Merhaba ötv indirimli alacam Vw polo makyajlı kasa life paket buldum sunroffsuz 435 sunrofflu 450 istediler liste fiyatından fazla istiyolar ne ayak anlamadım Peugeot 208 allure selection 445k Peugeot bayisinde araba sıkıntısı yok arabalar satılmıyor anladığım kadarıyla ötv indirimlilere satalim bari diyerek gt yi bile ocakta 450 ye çekebilirler Vw de araba sıkıntısı var bulmak zor makyajlı kasası çok hoşuma gitti direksiyon ve hayalet göstergesi çok güzel Öneriniz nedir ? hangisi daha iyi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Peugeot 208 Vs Vw Polo Makyajlı Kasa



-
-
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ülkemizde vw marka algısı psa grubuna göre daha yüksek olduğu için, net bir arada kalma durumunuz varsa hiç düşünmeden 2 araç içinden poloyu (mümkünse sunrooflu olanını) alın derim. marka algısının yüksekliği, olası fiyat artışlarında alacağınız aracın fiyatının (dolaylı yoldan ikinci el değerinin) da artması demek olacağından önemli, hem de aracınızı elden çıkaracağınızda daha hızlı elden çıkması açısından önemli bir husus. tüm marka/model fiyatları yükselirken, vw grubu araçlarda artış oranı diğerlerine nazaran bir tık daha fazla olacaktır, tüm araçların fiyatları düşerken de düşüş oranı bir tık daha az olacaktır.
3 ay kadar önce kendi b sınıfı arayışımda psa grubundan corsa'yı sırf motor/şanzıman kombinasyonu (1.2turbo&130beygir/eat8) dolayısıyla tercih etmiştim, araçtan da gayet memnunum, o zamanki corsa/polo kıyasına dair yazdıklarımı şuradan okuyabilirsiniz. motor şanzıman kombinasyonu dışında forumdaşların çoğu polonun bariz daha iyi olduğu görüşündelerdi.
güvenlik/hava yastıkları sayısı gibi en önce gelmesi gereken ilk kıyaslamayı* yaptıktan sonra, 2 araç için de donanım paketleri arasında sizi cezbeden "artılar/eksiler, olmazsa olmazlar" nelerdir diye bir liste oluşturur/karar verirseniz kendi açınızdan en iyi olanını seçebilir; ülkemizdeki marka algısını da ekleyerek nihai kararınızı verebilirsiniz.
inşallah isteklerinize/bütçenize uygun aracınızı edinir, kazasız belasız kullanırsınız.
*bazı b sınıfları (örneğin i20) en üst donanım paketi hariç 2 hava yastığı veriyor ki, çok dikkat etmek lazım. bildiğim (3 ay önce incelediğim) kadarı ile polo ile corsa/peugeot da standart 6 ya da 8 hava yastığı veriyor ama, bu 3 ayda herhangi sebepten değişmiş olabilir, bu mevzuyu atlamadan teknik broşür verileri ile en güncel bilgiyi alın/teyit edin demeliyim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ftymc -- 28 Aralık 2021; 9:15:24 >
-
arka tarafa ailenden birini bindireceksen polo. iç hacmi daha geniş, ön tarafta daha rahat. pejo biraz basık. üniversite öğrencisi isen, ön tarafa kız arkadaşını atıp gezeceksen yalnızca ya da max 25 yaşa kadarsan pejo onun da en üst paketi gt olursa ancak. onun dışında her türlü polo. ikisine bin anlarsın zaten farkı.
-
2 araçta güzel, şahsen 1.2 EAT kombinasyonlu 208 yada C3 Air Cross tarzı bişi alırdım.
-
Siyah tavan değilse 208 i alırdım. yıl olmuş 2022 o polodaki el freni nedir öyle.. ayrıca 208 deki hayalet ekran çok daha güzel ve 3 boyutlu..
Şanzımanı da dsg gibi sorunlu + baskı balatalı yarı otomatik değil tork konvertörlü tam otomatik.. her şekilde 208 alırdım..
Edit: Siyah tavan olmamasına özen gösterin boyası sökülüyor ya da siyah tavanlı olacaksa şeffaf film kaplatılması iyi olur
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FA876DFFE -- 28 Aralık 2021; 10:15:47 > -
208 Allure Selection’ da anahtarsız giriş ve çalıştırma, elektrikli el freni ve karartılmış arka camlar mevcut. Polo’ da bunlar yok fakat onda da, kablosuz şarj, ön park sensörü ve hayalet ekran var. Diğer donanımlar hemen hemen aynı. 208’ de jantlar 16” Polo’ da 15” jantlar var. Polo’ nun multimedia sistemi çok daha başarılı ve hassas. Aynı zamanda jestle kontrol var. 208’ in iç mekanı daha sportif ve farklı hissettiriyor. Polo’ da da iç mekan şık ama olgun. Klima butonları çok güzel, dokunmatik yapmışlar. Kalite hissiyatı ve işçilik biraz daha iyi. 208, 130 hp ve 230 nm torkuyla performans olarak Polo’ nun üzerinden atlar. Şanzımanı ise daha sağlam ve risk teşkil etmeyen yeni nesil 8 ileri tam otomatik gerçekten çok iyi bir şanzımanı var. Yani motor ve şanzıman kombinasyonu 208’ de daha iyi. Yol tutuşları hemen hemen aynı, 208 belki bu konuda yarım adım önde olabilir. Polo ise bariz bir şekilde daha geniş ve ferah. Bagajı daha büyük. Yalıtım olarak 208 1 adım önde. Bunda kullandıkları lastik markalarınında etkisi büyük. 208’ de Michelin Primacy 4 kullanılırken, Polo’ da Nexen geliyor. 208’ de 4 disk fren varken, Polo’ da arka frenler kampana. Tasarıma girmiyorum, zevk meselesi.
Sonuç: Her iki aracında birbirine üstün yanları mevcut. Fakat PSA Türkiye şımarıklıktan olsa gerek araçlarına çok zam yaptı. 208’ in Polo’ dan 35-40 bin TL pahalı olması kabul edilemez. Bu nedenle ben Polo’ yu bir adım önde görüyorum.
Not: Makyajlı kasa Polo Life sahibiyim, 208’ i de yakından tanıyorum hatta sık sık biniyorum, kullanıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 28 Aralık 2021; 10:23:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
en yüksek limiti kullan. ben olsam polo alırım daha ferah bir araba.
yalnız fiyat çok düşük bu limit sıkıntı. 2018 de ben golf otomatik aldım para yoktu. arkadaşım passat dizel otomatik Impression. limit 200 dü 197 bine almıştı.
-
Şu durum bile hangi arabanın tercih edileceğini anlatıyor.
VW’de aşırı talepten araç sıkıntısı varken, pejo’da da talepsizlikten durduğu yerde aküsü bitiyor.
Hadi kalite, konfor, verimlilik ve işlevselliği geçtim orada zaten Polo, 308’i bile darma duman ederde, rağbet bile neyin ne olduğunu gösteriyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
208 in kardeşi Corsa F kullanıcısı olarak 208 derim. Motor+şanzıman uyumu zaten mükemmel, 208 eat8 tam otomatik şanzımanla geliyor, polo bildiğiniz saatli bomba dsgyle geliyor. 208 alırsanız siyah tavanlı alırsanız ppf yaptırın tavana derim. Basıklık harici polonun 208 den üstün tarafı yok ama 208in üstün tarafları çok fazla.
-
Polo dururken PSA grubuna gerek yok. 1.2 motorun problemleri( evet güncellenen versiyon da problemli), multimedya ekranı ve lcd gösterge problemleri, düşük kaporta ve üretim kalitesi, ciddiyetsiz PSA servisleri ve dahası... Tek elle tutulur yanı eat8 onun dışında hiçbir artısı yok. Polonun dezavantajı ise dsg olabilir o da artık eskisi kadar problem çıkarmayan; çıkarsa bile tamiri için zorlanılmayan bir vites türü. Onun dışında yalıtım,malzeme-üretim kalitesi, elektronik kalitesi gibi başlıklarda Polo 208den üstündür.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Motor, şanzıman ve iç/dış tasarımdan ötürü 208 diyorum. 1.2 puretech 130hp + EAT8 kombinasyonu yeter bu aracı tercih etmeye.
Marka algısı, vs. muhabbeti yapanlar var. Peugeot'un marka algısı son yıllarda ciddi şekilde yükseldi. B-segment bir arabada marka algısının ne önemi olur, o da ayrı bir konu.
-
Ben 2018 sportline paket A3 TDI sahibiyim. Kız kardeşimde de 2020 Peugeot 2008 Gt-line Dizel var. Önceki fransız araç tecrübelerimden sonra kardeşimin aracı resmen bütün önyargılarımı yıktı. B8 falan da kullandım direksiyonu sert gelmişti Audi'den sonra, ama 2008 olmuş dedim. VW yıllardır aynı iç tasarımı 1-2 küçük dokunuşla itelerken Peugeot çok çalışıyor. Bu arada hem B8 passat hem A3 aracımızda şanzıman problemleri yaşamaya başladık 6 haneli kilometrelere yeni ayak basmışken. VW grubu kalite değil isim satıyor bence artık. Kendi aracıma bakıyorum 2012 den 2019'a kadar aynı iç tasarım şaka gibi. Farlar desen birbirine soket sokete uyumlu.
-
Bu fiyatlara polo. Ülkemizde pejoyu ancak ust donanımı vag ile aynı fiyata alabileceksem alırım. Donanım benzer ise polo.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam 2015 model 208(makyajlı) kullanıyorum geçen sene de 1.2 gt 208 i test etmiştim araç güzel bence ama 5 sene kullancaksınız az süre değil kronik arıza muhabbeti Peugeot da can sıkar...Bu sebeple Polo tercih ederdim ben.Misal benim 208 in saçma sapan arızalarına gelince kapı fitili patlar kendiliğinden tek taraf 3000 tl,5-6 parçasında boya soyulması var(hatta paslanma bile var) adamlar boyamadı üstüne cevap 2 haftada geldi, geçen alternatör bozuldu orda da sıkıntı çıktı ...
Not:Araç evin 2.aracıydı 2020 kasıma kadar sadece 18.000km kullanıldı güncel km si 30.900 dür...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Acik ara polo birinin şanzımanı hassas ötekinin motoru soru işaretli , polo daha geniş daha kaliteli 208 daha sportif , dar araç bir süre sonra ciddi sıkmaya başlıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de Peugeot 208 kullanıcısıyım. Bir sorun yaşamadım, şık ve kullanışlı araç. Son zamanlarda da bayağı revaçta. Ama bahsettiğiniz kriterlerde Polo daha mantıklı duruyor. Şanzımanı artılarından birisi. Piyasa kaygısı da varsa Polo derim.
En Beğenilen Yanıtlar

Siyah tavan değilse 208 i alırdım. yıl olmuş 2022 o polodaki el freni nedir öyle.. ayrıca 208 deki hayalet ekran çok daha güzel ve 3 boyutlu.. Şanzımanı da dsg gibi sorunlu + baskı balatalı yarı otomatik değil tork konvertörlü tam otomatik.. her şekilde 208 alırdım.. Edit: Siyah tavan olmamasına özen gösterin boyası sökülüyor ya da siyah tavanlı olacaksa şeffaf film kaplatılması iyi olur |
Motor, şanzıman ve iç/dış tasarımdan ötürü 208 diyorum. 1.2 puretech 130hp + EAT8 kombinasyonu yeter bu aracı tercih etmeye. Marka algısı, vs. muhabbeti yapanlar var. Peugeot'un marka algısı son yıllarda ciddi şekilde yükseldi. B-segment bir arabada marka algısının ne önemi olur, o da ayrı bir konu. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X