Şimdi Ara

Patch 5.2 PTR Patch Note Preview (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
3.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    İyi iyi Mage iyice nerf yesin de en azından mage OP diye ağlayanlardan kurtuluruz. O kadar sınıf nerf yedi üstüne Warlock yine bufflanmış ama bir şey söyleince de "biz senelerce çok çektik yeaa" diye ağlıyorlar. Oynamasaydınız o zaman anasını satayım...

    Warlock buff aldı diyorsun.. Hangisinden bahsediyorsun? Konu glyph slot harcamak koşuluyla ember in %50 fazla heal atması mı? Çünkü damage nerf yemiş bir karakter var ortada..

    Hiç kullanmadığın bir talent skillinin %5 damege nerfi yüzünden mi ağluyorsun ?
    Gerçekten çok komik. O Talent skiliini sadece ama sadece Affi Warlock'lar Raidlerde kullanırdıi.
    Arenada olsun BG'de olsun yine 3 talent ile bile kullanılmayan bir skill o.

    PVE'ye göre sadece Affi Warlock'a DPS arttıran bir skill , diğer 2 talent'i de demonsuz oynayamaz.
    PVP'de 3 talent'i de demon kullanmak zorunda...

    Ayrıca neymiş efendim glyph slot harcamak gerekiyormuş da falan filan. Eee peki shard ve ember sayısının passive olarak 4'e almasından söz etmedin ? Ona gelince öyle buna gelince şöyle diyemezsin.

    Grimoire of Sacrifice kullanılmayan bir talent mi ? Dest olup da Grimoire of Sacrifice kullanmamak ? Warlockların durumu şuan gayet iyi.Faket ilk ellide lockun iki katı mage varken lock op demek garip geliyor.

    Bence karakterini daha yakından tanımaya bak.Şuan ilk 50de en fazla sayıda bulunan spell dps karakteri mage.Ve mage'i eski haliyle karşılaştırmamanı öneririm.

    Bir deep içinde adam harcama devri geride kaldı.Artık eskiye nazaran çok fazla oyunculuk gerektiriyor.O yüzden ihtiyacın olan daha fazla alıştırma yapmak.

    (Not: Pvp adına konuştum pvede buff nerf tartışmak garip geliyor zaten dpsiniz bol olsun moblar daha rahat düşsün.Tabi olayı abartıp bazı dps karakterlerini raidde tercih edilmeyecek hale getirmekten bahsetmiyorum.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: moffaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    İyi iyi Mage iyice nerf yesin de en azından mage OP diye ağlayanlardan kurtuluruz. O kadar sınıf nerf yedi üstüne Warlock yine bufflanmış ama bir şey söyleince de "biz senelerce çok çektik yeaa" diye ağlıyorlar. Oynamasaydınız o zaman anasını satayım...

    Warlock buff aldı diyorsun.. Hangisinden bahsediyorsun? Konu glyph slot harcamak koşuluyla ember in %50 fazla heal atması mı? Çünkü damage nerf yemiş bir karakter var ortada..

    Hiç kullanmadığın bir talent skillinin %5 damege nerfi yüzünden mi ağluyorsun ?
    Gerçekten çok komik. O Talent skiliini sadece ama sadece Affi Warlock'lar Raidlerde kullanırdıi.
    Arenada olsun BG'de olsun yine 3 talent ile bile kullanılmayan bir skill o.

    PVE'ye göre sadece Affi Warlock'a DPS arttıran bir skill , diğer 2 talent'i de demonsuz oynayamaz.
    PVP'de 3 talent'i de demon kullanmak zorunda...

    Ayrıca neymiş efendim glyph slot harcamak gerekiyormuş da falan filan. Eee peki shard ve ember sayısının passive olarak 4'e almasından söz etmedin ? Ona gelince öyle buna gelince şöyle diyemezsin.

    Öncelikle sana doğru dürüst bir soru sordum. Ben oyundaki tüm karakterlerle oynuyorum ve hiç birine kin duymuyorum.. Oyunu ve tüm karakterlerini ayrı ayrı sevdiğimden sendeki fanatiklik bende yok. Sacrifice kullanmadan ben orgrimmar'dan ayrılmıyorum bile anladığım kadarıyla son zamanlarda favori talent olduğunu bilmiyorsun..

