< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serin_su842 -- 11 Temmuz 2019; 10:57:17 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serin_su842 -- 11 Temmuz 2019; 10:57:17 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
teknobiyotikten asrock anakart almıştım 3 tane işlemci pinini yamultmuşum nasıl becerdiysem artık. firmayla konuştum gönderin bakalım dediler elle düzeltilcek şeyi firmaya gönderdim. 10 - 15 gün sonra anakart geldi kutuyu bi açtım en az 10 - 15 pin yamuk hemen aradım firmayı. resim çekip mail atın dediler. resim çekip mail attım. müşteri memnuniyeti açısından ilk sefer tamir edildiğini fakat bu sefer kullanıcı hatası olduğu için garanti dışı kaldığını söylediler. ben şokkk. benim hasarım değil,kargo hasarı değil, siz yamultmuşsunuz desemde olmadı anakartı direk çöpe attım.
1 kişi (ben) böyle salakça bir sorun yaşadım diye bu firmanın kötü olduğu anlamına gelmez ama bedava verse o firmadan bişey almam. nanokatalog 1 teknobiyotik 2 bu iki firma bana uzak Allah' a yakın. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |