Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (525. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.409.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2015 model 3008 için havuzlu kauçuk paspas arıyorum. İnternetten bakıyorum universal ürünleri araca özel diye satıyorlar gibi geldi. Sizin önereceğiniz bir satıcı, site vb. var mı? Link verirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanhirik

    Merhaba arkadaşlar 2015 model 3008 için havuzlu kauçuk paspas arıyorum.

    İnternetten bakıyorum universal ürünleri araca özel diye satıyorlar gibi geldi.

    Sizin önereceğiniz bir satıcı, site vb. var mı? Link verirseniz sevinirim.


    Orijinal neden düşünmüyorsunuz ??

    Ben orijinal parça kullanıyorum ve memnunum.

    İyi forumlar...
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Orijinali olup olmadığı konusunda bilgi sahibi değildim. Belki de fiyatlarının yüksek olacağını düşündüğümden hiç aklıma bile getirmedim. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanhirik

    Orijinali olup olmadığı konusunda bilgi sahibi değildim.

    Belki de fiyatlarının yüksek olacağını düşündüğümden hiç aklıma bile getirmedim. :)


    120~130 TL civarında, ben orijinal olanı kullanıyorum ve memnunum.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    kışlık lastik tavsiyesi istiyorum 17 inç 225 50 r17 98 v
    nette araştırdığımda michelin alpin 5 ve dunlop ön plana çıkarken tanıdık bir lastikçiyle görüştüğümde "onlar çöp tr şartlarına uymaz kumho on numara" diyor kafam karıştı açıkcası, sizler ne aldınız ne alacaksınız tecrübeleriniz nedir


    eski aracımda gy ultra grip vardı iyidi ama good yearların yanaklar çok zayıf
    Auto Express (UK) 2014 – 205/55 R16 

    Continental WinterContact TS 850
    Nokian WR D3
    Goodyear UltraGrip 9
    Uniroyal MS Plus 77
    Michelin Alpin A4
    Dunlop SP WinterSport 4D
    Pirelli Winter Snow Control Series 3
    Hankook Winter i cept RS
    Vredestein Quatrac Lite
    Goodyear EfficientGrip Performance



    ya da şunlardan biri
    http://www.hepsiburada.com/continental/oto-lastikler-c-259720?filtre=[{%22id%22:%22208910%22,%22values%22:[%22k0131015f%22]},{%22id%22:%221160_dp%22,%22values%22:[%22225mm%22]}]

    ayrıca şu:
    http://www.hepsiburada.com/kumho-225-55-r17-97v-kw17-lastik-uretim-yili-2014-p-OTLT4725




    Michelin crossclimate tavsiye ediyorum, kolayoto.com adresinde inceleme yapabilirsiniz. Benim yaşlı aslana 4 yılın sonunda (3008-2011 model) aldım ve memnunum.
    CrossClimate
    Yaz lastiğinizin kış sertifikalı olmasını ister misiniz?
    CrossClimate, yaz lastiğinin ıslak ve kuru zeminde frenleme ve yakıt tasarrufu avantajları ile kış lastiğinin soğuk hava ve hafif karlı koşullardaki performans ve tutunmasını bir arada sunar. Trafik denetimlerinde kontrol edilen (3PMSF) kış lastiği sertifikasyonuna sahiptir.

    Michelin CrossClimate 225/50R17 98V

    Sezon
    Kış Lastiği
    Lastik Boyutu
    225/50R17
    Ağırlık Endeksi
    98
    Hız İndeksi
    V
    Üretim Tarihi
    13.04.2015

    Yakıt Verimliliği: C

    Lastiğin “dönüş direnci”ne bağlı olarak hesaplanır. Dönüş direnci azaldıkça, lastik dönmek için daha az enerji harcar, aracınız daha az yakıt tüketir. A (en verimli) ve G (en verimsiz) sınıfları arasında derecelendirilir. Yakıt fiyatının 5 TL/lt olduğu bir durumda, ortalama lastik ömrü boyunca bir sınıf farkının 1.000TL’ye kadar yakıt tasarrufu sağlayabileceği anlamına gelir. Yakıt verimliliğinin artması, çevreye olan etkinin de azalmasını sağlar.

