Şimdi Ara

PABBUC.COM Kapandı :( (102. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
2.784
Cevap
26
Favori
177.440
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Escapetolife

    Arkadaslar iade için kargonun gelmesini beklerken işim çıktı ve anneme tembihledim pazarlık et koliyi teslim et diye , sonra dedim ne kadara gitti ? para almadılar dedi fişe baktım ücret alıcıdan diye yazmışlar bu durumda kargo geri mi gelecek ? nasıl düzeltebiliriz ?

    Hatırlarsanız Yurtiçi kargonun iade için 5 TL aldığını falan söylemiştim. Hiç para almamışlar ama bugün gene GELDİLER Dairedeki bayana Ankara-İzmir arası kargolarının gittiğini ve ücretin 16 küsur lira olduğunu sölediler. En son üstüne soğuk su içiyordu Yani ucuz bir kargo bulun, yurtiçi ile iade veya değişime göndermeyin sakın. İade de yaşanan sorunlar nedeniyle Pabbuc.com

    Ha birde Ankamall'de yeni sezon ayakkabı fiyatlarına baktım. Yeni sezon olduğu için indirim yapılmayan ürünlerin fiyatları Pabbuc ile aynı. Ama biz 3te1 fiyatına alıyoruz tek farkı bu. Bu konuda ise Pabbuc.com
    _____________________________
    Üyelik Tarihi: 02 Aralık 2007




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Ya arkadaşlar kafamı karıştıran bişey oldu dockers markasını takip eden ve devamlı giyen bir arkadaş dockers satan mağazaların 1 tl bile indirim yapmadığını konuştuğunda firmanın biçtiği fiyata sattıkları indirime bile üretici firmanın karar verdiğini söylüyor.. ha ayağımdaki ayakabının orjinalliği konusunda orjinale benziyor ama bu adamlar bu fiyata nasil bunu satabiliyor diyor.. siz ne dersiniz bu duruma.. sonuçta fatura kesiyor faturada bile dockers diye yazıyor sahte olması zor bir ihtimal değil mi?

    Dostum hangi ayakkabı mağazasında indirimm yapıyorlar ki ? Eskiden semtlerde - çarşılarda ayakkabı dükkanları var dı; peşin para dedin mi güzel indirimler alırdın. Bu avm içlerindeki gibi , ya da zncir mağaza tarzında (flo v.s ) mağazalar arttıkça bu olay ortadan kalktı, ne yazıyorsa etikette onu vermek zorundasın. Hatta peşin alan zarar eder oldu.

    Şimdi olayın bir başka tarafı ; ayakkabı maliyet ve son satış fiyatı arasında en az 3 kat fark var ! Ayakkabılarda kar çok anlayacağın. İstanbulda Şirinevler de özel bir ayakkabı mağazasında deri erkek ayakabı giriş fiyatı 25 Euro > Müşteri etiket fiyatı 150 Euro Mesela.

    Ben resimdeki dockers ürünleri İstanbul Bakırköy meydandaki Dockers ayakkabı mağazasında denedim. Kampanya var , mutlaka alın dediğin 65 TL ' lik spor ayakkabıyı pabbuc.com da 30 TL ye falan aldım.

    İndirim yapmayan dediğim gibi zincir mağazalar ( kira - çalışan vs. gibi maliyetleri öne sürebilirler ) , sadece elde kalanlar ürünlerde indirim yapıyorlar farkındaysanız. Ama pabbuc da çok büyük kısıtlama yapmadılar helal olsun.

    pabbuc.com ' a gelirsek ; adamalr İzmir' de ayakkabı üretimi merkezi olan bir yerdeler, depo açmışlar. Toplu alım yapmışlar, stok sorunları yok. Üreticler etrafında, tedarik sıkıntısı yok, reklam ve mağaza, buna bağlı çalışanlar vs. gibi masrafları yok. Üstelik internetten direk hazır müşteri avuçlarında ; bu kampanyadan sonra herkes pabbuc.com ' a bakacak ayakkabı alacağı zaman. Bu bile geleceğini kurtamıştır bence. Ben bile çevremde hiç interntten alışveriş yapmamış arkadaşlara ayakkabı aldırdım, düşün artık ; ilk internet alıveriş deneyimleri ve ayakkakbı !!!

