Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.409.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baytar 17 dostum cevabın ıcın tesekkurler ... autoR6 vıtesını kullanıyorum .. C4 te aynı .. 3008 de kasmaması ıyı .. ama bılıyormusun yınede 1.6 HDI 130 ps olsaydı daha ıyı olurdu .. benım 207 de 70 ps den 90 ps ye cıkardım chıple ama 4 kısı dolusup bagajı doldurunca 90 ps den eser kalmıyor .. o yuzden 3008 1400 kılo ... yukleyıp 4 kısı bınıce bu kılo 1700 lere cıkıyor .. bırde klımayı acarsan ıste o 110 ps kasar gıbıme gelıyor . ... cok merak ederım yurtdısında 2000 motor 150 ve 163 ps sı var ama buraya getırmıyorlar ... kesın vergıdendır ...
  • Arkadaşlar bu ps yükseltme işi gerçekten işe yarıyor mu ? Bizim outdoorların ps sini yükseltmeye kalksak kaç tl ye olur ?
  • Arkadaşlar, ÖTV indirimi bittikten sonra biraz aksesuarlı 1.6 otomatik dizel'in fiyatı 60.000 TL'nin üzerine çıktı. Son günlerde hiç alan var mı 3008?? Bayiler herhangi bir indirim yapıyorlar mı?
  • 2 hafta önce cam tavan hariç full olan dizel otomatikleri 55'e bırakıyorlardı...
  • Arkadaşlar PREMIUM PACK AUTO6R 3008 e H7 zenon far taktırdım harika oldu.tavsiye ederim.
  • kaça maloldu ve ne marka yazarsan seviniriz
  • arabayı kullanan arkadaşlar sürüş konfor hakkında olumlu ve olumsuz görüşlerinizi bildirirseniz benim gibi yeni almayı düşünen arkadaşlara yardım olabilir. teşekkürler
  • 3008 almadan önce 207 pug vardı satarken onun zennonlarını söktüm kısa far lar uymluydu onu olduğu gibi değiştim.uzunlar H1 di, onuda 50tl fark vererek H7 aldım.bana maliyeti bu kadar.yanlız firma H7 LERİ 120TL satıyor.
  • 3008'i denedim. Vites geçişleri berbat. Bir de bana da söylediler ki şanzıman arızası kullanıcı hatası; yani garanti dışı. Peki, otomatik vites olmasına rağmen vites geçişlerinde tıkanan; zorlanan bir otomobile neden bu parayı vereyim? İlerde alışacaksam gider düz vites alırım. Tekerlekler çok geride, o yüksekliğe rağmen sürteceğinden şüpheliyim. İçi çok süslü; fakat malzeme kalitesi çok basit. Hem bunu herkes bilir ki: "Bir cihazın ne kadar çok özelliği varsa o kadar çabuk bozulur." 60.000 TL'yi bence hak etmiyor. Koltuğu en öndeyken bile arka koltuğa sığamadım. Sürücü koltuğuna kafamı iki büklüm edip oturdum. Direksiyon olsun, kokpitin malzemesi olsun oyuncak gibi, durup dururken adamın elinde dökülecek gibi duruyor. Beni hayal kırıklığına uğrattı...
  • arkadaşlar orti5 qasqai sahibi bir arkadaş ( qasqai forumunda görülebilir ) kendini 3008 i kötüleyerek rahatlatma yoluna gidiyor ancak yazdığı kalitesiz iç malzeme vs. ile ilgili konuları qasqai için tüm yabancı dergi ve yabancı forumlar yazıyor..nasıl olupta burada bunları yazabiliyor hayret doğrusu .... ayrıca vites konusuna gelince herkes bu paraları verince otomatik vies arar tabiki ..qasqainin en büyük eksiği otomatik olmaması..vites geçişleri konusunda daha önce de yazdiğmız gibi hiçbir problem yok aksine çok kullanışlı ve rahat...
  • orti 5 arkadasım '' bir cihazın ne kadar çok özelliği var ise o kadar çabuk bozulur '' yazmışşın o zaman sen renault toros lar var dı hani veya yeni dacia lar var veyahutta tata lar var hani direkiyonu bile hidrolik olmayan camları elle kalkıp inen sana onlardan alalım ..hiç arıza çıkarmaz çünkü bozulacak birşey yok..
  • quote:

    Qashqai'yi denedim... Olağanüstüydü! Vites geçişleriyle, torkuyla, iç ve dış kalitesiyle motoruyla donanım özellikleriyle Qashqai Platinum'a tam anlamıyla hayran oldum. Yeni aracım Qashqai Platinum 1.5 dci inci beyazı olacak.