    Islak Zeminde Kavrama: A

    Lastiğin ıslak şartlarda frenleme mesafesine bağlı olarak hesaplanır. Yüksek ıslak zeminde kavrama endeksine sahip lastikler, ıslak şartlarda daha kısa mesafede durur. A (en yüksek) ve F (en düşük) sınıfları arasında derecelendirilir. 80 km/s’de ile hareket eden A sınıfı lastik kullanan bir araç tam frenleme yaptığında, F sınıfı lastik kullanan bir araca göre 18 metreye kadar daha kısa mesafede durur.

    Gürültü: 68dB

    Lastiğin dışarıdan duyulan gürültüsünün desibel (dB) cinsinden ölçüsüdür. 3dB'lik bir fark, lastiğin yarattığı dış gürültüyü iki katına çıkarır. Seviyesi 1 ve 3 arasında değişen siyah dalga “)” sembolü ile ifade edilir. 1 siyah dalga Avrupa Birliği (AB) limitinin 3dB veya daha fazla altında, 2 siyah dalga AB limiti seviyesinde, 3 siyah dalga AB limitinin üzerinde anlamına gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbee

    Sevgili aoert bu kadar forumu kurcalayıp zaman ayırıp eni konu oturup yazmissin..siz sorsaydiniz ben zaten cevaplardım şuan 3 adet 3008 var bizde ve bizim gezginin ayak izleri grubumuz olarak gezilecek görülecek yerleri bu araçlarla fotografliyoruz bence sizin takıntı yaptığınız konu benim resimlerini yayınladığım araç konsepti bu resimler binlerce sitelerde araç dergilerinde gruplarda forumlarda var bu kadar kafaniza takmayın paranız ve imkaniniz varsa 110bin tl üzerinde çıktığında alır binersiniz...3008 ile ilgili lütfen benimle teknik detaya girmeyin hem kullanım hem ariza tespiti hem tecrubem sizden katbekat fazladır....piyasa çıkmamış aracı ısrarla bana resimler gerçek ve resmi değil eminmisin diye soruyorsunuz bilemediğiniz bu çizimleri yapanlar bir miktar dışarı kamuoyu ve tüketici heyecanlandirmasi için nabız tutabilirler ve firm buna yanlış olsa itiraz eder.avusturya ve fransada çıktığında ilk resmimi sizinle paylaşırım arabanın yaninda....beni araştıracağıniz enerjiyi foruma harcasaydınız gruba daha verimli olurdunuz selam ve dua ile.....

    Aslında fazla zaman ayırmaya gerek duyacak bir durum olmadı. Ama gerekirse ayırırım üşenmem çünkü burada doğruların konuşulması lazım. O nedenle doğru olmayan şeyleri ortaya çıkartmakta fayda var . Tıpkı TYC marka BMW yan sinyallerinin kutusunu sattığınız ledlerin kutusu gibi görünecek şekilde resme koymanız gibi,

    bu sizin fotoğrafınız  PEUGEOT 3008, bu da  PEUGEOT 3008

    fotoğrafa koyduğunuz kutu , üzerinde yer alan artikel numarasından rahatça tespit edildiği gibi TYC firmasının sitesinde verilen ve İçinde ampul olmayan sadece dış sinyal aksamının bulunduğu BMW 3 serisi e46 kasanın yan sinyalinin kutusu.
    Şimdi!, kendinize ait olmayan araçla "Ben senden eski 3008 kullanıcısıyım" diyorsunuz, ben gerçeği ortaya çıkartınca da bizim grubumuz vardı da orada kullanıyordum diyorsunuz, grupta 2009'dan bu yana kullanıyorsunuz madem o halde neden 2013 yılı şubat ayında "6 ileri 112bg 270 tork araç hakkında fikriniz varmı vites konusunda" diye soruyorsunuz , o kadar zamanda tecrübe edinemediniz herhalde . 3008 için led ampul satıyorsunuz ama BMW araçlar için üretilmiş sinyal (içinde ampul yok) kutusunu sattığınız ledlerin kutusu imiş izlenimi verecek şekilde insanlara göstermekte sakınca görmüyorsunuz. Sonra ben bunları bulup gösterince de "Beni araştıracağıniz enerjiyi foruma harcasaydınız gruba daha verimli olurdunuz" diyerek verimsizlikle nitelendiriyorsunuz. Vallahi darıldım billahi darıldım :), bundan verimli çalışma olur mu bir sürü gerçeği ortaya çıkartıyorum daha ne olsun foruma faydam.

