Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (601. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.409.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 599600601602603
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • busterr kullanıcısına yanıt

    Yazdan beri 2011 model 3008 aracımın kliması soğutmuyordu. Gazdan diyeceklerini bildiğim halde klimacıya gittim. Klimacı evet bir miktar gaz eksilmiş dediğinde ustam kaçak mı var neden eksilsin diye sordum.

    Olabiliyor falan diye kıvırdı, bende uğraşmak istemedim 120 liraya gaz bastı. Gazla işi bitince abi bunlarda klima filtresi çabuk tıkanıyor tamponu söküp klima filtresine ulaşacağız dedi(polen filtresi değil, radyatörün oralarda bir yerde klima için bir petek var) işler yoğun şimdi senin tamponu sökmem gaz seni biraz götürür idare et işler hafifleyince bakalım dedi(hakikaten gaz basınca sadece 1 günlüğüne rahat ettim)

    Yani işin özü birkaç kişi daha toplulukta eski 3008in kliması ile ilgili sıkıntıdan bahsetmişti. Sorun gazdan olmayabilir. Ben uğraşıp çözüme ulaşamadım idare etme yolunu seçtim takdir sizindir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qun4L kullanıcısına yanıt

    Sadece lastik ile ilgili sorunuza fikir beyan edeceğim. Aracı 2019 ekimde aldım. Eski sahibi Orjinal ebat yerine 205/55/r16 lastik taktırmış. Orjinal ebat la arasındaki kullanım farkını kullanmadığım için bilmiyorum ama bu ebatta gördüğüm sıkıntı şu oldu hayalet ekranda hızı 90 km/s görüyorum ancak araçtaki multimedianın gps'i ve telefonun gps'i 80km/s hız gösteriyor. Bunu araç lastiğinin yüzey alanın küçük olmasına bağlıyorum

    Komşumuz farklı bir marka aracın yarı otomatik şanzımanlı aracını kullanıyor. Lastikçisi ona ebatları değiştirmeyi otomatik araçlarda önermiyorum ön lastiğin tur sayısına göre güç, vites V. B şeyler ayarlanıyor. Uzun vadede özellikle şanzımana zararlı olabilir demiş.

    Tüm bu sebeplerden dolayı Orjinal olmayan ebatta ki lastikten soğudum. Maddi imkanı oluşturduğum ilk vakitte kendi ebatlarına döneceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın tasarımı gerçekten çok hoşuma gidiyor ilerde alacağım bir araç olarak. Peugeot 3008 performansıda iyi diyorlar doğru mu ?

  • Bence tasarım ve donanımsal olarak 3008 gerçekten tercih edilebilir arkadaşlar. Şerit takip asistanı, farklı sürüş modları gibi bir çok güzel özellikleri var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bullfighter

    Yazdan beri 2011 model 3008 aracımın kliması soğutmuyordu. Gazdan diyeceklerini bildiğim halde klimacıya gittim. Klimacı evet bir miktar gaz eksilmiş dediğinde ustam kaçak mı var neden eksilsin diye sordum.

    Olabiliyor falan diye kıvırdı, bende uğraşmak istemedim 120 liraya gaz bastı. Gazla işi bitince abi bunlarda klima filtresi çabuk tıkanıyor tamponu söküp klima filtresine ulaşacağız dedi(polen filtresi değil, radyatörün oralarda bir yerde klima için bir petek var) işler yoğun şimdi senin tamponu sökmem gaz seni biraz götürür idare et işler hafifleyince bakalım dedi(hakikaten gaz basınca sadece 1 günlüğüne rahat ettim)

    Yani işin özü birkaç kişi daha toplulukta eski 3008in kliması ile ilgili sıkıntıdan bahsetmişti. Sorun gazdan olmayabilir. Ben uğraşıp çözüme ulaşamadım idare etme yolunu seçtim takdir sizindir

    Klima gazi kaçak olmadıktan sonra tükenmez yada eksilmez.
    Para almak için kalitesiz esnafın uydurduğu bir arızadır.
    Aracınızın evap sensorunu kontrol ettirin. Araç içinde bulunur, sürücü tarafı ve yolcu tarafı orta konsol kapakları açılarak ulaşım sağlanır.
    Evap sensörü bozuk olduğunda klima istem dışı devreden cikar, kapatıp açınca düzelir sonra belirsiz periyod ile arıza tekrar edebilir.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhabalar,

    pederde active sky pack araç var ancak kol dayama yok.orjinaline 2500 tl dediler.ne öneririsiniz?

  • yanlış yere yazmışım kusura bakmayın...