    Son olarak çoğumuz yine şuna geliyorum ; çoğumuz peşin alışveriş yaptık : tek çekim. Demek ki yılda 1 kere bile olsa böyle indirim yapılabiliyor. İnsanlar gerçek hayattaki mağazarldaki sürekli indirim laflarına da doydu artık. 1 kere yapın güzel yapın. Gerekirse peşin verelim.
    _____________________________
    Kaşığı bükmeye çalışıyorum...




  • arkadaşlar 3 al 2 öde hala çıkıyormu sizde şimdi ayakkabı alacaktım 3 al bir öde olmuyor.biri deneyip cevap verebilirmi bi zahmet
    _____________________________
    sorunsuz alışverişlerim.CERRAHPAŞALI89--arthurexcalibur--stafilokok--Howard88--cartok--rasmus61--evaraks--sg83-
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonmatrix1

    arkadaşlar 3 L BİR ÖDE DEVAM EDİYORMU BEN 3 AYAKKABI EKLEDİM SEPETE BİRİNİN FİYATI DÜŞMÜYOR


    dostum, devam ediyor indirim. sen biraz geç kaldın sanırım. çoğu ürün bitti çünkü ama yine de güzel ayakkabı ve sandaletler var.

    sepete outlet bölümünden ve nike markalı hiçbir ürün eklemiyorsun.

    en avantajlı alışveriş için birbirine fiyat olarak yakın ürünler koyacaksın (bayan - erkek farketmez ) örneğin 75 - 80 - 80 TL gibi. bunlardan 75 silinecek 80 + 80 = 160 TL kalacak. sonca indirim kuponu girin diyen yere de pbbc50 yazıp onayla. sepet olacak 80 TL + 5 TL kargo = 85 TL.

    hayırlı alışverişler...
    _____________________________
    Kaşığı bükmeye çalışıyorum...
  • Alan giyen kullanan arkadaşlara hayırlı olsun.bu firma beni kanser etti..

    1 haftadır keşke bu konuyu hiç görmeseydim hiç okumasaydım hiç bulaşmasaydım.1 hafta önce sipariş verdim 2-3 gün ürünler kargolanmayınca aradım sordum sorun ne bankanızla ilgili bir problem var bankaya cevap yazdık bugün kargoya vericez dediler salı günü dediler bunu.(banka yapı kredi tek çekim) çarşamba mesaj at ara kargo yok perşembe mesaj at ara kargo yok bu arada arama dediğim 10:30 da başlıyorum aramaya 15:30 a kadar 1 kere anca düşüyor telefon her aradığımda 3 dakika 45 sn bekliyor telesekreter açmıyor telefon.telefon faturası cabası bedava dakikalarım bitti.en son bugün benim şalterler attı artık perşembe geceden mesaj attım istemiyor iptal edin diye cuma sabahta arayıp nasıl oldu bilmiyorum şansıma telefonu açtılar kübra hanım dedim iptal edin madem göndermiyeceksiniz ben diğer karttan tekrar sipariş vericem.tamam dedi zaten iptal talebiniz ilgili birimlere iletilmiş.iyi dedim o zaman iptal oldu telefondaki hanımefendi 24-72 saat içinde sonuçlarınır iptal işlemi dedi ne alakaysa dedim diğer firmalarda iptal et deyince saniyesinde iptal oluyor.bu arada iptal edin diye 6-7 adette mesajım var.herneyse nasıl olsa iptal oldu diye başka bir hesap açıp başka bir kartla siparişleri tekrar verdim buraya kadar sorun yok 8 siparişimden 4 ü kargolanmış..diğer hesaba bakayım dedim iptal olmuş mu birde ne göreyim ürünlerin hepsi kargolanmış iptal ettiğim.telefona sarıldım 13:00 den 16:30 a kadar defalarca aradım açan yok pabbuç.com a hoşgeldiniz pabbuç.com a hosşgeldiniz hala kulağımda çınlıyor saat 20:00 oldu.işin ilginci bir ara bir bayan açtı dedim allahıma şükürler olsun yüzüme güldü sevinç naraları atarken açan kadın burası pabbuc.com değil astar mı mastar mı öyle bir yer dedi telefona baktım lan yanlış mı aradım diye yooo numara doğru açan yanlış kadın onların santral çok yoğun olduğu için telefonunuz buraya düşmüş iyi dedim kaldırın o zaman ben nasıl ulaşacam bu arkadaşlara dedim hanım ablaya oda ben iletiyim notunuz varsa nasıl ileteceksiniz dedim mesaj atıcam dedi ooooo onu ben 1 haftadır atıyorum öyle olmaz dedim yok dedi benim mesajlarım bildiğiniz mesajlardan değil iyi dedim şu bilmediğiniz mesajlardan yazın beni çok acil arasınlar numaram bu tabi arayan soran yok.

