Şimdi Ara

Oyunlarda eski tatlar yok

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hitman codename 47 oynadığım zamanı hatırlıyorum da, bir bölümü geçmek için bazen 2-3 saatimi harcadığım olurdu yine de sıkılmazdım. Şimdiki oyunlara bakıyorum zaten 3-4 saatte oyun bitiyor. Yeni oyunlardan o eski tadı alamayan bi ben değilimdir herhalde. Böyle eski oyun tavsiyeniz var mı ne kadar oynasam da sıkılmayacağım bişeyler?



  • Simdiki oyunlar genelde mp tabanlida ondan...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xDragonDenis kullanıcısına yanıt
    selam,

    ben bunu günümüz teknolojisinin ve birazda korsan faktörünün etkisinden dolayı oyunların artık MultiPlayer moduna göre hazırlanmasına bağlıyorum. Buna en iyi örnek COD. COD2 yi oynardım 15 saat , COD Ghost oynadım 7 saat misal. Birde buna parayla DLC satma çakallığı eklenince ortalık bu hale geldi yapacak bişey yok malesef...
  • Ben de aynen bu duruma katılıyorum. Bundan dolayı da artık mobil oyunlara yönelmeye ve PlayStation 4 / Xbox One nesli oyunlarını takip etmemeye karar verdim.
  • Kardeş eski Tadı vermiyo oyunlar ama adamlar çok gerçekci yapıyolar eskiyken oyuna oyun diye biliyorduk şimdi oyuna oyun diyemiyoruz çok gerçekci yapıyolar.Şimdi Ama Gta san Andreası tavsiye ederim.
  • Grafik olsa da oyun kurgusu, oynanışı yok malesef... Bir Oblivion, Fallout, Half-Life, System Shock hikayesi, oynanışı yok. Adamların gözünü para bürümüş. Bunun ben korsanla da pek ilgisi olmadığını düşünüyorum. Çünkü adamlar micro-transaction sistemiyle kazanıyorlar çok. Bu da multi-player sistemlerde daha ağır basıyor. Singleplayer yaparken de oyun herkese hitab etsin diye kolaylaştırıyorlar, sansürlüyorlar, ucuz sahnelerle(özellikle sex sahneleri ile) milletin ilgisini çekip, bütün oyunu bin parça halinde satıyorlar. Esasında oyunların tadı korsan sektörü yüzünden kaçmadı, korsan yıllardır var atari oyunlarını hatırlayın 99999 in 1 leri, oyunların tadı ne zaman sektör çok para çekmeye başladı, EA, Ubisoft gibi firmalar parayı gördü kaliteli stüdyoları köleleştirmeye başladı ondan sonra kaçtı ve bu hale geldi. Şimdi ilerisine bakalım artık bir eskiye dönüş var, umarım oyun sektörü biraz daha toparlanıp oyunlar eski tatlarını vermeye başlar.




  • her şey grafik ve mp olmaya başladı ne yazıkki.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bir de herşey One Way olarak tasarlanıyor. Bir Assassins Creed oynuyorsun nereye gideceğin haritada çıkıyor, bir de araba farı gibi ışık hakıyorlar hedef üstüne. Tomb Raider de öyleydi, hedef belli...

    Eski Tomb Riaderleri hatırlayın, ya da Prince Of Persia 3D oyununu hatırlayın. Tek bir ipucu vermeden ara babam ara, kaç kere yarıda kaldığım oldu bu oyunlarda, 1 ay sonra tekrar kurar tekrar arardım... Youtube de yok çözümlere bakamıyorsun. Adamı krize sokardı. Ama bence güzel olanı buydu. Şimdiki mantık; oyuncuyu sıkmamak adına bir yeri 2 kere oynatmamak üzerine kurulu. Kolaycılık var, 2 adım at, 10 adam öldür, sinematik girsin, sonra bir yakın dövüş yap, boss u yen, bir sinematik daha vb... Eskileri bilenler ne demek istediğimi anlayacaklardır.
  • Ben Vampire Masquerade Redemption, Devil Inside, Wolf 3D ve Street of Rage oynarken aldığım zevki şu an 64 kişilik ve gökdelenlerin kafama kafama yıkıldığı Battlefield 4'ten almıyorum. Tama full heyecan, 1995-2000 arası hayal bile edemediğimiz grafikler, Online oyun deneyimi vs ama hiçbiri Devil Inside'daki malikaneye ilk girdiğim dakikalar kadar beni etkilemedi.. Ya da Vampire Masquerade Redemption'da çağ atlayıp asırlar sonra günümüze gelip, elime kılıç yerine silah aldığım an kadar dumur etmedi..
  • Grafik seslendirme kısaca göz boyayan herşey çok iyi ama ne bi oyun süresi yeterli ne de senaryo. Hitman serisi hiç çizgisini bozmadı ama helal olsun adamlara. Hala senaryo da oyun süresi de tatmin edici seviyede. Grafikler ve seslerde çok iyi bunun yanında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka

    Bir de herşey One Way olarak tasarlanıyor. Bir Assassins Creed oynuyorsun nereye gideceğin haritada çıkıyor, bir de araba farı gibi ışık hakıyorlar hedef üstüne. Tomb Raider de öyleydi, hedef belli...

    Eski Tomb Riaderleri hatırlayın, ya da Prince Of Persia 3D oyununu hatırlayın. Tek bir ipucu vermeden ara babam ara, kaç kere yarıda kaldığım oldu bu oyunlarda, 1 ay sonra tekrar kurar tekrar arardım... Youtube de yok çözümlere bakamıyorsun. Adamı krize sokardı. Ama bence güzel olanı buydu. Şimdiki mantık; oyuncuyu sıkmamak adına bir yeri 2 kere oynatmamak üzerine kurulu. Kolaycılık var, 2 adım at, 10 adam öldür, sinematik girsin, sonra bir yakın dövüş yap, boss u yen, bir sinematik daha vb... Eskileri bilenler ne demek istediğimi anlayacaklardır.


    Söylediklerinin tamamına katılıyorum. Kendimce bunun sebepleri üzerine düşündüğümde şu meseleler ağır basıyor,

    1- Oyun sektörü eskiden bu denli büyük, bu kadar çok paranın döndüğü ve bu kadar fazla insana yayılmış bir sektör değildi, yapımcısından oyuncusuna herkes biraz geek, bir parça amatör ruhluydu. Şimdi ise gözü bir türlü doymayan "ceo"ların daha geniş kitleye (müşteriye) yayılma hevesi oyunların zorluk ve bulmaca seviyelerini aşağı çekti.

    2- Konsolların oyunlara etkisi; klavye, mouse ikilisiyle oynanan oyunların, gamepadlerle konsollarda da sorunsuz oynanabilmesi adına oyunlarda bir basitleştirilmeye gidildi. Ayrıca konsol oyuncularının, hardcore gamerlardan ziyade, casual oyuncu olması ve bu casual oyuncuların (burada iğneyi kendimize batıralım) biz hardcore pc oyuncularına göre 10 kat daha fazla orijinal oyun alması, oyunların casuallaşmasında önemli bir faktör.




  • Eski tomb raider deyince aklıma geldi bi bölümde tam 5 gün takıldım bir anahtar (veya öle bişi) bulmamız isteniyordu! 5 gün aradım bulamadım meğerse öldürdüğümüz adamın altındaymış zaten yeni oyunların bence sp si çöp artık mp oynatıyo sadece eskiden oyunlarda mp bile yoktu Half Life 2 gibi oynamaktan sıkılmadığım bir oyunun bile artık devamı (HL3) çıkmayacak. Artık her şey para!
  • Eskiden hikayeler çok güzeldi. Şimdi AAA oyunları bakıyorum sırf devamı gelsin milleti yolalım diye hikaye uyduruyor bir taraflarından. Saçma pazarlama taktikleri deniyorlar. Para hırsı hepsini ele geçirmiş. İndie yapımcılarda olmasa ne yapacağız kim bilir.
  • Korsan ile alakası yok arkadaşlar, en rahat kırılan oyunlardan biri olmasına rağmen Skyrim çatır çatır sattı. Gene rahatça kırılabilen Minecraft o kadar çok sattı ki yapımcısı yarın sabah peşin para ile ada alabilecek duruma geldi.
    Ayrıca PS3 ve XBox360 oyunları da gayet güzel kırılıyor, daha piyasaya bile düşmeden nette bulabilirsiniz bunları.

