Şimdi Ara

Pegasus'tan tarihi anlaşma: Boeing'e 200 uçak siparişi verdi! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
2.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Guest-65790196A G kullanıcısına yanıt
    Hayırdır Boeing fanı misin neyi savunuyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adı skandallarla anılan Boeing firmasından 200 adet uçak sipariş etmek de ne bileyim... Her şey %20 yakıt tasarrufu için miydi sadece?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmet1905_47 A kullanıcısına yanıt

    2 olay oldu dediğiniz hangi olaylar? 2 kere düşme olayı gerçekleşmişti ve yolcu ile mürettebatın tamamı can vermişti diye hatırlıyorum, sanırım bu 2 olayı kastetmiyorsun o zaman?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 737 MAX iki ölümcül kazaya karıştı: 2018 sonlarında Lion Air Uçuş 610 ve 2019 başlarında Ethiopian Airlines Uçuş 302. Toplamda 346 kişi öldü. Kazalara, hatalı hücum açısı verileri nedeniyle beklenmedik şekilde etkinleşen ve yetersiz eğitimden kaynaklanan pilot hatası nedeniyle etkin kalan Manevra Karakteristikleri Artırma Sistemi (MCAS) katkıda bulundu . Uçak daha sonra Mart 2019'dan Kasım 2020'ye kadar dünya çapında yere indirildi

  • Avrupa' ya daima Pegasus ile uçarım.

    Uçaklarında konfor yok ama bu fiyatlara bilet satan başka firma da yok.


    O yüzden uçmadan evvel free shoptan viskimi alır yavaş yavaş demlenirim, yoksa 4 saat uçak yolculuğu o daracık koltuklarda başka türlü çekilmiyor...

  • Alper Çağlar kullanıcısına yanıt
    bana biraz arz talep dengesi gibi geliyor durum. Siz bir yerden bir yere ucmak istiyorsunuz, ama butceniz sinirli, isiniz goruldugu muddetce de aldiginiz hizmete razisiniz. Siz boyle oldukca size paranizin yettigi seviyede hizmet veren birisi elbet cikacaktir.

    Musteri segmentasyonundan ibaret durum. Berlin-Istanbul arasinda gidis donus bilet almak istiyorsun, pegasus 150 euro Thy 400 euro diyor. Evet thy daha konforlu hizmet kalitesi daha yuksek. Ama aradaki farki hakli gostermeye yetermi, onu buyrun siz soyleyin.

    Pegasus'un sattigi hizmet a noktasindan b noktasina sizi ulastirmak. Adamlar bu kismini iyi yapiyorlar, munferit bir suru problem gosterilebilir lakin istatistiksel olarak baktiginizda hava yollari firmalarinin genlinde girla sikayet var. Birde insanlarimiz (aslinda dunyanin geneli) hala hava alani yer hizmetleri ile hava yolu hizmetlerinin nerde ayrildigini bilmiyorlar. Adamin valizi kaybolmus, hava yollari firmasina bileniyor. Yer hizmetlerinde problem cikmis yada hava mualefeti olmus ucak gec gec gelmic yada gec kalkmis yine firmaya giydiriyor.

    Hava tasimaciligi muazzam komplex bir operasyon, bir ozel Turk firmasinin bu isi oyle yada boyle bu isi surdurup bilakis buyumeyide basarmasi bence takdir edilmesi gereken bir durum. Ha verdikleri hizmet kotu mu ? evet hizmet kalitesi, konfor, musteri ilestimi hakkaten uzucu. Ama laf donup dolasip ayni yere geliyor, ne kadar ekmek o kadar kofte. Yoksa bende isterdim ferah bir koltukta cit cikmayan insan guurltu patirtisi olmayan bir ucakta kaliteli sekilde yolculuk yapmak, ama onun adinada business yada first class diyorlar...





  • Canoktun C kullanıcısına yanıt
    Sen kurmuşsun galiba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şanssızlık olmuş. Biz sürekli uçuyoruz ve çok da memnunuz.

  • Maviyıldızınoğlu kullanıcısına yanıt
    hisse alınabilir diyorsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Ben bir çalışan olarak almıyorum ama o senin görüşün. İmkb adamı çarpar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • trump bunu beğendi

    sağlam hamle yapmışlar benim gönlümde thy'nin rakibi olamayacaksa bile hisse için pozitif ancak dipleri almak, direkt atlamamak lazım.

  • Madem daha verimli daha az yakıt yakacak bunu bilet fiyatlarına indirim olarak yansıtın. Uçaklar çok pahalı millet uçağa binemez hale geldi. Otobüs fiyatları bile cep yakıyor 300 500+km yere 4 kişilik aile ile gidip gelmek nerdeyse 5 bin tl ye patlıyor.

