Şimdi Ara

performansta 140lık astra 122 golfün gerisinde kalmış. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
1
Favori
8.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2-3 sn için bukadar olay çıkartmak acayip geldi bana. 6. vites hızlanmasını takmamak lazım, hızlanmak istiyorsan 5-4... tonla vites var aşağıda daha. birde şu var ki, 2-3 sn nin bukadar önemli olduğu hangi yarışa katılıyorsunuz allah aşkına? fiyatına, sağlamlığına, donanımına vs. göre değerlendirin şu zımbırtıları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    2-3 sn için bukadar olay çıkartmak acayip geldi bana. 6. vites hızlanmasını takmamak lazım, hızlanmak istiyorsan 5-4... tonla vites var aşağıda daha. birde şu var ki, 2-3 sn nin bukadar önemli olduğu hangi yarışa katılıyorsunuz allah aşkına? fiyatına, sağlamlığına, donanımına vs. göre değerlendirin şu zımbırtıları.

    Performans ralli yapmak için lazım değil ki , arabayı alır 5 sene boyunca hiç gaza yüklenmezsin ama bir gün gelir sollamaya çıkarsın karşında gelen aracı görünce altındaki araba yeterli performansa sahipse basar kurtarırsın kazadan, ve sadece 5 yılda 1 kere kazadan kurtarabilecek olması bile almaya sebeptir.

    Aynı zamanda kolay hızlanan araç daha az yakacak, daha düşük devirde bile yeterli performans sağlayacaktır, devir çevirmene gerek kalmayacaki sürüş keyfi artacak, vs....

    Şu "ralli mi yapacağım ne yapayım o kadar beygirleri" mantığını aşalım artık. Lazım olmaz olmaz bir gün hayat kurtarır ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    2-3 sn için bukadar olay çıkartmak acayip geldi bana. 6. vites hızlanmasını takmamak lazım, hızlanmak istiyorsan 5-4... tonla vites var aşağıda daha. birde şu var ki, 2-3 sn nin bukadar önemli olduğu hangi yarışa katılıyorsunuz allah aşkına? fiyatına, sağlamlığına, donanımına vs. göre değerlendirin şu zımbırtıları.

    Performans ralli yapmak için lazım değil ki , arabayı alır 5 sene boyunca hiç gaza yüklenmezsin ama bir gün gelir sollamaya çıkarsın karşında gelen aracı görünce altındaki araba yeterli performansa sahipse basar kurtarırsın kazadan, ve sadece 5 yılda 1 kere kazadan kurtarabilecek olması bile almaya sebeptir.

    Aynı zamanda kolay hızlanan araç daha az yakacak, daha düşük devirde bile yeterli performans sağlayacaktır, devir çevirmene gerek kalmayacaki sürüş keyfi artacak, vs....

    Şu "ralli mi yapacağım ne yapayım o kadar beygirleri" mantığını aşalım artık. Lazım olmaz olmaz bir gün hayat kurtarır ...


    kusura bakma ama bende sana katılmıyorum. 6. vitesle zaten sollamaya çıkılmaz. iyi bir sürücü sollama yapmadan önce aracı maksimum gücü vereceği devire getirip öyle başlar bu işe.
    kendini tehlikeye sokup sonra arabadan kurtarmasını beklemek hayalciliktir, aracınızı tanıyın ona göre sürün riske girmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    2-3 sn için bukadar olay çıkartmak acayip geldi bana. 6. vites hızlanmasını takmamak lazım, hızlanmak istiyorsan 5-4... tonla vites var aşağıda daha. birde şu var ki, 2-3 sn nin bukadar önemli olduğu hangi yarışa katılıyorsunuz allah aşkına? fiyatına, sağlamlığına, donanımına vs. göre değerlendirin şu zımbırtıları.

    Performans ralli yapmak için lazım değil ki , arabayı alır 5 sene boyunca hiç gaza yüklenmezsin ama bir gün gelir sollamaya çıkarsın karşında gelen aracı görünce altındaki araba yeterli performansa sahipse basar kurtarırsın kazadan, ve sadece 5 yılda 1 kere kazadan kurtarabilecek olması bile almaya sebeptir.

