Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (526. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.076
Cevap
113
Favori
1.408.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 524525526527528
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tauruss_77

    herkese merhaba, bende 1 ay önce 2012 model bir 3008 allure alarak aranıza katıldım.

    size bir şey danışmak istiyorum arabamın alüminyum çıtaları, amblemi ne kadar yıkarsam yıkayayım sürekli lekeli kalıyor, benek benek bir görüntü var bunu nasıl parlatabilirim ?

    birde bu arabayı almadan araştırdım ekonomik olduğu yönünde yazıyordu her yede ancak ben bir aydır ort. tüketimi 7.1 den aşağı düşüremedim sizce normal mi ?

    herkese iyi günler...


    Krom parçalar için önce hızlı cila, çıkarmaz ise cila, yine olmaz ise basta ile girişin.

    Sorun çözülecektir.

    Yakıt tüketimi konusu ise kullanım tarzı ve rota uzunluğuna göre değişkenlik gösterir.

    90 km/saat hız ile giderken, vitesi N konumuna alıp anlık tüketimi kontrol edin.

    Anlık tüketim 0,3/100 km ve 0,5/100 km şeklinde olmalıdır.

    Unutmadan bu değerler motor sıcaklığı 90 dereceye geldiğinde geçerlidir. (motor çalışma sıcaklığı)

    İyi forumlar...




  • Arkadaşlar merhaba. Ben 508 sahibiyim ve peugeota aşina biriyim. Şimdi bir yakınımız için 3008 bakıyoruz ama nasıl bir araçtır. 508 de pek yok ama bunun kronik sorunu falan varmıdır? Birde bizim bütçeye göre alabileceğimiz düşük km de 1.6 thp versiyonu olacak. Bu motoru tavsiye edermisiniz. Yakıtı olsun bakımı olsun üzer mi? Birde performansı nasıldır? Sahibi olan atkadaşlar yorumlarsa sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın aoert.... resimde gördüğünüz fransadan ledlerin geldiği kutudur faturası firma ebay bağlantısı mevcuttur benim paylaşımda olmadığını yazmissiniz ben 2 forum kendime ait 1 facebook grubu 1 facebook fan sayfası mevcuttur o ledler 40 lik alyanla yarim tur çevrilip sökülür resimler ve araç benim uygulamamdır aksini kapat zaten edemezsin...bilmeden önce kutu barkodundan yorum yapma firma öyle yolladı ve ledler sadece hp24 uygundur sizde öğreneceksiniz elbette acemilik.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergiojr

    arkadaslar herkese merhaba uzun süredir işlerin yoğunluğundan forumu takip edemiyordum. sizlerle bir kaç sey paylaşmak istiyorum.

    aracım 90000 km sıkışık trafikte 1 saate yakın kullandığımda dur kalklarda titreme yapıyordu. bunun üzerine debriyaj artık ömrünü tamamlamış yorumu yaptım servislerden debriyaj için fiyat istedim 2 ayrı serviste baskı balata ve volan dahil olduğu zaman 2300 tl civarı tutacağını söyledi aracın genel bakımıda gelmişti oda 380 ve 420 tl yanıtlarını aldım. daha sonra daha önceki aracım olan 407 götürdüğüm özel servisle temasa geçtim ve aşağıda yazacağım bakımları yaptırdım

    -debriyaj seti ve volan değişimi( yalnız debriyaj ve volan 90000km göre gayet iyi durumdaydı 30000 km daha giderdi titrememnin sebebi bence yazılımsal vites alıştırma idi ama söküm işlemi çok zor olduğunu görünce hepsini değiştirdim)
    -genel bakım yağ filitreler v.s
    -şanzuman motor kulağı değiştirme
    -alt motor kulağı değiştirme
    -z rot değişimi
    -rotil değişimi
    -gündüz farlarım patlamıştı onların değşimi
    -turbonun iç temizliği( kontrol ve kurum temizleme)


    hepsine toplamda 1650 tl para verdim burda önemli olan yazılımla vites alıştırma işlemi gerçekten önemli eğer düzgün program yüklenmez ise aynı sıkıkntılar devam ediyor. rot ve rotilllerden sonra aracta gürültü gerçekten belirğin şekilde az

    Üzerinden çok geçmiş ama bu işlemleri hangi serviste yapmıştınız.




