Arkadaşlar geçenlerde bir konu açmıştım The Last of Us oyunlarından esinlenerek yaptığım bir 3D oyun ortamıydı, aşağıdaki link o konuya ait. Bu konu ise onun tam olarak devamı, ortamın ikinci parçası yani. https://forum.donanimhaber.com/the-last-of-us-benzeri-3d-cevre-calismasi--147143502 Üstteki linkten görmüş olduğunuz sahnedeki Karavanın iç kısmına da bir Workbench sahnesi yapıyordum, yani silah modifikasyonu yapılan basit bir masa. Asıl aktör silahın kendisi tabi. Bu silah teknik olarak optimize edilmiş bir oyun objesi, sahne arkası paylaşımlarında yüksek ve düşük poligon versiyonlarından resim koyacağım. Üzerindeki Shader sistemi ve Texture çalışması yeni nesil oyun motorlarında render edilmeye uygun hazırlandı. Yani herhangi bir oyun motorunda buradaki ile aynı ışık şartları ve post efektler oluşturulursa resimlerde gördüğünüz grafiklerin aynısının gerçek zamanlı olarak işlenmesi mümkün. Render'lar yüksek çözünürlüklüdür, ince detayları ve ayrıntıları görmek istiyorsanız resimlere tıklayıp zoomlayın. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() =========================================== =========================================== =========================================== ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 14 Ocak 2021; 19:57:36 > |
_____________________________
Artstation:https://www.artstation.com/evren01
|