    İlgili foruma yazdığım budur; baytar17. Her iki aracı da kullandım; yakından gördüm. Peugeot 3008'i ciddi ciddi düşünürken araç, bir daha söylüyorum; beni hayal kırıklığına uğrattı. Yabancı-yerli dergiler beni ilgilendirmiyor; ben gözümle gördüğüme inanırım dergiye değil. Dergiler markaların lansman bütçeleriyle ayakta durur. Henüz sahibi olamadım ama Qashqai kesinlikle daha iyi; çünkü kendini ispat etmiş bir araç. İlk modellerinde sorun çıkarmış; o da basit bir amortisör arızası. Yani sizin dediğiniz gibi 15 sayfa şikayet yok. 3008'de ise neyle karşılaşacağınızı bilmiyorsunuz. Yeni bir araç. Satan adam vites sistemini yerin dibine sokuyor, kemikli geçer alışmalısınız diyor hem ben denedim de gördüm sana mı inanayım? Otomatik aldıktan sonra kemikli geçişi ne yapayım? Peugeot servisi ucuz diyorsunuz, Tofaş'ın da servisi bol ve ucuzdur çok bozulduğu için; fakat Mercedes'in servisi az ve parçası pahalıdır kolay da bozulmaz değil mi? Siz de bilirsiniz Japon markalı araçlar kolay arıza vermez. Yedek parçalar da İstanbul'dan gönderiliyor ben İstanbul'da rahatlıkla bulabilirim. Nissan'a garezinizi anlıyorum ve bu beni bağlamıyor. Ben parayı bulduğum an alacağım araba Nissan Qashqai Platinum 1.5dci olacaktır. Yolda kalırsanız yardıma gelirim. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orti5


    quote:

    Qashqai'yi denedim... Olağanüstüydü! Vites geçişleriyle, torkuyla, iç ve dış kalitesiyle motoruyla donanım özellikleriyle Qashqai Platinum'a tam anlamıyla hayran oldum. Yeni aracım Qashqai Platinum 1.5 dci inci beyazı olacak.


    İlgili foruma yazdığım budur; baytar17. Her iki aracı da kullandım; yakından gördüm. Peugeot 3008'i ciddi ciddi düşünürken araç, bir daha söylüyorum; beni hayal kırıklığına uğrattı. Yabancı-yerli dergiler beni ilgilendirmiyor; ben gözümle gördüğüme inanırım dergiye değil. Dergiler markaların lansman bütçeleriyle ayakta durur. Henüz sahibi olamadım ama Qashqai kesinlikle daha iyi; çünkü kendini ispat etmiş bir araç. İlk modellerinde sorun çıkarmış; o da basit bir amortisör arızası. Yani sizin dediğiniz gibi 15 sayfa şikayet yok. 3008'de ise neyle karşılaşacağınızı bilmiyorsunuz. Yeni bir araç. Satan adam vites sistemini yerin dibine sokuyor, kemikli geçer alışmalısınız diyor hem ben denedim de gördüm sana mı inanayım? Otomatik aldıktan sonra kemikli geçişi ne yapayım? Peugeot servisi ucuz diyorsunuz, Tofaş'ın da servisi bol ve ucuzdur çok bozulduğu için; fakat Mercedes'in servisi az ve parçası pahalıdır kolay da bozulmaz değil mi? Siz de bilirsiniz Japon markalı araçlar kolay arıza vermez. Yedek parçalar da İstanbul'dan gönderiliyor ben İstanbul'da rahatlıkla bulabilirim. Nissan'a garezinizi anlıyorum ve bu beni bağlamıyor. Ben parayı bulduğum an alacağım araba Nissan Qashqai Platinum 1.5dci olacaktır. Yolda kalırsanız yardıma gelirim. :)


    bi kere satan adam vitesi yerin dibine sokmaz o aracı satacakki para kazansın belki de prim alsın. ikincisi bu vitesler robotize vites kutusu tabiki biraz kemikli olacak tam otomatik değil ve o vites kutuları öyle olmasa bu kadar yakıt tüketimi az olmaz. 3008 in direksiyonuna otururken ne kadar önyargılı oturduğunuz aşikar.