    Şimdi kol gibi bir kredi kartı ekstresi,yay gibi gerilmiş sinirler,hem alçak hem yüksek tansiyon ve son olarak bir kabileye yetecek kadar ayakkabım kargoda.

    İşin enteresan tarafı daha ayakkabılar elimize geçmeden bu kadar sorun yaşıyorsak defolu,eksi gelen,yada uymayan ayakkabıları düşünemiyorum.

    Soru-1:gelen ürünleri kargodan almazsam direk iptal etmiş olurmuyum.

    Soru-2:parayı kurtarabilecezmi.

    soru-3:kargocunun yanında açıp kontrol ediyormusunuz eksik defo varsa tutanak tutuyormusunuz.

    Soru 4:iade için nasıl bir yol izlicez ne mesaja cevap veriyorlar ne telefonla ulaşmak mümkün.

    Kıssadan hisse benim için:daha da sabit telefonu olmayan karşımda muhatap bulamadığım bir firmadan bedavada verseler çöp almayacağım.

    Alan kullanan memnun olan arkadaşlar yanlış anlamasın ama ben tavsiye etmiyorum arkadaşlar sinirden stresten kısmi felç geçirecem nerdeyse.gidin 1 tane alın mağazadan deneyerek görerek giyin.çok uzun yıllardır netten alışveriş yaparım bence internetten ayakkabı ve giyecek alınmaz.

    Hele hele tefonu olmayan internet mağazalarından kesinlikle alışveriş yapmayacağım.
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    Alan giyen kullanan arkadaşlara hayırlı olsun.bu firma beni kanser etti..

    1 haftadır keşke bu konuyu hiç görmeseydim hiç okumasaydım hiç bulaşmasaydım.1 hafta önce sipariş verdim 2-3 gün ürünler kargolanmayınca aradım sordum sorun ne bankanızla ilgili bir problem var bankaya cevap yazdık bugün kargoya vericez dediler salı günü dediler bunu.(banka yapı kredi tek çekim) çarşamba mesaj at ara kargo yok perşembe mesaj at ara kargo yok bu arada arama dediğim 10:30 da başlıyorum aramaya 15:30 a kadar 1 kere anca düşüyor telefon her aradığımda 3 dakika 45 sn bekliyor telesekreter açmıyor telefon.telefon faturası cabası bedava dakikalarım bitti.en son bugün benim şalterler attı artık perşembe geceden mesaj attım istemiyor iptal edin diye cuma sabahta arayıp nasıl oldu bilmiyorum şansıma telefonu açtılar kübra hanım dedim iptal edin madem göndermiyeceksiniz ben diğer karttan tekrar sipariş vericem.tamam dedi zaten iptal talebiniz ilgili birimlere iletilmiş.iyi dedim o zaman iptal oldu telefondaki hanımefendi 24-72 saat içinde sonuçlarınır iptal işlemi dedi ne alakaysa dedim diğer firmalarda iptal et deyince saniyesinde iptal oluyor.bu arada iptal edin diye 6-7 adette mesajım var.herneyse nasıl olsa iptal oldu diye başka bir hesap açıp başka bir kartla siparişleri tekrar verdim buraya kadar sorun yok 8 siparişimden 4 ü kargolanmış..diğer hesaba bakayım dedim iptal olmuş mu birde ne göreyim ürünlerin hepsi kargolanmış iptal ettiğim.telefona sarıldım 13:00 den 16:30 a kadar defalarca aradım açan yok pabbuç.com a hoşgeldiniz pabbuç.com a hosşgeldiniz hala kulağımda çınlıyor saat 20:00 oldu.işin ilginci bir ara bir bayan açtı dedim allahıma şükürler olsun yüzüme güldü sevinç naraları atarken açan kadın burası pabbuc.com değil astar mı mastar mı öyle bir yer dedi telefona baktım lan yanlış mı aradım diye yooo numara doğru açan yanlış kadın onların santral çok yoğun olduğu için telefonunuz buraya düşmüş iyi dedim kaldırın o zaman ben nasıl ulaşacam bu arkadaşlara dedim hanım ablaya oda ben iletiyim notunuz varsa nasıl ileteceksiniz dedim mesaj atıcam dedi ooooo onu ben 1 haftadır atıyorum öyle olmaz dedim yok dedi benim mesajlarım bildiğiniz mesajlardan değil iyi dedim şu bilmediğiniz mesajlardan yazın beni çok acil arasınlar numaram bu tabi arayan soran yok.