  • Peugeot 3008 araç alarak aranıza katıldım çok memnunum şuan için performansı eklediğimden daha iyi

  • bullfighter B kullanıcısına yanıt

    siz de bilirsiniz ki aracın kapısında kullanılabilecek lastik ebatları yazar. böylece farklı ebatlar sınırlar dahilinde kullanılabilir. bana da bir lastikçi bir boy farklı ebat önermem çünkü lastik frenlemelerde davlumbaza sürtebilir demişti. (sadece gülümsemiştim)

    lastikçi esnafının bu tür yorumları oluyor ama ortada sınırlar dahilinde lastik ebat değişimi gibi resmi bir çizelge var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bullfighter

    Sadece lastik ile ilgili sorunuza fikir beyan edeceğim. Aracı 2019 ekimde aldım. Eski sahibi Orjinal ebat yerine 205/55/r16 lastik taktırmış. Orjinal ebat la arasındaki kullanım farkını kullanmadığım için bilmiyorum ama bu ebatta gördüğüm sıkıntı şu oldu hayalet ekranda hızı 90 km/s görüyorum ancak araçtaki multimedianın gps'i ve telefonun gps'i 80km/s hız gösteriyor. Bunu araç lastiğinin yüzey alanın küçük olmasına bağlıyorum

    Komşumuz farklı bir marka aracın yarı otomatik şanzımanlı aracını kullanıyor. Lastikçisi ona ebatları değiştirmeyi otomatik araçlarda önermiyorum ön lastiğin tur sayısına göre güç, vites V. B şeyler ayarlanıyor. Uzun vadede özellikle şanzımana zararlı olabilir demiş.

    Tüm bu sebeplerden dolayı Orjinal olmayan ebatta ki lastikten soğudum. Maddi imkanı oluşturduğum ilk vakitte kendi ebatlarına döneceğim

    215.55.16 takarsanız durum düzelir.
    Ancak yine 90 ile giderken gps de 86 değerini okursunuz.
    Araçlar yasalar gereği sürücü kadraninda %4 fazla değer yazar.
    Yani siz aracınızı 110 km degerine set ettiğinizde aracınız 106 km hızda hateket ediyordur.
    Bunun sebebi rarar denetimlerinde üretici firmanın kendisini garantiye alma isteğidir.
    Tum marka ve modellerde bu şekildedir.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam herkeze,
    2018 alluara elegance paket aracimi 2020gt ile degistirmek icin bayii beni aradi, aracimin ustune 90bin TL ucret odedigimde takas yapabilecegim, sizce nasil bir rakam takas icin?
    (Aracim 32bin de hatasiz,kazasiz,bluhdi eat6)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uluc_Reis -- 23 Ekim 2020; 11:16:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • polatts kullanıcısına yanıt

    Ama benimki kapı içinde yazan ebatlarda biri değil bildiğim kadarıyla. Bambaşka ebat uydurup takmışlar yine de emin olmak için bakmam gerek

    Düzenleme:Kapıda sadece tek ebat var o da 215 60r16




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bullfighter -- 29 Ekim 2020; 13:8:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Hocam bunu ilk defa duyuyorum, zaten hesaplıyorum kitaplıyorum lastikten dolayı farkın %4-5 falan olması gerekirken %9 civarında fark oluşuyor. Hesapladığım %4-5 farkın üzerine dediğin %4 'ü de eklersen taşlar oturuyor. Teşekkür ederim benim açımdan faydalı bir bilgi oldu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi forumlar...


    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba.

    2011 tam otomatik (4 ileri) 1.4 benzinli ford fiesta aracımız var. Çoğunlukla eşim kullanıyor.

    Kocaelide yaşıyoruz ve evimiz baya yokuşlu bir yerde.

    Eve gidip gelirken veya şehirlerarası yollardaki rampalarda aracımız bayılıyor.

    Hatta evimize çıkan %18'lik bir rampa var, o rampada saatte 35 km hızı geçemiyor.

    Aracımız 100 km'de şehir içi yaklaşık 11 litre, şehirlerarası da 7,5 litre yakıt tüketiyor.

    Yakıt tüketimi ve daha büyük araç almak için ikinci el dizel otomatiklere yöneldik.

    Bu kategoride aklımıza yatan araçlar 2010 ve sonrası 3008, C4, Ceed veya i30 oldu, en çok da 3008.

    Aracımızın piyasası 100 bin civarı ve yukarıdaki araçlar için en az 10-20 bin üzerine koymak gerekiyor. Ve üstelik şu an kullandığımız araç kadar temizini bulmak da zor.


    Size sorularım 3008 ile ilgili:

    1- Eşim tam otomatikten sonra robotize şanzımanda çok zorlanır mı?

    2- Yokuşlu rampalı yerlerde 3008 performansı nasıldır?

    3- 3008'in yakıt tüketimi nasıldır?

    4- HDI motor ile e-HDI motor arasında performans, ekonomi veya ses açısından fark var mı?

    5- Hangi 3008'lerde e-HDI motor olduğunu nasıl anlarım?

    6- 3008 alırken nelere dikkat etmeliyim?


    Sizin ayrıca eklemek istediğiniz tecrübeler, uyarılar, tavsiyeler olursa memnuniyetle okurum.

    Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim.


    (Konuyu epeyce okudum ama 600 sayfayı geçen konu içinde istediğini bulmak çok zor olduğu için ayrı bir mesaj yazmak zorunda kaldım)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HurDaLLiCa -- 2 Kasım 2020; 11:10:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HurDaLLiCa

    Herkese merhaba.

    2011 tam otomatik (4 ileri) 1.4 benzinli ford fiesta aracımız var. Çoğunlukla eşim kullanıyor.

    Kocaelide yaşıyoruz ve evimiz baya yokuşlu bir yerde.

    Eve gidip gelirken veya şehirlerarası yollardaki rampalarda aracımız bayılıyor.

    Hatta evimize çıkan %18'lik bir rampa var, o rampada saatte 35 km hızı geçemiyor.

    Aracımız 100 km'de şehir içi yaklaşık 11 litre, şehirlerarası da 7,5 litre yakıt tüketiyor.

    Yakıt tüketimi ve daha büyük araç almak için ikinci el dizel otomatiklere yöneldik.

    Bu kategoride aklımıza yatan araçlar 2010 ve sonrası 3008, C4, Ceed veya i30 oldu, en çok da 3008.

    Aracımızın piyasası 100 bin civarı ve yukarıdaki araçlar için en az 10-20 bin üzerine koymak gerekiyor. Ve üstelik şu an kullandığımız araç kadar temizini bulmak da zor.


    Size sorularım 3008 ile ilgili:

    1- Eşim tam otomatikten sonra robotize şanzımanda çok zorlanır mı?

    2- Yokuşlu rampalı yerlerde 3008 performansı nasıldır?

    3- 3008'in yakıt tüketimi nasıldır?

    4- HDI motor ile e-HDI motor arasında performans, ekonomi veya ses açısından fark var mı?

    5- Hangi 3008'lerde e-HDI motor olduğunu nasıl anlarım?

    6- 3008 alırken nelere dikkat etmeliyim?


    Sizin ayrıca eklemek istediğiniz tecrübeler, uyarılar, tavsiyeler olursa memnuniyetle okurum.

    Cevap vereceklere şimdiden teşekkür ederim.


    (Konuyu epeyce okudum ama 600 sayfayı geçen konu içinde istediğini bulmak çok zor olduğu için ayrı bir mesaj yazmak zorunda kaldım)

    Eşinizin test sürüşü yapmasına izin verin.
    Rampalarda vitesi M moduna alın.
    Böylece rampa içinde vites değiştirip güç kaybetmezsiniz.
    Hdi ve e hdi arasındaki en bariz fark, motor korumasından anlaşılır
    Hdi larda plastik motor koruması bulunur ve hdi 1.6 yazar
    E hdi larda keçe koruma bulunur ve yazi yazmaz.
    Alırken her araçta olduğu gibi servis geçmişi kayıt altında olan ve bütçe elverirse, yetkili servis bakımlı araç tercih ediniz.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • melodramm kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Dediğiniz neticede yetkili servis teşhis etti ve çözüldü. Uygun fiyata

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayzeb

    Merhaba. Dediğiniz neticede yetkili servis teşhis etti ve çözüldü. Uygun fiyata

    Geçmiş olsun.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba. 2013 model Megane Sport tourer 1.5 dCİ aracımı satmak üzereyim. 2015 veya 2016 model otomatik 3008 almak istiyorum. uzun süre masraf çıkartmayacak bir araçmıdır? kullananan arkadaşlar olumlu veya olumsuz yorum yapabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dehencan

    arkadaşlar merhaba. 2013 model Megane Sport tourer 1.5 dCİ aracımı satmak üzereyim. 2015 veya 2016 model otomatik 3008 almak istiyorum. uzun süre masraf çıkartmayacak bir araçmıdır? kullananan arkadaşlar olumlu veya olumsuz yorum yapabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.

    Bu sorunun cevabine yazık ki yok.

    Alacağınız Aracın sahibine bakip alin.
    Yetkili servis bakımlı ve bakımları kayıtlı bir araç alırsanız sorunsuz binersiniz.

    Ancak araca bakmayan yada al satci birinden alırsanız sorun yasama ihtimaliniz herhangibir ikinci el araçtaki kadardir.

    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 599600601602603
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.