  • nokian bu modeli ile; bu


    continantalin ts850 si arasında kaldım: conti


    conti daha pahalı, parası dert değil karda/buzda tutunma ve frenleme önemli benim için ancak şu var conti daha pahalı olmasına rağmen testlerde karda tutunma ve durma açısından kötü değerler elde etmiş, nokian ise daha ucuz nerdeyse yarı fiyata ve karda tutunma ve durma açısından daha iyi değerler elde etmiş

    karşılaştırma şu siteden alınmıştır
    http://www.lastikgelsin.com/auto-express-2014-2015-kis-lastikleri-test-sonuclari,S136_1.html


    nokian kullanan var mı içinizde, cam buzda, yoğun karda nasıllar


     PEUGEOT 3008




    Bir diğer sorum şu ön cam buğulanıyor eski aracımda manual olarak yani sadece klima fanını açıp klimayı çalıştırmadan direkt dışardaki yani atmosferdeki soğuk havayı ön cama verirdim açılırdı bu araçta klimada düğmeler arasında bir düğme var sürücü tarafında ona basınca ön cama aniden güçlü şekilde hava üflüyor ama aynı anda klimada çalışıyor ben sadece fan çaılsın ve dışardaki soğuk havayı cama versin istiyorum yok mu yolu.



    Bir diğer soru da şu bu araçta silecekleri otomatik moda alınca gereksiz çok hızlı ve sık çalışıyor fasılalar önceden belirlenmiş zamanlaması berbat, aracın silecek kolunu bir tık aşağı çekiyorsun otomatik moda alıyor, otomatikten çıkarmak için bir önceki konuma alman yetmiyor, fasıla bire alıyorsun sonra en baştaki hale alıyorsun uzun yolda tam bir işkence, aracın tüm elektronik yazılımı, yazılımları vs. stabil çalışmıyor bir öyle bir böyle çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 11 Kasım 2015; 21:47:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydin76

    Merhaba Arkadaşlar. "Aracımda 10 gün önce vites kutusu arızası servise gidin" diye bir uyarı gördüm. Servise gittim. Arızanın firen müşüründen kaynaklandığını ve değiştirildiğini söylediler. Ertesi gün tekrar aynı uyarıyı alınca servise tekrar uğradım. Bilgisayar yine fren müşüründen olduğunu söylemiş, tekrar değiştirdiler, bazen yeni parçanın da arızalı olabileceğini söylediler.
    Bu değişimden 3 gün sonra aynı uyarıyı tekrar aldım araçla hareket halinde iken. Serviste bilgisayara bağlayınca yine fren müşürü gözükse de vites kutusu beyninin de bu arıza uyarısına neden olabileceğini söylediler. Bu beyni ellerindeki bir araçtaki beyinle değiştirerek denemeyi ve sorun çözülürse Fransadan benim için vites kutusu beyni sipariş edeceklerini söylediler. Aracı bırakamadığım için denenemedi henüz.
    Bu uyarı önemli bir uyarı mı acaba bilen var mı. O uyarı son 4 günde 1 kere verdi. Zaten araç yeniden çalışınca kayboluyor. Uyarı olmasa benim fark edebildiğim herhangi bir olumsuzluk yok. 40.000 km de aracım ve bugüne kadar da herhangi bir sorun yaşamadım şükür.
    Garantim dolduğu için eğer beyin değişmesi gerekirse 1050 TL + 80 TL işçilik dediler. Sizce ne yapmalıyım. Arada uyarı çıkmasını aldırmadan kullanmalı mıyım. Vites geçişlerinde bir sorun hissetmiyorum çünkü. Bilgisi ve önerisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler.

    Aracım 2012 Peugeot 3008 Allure 1.6 e-hdi 112 hp


    Tekrar merhaba.
    Aracımı vites kutusu arızası için tekrar servise götürdüm.
    Ertesi gün teslim aldım sorun giderilmişti. Vites kutusu beyninde sorun yokmuş.
    Aslında değişen bir şey olmamış. Herhangi bir ücret ödemedim. Servisin söylediği
    vites kutusu ile ilgili tüm bağlantılar ve soketler sökülüp temizlenmiş ve sorun bu
    şekilde giderilmiş. Aracı 5-6 gündür kullanıyorum, inşaallah sorun yok.
    Aklınızda olsun böyle bir sorunla karşılaşırsanız, bilgisayarın söylediği arıza ile
    yetinmeyin bağlantıları kontrol ettirin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydin76 -- 12 Kasım 2015; 11:31:02 >