    Şimdi kol gibi bir kredi kartı ekstresi,yay gibi gerilmiş sinirler,hem alçak hem yüksek tansiyon ve son olarak bir kabileye yetecek kadar ayakkabım kargoda.

    İşin enteresan tarafı daha ayakkabılar elimize geçmeden bu kadar sorun yaşıyorsak defolu,eksi gelen,yada uymayan ayakkabıları düşünemiyorum.

    Soru-1:gelen ürünleri kargodan almazsam direk iptal etmiş olurmuyum.

    Soru-2:parayı kurtarabilecezmi.

    soru-3:kargocunun yanında açıp kontrol ediyormusunuz eksik defo varsa tutanak tutuyormusunuz.

    Soru 4:iade için nasıl bir yol izlicez ne mesaja cevap veriyorlar ne telefonla ulaşmak mümkün.

    Kıssadan hisse benim için:daha da sabit telefonu olmayan karşımda muhatap bulamadığım bir firmadan bedavada verseler çöp almayacağım.

    Alan kullanan memnun olan arkadaşlar yanlış anlamasın ama ben tavsiye etmiyorum arkadaşlar sinirden stresten kısmi felç geçirecem nerdeyse.gidin 1 tane alın mağazadan deneyerek görerek giyin.çok uzun yıllardır netten alışveriş yaparım bence internetten ayakkabı ve giyecek alınmaz.

    Hele hele tefonu olmayan internet mağazalarından kesinlikle alışveriş yapmayacağım.

    Geçmiş olsun.
    Benimde siparişim defolu olarak ulaşmıştı ve buna rağmen ürünlerdeki defoyu kabul etmediler,kargo ücretini benim üzerime yıktılar.
    Çok uğraştım ama kabul ettiremedim,en sonunda lanet olsun diyerek 30 lira kargo ücreti verdim ve ürünleri pabbuc firmasına gönderdim.
    Fakat kargo ulaşalı 2-3 gün olmasına rağmen ürünün ellerine ulaştığına dair tek bir mesaj atmadılar.
    Mesaj atıyorum ''kargo elinize geçti mi'' diye cevap vermiyorlar,telefon ediyorum ya açan olmuyor,ya meşgul oluyor ya da 2 saat telesektererin konuşmasını dinliyorum sonra telefon kapanıyor.
    Ürünler elme geçeli sanırım 2 hafta oldu 2 haftadır pabbuc yüzünden sürekli telefon kulağımda.
    Çok ilgisiz,alakasız bir firma defolu v.b bir ürün elinize geçerse yandınız,süründürüyorlar resmen.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    Alan giyen kullanan arkadaşlara hayırlı olsun.bu firma beni kanser etti..


    Uzun olmasın diye bütün mesajını alıntılamadım hocam.

    İlkin seninle aynı sorunu bende yaşıyordum ancak ben yıllardır internetten alışveriş yaptığım için bu sorunun buraya yazarak çözülemeyeceğini anladım. İlk önce pabbuc.com un diğer telefonlarını (2 adet) buldum. Malum müşteri hizmetleri telefonunun açılmasını beklemek ölüm. Ayrıca telefona 2 kişi bakıyormuş biri işi bırakmış sadece Kübra Hanım yani tek kişi ilgileniyor telefonlarla. Ayrıca aynı binada yine ortakları olduğu diğer şirketle santralleride ortak masraf olmasın diye. Bu yüzden pabbuc.com un telefonu uzun süre düşmezse telefon diğer kattaki ipara.com un müşteri hizmetleri sorumlusu Esra Hanım'a aktarılıyor santral tarafından. (Kendisi benimle çok ilgilendi. Ayrıca teşekkürler... )

    Ben diğer 2 telefonu arayarak Kübra Hanım'a ulaştım. Durumu anlattım. Ürünlerin sipariş verdiğim gün stokta olduğunu doğruladı ama neden 5 gündür kargoya verilmiyor denilince cevap veremedi. Bende sistem hatası olabilir dedim. Yada yazılımsal sorun. Çünkü ayakkabılar paketlendiği gün kargoya veriliyor. Aynı gün birazda sert çıkıştım. Sonraki gün sabah 9 da ayakkabılarımı kargoladılar 6 günün sonunda.

