Şimdi Ara

passat 2.0tdi 170hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Vw'in bu 170 beygirlik motoru 140 beygirlik ile aynı motorda chip fln mı takılmış yoksa farklı bir motor mu? Bilgisi olan var mı? Benzer bir şeyi bmw da yapıyordu bir ara, fabrika çıkışı 159 beygirdi sanırım chip takıyorlardı garanti kapsamında tutarak.
    Yani sonuçta daha verimli vs. motorlar değil de sadece garantili chip uygulaması mıdır bunlar?



  • quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga

    Merhaba,
    Vw'in bu 170 beygirlik motoru 140 beygirlik ile aynı motorda chip fln mı takılmış yoksa farklı bir motor mu? Bilgisi olan var mı? Benzer bir şeyi bmw da yapıyordu bir ara, fabrika çıkışı 159 beygirdi sanırım chip takıyorlardı garanti kapsamında tutarak.
    Yani sonuçta daha verimli vs. motorlar değil de sadece garantili chip uygulaması mıdır bunlar?

    bu motor daha ulkemıze gelmedi ancak avrupa var.
    tamamen farklı bir motor.
    oncelikle en buyuk avantajı motor commonrail dizel.
    yanı yen nesil.
    chiple falan değil.fabrika çıkısı 170 hp.
    eski tdi lardan cok daha sessiz,daha performansli ve daha az yakıyor.




  • çok büyük bir ihtimalle dediğiniz gibi
    ancak chip bi motorun daha verimli çalışmasını sağlayabilir ateşleme zamanlarıyla oynayarak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga

    Merhaba,
    Vw'in bu 170 beygirlik motoru 140 beygirlik ile aynı motorda chip fln mı takılmış yoksa farklı bir motor mu? Bilgisi olan var mı? Benzer bir şeyi bmw da yapıyordu bir ara, fabrika çıkışı 159 beygirdi sanırım chip takıyorlardı garanti kapsamında tutarak.
    Yani sonuçta daha verimli vs. motorlar değil de sadece garantili chip uygulaması mıdır bunlar?

    bu motor daha ulkemıze gelmedi ancak avrupa var.
    tamamen farklı bir motor.
    oncelikle en buyuk avantajı motor commonrail dizel.
    yanı yen nesil.
    chiple falan değil.fabrika çıkısı 170 hp.
    eski tdi lardan cok daha sessiz,daha performansli ve daha az yakıyor.


    o zaman gayet akıllı bir hamle olmuş vw grubu açısından. zira bmw 320d ile audi a4 arasında bariz bir güç farkı vardı motorların son hali ile. (biri 177 diğeri 140 beygirdi)




  • ups
    tutturamadık bu sefer:)
  • hiçbir otomobil markası chip gibi abuk sabuk aparatları tavsiye etmez vw grubu motorlarını daha performanslı hale getirmek için ABT firması zaten bu işi üstleniyor ntv kanalında golf gti modeline yapılan modifiyeyi 4 program boyunca nasıl olduğunu anlattılar araç 2.0 200hp idi abt dokunuşu ile 310hp güce çıkarıldı ve aracın frenleri süspansiyonu elden geçirildi alçaltıldı ekzoz sistemi komple değiştirildi ve gövdeninde ayrodinamik yapısı şekillendirildi ve araca daha büyük basınçlı turbo takıldı avrupadan abt lisanslı yazılımı ile oldu..

    fakat piyasada rapit ara beyin uygulaması denen bir dizel aparatı var ve maliyeti 500ytl ve üstü civarında %15 ila 20 güç artışı %20 civarıda tork artışı sağlıyor bunu onno ustanın bile tavsiye etmesi bana çok çelişkili geldi ve burda bazı arkadaşlar aman canım 30hp 40hp farkdan bişey olmaz demeleri beni daha çok şaşırttı..