    Aynı zamanda kolay hızlanan araç daha az yakacak, daha düşük devirde bile yeterli performans sağlayacaktır, devir çevirmene gerek kalmayacaki sürüş keyfi artacak, vs....

    Şu "ralli mi yapacağım ne yapayım o kadar beygirleri" mantığını aşalım artık. Lazım olmaz olmaz bir gün hayat kurtarır ...


    kusura bakma ama bende sana katılmıyorum. 6. vitesle zaten sollamaya çıkılmaz. iyi bir sürücü sollama yapmadan önce aracı maksimum gücü vereceği devire getirip öyle başlar bu işe.
    kendini tehlikeye sokup sonra arabadan kurtarmasını beklemek hayalciliktir, aracınızı tanıyın ona göre sürün riske girmeyin.

    Sollamaya çıktın , herşeyi hesapladın ettin pekala, yanında dengesiz bir kamyoncu var, senin sollamaya çıkmanla birlikte o da gaza yüklendi, yol vermiyor. Ne yapacaksın ? Yani bu performans konusunda 3-4 sn dediğiniz şeyler o kadar hayati derecede önemli ki gözardı nasıl edebiliyorsunuz anlamıyorum.

    Trafikte sadece kendi hatalarından dolayı mı kaza yapıyorsun? karşına acemi, psikolojik rahatsız sürücüler veya dengesiz araba kullananlar hiç çıkmıyor mu ? Bence poliannacılığın lüzumu yok bu konularda, trafikte hızlı araç kullanmak ne kadar kazaya sebebiyet verebiliyorsa aynı şekilde performansı düşük araç da kazaya sebebiyet verebilir, bilhassa normal altı seviyede sürücülerin elinde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sollamaya çıktın , herşeyi hesapladın ettin pekala, yanında dengesiz bir kamyoncu var, senin sollamaya çıkmanla birlikte o da gaza yüklendi, yol vermiyor. Ne yapacaksın ? Yani bu performans konusunda 3-4 sn dediğiniz şeyler o kadar hayati derecede önemli ki gözardı nasıl edebiliyorsunuz anlamıyorum.

    Trafikte sadece kendi hatalarından dolayı mı kaza yapıyorsun? karşına acemi, psikolojik rahatsız sürücüler veya dengesiz araba kullananlar hiç çıkmıyor mu ? Bence poliannacılığın lüzumu yok bu konularda, trafikte hızlı araç kullanmak ne kadar kazaya sebebiyet verebiliyorsa aynı şekilde performansı düşük araç da kazaya sebebiyet verebilir, bilhassa normal altı seviyede sürücülerin elinde..


    arkadaşım mantıklı düşünelim biraz, 95hp arabaya biniyorum milyar tane sollama yaptım bugune kadar binlerce kez dediğin gibi dengesize denk geldim belki, ama bu 95 hp bana hep yetti. performansı düşük dediğin araç 140hp, 0-100 ü 9 sn gibi bişey olan bir araba, daha uçacakmısın? bu mantıkla gidersen bunun sınırı yok ki...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    2-3 sn için bukadar olay çıkartmak acayip geldi bana. 6. vites hızlanmasını takmamak lazım, hızlanmak istiyorsan 5-4... tonla vites var aşağıda daha. birde şu var ki, 2-3 sn nin bukadar önemli olduğu hangi yarışa katılıyorsunuz allah aşkına? fiyatına, sağlamlığına, donanımına vs. göre değerlendirin şu zımbırtıları.

    Performans ralli yapmak için lazım değil ki , arabayı alır 5 sene boyunca hiç gaza yüklenmezsin ama bir gün gelir sollamaya çıkarsın karşında gelen aracı görünce altındaki araba yeterli performansa sahipse basar kurtarırsın kazadan, ve sadece 5 yılda 1 kere kazadan kurtarabilecek olması bile almaya sebeptir.

    Aynı zamanda kolay hızlanan araç daha az yakacak, daha düşük devirde bile yeterli performans sağlayacaktır, devir çevirmene gerek kalmayacaki sürüş keyfi artacak, vs....

    Şu "ralli mi yapacağım ne yapayım o kadar beygirleri" mantığını aşalım artık. Lazım olmaz olmaz bir gün hayat kurtarır ...


    kusura bakma ama bende sana katılmıyorum. 6. vitesle zaten sollamaya çıkılmaz. iyi bir sürücü sollama yapmadan önce aracı maksimum gücü vereceği devire getirip öyle başlar bu işe.
    kendini tehlikeye sokup sonra arabadan kurtarmasını beklemek hayalciliktir, aracınızı tanıyın ona göre sürün riske girmeyin.

    Sollamaya çıktın , herşeyi hesapladın ettin pekala, yanında dengesiz bir kamyoncu var, senin sollamaya çıkmanla birlikte o da gaza yüklendi, yol vermiyor. Ne yapacaksın ? Yani bu performans konusunda 3-4 sn dediğiniz şeyler o kadar hayati derecede önemli ki gözardı nasıl edebiliyorsunuz anlamıyorum.

    Trafikte sadece kendi hatalarından dolayı mı kaza yapıyorsun? karşına acemi, psikolojik rahatsız sürücüler veya dengesiz araba kullananlar hiç çıkmıyor mu ? Bence poliannacılığın lüzumu yok bu konularda, trafikte hızlı araç kullanmak ne kadar kazaya sebebiyet verebiliyorsa aynı şekilde performansı düşük araç da kazaya sebebiyet verebilir, bilhassa normal altı seviyede sürücülerin elinde..

    Kardeş kafan mı güzel? Kamyoncu gaza yüklenmiş yol vermemiş falan. O gaza yüklenene kadar ben plakayı okuturum ona merak etme sen. Kamyon gaza yüklenecek dolu haliyle (kamyoncular uzun yola boş şekilde çıkmaz hiç bir zaman) bende sollamaya çakacağım ve yol vermeyecek. Aklın alıyor mu bu söylediğini? Kamyon dediğin en az 5 ton oluyor (boş ağırlık). Üstünde de 2 3 ton hadi diyelim 2 ton. O 7 tonu kaldırmak içinde öyle gaza yüklenme olmuyor işte. 6. viteste sollamaya da çıkılmaz. Çekersin 5 ya da 4'e çıkarsın sollamaya kamyon beni farkedip gaza yüklenene kadar ben kamyona 3 kamyon fark atarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Sollamaya çıktın , herşeyi hesapladın ettin pekala, yanında dengesiz bir kamyoncu var, senin sollamaya çıkmanla birlikte o da gaza yüklendi, yol vermiyor. Ne yapacaksın ? Yani bu performans konusunda 3-4 sn dediğiniz şeyler o kadar hayati derecede önemli ki gözardı nasıl edebiliyorsunuz anlamıyorum.

    Trafikte sadece kendi hatalarından dolayı mı kaza yapıyorsun? karşına acemi, psikolojik rahatsız sürücüler veya dengesiz araba kullananlar hiç çıkmıyor mu ? Bence poliannacılığın lüzumu yok bu konularda, trafikte hızlı araç kullanmak ne kadar kazaya sebebiyet verebiliyorsa aynı şekilde performansı düşük araç da kazaya sebebiyet verebilir, bilhassa normal altı seviyede sürücülerin elinde..


    arkadaşım mantıklı düşünelim biraz, 95hp arabaya biniyorum milyar tane sollama yaptım bugune kadar binlerce kez dediğin gibi dengesize denk geldim belki, ama bu 95 hp bana hep yetti. performansı düşük dediğin araç 140hp, 0-100 ü 9 sn gibi bişey olan bir araba, daha uçacakmısın? bu mantıkla gidersen bunun sınırı yok ki...

    Sınırı neden olmasın arkadaşım, benim gözümde sınırı var elbette, ben demiyorum ki 0-100 hızlanması 5 sn olsun diye, ama 10 sn üzerinde de olmasın, aracın esneklik kabiliyeti güzel olsun, yani ne biliyim güvenlik deyince hemen insanın aklına hava yastıkları, abs, esp geliyor, benim kişisel görüşüm de odur ki bu güvenlik ekipmanları ne kadar önemliyse arabanın performansının yeterli olması da o kadar önemlidir.

