Şimdi Ara

Patch Yüklenmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Galiba serverlar birleştiriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yas3r -- 6 Eylül 2012; 13:10:24 >



    _____________________________
  • serverlar birleştirilliyor derken?
    3.5 yıldır oynamıyorum da hayırdır?
    _____________________________
  • EuKO ise doğrudur birleşiyodur.(Ama oynamadığım için bilmiyorum 5-6 Eylül'de diye hatırlıyorum demek ki öyleymiş )
    _____________________________
    There is no greater victory than to fall from this world a free man.
    I am going to go to sleep now as my body won't work anymore.I am like a butterfly with broken wings.
    Steam ID:Whitfield
    Be Here Now
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OneMoreChance

    serverlar birleştirilliyor derken?
    3.5 yıldır oynamıyorum da hayırdır?

    Eukoda user azlığından dolayı 2 server'ı birleştirecekler .
    _____________________________

    Üniversiteyi 5 yılda bitiren 1 sene , 4 yılda bitiren 4 sene kaybetmiştir .
  • çok büyük umutlarla açtılar Türkler doluşunca yabancılar gene serverları boşaltmaya başlamışlar sanırım :D
    _____________________________
  • Hala oyunu Türklerin bozduğunu sananlar var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Autopatch rom problemi
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.