    passat 2.0 140hp ile 170hp tdi arasında sadece 30hp güç fazlası yoktur y30hp farka göre yazılımı turbo basıncı ekzoz fren vites dişlileri yakıt gidişi vs..vs.. gibi birçok unsur mühendisler tarafından elden geçirilir eğer onno ustanın tavsiye ettiği 500 liralık bir chip kadar basit birşey olsaydı ozaman aralarında 2000 3000 5000ytl gibi farklar yerine 500ytl fark olurdu..

    ben araçlarınıza o markanın lisansı tuning firmalarından hariç hiçbir aparatın takılmamasından yanayım 140hp passat alıp 500ytl chiptaktırıp 170hp yaparsınız ama sadece motoru ve aracı kandırısınız vede kendinizi ilerde masrafdan kuratamazsınız motoruda yıpratırsınız..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    hiçbir otomobil markası chip gibi abuk sabuk aparatları tavsiye etmez vw grubu motorlarını daha performanslı hale getirmek için ABT firması zaten bu işi üstleniyor ntv kanalında golf gti modeline yapılan modifiyeyi 4 program boyunca nasıl olduğunu anlattılar araç 2.0 200hp idi abt dokunuşu ile 310hp güce çıkarıldı ve aracın frenleri süspansiyonu elden geçirildi alçaltıldı ekzoz sistemi komple değiştirildi ve gövdeninde ayrodinamik yapısı şekillendirildi ve araca daha büyük basınçlı turbo takıldı avrupadan abt lisanslı yazılımı ile oldu..

    fakat piyasada rapit ara beyin uygulaması denen bir dizel aparatı var ve maliyeti 500ytl ve üstü civarında %15 ila 20 güç artışı %20 civarıda tork artışı sağlıyor bunu onno ustanın bile tavsiye etmesi bana çok çelişkili geldi ve burda bazı arkadaşlar aman canım 30hp 40hp farkdan bişey olmaz demeleri beni daha çok şaşırttı..

    passat 2.0 140hp ile 170hp tdi arasında sadece 30hp güç fazlası yoktur y30hp farka göre yazılımı turbo basıncı ekzoz fren vites dişlileri yakıt gidişi vs..vs.. gibi birçok unsur mühendisler tarafından elden geçirilir eğer onno ustanın tavsiye ettiği 500 liralık bir chip kadar basit birşey olsaydı ozaman aralarında 2000 3000 5000ytl gibi farklar yerine 500ytl fark olurdu..

    ben araçlarınıza o markanın lisansı tuning firmalarından hariç hiçbir aparatın takılmamasından yanayım 140hp passat alıp 500ytl chiptaktırıp 170hp yaparsınız ama sadece motoru ve aracı kandırısınız vede kendinizi ilerde masrafdan kuratamazsınız motoruda yıpratırsınız..



    Evet bende aynı şeyi düşünüyorum. Sonuçta optimize durumdaki motoru zorlamanın manası yok. Ama bmw böyle birşey yapıyordu türkiyede, belki hala yapıyordur emin değilim ama teknik olarak ne yaptıklarını bilmiyorum. Bilen varsa paylaşsın lütfen.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat 1.8T Highline
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga

    Merhaba,
    Vw'in bu 170 beygirlik motoru 140 beygirlik ile aynı motorda chip fln mı takılmış yoksa farklı bir motor mu? Bilgisi olan var mı? Benzer bir şeyi bmw da yapıyordu bir ara, fabrika çıkışı 159 beygirdi sanırım chip takıyorlardı garanti kapsamında tutarak.
    Yani sonuçta daha verimli vs. motorlar değil de sadece garantili chip uygulaması mıdır bunlar?

    bu motor daha ulkemıze gelmedi ancak avrupa var.
    tamamen farklı bir motor.
    oncelikle en buyuk avantajı motor commonrail dizel.
    yanı yen nesil.
    chiple falan değil.fabrika çıkısı 170 hp.
    eski tdi lardan cok daha sessiz,daha performansli ve daha az yakıyor.