    Bu arada yanlış anlaşılmasın forumda satış yapılmasıyla ilgili en ufak bir olumsuz düşüncem yok. Aksine zaman zaman çok faydalı oluyor insanlar bulamadıkları şeyleri buradan rahat ve ucuz yoldan temin edebiliyorlar. Benim değindiğim satış yapılırken dikkat edilmesi gerekenler kısmı.

    Ha! benden kat be kat tecrübeli imişsiniz, iyi o kadar istiyorsanız öyle olsun ama, gördüğüm kadarıyla ana konunuz aydınlatma onun dışında bir cilalama bir de yol tecrübesi, bolca satış ilanı ve bol bol gelecek kasaların resimleri paylaşımınız var ama nedense hepsi 2013 sonrası 2009-2013 arası 3008 paylaşımınız yok. Ne bileyim ilk aklıma gelenlerden sayın melodramm isimli kullanıcı gibi derin bir paylaşım ve tecrübe birikimi göremedim. Ben iddialı değilim mesela ama, şimdi gittim baktım dolapta 5 parça sonax bakım ürünü, 2 parça turtle wax, 4-5 parça kadar da diğer markaların ürünleri var. Kendi başıma tam kaput filmi çekmişliğim var. Ama dediğim gibi iddialı değilim sadece bol bol okuyorum kendi çapımda bilgi edinmeye çalışıyorum ama asla bir sayın melodramm değilim mesela olmam da zor. Ama siz beni hiç tanımadan "Senden,bilgiliyim de bilgiliyim, tecrübeliyim de tecrübeliyim" diye ısrar ediyorsunuz. Bir de para ve imkan konusunu gündeme getirmeniz var ki ona diyecek bir şey bulamadım doğrusu.

    Bakın olayların bu şekilde gelişmesinden memnun değilim ama bunun sebebi siz oldunuz maalesef. Hiç olmazsa enerjimi nasıl harcayacağıma müdahale etmeseydiniz ve kesinliğinin ispatı mümkün olmayan nitelikler yönünden o kadar iddialı davranıp üstünlük yarışına girmeseydiniz (ki ben size bir kelime üstünlük iddiasında bulunmadım, siz "Yaşam biçimim" dediniz ben de "Sizden daha eski 3008 sahibiyim benim yaşamımda da önemli yeri var merak etmeyin" dedim sadece) bu olaylarda bu kadar uzamayacaktı.

    Son olarak bu konuyu daha fazla uzatmak niyetinde değilim. Elbette bu yazıma bir cevabınız olacaktır ama benim yönümden konu kapanmıştır. Bu yazı tamamen kendimi savunma ve bilgiye ulaşma, gerçekleri ortaya çıkartma çabalarının ürünüdür. Herkese iyi forumlar.

    NOT: Az kalsın unutuyordum "Piyasa çıkmamış aracı ısrarla bana resimler gerçek ve resmi değil eminmisin diye soruyorsunuz" demişsiniz ama herkesin bildiği gibi araçlar piyasaya çıkmadan yani satışı başlamandan önce hem resmi, hem cismi piyasaya çıkar tanıtımlar yapılır hatta 5-6 ay öncesinden fuarlarda sergilenir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aoert -- 4 Kasım 2015; 12:23:40 >




  • Merhaba Arkadaşlar. "Aracımda 10 gün önce vites kutusu arızası servise gidin" diye bir uyarı gördüm. Servise gittim. Arızanın firen müşüründen kaynaklandığını ve değiştirildiğini söylediler. Ertesi gün tekrar aynı uyarıyı alınca servise tekrar uğradım. Bilgisayar yine fren müşüründen olduğunu söylemiş, tekrar değiştirdiler, bazen yeni parçanın da arızalı olabileceğini söylediler.
    Bu değişimden 3 gün sonra aynı uyarıyı tekrar aldım araçla hareket halinde iken. Serviste bilgisayara bağlayınca yine fren müşürü gözükse de vites kutusu beyninin de bu arıza uyarısına neden olabileceğini söylediler. Bu beyni ellerindeki bir araçtaki beyinle değiştirerek denemeyi ve sorun çözülürse Fransadan benim için vites kutusu beyni sipariş edeceklerini söylediler. Aracı bırakamadığım için denenemedi henüz.
    Bu uyarı önemli bir uyarı mı acaba bilen var mı. O uyarı son 4 günde 1 kere verdi. Zaten araç yeniden çalışınca kayboluyor. Uyarı olmasa benim fark edebildiğim herhangi bir olumsuzluk yok. 40.000 km de aracım ve bugüne kadar da herhangi bir sorun yaşamadım şükür.
    Garantim dolduğu için eğer beyin değişmesi gerekirse 1050 TL + 80 TL işçilik dediler. Sizce ne yapmalıyım. Arada uyarı çıkmasını aldırmadan kullanmalı mıyım. Vites geçişlerinde bir sorun hissetmiyorum çünkü. Bilgisi ve önerisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler.