  • 2002 den beri aynı motora sahip pejo kullanıcısıyım.toplamda pejo ile 500.000 km yol yaptım.daha yolda kalmadım ve memnuniyetten dolayı tercihimi o yönde kullandım. bende baktım ve inceledim az daha hata yapıp qasqai yi ben de alacaktım ancak geçmişte yaşadığım olumsuzluklar ve kullanan pek çok kişiyle samimi diyaloglarım sayesinde vazgeçtim..yoksa qasqai alan birisi size ben memnun değilim demez çünkü kendini kazıklanmış gibi hisseder..ancak primera ile yolda kalan çok gördüm..ayrıca görünen köyde kılavuz istemez belki ilk bakışta qasqai dış yapısı itibariyle biraz daha jeepvari duruyor olabilir ancak öyle olmadığını hem kullanınca hemde içine binince anlamak hiç zor değil..çünkü içinin basitliği su götürmez ..autobild iç tasarım konusunda 3008 e ödül vermeye hazırlanırken sizin iç tasarım ile ilgili garip eleştirileriniz gayet komik.. bu arada tofaş mercedes kıyaslamanız doğru olabilir ancak pejo tofaş değil..ben çok sık avrupaya giden biri olarak söyleyebilirimki avrupada da pejonun marka değeri nissan ile kıyas edilemez..




  • Çevremde 10'dan fazla Peugeot kullanan var. En çok şikayet 307 ve 407'den. 308 şikayetleri de yok değil hani. Ön yargımın sebeplerinden biri budur. 2006 Kia Sportage'ım var, belki de onunla kıyaslıyorum. Siz de Qashqai almaktan dönmüşsünüz; ben de daha test sürüşü yapmadan, 3008'e hayran olup peşinat yatırmağa kalkışmıştım. Herkesi zevki düşüncesi başka; bana Qashqai'nin gerek sürüşü gerekse içi şu anki arabama daha yakın geldi. Tamam çok süslü çok şatafatlı ama bir a kadar da ucuz geliyor bana benim düşünem bu. İç hacim Qashqai'de kesinlikle daha geniş bunu kabul edelim. Avrupa'da Avrupalı marka tabii ki diğerlerinden daha çok tutar ve tanınır; Herkez bizim gibi yabancı hastası değil ki! Peugeot 307'ler de çok arıza verdi yolda kaldı. Bizzat arkadaşım, aldıktan 3 ay sonra yok pahasına sattı. Neyse; 3008'inizi güle güle kullanın, bana göre bir araç değil...




  • 2006 da 2002 model 307, 240.000 km de 19000 tl den sattım 25.600 tl den almıştım , 2009 da 2006 model 307 hdı tecnopack( makyajlı kasa) 265.000 km de 24.500 tl den sattım 32.000 tl ye almıştım..
    qasqainin tavanının ne kadar basık olduğunu bilerek bahsediyoruz değil mi bu iç hacim meselesinden.. birde iç hacimin darlığı konusunda qasqainin daha geniş gibi durmasının sebeblerinden biri qasqai de ön koltuklar arasında vites kolundan baska hiçbirsey olmamasından dolayı orada hacimsel bir boşluk var bu da öne oturanlarda sanki daha geniş izlenimi yaratıyor ..tabiki buraya siz 5-6 litre büyüklügünde bir soğutuculu bölme veya ön kol dayama,önüne gayet şık bir vites kolu ve ayrıntılarını ,grip kontrol kumandasını ,tavan perdesi kontrol butonunu ,arka koltuklara ait klima çıkışını koyarsanız doğal olarak orası biraz daralır..ancak ben 1.87 boyunda 75 kg birisi olarak gayet rahat sığıyorum..eğer kilo ile ilgili problem varsa daha önce de bahsetmiştik bu araç sıkıntı yaratabilir ..( tahmini 95 kg ve üzeri )ancak kilolu arkadaslar zaten pek çok araçta sıkıntı yaşıyor.
    bu arada qasqaide ingilterede üretiliyor , japonlar la nissan adından başka pek te bir alakası yok sayılır.aslında o da avrupalı ama göçmen statüsünde




  • Ben şahsen 3008i kullandıkça daha çok seviyorum. Qasqai- 3008 karşılaştırmasına girmek istemiyorum ama aralarında oldukça farklı bir yaklaşım var. Manuel Dizel qasqai test sürüşünde kendimi bir ticari vasıta kullanıyor gibi hissettim. Yontulmuş bir minibüs gibi geldi. 3008 her şeyiyle daha rafine bir araba.Her şeyin otomatikleştirilmiş olması beni de biraz tedirgin ediyor ama arıza çıkarmaz ise verdiğiniz her kuruşun karşılığını alıyorsunuz demektir.
    Hill Stop fonksiyonu, otomatik yanan farlar, Silecekler vs insanın hoşuna gidiyor. Şu ana kadar tek şikayetim radyo da. sanki anten bağlı değilmiş gibi, sadece güçlü istasyonları alıyor. Mesela Gebze Eski Hisar iskelesinde çoğu kanal cızırtılı. Diğer arkadaşlar ne diyorlar? Yoksa bu bir ayar meselesimi?
    Bilgi veren olursa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baytar17