    Kısacası burada çözümü ben kendimce ürettim. Hem üst kattaki hemde pabbuc.com un diğer telefonlarını bularak Kübra Hanım'a ulaştım. Birazda uğraş sonucu işimi hallettim. Ama maalesef herkes bu kadar uğraşmaz. Ve sinir harbine katlanmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 6 Temmuz 2012; 21:06:07 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: awakado

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonmatrix1

    arkadaşlar 3 L BİR ÖDE DEVAM EDİYORMU BEN 3 AYAKKABI EKLEDİM SEPETE BİRİNİN FİYATI DÜŞMÜYOR


    dostum, devam ediyor indirim. sen biraz geç kaldın sanırım. çoğu ürün bitti çünkü ama yine de güzel ayakkabı ve sandaletler var.

    sepete outlet bölümünden ve nike markalı hiçbir ürün eklemiyorsun.

    en avantajlı alışveriş için birbirine fiyat olarak yakın ürünler koyacaksın (bayan - erkek farketmez ) örneğin 75 - 80 - 80 TL gibi. bunlardan 75 silinecek 80 + 80 = 160 TL kalacak. sonca indirim kuponu girin diyen yere de pbbc50 yazıp onayla. sepet olacak 80 TL + 5 TL kargo = 85 TL.

    hayırlı alışverişler...

    tamam anladım nike ayakkabı olduğu için düşmedi demekki sağolasın..:)
    _____________________________
    sorunsuz alışverişlerim.CERRAHPAŞALI89--arthurexcalibur--stafilokok--Howard88--cartok--rasmus61--evaraks--sg83-




  • Ben 2 sipariş verdim. İkisi de sorunsuz geldi. 10 gün önceki çeşitlilik olsa bir sipariş daha veririm. Sitedeki iletişim formu üzerinden sorduğum soruları da kısa zamanda cevapladılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun bir süredir bu konuyu takip ediyorum

    gözümden kaçmadıysa hala bir değişim işlemini tamamlayabilen bir arkadaş göremedim.

    ben aldığım bir ayakkabı küçük geldiği için aynı ayakkabının büyüğüyle değişmesi için geri gönderdim. acaba hata mı yaptım?
    _____________________________
    ELEKON - LED driver ve Otomasyon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    uzun bir süredir bu konuyu takip ediyorum

    gözümden kaçmadıysa hala bir değişim işlemini tamamlayabilen bir arkadaş göremedim.

    ben aldığım bir ayakkabı küçük geldiği için aynı ayakkabının büyüğüyle değişmesi için geri gönderdim. acaba hata mı yaptım?

    Ben değişim için gönderdim. Yanlış olmasın 5-6 günde sonra yenisi geldi. Siteye ne telefon ettim ne de mesaj çektim. İade formunu doldurdum verdim ptt kargoya, yurt içiyle geri geldi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    uzun bir süredir bu konuyu takip ediyorum

    gözümden kaçmadıysa hala bir değişim işlemini tamamlayabilen bir arkadaş göremedim.

    ben aldığım bir ayakkabı küçük geldiği için aynı ayakkabının büyüğüyle değişmesi için geri gönderdim. acaba hata mı yaptım?

    Ben değişim için gönderdim. Yanlış olmasın 5-6 günde sonra yenisi geldi. Siteye ne telefon ettim ne de mesaj çektim. İade formunu doldurdum verdim ptt kargoya, yurt içiyle geri geldi.

    teşekkürler. biraz rahatladım

    ben çarşamba gönderdim. bugün de mesaj attım bakalım ne diyecekler.

    siz değiştirdiğinize göre elbet biz de değiştiririz inşallah :)
    _____________________________
    ELEKON - LED driver ve Otomasyon




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    uzun bir süredir bu konuyu takip ediyorum

    gözümden kaçmadıysa hala bir değişim işlemini tamamlayabilen bir arkadaş göremedim.

    ben aldığım bir ayakkabı küçük geldiği için aynı ayakkabının büyüğüyle değişmesi için geri gönderdim. acaba hata mı yaptım?

    3 ayakkabıdan 2'si büyük geldi. Hiç kurcalamadan tekrar paketine koyup, iade formunu doldurup gönderdim bir gün sonra küçük numaralısını verdiler kargoya. Benim gönderdiğim kargoyu ben ödedim geleni onlar ödemiş. Hiçbir sorun çıkmadı. Aldığınız malın ambalajını bozmadıkça, dışarda giymedikçe sorun çıkaracaklarını sanmıyorum.