    Burda 25-30 milyarlık arabalardan bahsetmiyoruz, insan 25-30 milyarlık araçlara mecburiyetten biner, zaten parası ona yettiyse bizim tercihine karışmamız ukalalık olur bu farklı bir mesele. Ama şu anda konusu geçen araçlar 50 - 60 milyar civarında, yani bizim insanımıza 50 milyar civarında sunulan bir araçta performans ararım, aramak zorundayım, dediğim gibi yukarıda anlattığım sollama sahnesi hayatımda belki 1 kere başıma gelir ama ya sonucu kazayla biterse ne olacak? eşimizi çocuğumuzu taşıyoruz , 50 milyardan fazla para vereceksek ilila ki performansı yukarıda bahsettiğim seviyelerden iyi olmak zorundadır. Araçta ESP nin olmaması , 2 hava yastığının eksik olması ne kadar önemli bir güvenlik kusuruysa , Türkiye yollarında da performansının düşük olması aynı ölçüde tehlikelidir benim gözümde.

    Sen fikrime katılmazsın 85-90 hp araç bana yeter dersin tabi ki saygı duyarım ama bana yetmez, benim gibi düşünen birçok insana da yetmez. eğer aynı fiyata daha performanslısı satılıyorsa tercihim o yönde olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Real_ETA


    2-3 sn için bukadar olay çıkartmak acayip geldi bana. 6. vites hızlanmasını takmamak lazım, hızlanmak istiyorsan 5-4... tonla vites var aşağıda daha. birde şu var ki, 2-3 sn nin bukadar önemli olduğu hangi yarışa katılıyorsunuz allah aşkına? fiyatına, sağlamlığına, donanımına vs. göre değerlendirin şu zımbırtıları.

    Performans ralli yapmak için lazım değil ki , arabayı alır 5 sene boyunca hiç gaza yüklenmezsin ama bir gün gelir sollamaya çıkarsın karşında gelen aracı görünce altındaki araba yeterli performansa sahipse basar kurtarırsın kazadan, ve sadece 5 yılda 1 kere kazadan kurtarabilecek olması bile almaya sebeptir.

    Aynı zamanda kolay hızlanan araç daha az yakacak, daha düşük devirde bile yeterli performans sağlayacaktır, devir çevirmene gerek kalmayacaki sürüş keyfi artacak, vs....

    Şu "ralli mi yapacağım ne yapayım o kadar beygirleri" mantığını aşalım artık. Lazım olmaz olmaz bir gün hayat kurtarır ...


    kusura bakma ama bende sana katılmıyorum. 6. vitesle zaten sollamaya çıkılmaz. iyi bir sürücü sollama yapmadan önce aracı maksimum gücü vereceği devire getirip öyle başlar bu işe.
    kendini tehlikeye sokup sonra arabadan kurtarmasını beklemek hayalciliktir, aracınızı tanıyın ona göre sürün riske girmeyin.

    Sollamaya çıktın , herşeyi hesapladın ettin pekala, yanında dengesiz bir kamyoncu var, senin sollamaya çıkmanla birlikte o da gaza yüklendi, yol vermiyor. Ne yapacaksın ? Yani bu performans konusunda 3-4 sn dediğiniz şeyler o kadar hayati derecede önemli ki gözardı nasıl edebiliyorsunuz anlamıyorum.

    Trafikte sadece kendi hatalarından dolayı mı kaza yapıyorsun? karşına acemi, psikolojik rahatsız sürücüler veya dengesiz araba kullananlar hiç çıkmıyor mu ? Bence poliannacılığın lüzumu yok bu konularda, trafikte hızlı araç kullanmak ne kadar kazaya sebebiyet verebiliyorsa aynı şekilde performansı düşük araç da kazaya sebebiyet verebilir, bilhassa normal altı seviyede sürücülerin elinde..

    Kardeş kafan mı güzel? Kamyoncu gaza yüklenmiş yol vermemiş falan. O gaza yüklenene kadar ben plakayı okuturum ona merak etme sen. Kamyon gaza yüklenecek dolu haliyle (kamyoncular uzun yola boş şekilde çıkmaz hiç bir zaman) bende sollamaya çakacağım ve yol vermeyecek. Aklın alıyor mu bu söylediğini? Kamyon dediğin en az 5 ton oluyor (boş ağırlık). Üstünde de 2 3 ton hadi diyelim 2 ton. O 7 tonu kaldırmak içinde öyle gaza yüklenme olmuyor işte. 6. viteste sollamaya da çıkılmaz. Çekersin 5 ya da 4'e çıkarsın sollamaya kamyon beni farkedip gaza yüklenene kadar ben kamyona 3 kamyon fark atarım.

