliyorum.
    bir rodaj süresi olur onda da size aracı fazla zorlamamanız konusunda telkinde bulunurlar.

    tekrardan aracınız hayırlı olsun.

    Yanlış ifade ettim sanırım :)
    5. Viteste sürekli 2000 devir ve altında yakıt tasarrufu için kullanmadım.
    Az şekerli 3. Vites orta şekerli 4. Vites bol şekerli 5. Vites olarak kullandım desem daha net ifade etmiş olurum herhalde :)
    Servis sürekli aynı vites ve aynı devirde gitmemi önermedi çünkü

    Alıntıları Göster
    Hocam öncelikle hayırlı olsun fiyatına göre güzel bir araç. FP olarak başarılı bir ürün yani.

    Ancak lütfen yanlış anlamayın ama yeni araç heyecanıyla biraz abarttığınızı düşünüyorum.

    - C-Elysee zaten platform kardeşi bir araç, yani biraz daha yakın demek abes olmuş, iç plastik kalitesine kadar neredeyse aynı araçlar, sadece tasarım faktörü devreye giriyor tercihte.

    -Symboll bu araçtan iyi bir araç değil o konuda haklsınız. Ancak Linea gerçekten 301 'den iyi bir araç. İç trimlerinden tutunda konsoluna kadar . O konuda biraz abartı varyani.

    - 1995 model Lada Nivam bile ıkına ıkına çıktığı 100 km hızda düz gidebiliyor, yani yolda gezinmeyi böyle düşünmeniz doğru değil. Aracınızın yol tutuşu iyi değil diyenler 100 km de yolda gezinmesini kastetmemiştir sanırım, Dacia Logan MCV ile bile 100-110 arası Şile virajlarını ala ala yol yapmışlığım var. Ani şerit değişmelerinde, zorlu virajlarda belli olur yolda gezinmesi, yol tutuşunun kötü olması. O bakımdan bu eleştiriyi yapan arkadaşlara haksızlık ettiğinizi düşünüyorum, ha direk 100 km ile giderken yolda gezinir sağa sola kayar diyen olmuşsa da artık ciddiye almayın, hayatında araba sürmemiştir.

    -Rüzgar sesinin 140 km 'ye kadar rahatsız etmemesi durumu da yeni araç heyecanından olsa gerek, ben aynı araçla 90-100 ile giderken rahatsız olmuştum. İnsignia'da dahi 120+hızlarda rüzgar sesi kendini belli ediyordu, güncel Gt-Line Megane'ımda da öyle ki standart meganelara göre yalıtımı iyidir.

    -Motor sesini Linea daha az içeri alıyor, bu tarz bir kıyaslamayla söylenmiş olabilir.

    Sonuçta başta belirttiğim gibi üretim amacı belli B sınıfı bir araç, FP olarak başarılı buluyorum, ama C segmenti herhangi bir otomobille boy ölçüşebilecek bir araç değil, çoğu B segmenti araçla da öyle. Fiyatının arabasıdır.

    Güle güle kullanın, motorunuz çok güzel, bol bol km yapmanız dileğiyle, kazasız belasız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Hocam öncelikle hayırlı olsun fiyatına göre güzel bir araç. FP olarak başarılı bir ürün yani.

    Ancak lütfen yanlış anlamayın ama yeni araç heyecanıyla biraz abarttığınızı düşünüyorum.

    - C-Elysee zaten platform kardeşi bir araç, yani biraz daha yakın demek abes olmuş, iç plastik kalitesine kadar neredeyse aynı araçlar, sadece tasarım faktörü devreye giriyor tercihte.

    -Symboll bu araçtan iyi bir araç değil o konuda haklsınız. Ancak Linea gerçekten 301 'den iyi bir araç. İç trimlerinden tutunda konsoluna kadar . O konuda biraz abartı varyani.

    - 1995 model Lada Nivam bile ıkına ıkına çıktığı 100 km hızda düz gidebiliyor, yani yolda gezinmeyi böyle düşünmeniz doğru değil. Aracınızın yol tutuşu iyi değil diyenler 100 km de yolda gezinmesini kastetmemiştir sanırım, Dacia Logan MCV ile bile 100-110 arası Şile virajlarını ala ala yol yapmışlığım var. Ani şerit değişmelerinde, zorlu virajlarda belli olur yolda gezinmesi, yol tutuşunun kötü olması. O bakımdan bu eleştiriyi yapan arkadaşlara haksızlık ettiğinizi düşünüyorum, ha direk 100 km ile giderken yolda gezinir sağa sola kayar diyen olmuşsa da artık ciddiye almayın, hayatında araba sürmemiştir.

    -Rüzgar sesinin 140 km 'ye kadar rahatsız etmemesi durumu da yeni araç heyecanından olsa gerek, ben aynı araçla 90-100 ile giderken rahatsız olmuştum. İnsignia'da dahi 120+hızlarda rüzgar sesi kendini belli ediyordu, güncel Gt-Line Megane'ımda da öyle ki standart meganelara göre yalıtımı iyidir.

    -Motor sesini Linea daha az içeri alıyor, bu tarz bir kıyaslamayla söylenmiş olabilir.

    Sonuçta başta belirttiğim gibi üretim amacı belli B sınıfı bir araç, FP olarak başarılı buluyorum, ama C segmenti herhangi bir otomobille boy ölçüşebilecek bir araç değil, çoğu B segmenti araçla da öyle. Fiyatının arabasıdır.

    Güle güle kullanın, motorunuz çok güzel, bol bol km yapmanız dileğiyle, kazasız belasız.

    Alıntıları Göster
    Sıfır araba aldığımda ben de kusur bulamamıştım.
    Ama tüketimi görünce tüm umutlarım yerle bir oldu




  • EuroAsia E kullanıcısına yanıt
    Araç fiyatının arabası bosver yorumları zaten motor on numara sadece motoru için bile alınır iç hacimde sedan olmasıda çabası 1.6 hdı 92 230 daha ne olsun o kasaya o segmentte çok iyi en tasarruflu en perfromanslı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaceKıng26

    Araç fiyatının arabası bosver yorumları zaten motor on numara sadece motoru için bile alınır iç hacimde sedan olmasıda çabası 1.6 hdı 92 230 daha ne olsun o kasaya o segmentte çok iyi en tasarruflu en perfromanslı
    hayırlı olsun
  • Aracı almışsınız bu saatten sonra yorumlara pek kulak vermeyin bence.

    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden kullandırmak nasip etsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun, otm kararan dikiz aynası bazı c sınıfı araçlarda bile yok, bence eksi sayılmaz o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    Hayırlı olsun, otm kararan dikiz aynası bazı c sınıfı araçlarda bile yok, bence eksi sayılmaz o.
    Hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    herkesin arabası kendine kraldır, hayırlı olsun...
  • hayırlı olsun sıfır arabanın tadı başka olur heleki kokusu keşke o koku hiç gitmese
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.