DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
PANİK ATAK yeter artık!!!
61
Cevap
0
Favori
2.024
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> PANİK ATAK yeter artık!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      658 Mesaj
      04 Aralık 2005 14:39:38 Konu Sahibi
      ya arkadaslar 3 senedir mide bulantısı cekiorm,kapalı ortamlarda,otobüste,sıkılınca,stresten falan filan.panik atak var ve 2,5 senedir ilaç iciorm.artık iyiyim hicbi seyim yok ama ilacı bırakınca hersey basa dönüo maalesef.artık içmek istemiorm bu ilacııı neyapmalıyım???bu arada ilcaı kademe kademe bırakıorm



      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Aralık 2005 14:46:40
      Aynı sorun bende de var kardeş. Ama benimki bir aylık bi olay. İlaç tedavisi hastalık geçse bile en az 6 ay devam edilmesi gereken birşeymiş
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      658 Mesaj
      04 Aralık 2005 14:49:56 Konu Sahibi
      ya abi benim de bi sene önce gecti ama bırakamıom ilacı
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3565 Mesaj
      04 Aralık 2005 14:52:34
      ilacı doktor kontrolünde içiyorsun sanırım. fakat 2.5 sene devamlı ilaç içmek doğru mu bilmiyorum.

      doktorunla konuş. ilaç tedaviye yardımcıdır ve bir süre kullanıldıktan sonra bırakılır.asıl tedavi terapidir.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      79 Mesaj
      04 Aralık 2005 15:04:42
      çok kötü bi şey
      panik ataka
      |
      |
      _____________________________

      içimdeki şeytanın ensesindeyim, önce sessiz bir şekilde geliyorum günahlarımdan arınmaya çalışarak ve bir çocuk masumiyetinde ilerliyorum, söylediğim yalanlar ve yaptığım kötülükler geliyor aklıma, toparlamaya çalışıyorum yorgun düşmemem lazım, yaptığım şeylerin alt toplamını alıyorum ömrüm gibi karmaşık sayı çıkıyor, zaten düzgün bir şey de beklemiyordum, gözlerim kararıyor ve sonra tam karşılaşacakken kan ter içinde uyanıyorum, banyoya gidip kafamı kaldırıyorum, her şeye rağmen yaşamanın güzelliği geliyor aklıma, içimdeki kötülüklerden kurtularak hayata iyiliklerle devam edeceğimi sesli olarak iki kez tekrarlıyor, sonra susuyorum, tekrar yatmaya gidiyorum başım öne eğik...
    • Teğmen
      182 Mesaj
      04 Aralık 2005 15:26:19
      Ben de panik atakım hadi Panik Ataklılar Derneği kuralım Dh de
      Kardeş hangi ilacı kullanıyosun lustral mı ?
      Ben de yakında özel bir psikiyatriste gidicem artık terapi için..
      Bu işin kesin çözümü ilaç deil demek ki..
      Hangi şehirdesin sen ?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      658 Mesaj
      04 Aralık 2005 20:40:47 Konu Sahibi
      abi paxil iciorm günde bir tane,seroxat ile aynı ilaç,izmir de yasıyorum,yardım edin :((
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Aralık 2005 20:43:43
      Bende panik atak geçirdim.Yaşadığım olaya ad koyamadığım için çok ürkmüştüm.Doktora gittiğimde panik atak geçirdiğimi söyledi.İlaç felan verdi.Bi zaman kullandım sonra bıraktım.Diycem şu her şey akılda biter.Siz kendiniz şartlamışsınız bi nebze panik atak yaşamaya.Üstesinden gelebilirsiniz yapabilirsiniz kardeşler.
      |
      |
      _____________________________



      BeNi SeVMeK 1ÇiN ProGRaMLaNMa DeVReLeRiNi YaKaRıM
    • Binbaşı
      1278 Mesaj
      04 Aralık 2005 20:44:49


      tek değilim yani



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdemli@@@ -- 5 Aralık 2005, 14:20:54 >
      |
      |
      _____________________________

      .....Benim hayaletlerim bu sularda.....

      Türkiyede üç büyük uyuşturucu vardır 1- Magazin 2- Diziler 3 - Futbol. Uyanın, uyandırın.[selenvirüsten alıntıdır :D]

    • Teğmen
      182 Mesaj
      04 Aralık 2005 20:45:10
      Erdemli tabii ki tek deilsin.. Hatta DH panik ataklılar derneği kuralım
      Beyler neler yaşıyosunuz anlatsanıza ben anlatsam şimdi varya ..üüüüh..neler neler..
      Önce sizi dinleyelim..

      P.S: Utku pm e bak..



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trader85 -- 4 Aralık 2005, 20:55:36 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3723 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:00:06
      quote:

      Orjinalden alıntı: trader85

      Ben de panik atakım hadi Panik Ataklılar Derneği kuralım Dh de
      Kardeş hangi ilacı kullanıyosun lustral mı ?
      Ben de yakında özel bir psikiyatriste gidicem artık terapi için..
      Bu işin kesin çözümü ilaç deil demek ki..
      Hangi şehirdesin sen ?