    Bir tane de sipariş iptalim olmuştu. Siparişi kargoya vermeden iptal ettim, onda da sorun çıkarmadılar. Bir gün sonra kredi kartına geri ödediler bedelini.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    uzun bir süredir bu konuyu takip ediyorum

    gözümden kaçmadıysa hala bir değişim işlemini tamamlayabilen bir arkadaş göremedim.

    ben aldığım bir ayakkabı küçük geldiği için aynı ayakkabının büyüğüyle değişmesi için geri gönderdim. acaba hata mı yaptım?

    Ben değişim için gönderdim. Yanlış olmasın 5-6 günde sonra yenisi geldi. Siteye ne telefon ettim ne de mesaj çektim. İade formunu doldurdum verdim ptt kargoya, yurt içiyle geri geldi.

    teşekkürler. biraz rahatladım

    ben çarşamba gönderdim. bugün de mesaj attım bakalım ne diyecekler.

    siz değiştirdiğinize göre elbet biz de değiştiririz inşallah :)

    ben de değişim için gönderdim ve hiç bir mail vs atmadım.
    3-4 gün içinde yeni ürün geldi, hatta esk sipariş sayfasında yeni kargo bilgileri yer aldı, hatta siparişimde değiştirdiğim ürün güncellendi..
    daha ne olsun yahu dostlar!
    _____________________________
    Aziz Nesin az bile demiş memleketin aptallık oranına binaen!




  • yok mu 40 numara chuck taylor isteyen*??? sadece 40 tl :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMiSeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kıdemli Yarbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    uzun bir süredir bu konuyu takip ediyorum

    gözümden kaçmadıysa hala bir değişim işlemini tamamlayabilen bir arkadaş göremedim.

    ben aldığım bir ayakkabı küçük geldiği için aynı ayakkabının büyüğüyle değişmesi için geri gönderdim. acaba hata mı yaptım?

    Ben değişim için gönderdim. Yanlış olmasın 5-6 günde sonra yenisi geldi. Siteye ne telefon ettim ne de mesaj çektim. İade formunu doldurdum verdim ptt kargoya, yurt içiyle geri geldi.

    teşekkürler. biraz rahatladım

    ben çarşamba gönderdim. bugün de mesaj attım bakalım ne diyecekler.

    siz değiştirdiğinize göre elbet biz de değiştiririz inşallah :)

    ben de değişim için gönderdim ve hiç bir mail vs atmadım.
    3-4 gün içinde yeni ürün geldi, hatta esk sipariş sayfasında yeni kargo bilgileri yer aldı, hatta siparişimde değiştirdiğim ürün güncellendi..
    daha ne olsun yahu dostlar!

    harbiden dediğiniz gibi olmuş, eski sipariş bilgilerim değişmiş.

    ürün hazır kargoya verilecek yazıyor. eski ayakkabının numara değişmiş, yeni numarayı yazmışlar.

    teşekkürler.
    _____________________________
    ELEKON - LED driver ve Otomasyon




  • arkadaslar %50 indirimi nerden nasıl yapıyoruz?bır yardım edın ben anlamadım?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: popular_demand

    arkadaslar %50 indirimi nerden nasıl yapıyoruz?bır yardım edın ben anlamadım?

    ürünleri sepete ekleyin.

    sepet sayfasına gidin. aşağıda kod girme yerine "pbbc50" yazın..
    _____________________________
    ELEKON - LED driver ve Otomasyon
  • tesekkur ederim twist ben 3 adet degilde 1 adet almayı dusunuyorum kangaroos ayakkabı onada ndırım olurmu ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonlight sonata

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZİkriTalan

    en sonunda biraz da kendimi pahalı ayakkabılardan uzak tutarak siparişimi verdim. Hadi bakalım hayırlısı, numaralarda sorun olmazsa ne ala. bunlarda aldıklarım:

     PABBUC.COM Kapandı :(


    dockers'ı çok merak ediyorum ayakkabı geldiğinde mesajını editlersen sevinirim.

    ayakkabılar geldi ama Dockers küçük geldi, normalde 41 giyiyorum; Skooter tam oldu, slazenger 1 numara büyük aldım o da tam oldu ama yorumlarda ne giyiyorsanız onu alın denilmesine rağmen Dockers ayağıma olmadı. Değişim için pazartesi geri göndericam 42 numarası var Allah'tan. Ama ayakkabı çok rahat ve aldıklarımın içinde en karizması.
    _____________________________
    Yavaş giden amacına ulaşır, hızlı gidenin eteği ayağına dolaşır.
    Xiaomi Mi 6 - LG G Pad 7.0




  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.