    Aracım 2012 Peugeot 3008 Allure 1.6 e-hdi 112 hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydin76 -- 4 Kasım 2015; 16:37:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydin76

    Merhaba Arkadaşlar. "Aracımda 10 gün önce vites kutusu arızası servise gidin" diye bir uyarı gördüm. Servise gittim. Arızanın firen müşüründen kaynaklandığını ve değiştirildiğini söylediler. Ertesi gün tekrar aynı uyarıyı alınca servise tekrar uğradım. Bilgisayar yine fren müşüründen olduğunu söylemiş, tekrar değiştirdiler, bazen yeni parçanın da arızalı olabileceğini söylediler.
    Bu değişimden 3 gün sonra aynı uyarıyı tekrar aldım araçla hareket halinde iken. Serviste bilgisayara bağlayınca yine fren müşürü gözükse de vites kutusu beyninin de bu arıza uyarısına neden olabileceğini söylediler. Bu beyni ellerindeki bir araçtaki beyinle değiştirerek denemeyi ve sorun çözülürse Fransadan benim için vites kutusu beyni sipariş edeceklerini söylediler. Aracı bırakamadığım için denenemedi henüz.
    Bu uyarı önemli bir uyarı mı acaba bilen var mı. O uyarı son 4 günde 1 kere verdi. Zaten araç yeniden çalışınca kayboluyor. Uyarı olmasa benim fark edebildiğim herhangi bir olumsuzluk yok. 40.000 km de aracım ve bugüne kadar da herhangi bir sorun yaşamadım şükür.
    Garantim dolduğu için eğer beyin değişmesi gerekirse 1050 TL + 80 TL işçilik dediler. Sizce ne yapmalıyım. Arada uyarı çıkmasını aldırmadan kullanmalı mıyım. Vites geçişlerinde bir sorun hissetmiyorum çünkü. Bilgisi ve önerisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Teşekkürler.

    Aracım 2012 Peugeot 3008 Allure 1.6 e-hdi 112 hp


    Aküyü kontrol ettirin, norma şartlarda vites kolundan 5 volt ve 3,2 volt ECU ya dönüş yapmakta, eğer AKÜ enerjisi düşük ise, 5 volt aşağı iniyor ve sistem sapıtabiliyor.

    İyi forumlar...




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Aküyü 2 yıl önce garantiden değiştirmiştim. Kontrol etmelerini isteyeceğim. Ancak start stop dahi çalışıyor.
    Akü düşük olsa start stop çalışmaz diye düşünüyorum. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maydin76

    Aküyü 2 yıl önce garantiden değiştirmiştim.

    Kontrol etmelerini isteyeceğim. Ancak start stop dahi çalışıyor.

    Akü düşük olsa start stop çalışmaz diye düşünüyorum.

    Teşekkürler.


    Bu durumda diyecek bir şey yok.

    Vites kolu, Şanzıman Kontol Ünitesi kontrolü sonrası sonuç çıkacaktır.

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    kışlık lastik tavsiyesi istiyorum 17 inç 225 50 r17 98 v
    nette araştırdığımda michelin alpin 5 ve dunlop ön plana çıkarken tanıdık bir lastikçiyle görüştüğümde "onlar çöp tr şartlarına uymaz kumho on numara" diyor kafam karıştı açıkcası, sizler ne aldınız ne alacaksınız tecrübeleriniz nedir


    eski aracımda gy ultra grip vardı iyidi ama good yearların yanaklar çok zayıf
    Auto Express (UK) 2014 – 205/55 R16 