    2006 da 2002 model 307, 240.000 km de 19000 tl den sattım 25.600 tl den almıştım , 2009 da 2006 model 307 hdı tecnopack( makyajlı kasa) 265.000 km de 24.500 tl den sattım 32.000 tl ye almıştım..
    qasqainin tavanının ne kadar basık olduğunu bilerek bahsediyoruz değil mi bu iç hacim meselesinden.. birde iç hacimin darlığı konusunda qasqainin daha geniş gibi durmasının sebeblerinden biri qasqai de ön koltuklar arasında vites kolundan baska hiçbirsey olmamasından dolayı orada hacimsel bir boşluk var bu da öne oturanlarda sanki daha geniş izlenimi yaratıyor ..tabiki buraya siz 5-6 litre büyüklügünde bir soğutuculu bölme veya ön kol dayama,önüne gayet şık bir vites kolu ve ayrıntılarını, grip kontrol kumandasını ,tavan perdesi kontrol butonunu ,arka koltuklara ait klima çıkışını koyarsanız doğal olarak orası biraz daralır..ancak ben 1.87 boyunda 75 kg birisi olarak gayet rahat sığıyorum..eğer kilo ile ilgili problem varsa daha önce de bahsetmiştik bu araç sıkıntı yaratabilir ..( tahmini 95 kg ve üzeri )ancak kilolu arkadaslar zaten pek çok araçta sıkıntı yaşıyor.
    bu arada qasqaide ingilterede üretiliyor , japonlar la nissan adından başka pek te bir alakası yok sayılır.aslında o da avrupalı ama göçmen statüsünde


    Qashqai'nin tavanı 3008'in tavanından daha yüksek. Aynı gün içinde iki arabayı da test ettim. 1.90 boyundayım ve 90 kiloyum, 3008'e binerken iki büklüm oluyorum. Koltuğunu arkaya ittiğimde arka koltuğa kimse sığmıyor. Böyle sorunlar Qashqai'de yok. Qashqai'nin orta kol dayamasının içinde AUX ve USB portları olan büyük bölmeyi görmezden geliyorsunuz. Öte yandan 3008'in şu özelliğini takdir etmek gerekir ki; sürücüyü saran bir tasarımı var. Ben dar arabaya alışık değilim.




  • ŞİRKETTEKİ NEMODADA AYNI SORUN VAR.GÜÇLÜ İSTASYONLARI ÇEKİYOR..ASLINDA SORMAK LAZIM BU PROBLEMİ SERVİSE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omeron

    Ben şahsen 3008i kullandıkça daha çok seviyorum. Qasqai- 3008 karşılaştırmasına girmek istemiyorum ama aralarında oldukça farklı bir yaklaşım var. Manuel Dizel qasqai test sürüşünde kendimi bir ticari vasıta kullanıyor gibi hissettim. Yontulmuş bir minibüs gibi geldi. 3008 her şeyiyle daha rafine bir araba.Her şeyin otomatikleştirilmiş olması beni de biraz tedirgin ediyor ama arıza çıkarmaz ise verdiğiniz her kuruşun karşılığını alıyorsunuz demektir.
    Hill Stop fonksiyonu, otomatik yanan farlar, Silecekler vs insanın hoşuna gidiyor. Şu ana kadar tek şikayetim radyo da. sanki anten bağlı değilmiş gibi, sadece güçlü istasyonları alıyor. Mesela Gebze Eski Hisar iskelesinde çoğu kanal cızırtılı. Diğer arkadaşlar ne diyorlar? Yoksa bu bir ayar meselesimi?
    Bilgi veren olursa sevinirim.



    Kia Sportage'ın koltuğuna ilk oturduğumda ben de ticari araç kullanıyorum sanmıştım. Pek iri yarı gelmişti bana. 3 yıldır da Sportage kullanıyorum. En büyük şikayetim vergileri ve yakıt tüketimi; yoksa Qashqai da almam 3008'e de bakmam açıkçası. İç hacim ferahlığı, sürücü ve yolcu oturma düzeni; mesafeleri ve iç mekanı ile Qashqai şu an kullandığım arabaya çok benziyor. Jeep'in de manuel modelleri var; Qashqai'de ben motor sesi duyamadım hem de... 3008 bir crossover'dan çok 308'in hormonlusu gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orti5 -- 11 Kasım 2009; 14:57:26 >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.