Şimdi Ara

passat 2.0tdi 170hp (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
5.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    2.0 common rail motorun 170hp versiyonu yok sadece ABT özel modifikasyonu ile isteğe bağlı 170hp ve 200hp olarak alınabiliyor oda s5 ve a4 için birde tiguan
    2.0 common rail dizel motor türkiyeye tiguan ile gelecek tiguanın kaputunun altında olacak audi de ise yeni A4 ile sunuluyor daha sonra vw grubunun diğer modellerine aktarılacak..

    ama benim eleştireceğim nokta madem common raile geçtin hiç olmazsa 2.0 150hp yapsanda bir fark olsa renonun lagunada kullandığı dizel gibi aynı güce sahip motorun sadece common rail versiyonunu çıkarmak bana göre haksızlık oldu çünkü ben şahsen 2.0 dizel bir passat sahibi olsam ve aynı güç ve torka sahip diye common rail almak bana cezbedici gelmezdi sadece sessiz ve ekonomi anlamında geliştirildi ama ben şahsen 150hp beklerdim en azından pompa meme motorla arasında güç ve tork farkıda olurdu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: gyrmann


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    arkadaşlar vw 2.0 170hp dizel motoru yeni değil 2006 senesinde çıkmış bir motor ve golf gt tdi kaputunun altında görev yapmıştı golf için üretilmiş bir motordur güç ve performans açısından beğeni topladığı için diğer modellerde de kullanıldı ülkemize yeni geldiği için biz yeni motor sanıyoruz ama bu motor 2006 yılından beri golf gt tdi kaputunun altında vardı

    yokbenım bahsetttıgım motor golf de kullanılan değil commonrail olan yepyenı olan motor.o motor daha geldimi gelmedi mi bilmiorm ama bu motor yapıldı.artık a4 lemı gelir turkıyeye passatla mı bilemıorum.




    yaw common rail olmasının artısı nedir?


    En Basitinden Dizel sesin daha az olması,Litre basına alınan güçün daha fazla olması,daha az tüketim




  • quote:



    En Basitinden Dizel sesin daha az olması,Litre basına alınan güçün daha fazla olması,daha az tüketim


    teknik olarak fark nedir pekim? (kendimi sınıftaki sorguç öğrenci gibi hissettim )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosbaga_tosbaga -- 20 Aralık 2007; 0:53:14 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tosbaga_tosbaga

    quote:



    En Basitinden Dizel sesin daha az olması,Litre basına alınan güçün daha fazla olması,daha az tüketim


    teknik olarak fark nedir pekim? (kendimi sınıftaki sorguç öğrenci gibi hissettim )


    Eski nesil tdı lerde pompo-meme teknolojisi var

    Yeni nesil tdı lerde common rail teknolojisi


    Common raili açıklarsak

    Yıllardır, tüketicilerin farklı isteklerinin çeşitliliği, dizel yakıt enjeksiyon sisteminde de çeşitliliğin artmasına yol açmıştır. Dizel motor teknolojisindeki birçok önemli gelişme, güçte artış, yakıt tüketimi, motor gürültüsü ve egzoz emisyonlarında azalış sağlamıştır. Common rail yakıt enjeksiyon sistemi, kamdan hareket alarak çalışan sistemlerle karşılaştırıldığında, direk enjeksiyonlu dizel motorlara enjeksiyon sisteminin adaptasyonu oldukça esneklik sağlamaktadır (1). Bu yüzden common rail yakıt enjeksiyon sistemi birkaç araç modeli dışında tüm araç üreticilerinin tercih ettiği yakıt enjeksiyon sistemi haline gelmiştir.

    Geleceğin dizel püskürtme sistemi olarak tanımlanan Common rail yakıt enjeksiyon sistemi, özellikle Avrupa'da gün geçtikçe yaygınlaşmaktadır. Yakın gelecekte Türkiye'de de çok sayıda dizel aracın, bu sistemle donatılacağı düşünülmektedir. Şekil 1'de bir firmanın araştırmasına göre dizel motorlu araçlarda kullanılan ve kullanılması tahmin edilen yakıt enjeksiyon sistemleri görülmektedir.

    Common rail, direk enjeksiyonlu dizel motorlara kolay adaptasyonu ve yüksek verimleri nedeniyle yüksek oranda dizel araçlarda kullanılmaya başlamıştır. Aynı zamanda common rail, enjeksiyon basıncının yüksek olması ve kontrol mekanizmasının esnekliği ile de dikkatleri üzerine çekmiştir. Dizel elektronik sistemlerinde kullanılan solenoid valftaki gelişmeler, enjeksiyon zamanlamasının daha hassas olmasını sağlamış ve böylece yanma verimi artmıştır. Common rail sisteminin oluşumu solenoid enjektör teknolojisi ile gerçekleşmiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayern.cousen -- 20 Aralık 2007; 1:04:33 >




  • quote:



    Eski nesil tdı lerde pompo-meme teknolojisi var

    Yeni nesil tdı lerde common rail teknolojisi


    Common raili açıklarsak

    Yıllardır, tüketicilerin farklı isteklerinin çeşitliliği, dizel yakıt enjeksiyon sisteminde de çeşitliliğin artmasına yol açmıştır. Dizel motor teknolojisindeki birçok önemli gelişme, güçte artış, yakıt tüketimi, motor gürültüsü ve egzoz emisyonlarında azalış sağlamıştır. Common rail yakıt enjeksiyon sistemi, kamdan hareket alarak çalışan sistemlerle karşılaştırıldığında, direk enjeksiyonlu dizel motorlara enjeksiyon sisteminin adaptasyonu oldukça esneklik sağlamaktadır (1). Bu yüzden common rail yakıt enjeksiyon sistemi birkaç araç modeli dışında tüm araç üreticilerinin tercih ettiği yakıt enjeksiyon sistemi haline gelmiştir.

    Geleceğin dizel püskürtme sistemi olarak tanımlanan Common rail yakıt enjeksiyon sistemi, özellikle Avrupa'da gün geçtikçe yaygınlaşmaktadır. Yakın gelecekte Türkiye'de de çok sayıda dizel aracın, bu sistemle donatılacağı düşünülmektedir. Şekil 1'de bir firmanın araştırmasına göre dizel motorlu araçlarda kullanılan ve kullanılması tahmin edilen yakıt enjeksiyon sistemleri görülmektedir.

    Common rail, direk enjeksiyonlu dizel motorlara kolay adaptasyonu ve yüksek verimleri nedeniyle yüksek oranda dizel araçlarda kullanılmaya başlamıştır. Aynı zamanda common rail, enjeksiyon basıncının yüksek olması ve kontrol mekanizmasının esnekliği ile de dikkatleri üzerine çekmiştir. Dizel elektronik sistemlerinde kullanılan solenoid valftaki gelişmeler, enjeksiyon zamanlamasının daha hassas olmasını sağlamış ve böylece yanma verimi artmıştır. Common rail sisteminin oluşumu solenoid enjektör teknolojisi ile gerçekleşmiştir



    teşekkürler




  • sallamışız tutmuş ozaman
    içimiz temizmiş..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.