Şimdi Ara

palio speedgear (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
519
Cevap
19
Favori
108.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 168
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 gün 22 saat 44 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 19
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • scada (114 mesaj) havnitekin (24 mesaj) uno60sx (13 mesaj) jordan83 (10 mesaj) vesbuci (10 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (155 mesaj) Mobil (125 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (16 mesaj) (4 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Bu arada EL modeli ile HL modeli hep karıştırılıyor. Farkları bildiğim kadarı ile yazıyorum, eklemek isteyen olursa sevinirim.


    Abs HL modelinde standart, EL modelinde opsiyonludur.


    HL modelinde; Kol dayama, Abs, elektrikli yan aynalar, kapı açma kolları araba ile aynı renk,arka koltukta 2 adet başlık,yolcu hava yastığı,deri direksiyon, deri vites topuzu, çelik jant özellikleri mevcuttur.


    En basiti elektrikli yan aynalar varsa HL, yoksa EL modelidir diyebiliriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jarnac -- 20 Ocak 2021; 11:49:18 >
  • Arkadaşlar merhaba Otomatik Palio 1.2 Speedgear'da motor yağı olarak olarak ne tavsiye edersiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10w40 bılınen marka hepsı olur

  • 2004 model palio speed gear aracım sanjumandan yağ damlatiyor. Bir anda başladı.ve 3 4 saat içinde el ici kadar yer yağ oluyor. Sebebi nedir .ustaya gösterdim keceler eskimistir dedi . Bulunduğum yerde de ustası yok. Sanjumani sokup istanbula gönderip orda tamir ettiriyorlarmis. Var mı bu is8n daha kolay bir yolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hangı ıldesınız

    karter contasından aks gırısınde orıngden olur lıfte kaldırıp bakmak lazım

    yakın zamanda yag degısımı yaptıysanız fazla konulan yagfa atıyor olabılır

  • Sorunsuzluk durumu nasıl

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • şanzımanın duzenlı yag bakımı yapılırsa kolay sorun cıkarmıyor en sorunlu şanzımanın revızyon malıyetı genelde 6 bıntl gecmıyor

  • Merhaba 2004 model palio 1.2 speedgear HL model aracım var. HL modeli dolu paket bildiğim ABS elektrikli yan aynalar - camlar v.s. var ama ABS yok bu modelde doğru mudur?

  • ABS opsıyoneldı ılk sahıbı aldıysa vardır

  • Değerli arakadaş yardımcı olursanız sevinirim..2006 1.2 16v otomatik palio aracıma bugün klima gazı doldurmak istedim..İnternet sitelerinde 625 gr gaz kapasitesi yazıyordu..Bosch marka iyi bir cihazla eski gaz çıkarılıp kaçak tespitinden geçtikten sonra ki kaçak görünmedi makinada ancak en fazla 305 gr doldurabildi makina...Bunun geçek kapasitesi gerçekten bu kadar mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi delta100 -- 26 Haziran 2021; 18:42:26 >
  • İyi e, palio speedgear aracım bozuldu elektrik arizasindan sonrasında viteste ki shift lock (vites kilidi) nin yerini bulamıyorum ve vites P konumunda kaldı, bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Bir süre önce ev almak için Dizel Easytronic 2004 Corsa satmıştım. Şimdi yine araç almayı düşünüyorum ve Palio 1.2 EL Speedgear'ın otomatik konusunda ve ekonomi konusunda iyi olduğundan bahsettiler. Forumdaki mesajları da okudum az buçuk kafama yattı. Corsa'da vuruntu vardı vites geçişlerinde ve motoru çok sesliydi ama sağlamdı.


    Şu an almayı düşündüğüm ilan; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2004-fiat-palio-1.2-16-valf-132.000-km-de-otomatik-tramersiz-1009116801/detay


    Almadan önce ne gibi şeylere bakmam gerekiyor biri anlatabilir mi? Arabalardan çok anlayan biri değilim ve tek gideceğim. Satan kişi galerici. Durduk yere yem olmayalım.





  • DH Xenshard kullanıcısına yanıt
    Iyi günler,

    2011 de almıştım 2004 modelini. İlk aracımız idi. 2 yıl kullanıp pert ettim. İlk sahibi bayandan almıştım. Üzerinde fabrika çıkışı lastikleri ve İlk günkü polen Filtresi vardı. İlk sahibi sadece ise Gidiş geliş bostancı suadiye arası kullanmış o yuzden 7 yaşında olsada 38 bin bile olmamıştı. Düşük hızda zincirleme kazaya karışmıştı ve trameri yoktu. Expertiz yaptirmamistim. Sadece yetkili servise gidip kontrol ettirdim. Bir de sanzumanciya gittim. Sorun yok dediler. Ama sonradan öğrendim ki yanlış sanziman yağı koymuş fiyat yetkili servisi. Düşünün yetkili servissiniz ve yanlış yağ koyuyorsunuz. Bu hata hiç bir yerde kayıtlı değil. İçindeki bir selenoid sıkıntı çıkarınca öğrenmiştim. 30000 km çarpışan araba gibi kullandım bana mısın demedi. Sadece boğaz köprüsünü asyadan Avrupa’ya geçtikten hemen sonraki yokuşta çekişi sebepsiz düşerdi. Çok uzun yol yaptım, çok daha dik yokuşlar çıktım bu sorunu bir tek orada yaşardım. Vites kutusu kendisini ayarlayamaz, doğru vitesi bulamazdı. 1.5 yıl sonra vites kutusu arızası verdi. Aracı bir arkadaşa vermiştim. Çok panik olmuş geldi o zaman öğrendik selenin hatası, yanlış yağ vs.