  • Boeing her alanda bu kadar kötü durumda iken gerçekten büyük cesaret. Airbus'a göre demek ki oldukça avantajlı bir durum var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 20 Aralık 2024; 21:56:45 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaş öyle bir muamele yapmışlar ki sanki tüm 737 ler düşmek mecburiyetinde. Şu yorumlarda 3 gram mantık yok. Biri Pegasus nefretiyle “Pegasus zaten yolcu güvenliğini önemsemiyeh, Boeing dandih, Boeing düşer”. Tamam 2 max kazasını inkar eden yok da azıcık mantık be. Daha fazla maxin düşmesi Boeing’in işine mi gelecek? Boeingi geçtim bu mesele artık şirketten çok ABD nin meselesi olacak neredeyse. Tek dert para olsa Max 7 ve 10 ve 777X e çoktan sertifika çıkmıştı. Bu uçakların güvensiz olma gibi bir durumdan kimsenin çıkarı yok. Artık anlayın şunu. Eski Boeing yönetimi sorunları örtmeyi tercih etti ama gelecek tüm uçaklara kesin düşecek, güvensiz damgasını basmak boş bir korku yaratmaktan başka bir şey değil artık. Bu üretim sayıları keyiften mi kısıtlanıyor? Deneyim keyiften mi sıkılaştırılıyor? Bir de Pegasus için uçağın düşüp düşmemesi önemli değil diyen tipler var. He alt tarafı bir uçak düştü diyecek kadar önemsiz bir durum mu bu herhangi bir havayolu için? Patlayan lastiğe bile Boeing suçluyorsunuz da Airbus’ın tekelleşmesinin güvenliğe ne gibi bit katkısı var? Bu adamlar daha da çok uçak üretmek istemiyor mu siparişlere yetişmek için? Aceleye getirilen işlerin sonucunu herkes gördü. (Max, starliner vs.) şu linç kafanızla bir yete gidemezsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Alper Çağlar kullanıcısına yanıt
    İzlediğim kadarıyla bu pegas ,Youtube da belgeseli vardı, trabzon kazasında mağdurlara tazminat ödememek için yargıyı baskı altına alma dahil her pisliği yapmışlar. insanları ömür boyu engelli olmasına sebep olup kuruş ödememişler.
    Boeing zaten allah esirgesin havada kapısı kopar, tekeri kopar düşer MCAS sistemini beceremez 2 uçak ard arda düşer..
    Boeing ABD üretimi değil Embraer gibi Brezilyalı olsaydı tüm Abd ve Avrupa hava sahasını kapatmıştı. Hele ki eski kalite müdürünün itiraflarından sonra.
    Halen daha uçabilmesinin tek sebebi sivil havacılıkta Abd’nin mutlak güç olmasıdır. Kimse karnından konuşmasın..
    Pegasusun tek amacının kar olduğunu gösteren kendine yakışan bir anlaşma olmuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • düşen boeing 737max için belgesel var. pilotlar, mcas sistemini devre dışı bırakamadıkları iç.in uçağın burnunu aşğı indirmesini önleyemediler ve uçaklar çakıldı. bu sistem için sonradan eğitimler verilmekle birlikte stab trim düğmeleri eklenerek, mcas sisteminin devre dışı bırakacak şekilde uçağın kontrolünün manuel'e alınabilmesi özelliği eklendi. bu belgeseli izlemeniz lazım. her yeni teknolojinin öncüleri mutlaka olur. zaten sonrasına her teknolojiyi güvenle kullanmaya devam ediyoruz. havada, karada, denizde, her yerde böyle. sağlıkta vb.. bile.

  • Öyle cahil bir milletimiz var ki bir havayolu şirketinin yaptığı uçak anlaşmasında tercih ettiği marka hakkında bile hiç korkmadan çekinmeden fikir beyan edebilyor.


    Boring alınır mı falan diyebilyor.


    Ulan bir konuda da fikriniz olmasın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mechatengu -- 21 Aralık 2024; 8:4:24 >
  • Airbus'ın yanında Boeing tofaş gibi, zerre güven vermiyor. Boing uçaklar her zaman korkutucu olmuştur ama Airbus'a göre ucuzlar işte, ondan tercih ediyor bizimkiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahkemeye gidecek kadar ne yasadin. bilet al, koltuguna otur, sesini cikarma, uc ve in hepsi bu kadar. ne bekliyorsunuz ki otobus parasi vererek lord gibi mi karsilanacaksiniz.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.