    Continental WinterContact TS 850
    Nokian WR D3
    Goodyear UltraGrip 9
    Uniroyal MS Plus 77
    Michelin Alpin A4
    Dunlop SP WinterSport 4D
    Pirelli Winter Snow Control Series 3
    Hankook Winter i cept RS
    Vredestein Quatrac Lite
    Goodyear EfficientGrip Performance



    ya da şunlardan biri
    http://www.hepsiburada.com/continental/oto-lastikler-c-259720?filtre=[{%22id%22:%22208910%22,%22values%22:[%22k0131015f%22]},{%22id%22:%221160_dp%22,%22values%22:[%22225mm%22]}]

    ayrıca şu:
    http://www.hepsiburada.com/kumho-225-55-r17-97v-kw17-lastik-uretim-yili-2014-p-OTLT4725




    https://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.falken-lastikturk.com/Falken-Eurowinter%2520HS449-2156016-99H.html&ved=0CBkQFjABahUKEwjvzcqqvPfIAhUCBiwKHQvdD2Y&usg=AFQjCNGPegdipj5ClRjX9ty71oklD5jPnQ

    Linkteki lastiği kullanıyorum bu marka olarak şunu soylim piyasada fazla ismi geçmeyen fakat kullanalarinda hep memnun kaldığı bir marka dir .gerçekten çok yumuşak ve sessizdir v desenli olduğu için de karda iyi tutunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spirdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    kışlık lastik tavsiyesi istiyorum 17 inç 225 50 r17 98 v
    nette araştırdığımda michelin alpin 5 ve dunlop ön plana çıkarken tanıdık bir lastikçiyle görüştüğümde "onlar çöp tr şartlarına uymaz kumho on numara" diyor kafam karıştı açıkcası, sizler ne aldınız ne alacaksınız tecrübeleriniz nedir


    eski aracımda gy ultra grip vardı iyidi ama good yearların yanaklar çok zayıf
    Auto Express (UK) 2014 – 205/55 R16 

    Continental WinterContact TS 850
    Nokian WR D3
    Goodyear UltraGrip 9
    Uniroyal MS Plus 77
    Michelin Alpin A4
    Dunlop SP WinterSport 4D
    Pirelli Winter Snow Control Series 3
    Hankook Winter i cept RS
    Vredestein Quatrac Lite
    Goodyear EfficientGrip Performance



    ya da şunlardan biri
    http://www.hepsiburada.com/continental/oto-lastikler-c-259720?filtre=[{%22id%22:%22208910%22,%22values%22:[%22k0131015f%22]},{%22id%22:%221160_dp%22,%22values%22:[%22225mm%22]}]

    ayrıca şu:
    http://www.hepsiburada.com/kumho-225-55-r17-97v-kw17-lastik-uretim-yili-2014-p-OTLT4725




    Michelin crossclimate tavsiye ediyorum, kolayoto.com adresinde inceleme yapabilirsiniz. Benim yaşlı aslana 4 yılın sonunda (3008-2011 model) aldım ve memnunum.
    CrossClimate
    Yaz lastiğinizin kış sertifikalı olmasını ister misiniz?
    CrossClimate, yaz lastiğinin ıslak ve kuru zeminde frenleme ve yakıt tasarrufu avantajları ile kış lastiğinin soğuk hava ve hafif karlı koşullardaki performans ve tutunmasını bir arada sunar. Trafik denetimlerinde kontrol edilen (3PMSF) kış lastiği sertifikasyonuna sahiptir.

    Michelin CrossClimate 225/50R17 98V

    Sezon
    Kış Lastiği
    Lastik Boyutu
    225/50R17
    Ağırlık Endeksi
    98
    Hız İndeksi
    V
    Üretim Tarihi
    13.04.2015

    Yakıt Verimliliği: C

    Lastiğin “dönüş direnci”ne bağlı olarak hesaplanır. Dönüş direnci azaldıkça, lastik dönmek için daha az enerji harcar, aracınız daha az yakıt tüketir. A (en verimli) ve G (en verimsiz) sınıfları arasında derecelendirilir. Yakıt fiyatının 5 TL/lt olduğu bir durumda, ortalama lastik ömrü boyunca bir sınıf farkının 1.000TL’ye kadar yakıt tasarrufu sağlayabileceği anlamına gelir. Yakıt verimliliğinin artması, çevreye olan etkinin de azalmasını sağlar.

    Islak Zeminde Kavrama: A

    Lastiğin ıslak şartlarda frenleme mesafesine bağlı olarak hesaplanır. Yüksek ıslak zeminde kavrama endeksine sahip lastikler, ıslak şartlarda daha kısa mesafede durur. A (en yüksek) ve F (en düşük) sınıfları arasında derecelendirilir. 80 km/s’de ile hareket eden A sınıfı lastik kullanan bir araç tam frenleme yaptığında, F sınıfı lastik kullanan bir araca göre 18 metreye kadar daha kısa mesafede durur.