    Warlock oynamayı seviyorum ve pet ile uğraşmayı sevmem yani peti sacrifice etmek benim için daha iyi ve buna nerf geldi.. Gelen buff ise ember harcayıp daha fazla heal atması.. emberi chaos bolt yerine heal olarak pvp de kullanınca ölmemeye çalışıyorsun belki yardım alamazsan öleceksin en iyi ihtimalle oyunun kontrolü rakibe geçecek ve chaos bolt olmazsa rakibi indirmek çok zorlaşacak.. öyleki rakip destro warlock üzerinden ayrılmadığı için o emberi geri almak inanılmaz zorlaşıyor çok uzun süre burst damage yapılamıyor ayrıca çok samimi söylüyorum daha dummye vurmayı saymazsak 4 ember ile dolaşmadım 4 ember birikene kadar arena maçı başlar biter haberin olmaz.. Pve ye bakacak olursak warlock kendine heal atsa damage düşecek artı warlock healine kalmış raidin vay haline.. 2 tane plyph passive oldu evet. Yerine gelenlere bakalım.. pve de ember 3 den 4 e glyph harcamadık bedavadan PVE HEALING BASTIK HELL YEAH! ayrıca iki glyph i birden kullanamıyoruz (mümkün ama yapan delidir).. Pvp de ise yukarıda yazdığım chaos bolt meselesi.. chaos bolt yoksa zaten karakter çöptür.

    Warlock pvp de güzel bir damage nerf yemeli diye düşünüyorum yerine ise başka bir takviye yapmalılar, saçma sapan healing glyph leri ile değil.

    @34PALU12 sağol.




  • Öncelikle lanet olsun şu Frost Mage'i yapana diyerek söze başlamak istiyorum. Ben Cata'dan beri daha hiç Frost Mage'e bakmadım. Cata zamanında da gerçekten bir Deep ile adam harcadığına sonuna kadar katılıyorum. Şimdi Cata'ya göre daha zayıfladı ama yine iyi olsa da bana göre Warlock kadar değil.
    Ben pet olayını sevmiyorum demek Warlock'un yarısını sevmiyorum demek. Ben burada en yüksek dps hangi talent ile olur onu söylüyorum , sen ise ben pet sevmiyorum diyorsun. O zaman neden Warlock ile oynuyorsun gerçekten merak ediyorum. Mesela ben de Hunter ile oynamayı sırf uyuz petleri yüzünden (kendi zevkim lütfen kimse laf etmesin) yüzünden sevmiyorum. Keşke Hunter'ın da öyle şansı olsa mesela.
    PVE için Desto max dps için demon kullanmak zorundadır zaten. PVP'de de etki edecek sadece %2-3'dür. %3 az vurdu diye hiç bir sınıf ezilmez lütfen ama.
  • Retri palaya yine bisey yok butun classlar hayvan gibi degisiyo nedense palayla hic oynamiyo blizz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digichaos

    Retri palaya yine bisey yok butun classlar hayvan gibi degisiyo nedense palayla hic oynamiyo blizz

    Hocam meraktan soruyorum, buff mu bekliyorsunuz, nerf mi? Yani pek bilgim yok da paladin'in mop daki haliyle ilgili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Öncelikle lanet olsun şu Frost Mage'i yapana diyerek söze başlamak istiyorum. Ben Cata'dan beri daha hiç Frost Mage'e bakmadım. Cata zamanında da gerçekten bir Deep ile adam harcadığına sonuna kadar katılıyorum. Şimdi Cata'ya göre daha zayıfladı ama yine iyi olsa da bana göre Warlock kadar değil.
    Ben pet olayını sevmiyorum demek Warlock'un yarısını sevmiyorum demek. Ben burada en yüksek dps hangi talent ile olur onu söylüyorum , sen ise ben pet sevmiyorum diyorsun. O zaman neden Warlock ile oynuyorsun gerçekten merak ediyorum. Mesela ben de Hunter ile oynamayı sırf uyuz petleri yüzünden (kendi zevkim lütfen kimse laf etmesin) yüzünden sevmiyorum. Keşke Hunter'ın da öyle şansı olsa mesela.
    PVE için Desto max dps için demon kullanmak zorundadır zaten. PVP'de de etki edecek sadece %2-3'dür. %3 az vurdu diye hiç bir sınıf ezilmez lütfen ama.


    Warlock ile ilgili bir bilgin yok senin bunu aşağılamak için söyledim sanma oyun sürekli değişiyor.. pet ile oynamayı sevmiyorum bu kadar basit anlamadığın nokta ben dünyadaki tek kişi değilim.. O talenti oraya koyan öküz değil herhalde? warlock karakterine adamlar pet sacrifice etme özelliği koyuyor..Fakat sen saçma bir şekilde "warlock'un yarısını sevmiyorsun" gibi şeyler söylüyorsun. Pet olmazsa warlock yarım kalır diyorsun hemde hunter de keşke petsiz oynansa diyorsun petsiz hunter yarım hunter olmaz mı ?

