Şimdi Ara

PALİO 1.2 2002 model tekleme çekiden düşme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
9.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir buçuk hafta önce 2senedir okuldan kalan zamanda çalışarak biriktirdiğim parayla 2002 model 1.2 palio aldım. ancak sorunlar silsilesi aldığım günden beri yakamı bırakmıyor. şuan için arabamın görünürde 2 büyük sorunu var. radyatöründen su eksiltiyor, ustaya götürdüm ancak hala devam etmekte.
    ikinci konu ise canımı en çok sıkan konu. aracımla bigün sakince giderken motorun sesi değişti, sanki motor öksürerek çalışıyo gibi pör pör pör diye çalışmaya başladı. arabayı boşa aldım, vites boştayken dahi gaza basınca devir yavaş yavaş yükseliyor, yani boştayken bile zor gaz yiyor, hareket halindeyken hiç bahsetmeyim, araba adeta gitmiyor dik bi yokuşta birinci viteste dahi zor çıkıyor. derken arabayı evin önüne parkettim ertesi gün ustaya gitmek için marşa bastım araçta hiç bir sıkıntı yok motor mis gibi çalışıyor, usta baktı bi sıkıntı yok dedi. Bu arada araba uzun süredir sürekli gazla çalıştığı için benzinde düzgün çalışmıyordu, belki gaz beyni benzin karıştırmıştır diyerek benzin pompasının soketini söktük, derken 2 gün sıkıntısız bi şekilde bindim. bugün yine okuldan eve gelirken motorun sesi yine değişti zor bela eve geldim araba adeta gitmiyor :( az önce çalıştırdım yine düzelmiş. yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar yıllardır hayalini kurduğum arabam kabusum olmak üzere







  • Kac binde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sessizlerin_umudu kullanıcısına yanıt
    187binde hocam bugün bobin taktık yeni. İyi güzel sıkıntı yok. Ortalama 50km yaptım, gece eve dönerken pat pat diye ses geldi motor tekledi çekiden düştü, derken komple stop etti, arabayı bıraktım eve arkadaşımın arabasıyla döndüm, sanırım yeni takılan bobin yine yandı. Canımı sıkmaya başladı, eskiden çekiden düşsede hareket ediyodu şuan araba hiç gitmiyor. Lütfen yardım edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 8v fire motor galiba aynı motoru bende kullanıyorum aracımda.

    araç su eksiltiyorsa ve yere falan damlamıyorsa bu su buharlaşıyor ise conta yakmış olabilir bu aradan su motorun içine giriyor benzin yağ kaşımı ile yakılıyor su eksiliyordur.

    bir diğer sorun ise kompresör kacağı piston segman arasındaki boşluklar fazla ise araç cekmeme yapar fazla zorlarsan stop eder..

    o motorun 180 de olduğunu düşünmüyorum multemelen şirket aracıydı ve devamlı lpg de kullanıldı 2002 bir araç 300 binde vardır. aracın motoru şuan %30 40 çalşıyordur o kacaklar yüzünden hp 70 beygir diyelim 20 30 a düşüyordur ısınınca araç. ustanız büyük bir sorun olduğunu biliyordur ama sizden para koparmak için bunu size söylememişde olabilir şunu bunu değiştirelim ustalık işcilik parası almak için paranızı alırlar. motor inecek reflektiye edilecek piston sekman değişir büyük ihtimal sorun çözülür bunun maliyeti 4 5 bin lira tutabiir dizel araçlar ise 10 bine cıkıyor..

    kaça aldınız aracı ? ve alırken expertiz yaptırmadınmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizlerin_umudu -- 9 Aralık 2016; 9:47:44 >