    Bu arada 170 hp'li versiyon fiyat listesine konmuş. Yolda herhalde :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga

    Merhaba,
    Vw'in bu 170 beygirlik motoru 140 beygirlik ile aynı motorda chip fln mı takılmış yoksa farklı bir motor mu? Bilgisi olan var mı? Benzer bir şeyi bmw da yapıyordu bir ara, fabrika çıkışı 159 beygirdi sanırım chip takıyorlardı garanti kapsamında tutarak.
    Yani sonuçta daha verimli vs. motorlar değil de sadece garantili chip uygulaması mıdır bunlar?

    bu motor daha ulkemıze gelmedi ancak avrupa var.
    tamamen farklı bir motor.
    oncelikle en buyuk avantajı motor commonrail dizel.
    yanı yen nesil.
    chiple falan değil.fabrika çıkısı 170 hp.
    eski tdi lardan cok daha sessiz,daha performansli ve daha az yakıyor.


    Bu arada 170 hp'li versiyon fiyat listesine konmuş. Yolda herhalde :)

    bakmadın hiç ,doorudur.konmustur.2008 de gelicek deniyordu geliyor herhalde.
    ben bu aracı bu yaz almanyadan gelen bir arkadasimin tanıdıgı sayesinde tanıdım.canavar bir motor.




  • walla gelmiş bile:):)
  • 2.0TDI 170hp VW satıcılarında var.ayrıca 1.8TSI 160hp de mevcut.
  • Passata geldi yanlış bilgilendirme olmasın
    Golfe 122 hplik motor geldi bu arada

    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga

    Merhaba,
    Vw'in bu 170 beygirlik motoru 140 beygirlik ile aynı motorda chip fln mı takılmış yoksa farklı bir motor mu? Bilgisi olan var mı? Benzer bir şeyi bmw da yapıyordu bir ara, fabrika çıkışı 159 beygirdi sanırım chip takıyorlardı garanti kapsamında tutarak.
    Yani sonuçta daha verimli vs. motorlar değil de sadece garantili chip uygulaması mıdır bunlar?

    bu motor daha ulkemıze gelmedi ancak avrupa var.
    tamamen farklı bir motor.
    oncelikle en buyuk avantajı motor commonrail dizel.
    yanı yen nesil.
    chiple falan değil.fabrika çıkısı 170 hp.
    eski tdi lardan cok daha sessiz,daha performansli ve daha az yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayern.cousen -- 19 Aralık 2007; 18:40:40 >




  • Bu motor eski 2.0 tdi nin yeni versiyonu 170 hp diye biliyorum. Crd değil yani.

    CRD TDi Audi A4 ile birlikte gelicek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    Bu motor eski 2.0 tdi nin yeni versiyonu 170 hp diye biliyorum. Crd değil yani.

    CRD TDi Audi A4 ile birlikte gelicek.

    commonrail olan değil mi??ben araştırmadım walla bilmiorum ama yazın benım bahsettigim almanyadan gelen passat highline common di mesela.
  • arkadaşlar vw 2.0 170hp dizel motoru yeni değil 2006 senesinde çıkmış bir motor ve golf gt tdi kaputunun altında görev yapmıştı golf için üretilmiş bir motordur güç ve performans açısından beğeni topladığı için diğer modellerde de kullanıldı ülkemize yeni geldiği için biz yeni motor sanıyoruz ama bu motor 2006 yılından beri golf gt tdi kaputunun altında vardı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arkadaşlar vw 2.0 170hp dizel motoru yeni değil 2006 senesinde çıkmış bir motor ve golf gt tdi kaputunun altında görev yapmıştı golf için üretilmiş bir motordur güç ve performans açısından beğeni topladığı için diğer modellerde de kullanıldı ülkemize yeni geldiği için biz yeni motor sanıyoruz ama bu motor 2006 yılından beri golf gt tdi kaputunun altında vardı