    Ben 3v3 de 3xdps oynarsam direk damage çalışıyoruz ve petten damage buff kazanarak bunu sağlıyorum.. Eğer healer olsa takımımda maç uzayacağı için peti hemen sacrifice etmez bir süre beklerim.. soul link kullandığım için pet öldüğünde canım 380k dan 480k ya çıkıyor buda bir avantaj fakat sen gerçekten bunu anlamıyorsun.. Çünkü sormuyorsun saldırgan yazına rağmen sana olumlu yaklaşmama rağmen, sorduğum soruyu neden sorduğumu izah etmeme rağmen..

    Bu talent damage %25 arttırıyor (hani senin pvp de %3 dmg artırır dediğin %25) soul link ile canımı yaklaşık 100k arttırıyor üstüne pet interrupt skill alıyorum(pet ölmesine rağmen silence almak ve diğer petlerden diğer interruptları almak.. İnanılmaz bir buff dan söz ediyorum burda.. Ayrıca istersem tekrar summon edebileceğim bir petten bahsediyorum sonsuza kadar elimizden aldıkları yok.

    Mage tek deep freeze de adam alabiliyor ama sen cata da kaldığını sanıyorsun.. Sanırım pvp powerin az o yüzden haberin yok.. Streamlerde 2v1 arenaya girip 2 deepfreeze ile 1600-1700 lük takımları yatıran mageler varken söylüyorsun bunu.. Üstelik daha bir tane warlock bu tip bir stream yayınlayamamışken.. Son olarak tekrar ediyorum bunu söyleme sebebim mage kötülemek değil mage karakterine bayılıyorum keşke vakit olsa onunla da oynasam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gripholion

    quote:

    Orijinalden alıntı: digichaos

    Retri palaya yine bisey yok butun classlar hayvan gibi degisiyo nedense palayla hic oynamiyo blizz

    Hocam meraktan soruyorum, buff mu bekliyorsunuz, nerf mi? Yani pek bilgim yok da paladin'in mop daki haliyle ilgili.

    Paladinler ani ve belli bir zamanda sınırlı olan hasarlarının düşürülmesini istiyor buna mukabil zamana yayılan ve kendi has vuruşlarını yapan özelliklerin güçlendirilmesini istiyor. Yani ne buff nede nerf istiyorlar. Sınıfın damageleri ayarsız, ayarlanmasını istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mareşal_T® -- 3 Ocak 2013; 18:28:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mareşal_T®

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gripholion

    quote:

    Orijinalden alıntı: digichaos

    Retri palaya yine bisey yok butun classlar hayvan gibi degisiyo nedense palayla hic oynamiyo blizz

    Hocam meraktan soruyorum, buff mu bekliyorsunuz, nerf mi? Yani pek bilgim yok da paladin'in mop daki haliyle ilgili.

    Paladinler ani ve belli bir zamanda sınırlı olan hasarlarının düşürülmesini istiyor buna mukabil zamana yayılan ve kendi has vuruşlarını yapan özelliklerin güçlendirilmesini istiyor. Yani ne buff nede nerf istiyorlar. Sınıfın damageleri ayarsız, ayarlanmasını istiyor.

    Tamam anladım teşekkürler.




  • he he kimse hunter hakkında konuşmuyo nedense :) zaten hayvan gibi vuruyolar bide %5 daha ap artmış (bu arada arakdaş unutmuş onu yazmayı artık aspect of hawk %15 ap vericek) , artık skiller otomatik mark atıcak ve her geri zıpladığında %5 heal alıcak ama siz hala warior ve locka focuslanmışınız :d

    ayrıca serpent sting in dot damagei %50 artıyor :)






    edit : yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi movieman -- 4 Ocak 2013; 2:36:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: movieman

    he he kimse hunter hakkında konuşmuyo nedense :) zaten hayvan gibi vuruyolar bide %5 daha ap artmış (bu arada arakdaş unutmuş onu yazmayı artık aspect of hawk %15 ap vericek) , artık skiller otomatik mark atıcak ve her geri zıpladığında %5 heal alıcak ama siz hala warior ve locka focuslanmışınız :d

    ayrıca serpent sting in dot damagei %50 artıyor :)






