Şimdi Ara

Panasonic yetkili servisinin yaptıkları...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Doğu Banktan birkaç sene önce projeksiyon televizyon almıştık. televizyon 1. sene önce bozuldu görüntü ekrana tam yansımuyordu ve kaymıştı 1 gün sonrada hiç açılmamaya başladı. ve panasonic yetkil servisini aradık geldi televizyonu tamir etti ve 300 milyon tamir ücreti aldı. bilmiyorum elektronikten biraz anlarım yani bir görüntü kayması için 300 milyon fazla geldi bana neyse dedik dürüslüklerine güvendik verdik. bundan 6 ay önce televizyon yine aynı şekilde bozuldu. aradık adamları yine bozuldu vs. diye adamlar yine geldi aldı bu seferde yok başka bozulma bu deyip 200 liramızı daha aldı aslında pek vermek istemedik hoşnutsuz bi şekilde verdik. adam bize bi daha bişey olursa biz yaparız sapasağlam yaptık hiçbirşey olmıcak gelin beni bulun bişey olursa felan dedi. şimdi 1 ay önce televizyon yine aynı şekilde bozuldu aradık adamı akşama gelcem dedi gelmedi 2 gün sonra aradık 1 gün sonra gelcem dedi gelmedi haftaya gelcem vs vs derken 15 gün bizi oyaladı sonra geldi televizyonu aldı. 1 2 gün sonra bizi aradı ve televizyon için karaköyden parça aldık ücret felan derken olay koptu zaten biz ücret vermeyi asla ve asla kabul etmicez bu sefer adamda anladı zaten telefondan bunu. şimdi ise televizyonu getir konuşalım vs diyoruz adam işi hep yokuşa sürüyo yok çok yoğunuz yok eğitim programı var tüm çalışanlar orda bugünle birlikte 15 gün oluyor ve bizi aramıyor biz aradıkmıda böyle sudan sebepler uyduruyor.

    şimdi böyle adamlara karşı ne yapabiliriz? yani adam resmen cebimizi boşalttı tv yi üstü kapalı rehin koyuyor bide telefonda istediğiniz yere söyliyebilirsiniz vs gibi şeyler dedi yani zorbayla zorba olmak istemiyoruz nasıl bi çözüm önerirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zervalone -- 1 Haziran 2010; 19:21:46 >







  • adam bide siz evi kapatıp terk ediyorsunuz ondan böyle oluyor dedi bu cidden komik oldu çünkü biz bu süre içerisinde ne evi uzun süre terk ettik nede görüntü kayması ve bunun 3 kere tekrarlanması evi terk etmekle açıklanabilir.
  • Dostum bunlarin hepsi hirsiz bende 4 5 sene evel SAMSUNG servisinden cok cekmistim ama sende acik konusmak gerekirse projeksiyon TV icin fazla masraf yapmissin LCDler Plazmalar ucuzladiktan sonra bit pazarina dustu onlar bence masraf etmeden elden cikarmaliydin TVyi ama artik olan olmus sana tavsiyem tuketici koruma derneklerine basvur olanlari tek tek onlarada anlat sana yardimci olacaklardir ellerinde bircok yaptirim gucu var isterlerse servis lisansini bile ellerinden alirlar.
  • evet panasonicin ana merkezini aradık araştıracaklarını söylediler 1 saat içinde tekrar aradılar ve televizyonumu bugün getireceklerini ve hiçbir ücret almayacaklarını söylediler.

    cidden ana merkezinden memnun kaldım sokak arası yetkili servis yüzünden böyle dünyaca markalardan ülkemizde nefret ediliyor. yani bu yetkili servislerle yaşadığım 2. problemdi 1. si samsungla idi aynı böyle horoz kesilmişti media marktı soktuk araya direk ekranı değiştirdi ama 1 ay uğraştırdı bizi. şimdide bu 1 ay uğraştırdı ama meyesini aldık. şunu anladım bu ülkede direk çağrı merkezini arıyacaksın hiç teknik servisle muhattap olmayacaksın cidden benim gördüğüm bu

    serviside yazmıtyacaktım ama yazayım avcılar baran elektronik panasonic yetkili servisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zervalone -- 2 Haziran 2010; 13:41:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zervalone

    evet panasonicin ana merkezini aradık araştıracaklarını söylediler 1 saat içinde tekrar aradılar ve televizyonumu bugün getireceklerini ve hiçbir ücret almayacaklarını söylediler.