  • Arkadaşlar merhaba,

    Vites düşüşlerde yada ayağınızı gazdan çektiğinizde yığılma yaşıyorsanız kullandığınız mazotun markasını yazarmısınız ben yakıtımı değiştirdim sorun yok oldu gibi ?
  • FRANSADAN ALDIĞIM BİLGİ....
    Sochaux FABRİKA.Bu Takım Peugeot 3008 ve 5008 ve DS 5 üreten sistem üzerinde 2 Şubat ayında faaliyete başlayacak... eleştirip yorum yapan olacaktır ben kesin bu demiyorum son gelen bilgi budur....
     PEUGEOT 3008
     PEUGEOT 3008

     PEUGEOT 3008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webbee -- 14 Kasım 2015; 20:30:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edipbalkan

    Arkadaşlar merhaba,

    Vites düşüşlerde yada ayağınızı gazdan çektiğinizde yığılma yaşıyorsanız kullandığınız mazotun markasını yazarmısınız ben yakıtımı değiştirdim sorun yok oldu gibi ?

    Siz hangisini kullanmaya başladınız hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbee

    FRANSADAN ALDIĞIM BİLGİ....
    Sochaux FABRİKA.Bu Takım Peugeot 3008 ve 5008 ve DS 5 üreten sistem üzerinde 2 Şubat ayında faaliyete başlayacak... eleştirip yorum yapan olacaktır ben kesin bu demiyorum son gelen bilgi budur....
     PEUGEOT 3008
     PEUGEOT 3008
     PEUGEOT 3008


    Yok, siz zaten aşağıdaki görsel için kesin demiştiniz. Facebook sayfasında da aşağıdaki görseli paylaşırken "GRUBUMUZ FARKIYLA SADECE BİZDE ......Peugeot 3008 II (2016)" ifadesini kullanmıştınız.

     PEUGEOT 3008




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suat3


    quote:

    Orijinalden alıntı: edipbalkan

    Arkadaşlar merhaba,

    Vites düşüşlerde yada ayağınızı gazdan çektiğinizde yığılma yaşıyorsanız kullandığınız mazotun markasını yazarmısınız ben yakıtımı değiştirdim sorun yok oldu gibi ?

    Siz hangisini kullanmaya başladınız hocam?

    Hocam belki bana öyle geliyor ama OPET ten yakıt aldığım zaman araba yığılıyor Petrol Ofisi denedim oda sıkıntılı Son 5 depomu Türk Petrolden aldım şu an hiçbir yığılma yok çekişi güzel ayrıca en az 25 30 kuruş karlı tabi motora etki tepki yapıyormu bilmiyorum diğer markaları kullanıp memnun olan arkadaşlar kızabilir bu benim aslana has birşeyde olabilir gücendirmeyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fehnw

    Almancı takıntısı olan güruhun pegouet-citroen gurubunun arabalarını dibe batırıp türkiyede ki bir vw-opel gibi alman yaptıysa iyidir algısı yaratması aşikardı.

    son senelerde 1,4 hdi ve 1,6 hdi motorlar ile psa türkiye de iyice yer edinmeye başladı. özellikle yakıt olarak çok az yakan dizel motorlar ve fiyat avantajları ile milletteki alman hastalığı iyleşmeye başladı. bunun yanında volvo ford gibi markalar da bu motorları kullanmaya başladı. hepimiz biliyoruz ki focus ta ki 1,6 dize motora bi kulp bulamayan vw hastası güruh ise bu sefer psa nın mcp ve auto6r şanzumanlarına poh atıp kaliteli değil sorunlu algısı oturtmaya çalıştılar. ki toyota ve opel gurubunun şanzumanlarının yanında psa nın şanzımanları konfor olarak 10 kat iyi olduğu halde.

    sonradan çıkan dsg nin hergün 10larca şanzuman sorununu bile türk kullanıcısının cahilliğine havale ettiler.

    neyse son 10 yıllık periyotta millete citroen alınır mı yeaaa pegouet de ne o para verilir mi diyen güruh tonla parayı vw nin sorunlu dsg li araçlarına verdiler. son 5 yılda 3 farklı psa gurubu aracı kullanan ben 1 kere bile sıkıntı yaşamadığım bu şanzımana sallantılı vites değişimi yapmasından dolayı poh atan vw sevdalısı güruhun psa nın tam otomatik dizel şanzuman hamlesinden sonra ne kulp bulacaklarını merakla bekliyordum.