    edit : yazım hatası

    aspect of the hawk zaten %15 veriyor bun yeni bir şey değil.. serpentin dotuda uzun zman önce bufflandı.. ama bunlar hunteri op yapmıyor.. silence shotuna nerf gelmiş.. diğer gelen şeylerde ufak tefek lüksler..hunterı kesinlikle op yapmaz..20-25 snde bir %5 heal alması da çok önemli değil.. o heali warriorlar hiç bir şey yapmadan 1.5 saniyede alıyorlardı.. şimdi 2.5 saniyede alacaklar.. bence arenada hala en kolay kesilen classlardan biri hunter.. stampede basınca kitelarsınız yada aoe fear, root... uzarsınız hayvanlar kaybolunca sizden kurtulması için 2 tane deterrance'ı var.. sonra ekmek.. ama bir warrior, bir feral, resto druid dedinmi duracaksın.. bence druidlerde ağır Op.. oynamasını bilen öttürüyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosunpasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: movieman

    he he kimse hunter hakkında konuşmuyo nedense :) zaten hayvan gibi vuruyolar bide %5 daha ap artmış (bu arada arakdaş unutmuş onu yazmayı artık aspect of hawk %15 ap vericek) , artık skiller otomatik mark atıcak ve her geri zıpladığında %5 heal alıcak ama siz hala warior ve locka focuslanmışınız :d

    ayrıca serpent sting in dot damagei %50 artıyor :)






    edit : yazım hatası

    aspect of the hawk zaten %15 veriyor bun yeni bir şey değil.. serpentin dotuda uzun zman önce bufflandı.. ama bunlar hunteri op yapmıyor.. silence shotuna nerf gelmiş.. diğer gelen şeylerde ufak tefek lüksler..hunterı kesinlikle op yapmaz..20-25 snde bir %5 heal alması da çok önemli değil.. o heali warriorlar hiç bir şey yapmadan 1.5 saniyede alıyorlardı.. şimdi 2.5 saniyede alacaklar.. bence arenada hala en kolay kesilen classlardan biri hunter.. stampede basınca kitelarsınız yada aoe fear, root... uzarsınız hayvanlar kaybolunca sizden kurtulması için 2 tane deterrance'ı var.. sonra ekmek.. ama bir warrior, bir feral, resto druid dedinmi duracaksın.. bence druidlerde ağır Op.. oynamasını bilen öttürüyor..

    Resto druid'de hakikaten OP endless CC diye magelere çok kızarlardı castsız HOT ile 5 sn heal atıyor sonraki 30 saniye koş ve CC yap gerisini hotlar hallediyor. Cyclone ve dissorrent furyası hiç kesilmiyor... Zaten ağaç formuna girdiyse 25 man raid kurup bloodlust ile anca kesilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Resto druidin koşa koşa, hotlarla insan fullemesi MoP'a özel ya da bu patche özel bir şey değil; Cata'dan bu yana hatta Wotlk'de bile nourish ile beraber hot koması başlamıştı. Druid CC chain de yeni bir şey değil ki DR geliyor CC'ye ya da geldi. Nerf bile var aslında. God-tree form da MoP'a özel değil. Ferallerin ölmemesi, CC'den çıkarmaması, RNG'yi çok sık yakalayarak delirtmesi de yeni değil.

    Kısacası druidler zaten kalburüstü idiler. Yeni bir şey yok. Bence yeni olan, fark yaratan Holy Paladin. Paket başından beri fark yaratıyorlar. TSG ve kolpadan Kittycleave dışında ne yapabiliyordu H-Paladinler MoP öncesi ? Şimdi KFC, Kitty, Turbocleave, MageWarrHpala, WarlockWarriorHpala hatta Wizardcleave'e bile kısacası her türlü set upa giriyor adamlar. Ben olsam "değişik durum" olarak bunu konuşurdum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elemriel -- 4 Ocak 2013; 20:59:33 >
  • Değişiklikler var mı ? Yoksa son hali bu şekilde mi olacak ? Daha yeni başladım oyuna Paladin kasıyoruz 88 olduk ama neyin ne olacağı neyin değişeceği kafa kurcalıyor daha oyunun temel hatlarını çözemeden skillerde talentlerde ne gibi değişiklikler olacak merak ediyorum doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JessieJ

    Değişiklikler var mı ? Yoksa son hali bu şekilde mi olacak ? Daha yeni başladım oyuna Paladin kasıyoruz 88 olduk ama neyin ne olacağı neyin değişeceği kafa kurcalıyor daha oyunun temel hatlarını çözemeden skillerde talentlerde ne gibi değişiklikler olacak merak ediyorum doğrusu.