    Gürültü: 68dB

    Lastiğin dışarıdan duyulan gürültüsünün desibel (dB) cinsinden ölçüsüdür. 3dB'lik bir fark, lastiğin yarattığı dış gürültüyü iki katına çıkarır. Seviyesi 1 ve 3 arasında değişen siyah dalga “)” sembolü ile ifade edilir. 1 siyah dalga Avrupa Birliği (AB) limitinin 3dB veya daha fazla altında, 2 siyah dalga AB limiti seviyesinde, 3 siyah dalga AB limitinin üzerinde anlamına gelir.




    lastiği inceledim bir tür dört mevsim kıvamında ama siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ankara soğuğu ayarında rampanında çok olduğu cam gibi gizli buzlanmanın olduğu bir yerde bu lastik pek iş yapmaz gibi.


    lastik almayı düşündüğüm yer her gittiğimde kumho diye kafama ütülüyor, başta good year, michelin vs. ne kadar avrupalı kış lastiği varsa hepsinin avrupa şartlarındak, kışa uygun üretildiğini avrupada da kışın sert geçmediğini bu nedenle tr gibi sert geçen yerlere tüm avrupalı lastiklerin yetersiz olduğunu söylüyor, diğer taraftan bu avrupalı lastiklerin bazıları yarı kışlık bazıları tam kışlık oluyormuş, kumho hakkında tecrübesi olan va rmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkanhirik

    Orijinali olup olmadığı konusunda bilgi sahibi değildim. Belki de fiyatlarının yüksek olacağını düşündüğümden hiç aklıma bile getirmedim. :)

    hocam orjinal kauçuk düz (3d) değil arka tek parça olanından yetkili servis mepa da 60 tl kdv dahil.

    aynı ürünü aksesuarcılar bu orjinal kardeşim diyerek 120 tl fiyat çektiler.

    herşeyiğ önce yetkili servise soruyorum ben.

    mesela silecek süpürgesi piyasa da bosch veya başka muadiller 70 lira civarında ike yetkili serviste 90 tl orijinal ürün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: spirdal

    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    kışlık lastik tavsiyesi istiyorum 17 inç 225 50 r17 98 v
    nette araştırdığımda michelin alpin 5 ve dunlop ön plana çıkarken tanıdık bir lastikçiyle görüştüğümde "onlar çöp tr şartlarına uymaz kumho on numara" diyor kafam karıştı açıkcası, sizler ne aldınız ne alacaksınız tecrübeleriniz nedir


    eski aracımda gy ultra grip vardı iyidi ama good yearların yanaklar çok zayıf
    Auto Express (UK) 2014 – 205/55 R16 

    Continental WinterContact TS 850
    Nokian WR D3
    Goodyear UltraGrip 9
    Uniroyal MS Plus 77
    Michelin Alpin A4
    Dunlop SP WinterSport 4D
    Pirelli Winter Snow Control Series 3
    Hankook Winter i cept RS
    Vredestein Quatrac Lite
    Goodyear EfficientGrip Performance



    ya da şunlardan biri
    http://www.hepsiburada.com/continental/oto-lastikler-c-259720?filtre=[{%22id%22:%22208910%22,%22values%22:[%22k0131015f%22]},{%22id%22:%221160_dp%22,%22values%22:[%22225mm%22]}]

    ayrıca şu:
    http://www.hepsiburada.com/kumho-225-55-r17-97v-kw17-lastik-uretim-yili-2014-p-OTLT4725




    Michelin crossclimate tavsiye ediyorum, kolayoto.com adresinde inceleme yapabilirsiniz. Benim yaşlı aslana 4 yılın sonunda (3008-2011 model) aldım ve memnunum.
    CrossClimate
    Yaz lastiğinizin kış sertifikalı olmasını ister misiniz?
    CrossClimate, yaz lastiğinin ıslak ve kuru zeminde frenleme ve yakıt tasarrufu avantajları ile kış lastiğinin soğuk hava ve hafif karlı koşullardaki performans ve tutunmasını bir arada sunar. Trafik denetimlerinde kontrol edilen (3PMSF) kış lastiği sertifikasyonuna sahiptir.