    ancak üzülerek gördüm ki kolçakların elinde kalması kalitesizlik hissi gibi basit ve saçma mazeretler bulabilmişler. üzüldüm açıkçası. insan düşünün ki arabanın şanzumanın (dsg) yani ana parçalarından biri patlak matlak kabul ediyor olsun şanzuman ne ki kapı kolları kaliteli olsun diyorsa ben o insanın öncelikle para durumuna sonra ise akıl fikir birliğine bakarım. çünkü bu düşünce de ya sokağa atılacak bi ton parası vardır yada kıyas yeteneğini araştırma yapma yeteneğini kaybettirecek kadar marka takıntısı vardır.

    neyse konuyu uzatmaya gerek yok. elin çinlisinin ömür boyu garanti olmadan ülkesine sokmadığı dsg şanzumanlı vw leri kör olma derecesinde sevip millette ki uynama sebebiyle marka takıntısı yüündan burada can sıkan arkadaşlar inşallah birgün vw ile o arıada bile toz konduramadıkları dsg ile olmadık bir yerde kalmazlar.



    daha önce hiç peugot kullanmayan biri olarak bende bu tür lafları duyduğumda inan çok kızıyordum, sanırım başa gelmeden kimseyi yargılamamak lazım,

    daha önce vw ve toyota kullanan biri olarak açıkçası peugot tan pek memnun kalmadım, aracım 2 senelik bir araç şükürler olsun yolda kalma yada başka bir arıza yaşatmadı ama ilk 6 ay zekle bindiğim araçtan artık kapılarından gelen gıcırtılar, arka kısımdan gelen tıkırtılar, ön göğüsden gelen zırıltılar, vites bölümündeki çıtırtılar yüzünden nefret eder oldum, forumdan bu tür şikayetleri birkaç kişiden duymuştum ama hepsinin aynı araçta toplandığını hiç okumadım, sanırım pejo bütün ses sorunlarını toplayıp benim aracımın içine koydu, artık sesleri duymamak için kışın bile camları aralık yapıp müziği açıyorum ki hem müzik hem rüzgar sesi bu seslerin önüne geçsin,
    işin ilginç tarafı kapıdaki gıcırtılar sabit tamam ama öndeki tıkırtılar mesela bir an çıkıyor 2 saat falan sürüyor sonra 2 gün aynı yollardan geçmeme rağmen olmuyor, arka taraftan gelen sanki boşlukta salllanıp bir metale vurar yay sesi gibi bir tıngırtı oluyor ertesi gün yok olup 3-5 gün sonra tekrar çıkıyor,

    aracın 30bin bakında servise tekrar ileteceğim şikayetleri, umarım bu seferde uğraşmak istemeyip "normal bu sesler" diyip savmazlar başlarından,

    sözün kısası arkadaşım, kimse öyle bir markayı karalamak için konuşmuyor, birçok kişi böyle sıkıntılar yaşamış ki hepsi aynı şeyleri diyorlar, eğer bu sorunlar bu servisde de çözülmezse zaten bende satacağım aracı ve bir daha fransızın yanından dahi geçmeyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m044010

    quote:

    Orijinalden alıntı: fehnw

    Almancı takıntısı olan güruhun pegouet-citroen gurubunun arabalarını dibe batırıp türkiyede ki bir vw-opel gibi alman yaptıysa iyidir algısı yaratması aşikardı.

    son senelerde 1,4 hdi ve 1,6 hdi motorlar ile psa türkiye de iyice yer edinmeye başladı. özellikle yakıt olarak çok az yakan dizel motorlar ve fiyat avantajları ile milletteki alman hastalığı iyleşmeye başladı. bunun yanında volvo ford gibi markalar da bu motorları kullanmaya başladı. hepimiz biliyoruz ki focus ta ki 1,6 dize motora bi kulp bulamayan vw hastası güruh ise bu sefer psa nın mcp ve auto6r şanzumanlarına poh atıp kaliteli değil sorunlu algısı oturtmaya çalıştılar. ki toyota ve opel gurubunun şanzumanlarının yanında psa nın şanzımanları konfor olarak 10 kat iyi olduğu halde.