    yokbenım bahsetttıgım motor golf de kullanılan değil commonrail olan yepyenı olan motor.o motor daha geldimi gelmedi mi bilmiorm ama bu motor yapıldı.artık a4 lemı gelir turkıyeye passatla mı bilemıorum.
  • 2.0 common rail motorun 170hp versiyonu yok sadece ABT özel modifikasyonu ile isteğe bağlı 170hp ve 200hp olarak alınabiliyor oda s5 ve a4 için birde tiguan
    2.0 common rail dizel motor türkiyeye tiguan ile gelecek tiguanın kaputunun altında olacak audi de ise yeni A4 ile sunuluyor daha sonra vw grubunun diğer modellerine aktarılacak..

    ama benim eleştireceğim nokta madem common raile geçtin hiç olmazsa 2.0 150hp yapsanda bir fark olsa renonun lagunada kullandığı dizel gibi aynı güce sahip motorun sadece common rail versiyonunu çıkarmak bana göre haksızlık oldu çünkü ben şahsen 2.0 dizel bir passat sahibi olsam ve aynı güç ve torka sahip diye common rail almak bana cezbedici gelmezdi sadece sessiz ve ekonomi anlamında geliştirildi ama ben şahsen 150hp beklerdim en azından pompa meme motorla arasında güç ve tork farkıda olurdu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arkadaşlar vw 2.0 170hp dizel motoru yeni değil 2006 senesinde çıkmış bir motor ve golf gt tdi kaputunun altında görev yapmıştı golf için üretilmiş bir motordur güç ve performans açısından beğeni topladığı için diğer modellerde de kullanıldı ülkemize yeni geldiği için biz yeni motor sanıyoruz ama bu motor 2006 yılından beri golf gt tdi kaputunun altında vardı

    yokbenım bahsetttıgım motor golf de kullanılan değil commonrail olan yepyenı olan motor.o motor daha geldimi gelmedi mi bilmiorm ama bu motor yapıldı.artık a4 lemı gelir turkıyeye passatla mı bilemıorum.





  • 2 Ekim tarihinde bir topic açmıştım bu konuda
    http://forum.donanimhaber.com/m_18081108/tm.htm
    bakabilirsiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    2.0 common rail motorun 170hp versiyonu yok sadece ABT özel modifikasyonu ile isteğe bağlı 170hp ve 200hp olarak alınabiliyor oda s5 ve a4 için birde tiguan
    2.0 common rail dizel motor türkiyeye tiguan ile gelecek tiguanın kaputunun altında olacak audi de ise yeni A4 ile sunuluyor daha sonra vw grubunun diğer modellerine aktarılacak..

    ama benim eleştireceğim nokta madem common raile geçtin hiç olmazsa 2.0 150hp yapsanda bir fark olsa renonun lagunada kullandığı dizel gibi aynı güce sahip motorun sadece common rail versiyonunu çıkarmak bana göre haksızlık oldu çünkü ben şahsen 2.0 dizel bir passat sahibi olsam ve aynı güç ve torka sahip diye common rail almak bana cezbedici gelmezdi sadece sessiz ve ekonomi anlamında geliştirildi ama ben şahsen 150hp beklerdim en azından pompa meme motorla arasında güç ve tork farkıda olurdu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arkadaşlar vw 2.0 170hp dizel motoru yeni değil 2006 senesinde çıkmış bir motor ve golf gt tdi kaputunun altında görev yapmıştı golf için üretilmiş bir motordur güç ve performans açısından beğeni topladığı için diğer modellerde de kullanıldı ülkemize yeni geldiği için biz yeni motor sanıyoruz ama bu motor 2006 yılından beri golf gt tdi kaputunun altında vardı

    yokbenım bahsetttıgım motor golf de kullanılan değil commonrail olan yepyenı olan motor.o motor daha geldimi gelmedi mi bilmiorm ama bu motor yapıldı.artık a4 lemı gelir turkıyeye passatla mı bilemıorum.




    yaw common rail olmasının artısı nedir?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.