    Michelin CrossClimate 225/50R17 98V

    Sezon
    Kış Lastiği
    Lastik Boyutu
    225/50R17
    Ağırlık Endeksi
    98
    Hız İndeksi
    V
    Üretim Tarihi
    13.04.2015

    Yakıt Verimliliği: C

    Lastiğin “dönüş direnci”ne bağlı olarak hesaplanır. Dönüş direnci azaldıkça, lastik dönmek için daha az enerji harcar, aracınız daha az yakıt tüketir. A (en verimli) ve G (en verimsiz) sınıfları arasında derecelendirilir. Yakıt fiyatının 5 TL/lt olduğu bir durumda, ortalama lastik ömrü boyunca bir sınıf farkının 1.000TL’ye kadar yakıt tasarrufu sağlayabileceği anlamına gelir. Yakıt verimliliğinin artması, çevreye olan etkinin de azalmasını sağlar.

    Islak Zeminde Kavrama: A

    Lastiğin ıslak şartlarda frenleme mesafesine bağlı olarak hesaplanır. Yüksek ıslak zeminde kavrama endeksine sahip lastikler, ıslak şartlarda daha kısa mesafede durur. A (en yüksek) ve F (en düşük) sınıfları arasında derecelendirilir. 80 km/s’de ile hareket eden A sınıfı lastik kullanan bir araç tam frenleme yaptığında, F sınıfı lastik kullanan bir araca göre 18 metreye kadar daha kısa mesafede durur.

    Gürültü: 68dB

    Lastiğin dışarıdan duyulan gürültüsünün desibel (dB) cinsinden ölçüsüdür. 3dB'lik bir fark, lastiğin yarattığı dış gürültüyü iki katına çıkarır. Seviyesi 1 ve 3 arasında değişen siyah dalga “)” sembolü ile ifade edilir. 1 siyah dalga Avrupa Birliği (AB) limitinin 3dB veya daha fazla altında, 2 siyah dalga AB limiti seviyesinde, 3 siyah dalga AB limitinin üzerinde anlamına gelir.




    lastiği inceledim bir tür dört mevsim kıvamında ama siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ankara soğuğu ayarında rampanında çok olduğu cam gibi gizli buzlanmanın olduğu bir yerde bu lastik pek iş yapmaz gibi.


    lastik almayı düşündüğüm yer her gittiğimde kumho diye kafama ütülüyor, başta good year, michelin vs. ne kadar avrupalı kış lastiği varsa hepsinin avrupa şartlarındak, kışa uygun üretildiğini avrupada da kışın sert geçmediğini bu nedenle tr gibi sert geçen yerlere tüm avrupalı lastiklerin yetersiz olduğunu söylüyor, diğer taraftan bu avrupalı lastiklerin bazıları yarı kışlık bazıları tam kışlık oluyormuş, kumho hakkında tecrübesi olan va rmı?

    Bu eylülde ben de 4 adet 215/60/16 crossclimate aldım ama Ankara'da yıllarca yaşamış birisi olarak ben de o şartlarda bu lastiklerin yeterli geleceğini sanmıyorum. Ama sadece beni otoparktan çıkarsın zaten karda kışta yola pek çıkmam sabah erkenden, gece geç saatte trafikte bulunmam,ara sokaklarla rampalarla işim yok derseniz işinizi görür. Aslına bakarsanız crossclimate'lar bu yıl ilk kışını geçirip ilk sınavını verecek ve ondan sonra buralar yorumlar, videolar ve fotoğraflarla dolup taşacak. Bir de crossclimate ucuz bir lastik te değilki alıpta bir deneyeyim diyesiniz. Ha "Sen neden aldın?" derseniz lastiklerim zaten değişecekti bir de buralarda kış yağmurlu geçer e zaten yine michelin alacaktım bari yağmur ve soğuk havada lastik performansım iyi olsun az biraz kar yağarsa da yolda belde kalmayayım diye aldım. Eski lastiklerim orijinalinin aynısı 2. takım michelin latitude idi, ama cross climate'larım şimdilik gözlemlediğim kadarıyla kesinlikle daha sessiz ve yumuşak. Suda çamurda ne yapar bu konuda konuşmam için erken zira lastikler çok yeni ve daha çok az yağmur yağdı. Yine başa dönecek olursak Ankara ve benzeri 1-2 ay kar yağan ve soğuk yerlerde büyük ihtimalle ekstra kar lastiği gerekir diye tahmin ediyorum ama dediğim gibi bu sene kullananların yorumları çok önemli, değerli ve belirleyici olacaktır. Kar lastiği olarak tavsiyem ise zamanında 2 takım kullandığım lassa snoways'lerdir hem çok pahallı değil hem de gayet güzel yol tutuşu var, elbette daha iyileri vardır ama ben bunu kullandım ve memnun kaldım tavsiye de ederim. Bu arada bir fikir vermek babından şunu söyleyeyim, fiyat araştırmasını çok iyi yapın internette çok ucuza lastik bulabilirsiniz ben crossclimate'ları Kliksa'dan piyasanın 50 TL (lastik başı) ucuzuna satın aldım bir de puan kampanyası falan yakalarsanız 100-150'de oradan alırsınız bir hayli kar ederseniz. Herkese iyi forumlar.