    sonradan çıkan dsg nin hergün 10larca şanzuman sorununu bile türk kullanıcısının cahilliğine havale ettiler.

    neyse son 10 yıllık periyotta millete citroen alınır mı yeaaa pegouet de ne o para verilir mi diyen güruh tonla parayı vw nin sorunlu dsg li araçlarına verdiler. son 5 yılda 3 farklı psa gurubu aracı kullanan ben 1 kere bile sıkıntı yaşamadığım bu şanzımana sallantılı vites değişimi yapmasından dolayı poh atan vw sevdalısı güruhun psa nın tam otomatik dizel şanzuman hamlesinden sonra ne kulp bulacaklarını merakla bekliyordum.

    ancak üzülerek gördüm ki kolçakların elinde kalması kalitesizlik hissi gibi basit ve saçma mazeretler bulabilmişler. üzüldüm açıkçası. insan düşünün ki arabanın şanzumanın (dsg) yani ana parçalarından biri patlak matlak kabul ediyor olsun şanzuman ne ki kapı kolları kaliteli olsun diyorsa ben o insanın öncelikle para durumuna sonra ise akıl fikir birliğine bakarım. çünkü bu düşünce de ya sokağa atılacak bi ton parası vardır yada kıyas yeteneğini araştırma yapma yeteneğini kaybettirecek kadar marka takıntısı vardır.

    neyse konuyu uzatmaya gerek yok. elin çinlisinin ömür boyu garanti olmadan ülkesine sokmadığı dsg şanzumanlı vw leri kör olma derecesinde sevip millette ki uynama sebebiyle marka takıntısı yüündan burada can sıkan arkadaşlar inşallah birgün vw ile o arıada bile toz konduramadıkları dsg ile olmadık bir yerde kalmazlar.



    daha önce hiç peugot kullanmayan biri olarak bende bu tür lafları duyduğumda inan çok kızıyordum, sanırım başa gelmeden kimseyi yargılamamak lazım,

    daha önce vw ve toyota kullanan biri olarak açıkçası peugot tan pek memnun kalmadım, aracım 2 senelik bir araç şükürler olsun yolda kalma yada başka bir arıza yaşatmadı ama ilk 6 ay zekle bindiğim araçtan artık kapılarından gelen gıcırtılar, arka kısımdan gelen tıkırtılar, ön göğüsden gelen zırıltılar, vites bölümündeki çıtırtılar yüzünden nefret eder oldum, forumdan bu tür şikayetleri birkaç kişiden duymuştum ama hepsinin aynı araçta toplandığını hiç okumadım, sanırım pejo bütün ses sorunlarını toplayıp benim aracımın içine koydu, artık sesleri duymamak için kışın bile camları aralık yapıp müziği açıyorum ki hem müzik hem rüzgar sesi bu seslerin önüne geçsin,
    işin ilginç tarafı kapıdaki gıcırtılar sabit tamam ama öndeki tıkırtılar mesela bir an çıkıyor 2 saat falan sürüyor sonra 2 gün aynı yollardan geçmeme rağmen olmuyor, arka taraftan gelen sanki boşlukta salllanıp bir metale vurar yay sesi gibi bir tıngırtı oluyor ertesi gün yok olup 3-5 gün sonra tekrar çıkıyor,

    aracın 30bin bakında servise tekrar ileteceğim şikayetleri, umarım bu seferde uğraşmak istemeyip "normal bu sesler" diyip savmazlar başlarından,

    sözün kısası arkadaşım, kimse öyle bir markayı karalamak için konuşmuyor, birçok kişi böyle sıkıntılar yaşamış ki hepsi aynı şeyleri diyorlar, eğer bu sorunlar bu servisde de çözülmezse zaten bende satacağım aracı ve bir daha fransızın yanından dahi geçmeyeceğim.