    Araçla kaza yaptım. Son kazamda, aracın kaportasında bir şey yok ama sansiman çatlamış. Araba o zaman 130000 tl idi sanziman 140000 tl. Perte çıktı tabi. Sanziman selenoid muhabbeti olmasa pert aracı toplatır kullanırdım. Çok memnundum. Şehir dışı fabrika verisi 6litre iken 5.2 ile afyonlara gitmisligim var.

    Cvt sanziman mükemmeldir. Eğer piyasada temiz palio olsa yine alırdım. Ama bulamadım ve jazz cvt aldım.

    Gelelim araca, aracı çarpışan araba gibi kullandım demiştim. Cvt vitesli paliolar ithal ve kaportasi Tr üretimi olanlardan daha kalın. Ustam kaputu düzeltirken çok uğraştım. Diğer paliolar böyle değil bir çekiç yetiyor. Seninkini Presle halledebilirim demişti. Onun yalancısıyım.

    Aldıktan 1.5 yıl sonra bir kadran hatası çıkmıştı. Yaptırmadım.

    130 üzerine çıkınca araç kanat takiyordu. 900 kg nun biraz üzerinde ve yüksek. Corsa otomatik kullandım sondan önceki iki kasa 140 ta bile uçmadilar. Ben de aracı 110 altı hızlarda kullandım.

    Motoru 80 beygir 16v 114 tork olması lazım ama istanbulda tek ben varken bir yokuşu çıkamadım. Geri gelip hizlanip denedim olmadı yokuşun ortasında kaldım. Mecburen başka yollardan daha az dik olan yokuslardan gitmek zorunda kaldım. Yani gücü bazen çok dik yokuşta tek kişi bile olsanız yetmez.

    Cvt nin özelliği anı hızlanma yapmaz yavaş sakin gideceksiniz. Bu anlamda corsayi ararsınız.

    Sanziman zincirlidir. İyi bakılırsa uzun ömürlüdür değilse sizi üzer.

    Şehir içi yakıtı da ayrıca yüksektir. Ama istanbul tuzla civarında bakımları yaptıktan sonra (triger, disk, balata, sanziman yağı ve michelin energy saver2) 8 litreye inmişti. Bundan önce 11 idi.

    Özetle sanzimana dikkat edin. Gerisi ucuza hallolur. Bir de triger kayistir bu araçta değişmesi zahmetli.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Kıymetli dostlar 2004 palio speedgear aracım şu sorunu yaşıyorum:

    Aracı P’den D’ye alıyorum. Gaza çok bassam da Çok yavaş harekete geçiyor. Bu durum 3-5 saniye sürüyor ve daha sonra küt diye bir ses geliyor ve araç normal hareketine geçiyor gidiyor. Sanki vites sonradan doluyor. bunu kalkışta yapıyordu.


    Lakin geçenlerde çok hızlı değildim ama giderken birden boşa çıktı. haliyle daha da tedirgin etti.


    Aracım 125 bin kmde. şanzıman yağ değişimini henüz yaptırmadım. yağla alakalı olabilir mi? bir de bu sorunu yaptıktan sonra giderken rolantide dalgalanma oluyor.

    Bu tarz bir sorun başına gelen oldu mu? Sebebi nedir?

  • 57murat57 5 kullanıcısına yanıt
    Sanziman gibi duruyor. Bende de bazen D de giderken hizlanmak istediğimde gazı köklesem de hızlanmazdı. Kontrolde Sanzimandaki bir selenoidin değişmesi gerektiğini söylemişti servis. Sanziman yağı belli kmlerde değişmeli en son ne zaman değişti kontrol edin. Yoksa cvt sistemi zarar görebilir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sallami kullanıcısına yanıt

    Peki selenoid tamirinden sonra düzelmiş miydi? Ne kadardı masrafı üstad?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 57murat57 5 kullanıcısına yanıt
    Yaptırmak nasip olmadı. Pert oldu araba. Ama sanziman inecek, açılacak, selenoid dışında arıza var mı bakılacaktı. Fiyat hayli yüksek olacaktı. Bendeki arıza sizdeki gibi kötüleşmemisti. O yüzden yaptırmadan kullanmaya devam ettim. Eğer çok uzun süre şanzıman yağı değişmemiş ise, cvt zinciri zarar görmüş olabilir. En fazla 2 yılda bir ya da 40 bin km idi yanlış hatırlamıyorsam. 20 bin km de olabilir. Cvt lerde yağ çok önemli. Yağın sürtünmesi sayesinde hem soğutma yapılıyor hem de zincir konilere tutunuyor. Malum dişli yok düz bir yüzeye tutunuyor zincir. Yağ özelliğini kaybederse vites değişimi (güç aktarımı) sorunları başlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ben de bu hafta ustaya gidecem. bakalım ne diyecek? 5 bin tlyi gözden çıkardım açıkçası. onun için sordum üstad masrafını

  • Selam yeni üyeyim whatsapp gurubuna ekler misiniz (5053873655)

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.