    En son 19 Şubatta değiştirmişler, notlarıda şurda.

    http://eu.battle.net/wow/en/blog/6952156/Patch_52_PTR_and_Patch_Notes_-_February_19-13_02_2013




  • patch bu haftamı gelecek 6 sındamı gelecek bilgisi olan varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kara57

    patch bu haftamı gelecek 6 sındamı gelecek bilgisi olan varmı

    6 mart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JessieJ

    Değişiklikler var mı ? Yoksa son hali bu şekilde mi olacak ? Daha yeni başladım oyuna Paladin kasıyoruz 88 olduk ama neyin ne olacağı neyin değişeceği kafa kurcalıyor daha oyunun temel hatlarını çözemeden skillerde talentlerde ne gibi değişiklikler olacak merak ediyorum doğrusu.


    Sen takıl oyununa bak. Eskileri etkilediği kadar sizi etkilemez bu değişiklikler zaten çok büyük ihtimalle farkına bile varmayacaksın değişikliklerin zamanla alışırsın sorun olmaz. Sen eğlenmene bak sıkma canını şimdilik bunlarla ilerde takip edersin zaten. Bu arada paladinleri etkileyen çok fazla değişiklik yok.
  • paladinde (retri) ne gibi değişlikler oldu?

    -bu yeni adada stage sistemi nedir ?
  • -Retribution Paladinler için Avenging Wrath yeteneğinin artık 2 dk. yenilenme süresi var, önceden 3 dk.'dı.
    -Light's Hammer alan etkisine maruz kalanlar 2 sn. boyunca Snare debuff alıp %50 daha yavaş hareket ediyorlar.
    -Hand of Purity normal etkilerinin yanında, etki süresi olan 6 sn. boyunca hedefin aldığı damage'ı da %10 düşürüyor.
    -Eternal Flame 30 sn. süren HoT etkisi, paladinin bu yeteneği kendinde kullandığı zaman %100 artırılmış.
    -Judgement %5 daha fazla base mana kullanıyor.
    -Repentance artık 1.7 sn. cast süresi var, önceden 1.5 sn.'di bu süre.
    -Selfless Healer'ın Flash of Light'a etkisi %20/40/60'a düşürülmüş, önceden %33/66/100 şeklindeydi.
    -Glyph of Blessed Life kullanılması için artık Seal of Insight'ın aktif olması gerekmiyor.
    -Glyph of Templar's Verdict artık Exorcism kullanımı sonrası da aktif oluyor.
    Retribution
    -Seal of Justice önceden normal atakların %16sı kadar holy damage vururken, şimdi %20 kadarını vuracak.
    -Sword of Light Flash of Light'ın healını artık %100 artırırken, Paladinin çift el silahlarla %10 yerine %15 daha fazla damage vurmasını sağlayacak.
    -Absolve yeni Retribution Paladin pasif yeteneği, partideki birine Hand of Sacrifice kullandığında hedefin üzerindeki tüm düşman magic efektlerini de silecek.
    -Retribution pvp 2 set bonusu artık 1000 Pvp Power veriyor, önceden 800dü.
    -Tier 14 retribution paladin bonusu değiştirilmiş, artık tüm Seal ve Judgement damage'larını %10 artırıyor.

    Adadaki stage sistemi büyük ihtimalle Burning Crusade'in son raid bölgesi olan Sunwell Plateau öncesi yapılan event benzeridir.
    Stage 0 and 1: Oyuncular 3 bölgedeki Pve daily görevlerini yapıyorlar.
    Stage 2: Alliance ve Horde kıyıda üslerini inşa ediyor ve oyuncular tercihlerine göre Pve ya da Pvp daily görevleri yapmaya devam ediyor.
    Stage 3: Oyuncular şehrin dış duvarlarını yok ediyor, bu da yeni daily görevlerin başlamasını sağlıyor.
    Stage 4: Oyuncuların the Thunder Forges ve Lightning Vein Mines'a ulaşmalarını sağlıyor. Bu da Blacksmith'lerin bazı Vanity ve normal silahlar üretmelerine olanak sağlayan reçete ve itemlara ulaşmalarını sağlıyor.
    Stage 5: Oyuncuların Stormsea Landing'e ulaşımına olanak sunuyor. Bu bölgede bir çok Achievement ve Rare yaratık bulunmakta.
    Son Stage: Oyuncuların yeni World Boss olan Nalak'a ve yeni raid bölgesi olan Throne of Thunder'a girişlerine olanak sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrecanonline -- 6 Mart 2013; 16:29:23 >




  • sağol vallahi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.