    Benimde aracımda arkadan gelen sesler vardı. Kolay bir çözümü var. Öncelikle arka koltuklardan başlayın. Arka koltukları yatırın daha sonra siyah bantla kilit yerlerini(mandalların geçtiği yer) bantlayın. Mandal metale vurmasın banla engelleyin. Bide bagaj kapağından ses geliyor olabilir.onun için bagaj kapağı kapandığında sol alt ve sağ altta olmak üzere iki tane ayarlanabilen takoz var. O takozlar çok içte olursa bagaj kapağı kapanınca arabanın kaportasına temas ediyor.o takozları biraz açarsanız kapak yaylanır ses yapmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca bagaj kapağınında madal kısmını bantlayın. Ordanda ses yapabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m044010

    quote:

    Orijinalden alıntı: fehnw

    Almancı takıntısı olan güruhun pegouet-citroen gurubunun arabalarını dibe batırıp türkiyede ki bir vw-opel gibi alman yaptıysa iyidir algısı yaratması aşikardı.

    son senelerde 1,4 hdi ve 1,6 hdi motorlar ile psa türkiye de iyice yer edinmeye başladı. özellikle yakıt olarak çok az yakan dizel motorlar ve fiyat avantajları ile milletteki alman hastalığı iyleşmeye başladı. bunun yanında volvo ford gibi markalar da bu motorları kullanmaya başladı. hepimiz biliyoruz ki focus ta ki 1,6 dize motora bi kulp bulamayan vw hastası güruh ise bu sefer psa nın mcp ve auto6r şanzumanlarına poh atıp kaliteli değil sorunlu algısı oturtmaya çalıştılar. ki toyota ve opel gurubunun şanzumanlarının yanında psa nın şanzımanları konfor olarak 10 kat iyi olduğu halde.

    sonradan çıkan dsg nin hergün 10larca şanzuman sorununu bile türk kullanıcısının cahilliğine havale ettiler.

    neyse son 10 yıllık periyotta millete citroen alınır mı yeaaa pegouet de ne o para verilir mi diyen güruh tonla parayı vw nin sorunlu dsg li araçlarına verdiler. son 5 yılda 3 farklı psa gurubu aracı kullanan ben 1 kere bile sıkıntı yaşamadığım bu şanzımana sallantılı vites değişimi yapmasından dolayı poh atan vw sevdalısı güruhun psa nın tam otomatik dizel şanzuman hamlesinden sonra ne kulp bulacaklarını merakla bekliyordum.

    ancak üzülerek gördüm ki kolçakların elinde kalması kalitesizlik hissi gibi basit ve saçma mazeretler bulabilmişler. üzüldüm açıkçası. insan düşünün ki arabanın şanzumanın (dsg) yani ana parçalarından biri patlak matlak kabul ediyor olsun şanzuman ne ki kapı kolları kaliteli olsun diyorsa ben o insanın öncelikle para durumuna sonra ise akıl fikir birliğine bakarım. çünkü bu düşünce de ya sokağa atılacak bi ton parası vardır yada kıyas yeteneğini araştırma yapma yeteneğini kaybettirecek kadar marka takıntısı vardır.

    neyse konuyu uzatmaya gerek yok. elin çinlisinin ömür boyu garanti olmadan ülkesine sokmadığı dsg şanzumanlı vw leri kör olma derecesinde sevip millette ki uynama sebebiyle marka takıntısı yüündan burada can sıkan arkadaşlar inşallah birgün vw ile o arıada bile toz konduramadıkları dsg ile olmadık bir yerde kalmazlar.



    daha önce hiç peugot kullanmayan biri olarak bende bu tür lafları duyduğumda inan çok kızıyordum, sanırım başa gelmeden kimseyi yargılamamak lazım,

    daha önce vw ve toyota kullanan biri olarak açıkçası peugot tan pek memnun kalmadım, aracım 2 senelik bir araç şükürler olsun yolda kalma yada başka bir arıza yaşatmadı ama ilk 6 ay zekle bindiğim araçtan artık kapılarından gelen gıcırtılar, arka kısımdan gelen tıkırtılar, ön göğüsden gelen zırıltılar, vites bölümündeki çıtırtılar yüzünden nefret eder oldum, forumdan bu tür şikayetleri birkaç kişiden duymuştum ama hepsinin aynı araçta toplandığını hiç okumadım, sanırım pejo bütün ses sorunlarını toplayıp benim aracımın içine koydu, artık sesleri duymamak için kışın bile camları aralık yapıp müziği açıyorum ki hem müzik hem rüzgar sesi bu seslerin önüne geçsin,
    işin ilginç tarafı kapıdaki gıcırtılar sabit tamam ama öndeki tıkırtılar mesela bir an çıkıyor 2 saat falan sürüyor sonra 2 gün aynı yollardan geçmeme rağmen olmuyor, arka taraftan gelen sanki boşlukta salllanıp bir metale vurar yay sesi gibi bir tıngırtı oluyor ertesi gün yok olup 3-5 gün sonra tekrar çıkıyor,