      Bence bu ve benzerı sıtelerde ilaç ismi vermek son derece yanlış.kesınlikle uzman bır doktorun vermedigi hiç bir ilacı kullanmayın.Hele sisnir ve ruh hastalıkları ile ilgli bir ilacı doktor yazmadan kesinlikle kullanmayınız...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ONURUM88 -- 4 Aralık 2005, 21:00:41 >
      |
      |
      _____________________________

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...
    • Yüzbaşı
      384 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:03:05
      Çağın hastalığı Panik Atak... her bilmemkaç kişide bir görülüyor...
      Bende de vardı hala da var... Tetikleyicisini araştırmak lazım. Bana doktor öyle yaptı.. Bu 5 duyu organından birine etki eden herhangi birşey olabilir. Daha önce yaşadıklarınızdan tabiiki... Ses , koku , yer falan filan olabilir...

      Mesela ben Türkçe müzik dinleyemiyorum... Dinlediğim zaman başlıyor... Arabesk asla.. Türkçe olacaksa pop olacak ancak öyle... Kaç senelik SEZEN AKSU'mdan vazgeçtim bu yüzden Allahtan Bahane albümünde sorun yok birkaç şarkı dışında... Hele remixleri super TIK YOK hemde SEZEN AKSU

      İlaç kullanınca çok kötü oluyorum ben. Doktor vermesine rağmen ilacı alınca çenede titreme ayak sallama falan oluyor... Onun için ilaç da kullanamıyorum...

      Neyse işte müzikten vazgeçtik kurtulduk... I LOVE TECHNO!
      |
      |
      _____________________________

      Dealer82:Forumun en sevilmeyen üyesi

      *** elitE member ***
      *DHM*
    • Yarbay
      3723 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:04:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: utku84

      abi paxil iciorm günde bir tane,seroxat ile aynı ilaç,izmir de yasıyorum,yardım edin :((



      Sayın Utku84, senin işin çok kolay.9 eylul Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı Başkanı Prof.Dr.Tunç Alkan hoca ya git.Kesin halledr.Muayene ücreti:90 ytl. bilginize...

      Randevu için pazartesi günleri ssat 7.00 de hoca çok yogun......



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ONURUM88 -- 4 Aralık 2005, 21:09:17 >
      |
      |
      _____________________________

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Aralık 2005 21:06:09
      bi kurtulsam şu hastalıktan. hergün bi hastalığım var gibi geliyor. Beyin kanaması mı dersiniz kalp krizi mi akciğer kanserimi. Herşeyden şüphe eder oldum



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyazcelik -- 4 Aralık 2005, 21:06:29 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3723 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:10:37
      sayın beyazcelik,kurtulmak cok kolay.bir üstteki utku için yazdıgım mesajımı oku.....



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ONURUM88 -- 4 Aralık 2005, 21:11:54 >
      |
      |
      _____________________________

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...
    • Binbaşı
      1278 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:17:34
      quote:

      Orjinalden alıntı: ONURUM88

      sayın beyazcelik,kurtulmak cok kolay.bir üstteki utku için yazdıgım mesajımı oku.....


      reklam ha
      |
      |
      _____________________________

      .....Benim hayaletlerim bu sularda.....

      Türkiyede üç büyük uyuşturucu vardır 1- Magazin 2- Diziler 3 - Futbol. Uyanın, uyandırın.[selenvirüsten alıntıdır :D]

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Aralık 2005 21:18:19
      Keşke öyle bi imkanım olsa. Fakat şu anda sokağa çıkma imkanım bile yok. En azından 3 ay daha. Böyle geçecek bakalım üç ay. İzmir nere diyarbakır nere
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      384 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:18:51
      quote:

      Orjinalden alıntı: ONURUM88

      sayın beyazcelik,kurtulmak cok kolay.bir üstteki utku için yazdıgım mesajımı oku.....


      sende sekreteri falansın heralde doktorun
      |
      |
      _____________________________

      Dealer82:Forumun en sevilmeyen üyesi

      *** elitE member ***
      *DHM*
    • Yarbay
      3723 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:42:30
      Syın dealer 82, benim çok yakınımı o doktora tedavi ettirdim.panik ataktan.çok memnun .çok iyi oldu...hastamız iyileştigi içn arkadaşa yardımcı olmak istedim hepsı o kadar...olayı saptırmayalım lütfen.....
      |
      |
      _____________________________

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...
    • Yarbay
      3723 Mesaj
      04 Aralık 2005 21:45:34
      sayın erdemli, terbiyesizligin luzumu yok.. dikkat et yazdıklarına.sen bilmezsin o hastalıgın isana verdigi sıkıntıları.hıc kimsenin derdine care olamıyorsan kes sesini....
      |
      |
      _____________________________

      NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...




Reklamlar
izmir havalimanı transfer
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,295
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.