  • herkese merhaba, bende 1 ay önce 2012 model bir 3008 allure alarak aranıza katıldım. size bir şey danışmak istiyorum arabamın alüminyum çıtaları, amblemi ne kadar yıkarsam yıkayayım sürekli lekeli kalıyor, benek benek bir görüntü var bunu nasıl parlatabilirim ? birde bu arabayı almadan araştırdım ekonomik olduğu yönünde yazıyordu her yede ancak ben bir aydır ort. tüketimi 7.1 den aşağı düşüremedim sizce normal mi ?
    herkese iyi günler...
  • bugün yetkili servis mepa da periyodik bakımını yaptırdım arabanın.

    yağ
    yağ filitresi
    polen filitresi
    hava filitresi
    ve bakım

    340 tl

    ben yakıt filitresini de eklettirdim 100 tl

    ayrıca ön silecek takımı aldım 90 tl

    araca bilgisayar güncellemesi yapıldı. hem şanzuman hem motor için ücretsiz.

    bu arada fren müşürü hatası vardı onu da dğiştirdiler işçilik dahil 70 tl.

    günün sonunda 600 tl bayıldık.

    citroen varken yetkili serviste muadil bakım yaptıryordum. yakıt filitresi dahil 250 tl :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fehnw

    bugün yetkili servis mepa da periyodik bakımını yaptırdım arabanın.

    yağ
    yağ filitresi
    polen filitresi
    hava filitresi
    ve bakım

    340 tl

    ben yakıt filitresini de eklettirdim 100 tl

    ayrıca ön silecek takımı aldım 90 tl

    araca bilgisayar güncellemesi yapıldı. hem şanzuman hem motor için ücretsiz.

    bu arada fren müşürü hatası vardı onu da dğiştirdiler işçilik dahil 70 tl.

    günün sonunda 600 tl bayıldık.

    citroen varken yetkili serviste muadil bakım yaptıryordum. yakıt filitresi dahil 250 tl :)


    Geçen ay 3008 in ilk periyodik bakımı için Mepa'dan teklif aldığımda bana liste fiyatı 460 TL size %13 iskonto yaparız deyip son fiyat olarak 400 TL demişlerdi.




  • tauruss_77 T kullanıcısına yanıt
    KİMSEDEN CEVAP GELMEDİ, YARDIMCI OLABİLECEK KİMSE YOK MU :(
  • tauruss_77 T kullanıcısına yanıt
    O lekeler kimyasal kökenli bir bozulmaya işaret ediyorsa işiniz biraz zor. Ama yine de piyasaki muhtelif (otomotiv firmaları veya başka firmaların) krom veya çelik parlatıcılarla bir denemeniz lazım türlü markalarda türlü parlatıcılar var onları deneyebilirsiniz. Ama pastayla cilayla zannetmem geçsin. Tüketime gelince de benim gibi biraz cevval kullanıcı iseniz 7,1 olması çok garip değil ben de genelde 7-7,5 litre civarında geziyorum. Biraz da şehir içi ve yokuşunuz çoksa olabilir. Ama genel kullanımdan anladığım kadarıyla sakin kullanıcılar 6-6,5 litre (şehir içi şehir dışı karışık) civarında geziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aoert -- 6 Kasım 2015; 16:02:41 >
  • bulnes kullanıcısına yanıt
    15 kasıma kadar pegouette kampanya var.

    0-3 yaş için %15
    3 yaş üzeri için %25 indirim var.

    ben ilk aracı ilk aldığımda mepa periyoıdik bakım için 450 tl fiyat vermişti. kampanya dan sonra aradım 340 tl dediler. ayrıca mazot filitresi ve sileceklerde de aynı iskonto yapıldı.
  • 
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.