    aracın 30bin bakında servise tekrar ileteceğim şikayetleri, umarım bu seferde uğraşmak istemeyip "normal bu sesler" diyip savmazlar başlarından,

    sözün kısası arkadaşım, kimse öyle bir markayı karalamak için konuşmuyor, birçok kişi böyle sıkıntılar yaşamış ki hepsi aynı şeyleri diyorlar, eğer bu sorunlar bu servisde de çözülmezse zaten bende satacağım aracı ve bir daha fransızın yanından dahi geçmeyeceğim.


    Bence sorun arabafan ziyade yollarımızda. Bizim yollarda aracın şasesi o kadar çok burulmaya maruz kalıyor ki bir noktadan sonra araçta pes ediyor. Bu benim mazda, toyota, volvo, ford aracımda da öyleydi. Şu an kullandığım 508 i bu konuda başarılı bile buluyorum. Hatta ailese olan daha 30bindeki bmw 520 aracımız bile zırıltılanmaya başladı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet yeni 3008 ufak ufak göz kırpmaya başladı arkadaşlar. Her ne kadar benim Fransa'da arkadaşlarım ve bağlantılarım yoksa da :) dediğim gibi bu devirde bilgiye ulaşmak zor değil yeter ki araştırmayı isteyin ve bilin.
    Şimdiye kadar gördüğüm en gerçekçi ve inandırıcı haber ve fotoğraflar (ki ben inandım çünkü illüstrasyon falan değil basbayağı fotoğraf bu, ama kesin doğru diyemem zira fuarda prototip olur sonra değişiklikler olabilir) haberde 3008 II'nin cenevre otomobil fuarındahttp://www.salon-auto.ch/en/ görücüye çıkacağı belirtilmiş. Yine haberde 2016 ikinci yarısında üretimde olmasının beklendiği ve emp2 platformu üzerinde üretileceği yazılmış ben son çeyrek diye tahmin etmiştim. Haydi bakalım hayırlısı ama şimdilik pek yakışıklı görünüyor.

    Haber fotoları ve haber linkleri aşağıdadır.

     PEUGEOT 3008
     PEUGEOT 3008
     PEUGEOT 3008
     PEUGEOT 3008 hatta bu resimde bir de 6008 isimli bir modelden bahsediyor (kırmızı sol altta)

    Derginin tamamını PDF formatında indirmek isteyenler şuradan indirebilirhttp://fr.downmagaz.com/car_magazine_moto_francaise/7799-lauto-journal-29-octobre-2015-no-944.html
    Derginin internet sitesi de budurhttp://www.autojournal.fr/
    Bu da bir başka sitenin haberihttp://www.auto-moto.com/nouveautes/scoop-peugeot-3008-2-2016-taille-dans-le-quartz-39729.html#item=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aoert -- 17 Kasım 2015; 2:22:39 >




  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Karda tamam da ondan daha fazla karşılaşacağınız ve muhtemelen daha yüksek sürat yapacağınız ıslak zeminlerde ne yapacaksınız o yönden durum vahim görünüyor.
  • bugün 30bin bakımına gittim aracın, standart bakım 490 tl
    ön fren balatarı bitikmiş onları değişeceklermiş toplam 800 küsür dediler

    birde araçta 130 ve üzerinde giderken fren yapınca dreksiyon da titreme oluyordu, onun için önce salıncak burçları değişecek dendi, ben garanti kapsamında dimi diye sorunca biz sizi arayacağız dediler, 10 dk sonra arayıp gerek yok burçlara, titreme fren aynalarında onlar garantiden değişecek dediler,

    sanırım balatanın fiyatının içine fren aynalarının da fiyatını yedirdililer işçilik dahil 350 civarı çok geldi açıkçası fren balataları
  • iyi günler
    bende 2012 3008 de start stop sorunu yasıyorum ve servisten aküyle ilgili dıyorlar ve orjinal akünün takılması gerktiğini söylüyorlar,bu sorunla karsılasan ve çözüme kavusturan arkadaslar varmı acaba.
    tesekkurler
  • skyblue4177 S kullanıcısına yanıt
    Ben yaşamıştım aküyü garantiden değiştirmişlerdi.
  • 
Sayfa: önceki 524525526527528
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.