    cidden ana merkezinden memnun kaldım sokak arası yetkili servis yüzünden böyle dünyaca markalardan ülkemizde nefret ediliyor. yani bu yetkili servislerle yaşadığım 2. problemdi 1. si samsungla idi aynı böyle horoz kesilmişti media marktı soktuk araya direk ekranı değiştirdi ama 1 ay uğraştırdı bizi. şimdide bu 1 ay uğraştırdı ama meyesini aldık. şunu anladım bu ülkede direk çağrı merkezini arıyacaksın hiç teknik servisle muhattap olmayacaksın cidden benim gördüğüm bu

    serviside yazmıtyacaktım ama yazayım avcılar baran elektronik panasonic yetkili servisi

    Hocam,Doğu banktan almışsın bir konuyu anlayamadım,aldığın ürün tekofax garantilimiydi ?

    Panasonic ürünler tekofax distribütor garantili ürünlerdi,senin aldığın zamana göre onlar olması lazım,servis o parayı nasıl istedi ve siz neden ödediniz enteresan !

    Bahsettiğiniz arızada garanti kapsamında olması gerekir !




  • Babamdaki panasonic projeksiyonda da aynı sorunu yaşadık.İlk tamirine 350 verdik.1 yıl sonra yine aynı arızayı yaptı.Bu kez parça çok pahalı,televizyonu çöpe atarız deyince 250 ye yaptılar.Tekrar bozulursa servisi falan aramayacağım.Direkt çöpe.
    Demek ki orijinal japon malı olmasına rağmen bu televizyonların zayıf tarafı bu.Ama zamanında projeksiyonlar içinde en güzel görüntü veren de buydu.
  • alanı baya oldu ya yani 3 seneyi geçmiştir ilk bozulduğunda garanti kalmamıştır. evet bizdende 2. sefer tekrar 300 istendi sonra pazarlıkla 200 e geldi nasıl bi kâr oranı ise artık. bu arada dün getirceklerini söylediler getirmediler bugün öğlene kadar gelir dediler yine gelmedi. bakalım biraz daha bekliyip tekrar panasonic merkezi arıyacam
  • Distribütor garantili ürünse,yapmak zorundalar,garantisi bitse dahi,ben sattım garantisi bitti karışmam diye bir kanun yok !

    Firmalar,garantisi bitse dahi vaad edilen kullanım süreleri bozyunca (60-100 bin saat) her türlü servis yedek parça ve aksesuarı temin etmek zorundalar !

    İsimleri sözüm ona büyük firmalar,servislerini ne hikmetse kahvehane kabadayılarına vermekte bir sakınca görmüyorlar !

    Buda bırakın ürünün markası ne olursa olsun,firmanın kalitesini gösterir bana süper değerleri çözünürlükler hiç bir zaman tercih sebebi olmadı,her zaman önce servislerine bakarım,sonra ürünü alırım !

    Panasonic merkeze mail atın,durumu ve servisin berbat tutumu belirtin ve ekleyin Japonya merkez danışmanlığınızada mağduriyetimi belirticem diyede uyarın hatta kesinlikle durumunuzu belirtin !

    Bu firmalar marka imajlarına laf gelmesine izin vermezler,gerekirse Türkiye sorumlusunuda uyarırlar !

    Yabancı diliniz yoksa,bir çevirmene detaylı olarak şikayetinizi ve Panasonic Türkiye bayilerinin umursamazlığını net olarak açıklayın,inanın çok ciddiye alacaklardır !




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.