  • sessizlerin_umudu kullanıcısına yanıt
    Aracı alırken güya ekspertize götürdük. Ustalarada götürdük hiç biri bişey demedi. Az önce ustayı aradım, Sorunumun elektrikle ilgili olduğunu iddia ediyor. Bobin değiştiğinde araba düzelmişti akşam bobini tekrar yaktığı için yolda kaldım muhtemelen. Bu çekmeme ve tekleme olayı herzaman olmuyor hocam. Elektrik aksamı sıkıntılı sanırım aracın, radyatör kaçağıda şuanlık hallolmuş gibi. Damlama yapıyodu kesti şuan. Sizin araç nasıl bu arada, motor patlatma yapıyo mu, yada bobinle falan bi sıkıntı yaşadınız mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aalperyyuksel -- 9 Aralık 2016; 12:16:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim araç sıfır aldım 3 yıl garantisi var 1.2 fire motor sizin motorun aynısı şuan bir sorunu cıkmadı (fiat 500c).bobin yandıysa bu takılanda yanacaktır kacak olabilir bir yerde ısınıp yakıyordur bobini
  • Bugün gittim bobinin yanmadığını, birinci bujinin kaçak yaptığını teşkis ettik. Usta bobinlerin çok eskidiğini söyledi şuan bir bobib 4buji ve 4kablomuz yeni. Şimdilik bi sıkıntı yok görünüyor. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olucak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aalperyyuksel A kullanıcısına yanıt
    Aynı motordan benim aracimda da var eğer beyni de aynıysa(2002 modellerde 2tip beyin var birisi benim beyinden olan eski tip magneti marelli ıaw.18.F.B4 diğeri de yeni tip beyin gaz kelebeğü elektronik obd2 soketi var egzantirik sensörü var ) bu beyin çok geniş haritada çalışıyor arza lambası yakmıyor mubarek. Bu aracı sıralı sistem LPG değilde düz sistem ya da tek nokta LPG takılıysa zaten 1-0geridesiniz. Benzinde düzgün çalışmayan arabanın gazda çalıştığına şükretmek lazım. İlk olarak kutup başını sökün ve 1saat bekleyin sonra benzinde sürün bi benzinde kendine gelsin araba. Sonra da gidin LPG yi sıralı sisteme çevirin o araba düz LPG ile bi Nil mez yazık günah o arabaya. Eğer araç yeni tip beyinliyse zaten 2-0 geridesiniz elektronik gaz kelebeği ve eski sistem LPG yi düşünemiyorum bile. Arzanıza gelince buji de sıkıntı olabilir elektirik tehsisatında oksit olabilir ya da benim de başıma gelen LPG motor beynindeki yakıt hava karışım haritasını bozar ve bu da düzensiz yanma avans vurma tekleme çalışmama gibi sorunlara yol açar. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi günler aynı sorun bende meydana geldi. yaklaşık 1 ay boyunca izledim aracımı. Bu arada aracım palio 2002 1.2 8v. Sonra ateşlemeden kaynaklı olduğu bulundu. Bujileri ve kabloları falan değiştirdik. Şu an için problem yok gibi görünüyor. Sormak istediğim bu model bir araçta buji ve kabloların değişimi ortalama ne kadar tutar.
  • arbiyikli A kullanıcısına yanıt
    Buji kablosu yan sanayi 75 TL opar (nkg brk6ekga fiat için OEM numarası da 46472021) 66 TL takımı 3 aşşarı 5yukarı fiyatları bu şekilde bu arada opar ateşleme bobinin tanesi de 70TL idi 2 tane bobin var toplam. Konuyla pek alakası yok ama aracınoz mk1 palio mu mk2 palio mu mk 1 ise motor bölümünün fotoğrafını atarmısınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Aracım mk1 palio. Şu an için motor fotosu yok ama sormak ve görmek istediğiniz bir şey varsa size iletirim. Bobin ve buji değişimi için 150 tl verdim. Normalmidir yani bu.
  • arbiyikli A kullanıcısına yanıt
    130-160 lira arası tutar çok normaldir. Merak ettiğim ECU yani beyni bizim beyinden mi yoksa yeni (mk2) lerde kullanılan beyinlerdenmi 2002 lierde ikisiden de mevcuz çünkü bizim beyin IAW 18f-b4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    En kısa sürede bu konu ile alakalı bir dönüş yapıcam üstad size
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Hocam beyin aynı senin belirttiğin gibi. Farklı birşey yazmıyo.
  • arbiyikli A kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.a size ulasmam mümkün mü aynı sorun bendede var.kafayi yedim artik çözüme ulaştınız mı ve nasil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.