    "Kafan mı güzel" falan derken? seviyesizliğin lüzumu yok !

    Kamyon olmaz , otomobil olur bu illa kamyon mu olacak. Algılarında sorun mu var? Yazılanı anlayamıyor musun? Tutup örneği eleştiriyorsun, kamyon-tır-otomobil-motorsiklet olmuş ne farkeder, verdiğim örneği anlamak istememenin sebebi sanırım imzanda yazıyor, fanatiklik yapma objektif ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz
    Sen fikrime katılmazsın 85-90 hp araç bana yeter dersin tabi ki saygı duyarım ama bana yetmez, benim gibi düşünen birçok insana da yetmez. eğer aynı fiyata daha performanslısı satılıyorsa tercihim o yönde olacaktır.


    10 sn 0-100 ü olan araç güvensizdir, tehlike yaratır demek külliyen yanlıştır bunu kabullenmek mümkün değil.

    kişisel zevk, tercih meselesi dersen o başka. fiyatlarını bilmiyorum ama büyük ihtimalle karşılaştırılan araçlar içinde vw daha pahalıdır, aradaki 2-3 sn için performans muhabbeti yapmaya değmez diyorum ben. (6.vites test sonuçlarını saymıyorum, hızlanma ya da sollama o şekilde yapılmaz)
  • @asoz

    sürüşünü altındaki arabaya uygun yaparsan hiçbir sorun yaşamazsın.

    Dengesiz adam senin altında m3 varken de seni şarampole yuvarlar.

    Desen ki ben 0-100' ü 10 saniyenin üstündeki araçlardan hiç zevk almıyorum, kimsenin itirazı olmayacak ama güvenlik diyorsun; 120 tane element var ama senin ki cem yılmaz' ın 5. elementi gibi.
  • Opel Astra Cosmo 1.4 140 hp : 52.450 TL
    Vw. Golf Highline 1.4 TSI 122 hp : 49.500 TL

    İkisi de full, ikisi de Turbo motor, ikisi de yeni kasa ama daha düşük performans veren Astra Golf'e nazaran çok daha pahalı ..... Behsettiğim husus bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asoz -- 19 Şubat 2010; 22:35:15 >
  • http://www.youtube.com/watch?v=37T_OZQPuBI

    Yeni astra nasıl yol tutuyor izleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stanislav Petrov -- 20 Şubat 2010; 0:53:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Opel Astra Cosmo 1.4 140 hp : 52.450 TL
    Vw. Golf Highline 1.4 TSI 122 hp : 49.500 TL

    Astra Golf'e nazaran çok daha pahalı .....

    aha, doğuşun başına taş mı düşmüş ne

    şaka bir yana takip eden arkadaşlar kesin nedenini biliyordur (astra yeni kasadır vs. dir bişeydir) ilgi alanıma girmedikleri için fikrim yok, vw in şişik fiyatlarını alışık olduğumdan öyle tahmin etmiştim sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    @asoz

    sürüşünü altındaki arabaya uygun yaparsan hiçbir sorun yaşamazsın.

    Dengesiz adam senin altında m3 varken de seni şarampole yuvarlar.

    Desen ki ben 0-100' ü 10 saniyenin üstündeki araçlardan hiç zevk almıyorum, kimsenin itirazı olmayacak ama güvenlik diyorsun; 120 tane element var ama senin ki cem yılmaz' ın 5. elementi gibi.

    işin özü budur
  • Sollama sezgi işidir ve becerebilmek sanat işidir...

    Çok değil 5-10 sene önce piyasadaki araçların hızlanma değerleri çok çok daha kötüydü ; ancak sollama kaza oranları belki de günümüzden daha düşüktür..

    Sollamada canı kurtaracak olan 3-4 saniye değil,doğru zaman doğru vitestir..

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ancak forumda son dönemlerde Astra ve Insignia gibi Opel'in batmayıp yoluna devam ettiğini gösteren araçlar çıktıkça Vw fanlarında

    "yılanın başı küçükken ezilir" mantığıyla bazı tavırları sezmek çok da zor değil...

    Vw dsg ve tsi gibi çok önemli iki olaya imza atmıştır..Bunlar elbetteki takdir edilesi hareketlerdir..Ancak
    "yok Astra olmadı"
    "Insignia satmadı yoksa Omega gibi mi olacak""..

    Elemanın biri de diyor ki Vectra sanki daha çok satıyordu çünkü daha çok görüyorum..El insaf yahu biri tek yıllık bi araba(Insignia) ,diğeri yıllardır satılıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Sollama sezgi işidir ve becerebilmek sanat işidir...

    Çok değil 5-10 sene önce piyasadaki araçların hızlanma değerleri çok çok daha kötüydü ; ancak sollama kaza oranları belki de günümüzden daha düşüktür..

    Sollamada canı kurtaracak olan 3-4 saniye değil,doğru zaman doğru vitestir..

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ancak forumda son dönemlerde Astra ve Insignia gibi Opel'in batmayıp yoluna devam ettiğini gösteren araçlar çıktıkça Vw fanlarında

    "yılanın başı küçükken ezilir" mantığıyla bazı tavırları sezmek çok da zor değil...

    Vw dsg ve tsi gibi çok önemli iki olaya imza atmıştır..Bunlar elbetteki takdir edilesi hareketlerdir..Ancak
    "yok Astra olmadı"
    "Insignia satmadı yoksa Omega gibi mi olacak""..

    Elemanın biri de diyor ki Vectra sanki daha çok satıyordu çünkü daha çok görüyorum..El insaf yahu biri tek yıllık bi araba(Insignia) ,diğeri yıllardır satılıyor



    Ben herhangi bir markanın fanatiği değilim, Vw-opel-ahmet mehmet farketmez, verdiğim paranın karşılığını hangisi daha çok verecekse odur benim için en iyisi, Astra da beğenmediğim bir araba değil ama sırf beğeniyorum diye de savunacak değilim.

    Ama gördüğüm kadarıyla bu forumda Vw fanatiğinden çok Opel fanatiği var, maşallah araçlarına toz kondurmuyorlar, opel savunuculuğu yapanların hep bakıyorum imzasında opel marka araç yazıyor.




  • Bir de şöyle bir durum var :

    1.4 160 hp Golf ile 1.6 180 hp Astra arasında da yok 1.6 lık araba 1.4 e nasıl geçilir..Nerde bu 180 hp gibi içi boş ifadelerde görüyoruz son günlerde..

    Astra 1.6 180 hp turbo benzinli bir araçtır.

    Golf ise turbo + kompresör bileşenlerinden oluşan bir motora sahiptir.Yani problem çıkarma ve maliyet açısından çok daha tehlikeli bir motordur..

    Turbo + kompresör avantajına rağmen :

    Astra --> 0-100 : 7.9 Son hız :221

    Golf -->0-100 : 8 Son hız :220

    Astra daha ağır bir araç olmasına rağmen yine de denildği gibi bir durum söz konusu değil..

    Son olarak da Tsi motorların lpg sorununu unutmamalıyız ; ancak 1.6 180 hp lik motorlar içni Opel servislerinde lpg montajı yapılmaktad
    ır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tourneo

    http://www.youtube.com/watch?v=e16QgD5-aLc

    Yeni astra nasıl yol tutuyor izleyin.

    Audi olmasın bu
  • Kamyoncu,Tırcı konu garipleşmiş gene.Boş çekici veya kamyon yanında dengesizce gaza yüklenirse 140 bırak 200 HP kurtarmaz seni, 400 HP 10 lt dizelin dumanıyla kalırsın olmadı ilerdeki viraj buluşma noktanız olur

    Kilo performansta herşeydir,ivmelenme testin ağırlık çok önemlidir.Aradaki fark Golf ile Astra arasında çok çok fazla.Süper spor araçlara dikkat ederseniz beygirden daha çok hafifletmeye uğraşırlar.
  • Ya arkadaşlar her araçta fren diye bir şey var. Sollamaya çıktın ama sollayamıyorsun dokun frene gir arkasına yine yarım saniyelik farklar ammada abartılıyor. Ölüm kalım meselesine dönmüş olay. 120 beygirin altındaki araçları hiç kimse almasın o zaman. Mazallah sollama yaparken sollanan kıllık yapar hayatınızdan olursunuz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.