    Firmalar artık oyunları sinematik hale getirmek için hem ses hem de ara videolara çok para harcıyorlar, ayrıca en umutsuz oyun için bile aylarca her yerde reklam yapıyorlar boy boy. Bütçelerin büyük kısmı bunlara gisiyor, üstüne düzgün test etmeden ve daha hazır olmadan piyasaya sürmek istiyorlar oyunları ve bunun sonucu olarak oyunlar eksik içerikle (Knights of the Old Republic 2) veya müthiş sorunlu ve optimizasyon özürlü çıkıyor. (Assasins Creed 3, Rome Total War 2) Oyuncunun şevki daha baştan kırılıyor zaten böyle olunca.
    Oyunları eğlenmekten çok para kazanmak için yapan CEOlar işin içine girdiği günden beri durum bu ne yazık ki.

    Oyunlar çok kolaylaştığı arkadaşların yukarıda dediği gibi, elimizden tutup gezidiriyorlar bizi. Bazılarında ölmek bile imkansız artık veya çok az bir etkisi var oyun üzerinde. Buna ne yazık ki yeni nesil oyuncular çok alıştı ve en ufak zorlukta zırlamaya başladılar. Skyrim'in ilk zindanındaki dünyanın en basit 2 bulmacasını günlerce çözemeyip forumlarda ağlayan oyuncu çoktu ne yazık ki.
    En gereksiz oyunların içine multiplayer koymaya başladılar ve bunun için tek kişilik kısmından kesmeye başladılar oyunun, MP de seviye atlama sistemi koyup, seviye ve eşyaları kısa yoldan para ile ulaşılabilecek duruma getirdiler.

    Bir de eskiden oyun çıkmadan önce pek bilgi sahibi olamazdık, internet yaygınlaştıkça daha içli dışlı olmaya başladık ve bazen çıkmadan bitirmiş gibi oluyoruz oyunu. Bununda biraz etkisi oluyor, özellikle son zamanlarda betadır, early access tır çok oynadım ve yaptığım hatayı geç de olsa fark ettim. Merakla beklenen o ilk izlenim kısmını ve heyecanı öldürüyor bu kadar yakından takip etmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 30 Ocak 2014; 14:35:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fallen.Walkyrie

    Eski tomb raider deyince aklıma geldi bi bölümde tam 5 gün takıldım bir anahtar (veya öle bişi) bulmamız isteniyordu! 5 gün aradım bulamadım meğerse öldürdüğümüz adamın altındaymış zaten yeni oyunların bence sp si çöp artık mp oynatıyo sadece eskiden oyunlarda mp bile yoktu Half Life 2 gibi oynamaktan sıkılmadığım bir oyunun bile artık devamı (HL3) çıkmayacak. Artık her şey para!

    Hocam Prince of Persia 3D de geçemediğim bir yer vardı, oyunu silmiştim artık, yok yani geçemiyorum... Sildikten 2 hafta kadar sonra oyunu rüyamda gördüm, rüyamda aklıma birşeyler geldi, ama oyunun içindeyim. Karakter benim yani. Uyandım gece 4-5 gibi. Oyunu yükledim, okul saati gelene kadar oynadım sonunda buldum. Riyamda gördüğümle bire bir aynı değildi ama ona yakın şekilde geçmeyi başardım. Ne tuhaf bişeydi ya, baya kendimden korkmuştum çocuk yaşta..




  • yıl oldu 2014, hala simcity 4, aoe 3 devam. tavuk gibi oyun yumurtluyorlar, eskiden bir gelirdi pir gelirdi oyunlar.
  • RTS, adventure ve RPG piyasası 2 yıl öncesine kadar resmen komadaydı, şu son yıllarda bağımsız yapımlar çoğaldı da dişe dokunur güzel işler gelmeye başladı. Adventure lar yağmur olmuş yağıyor zaten, RPGlerden sağlam içerikli olanlar çıkmaya başladı(Might&Magic X çıktı daha ne olsun) ve devamı geliyor ve 2-3 tane değişik RTS gelecek bu yıl içinde.
  • bu aralar rivals oynuyorum onu bile mp tabanlı yapmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acaluka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fallen.Walkyrie

    Eski tomb raider deyince aklıma geldi bi bölümde tam 5 gün takıldım bir anahtar (veya öle bişi) bulmamız isteniyordu! 5 gün aradım bulamadım meğerse öldürdüğümüz adamın altındaymış zaten yeni oyunların bence sp si çöp artık mp oynatıyo sadece eskiden oyunlarda mp bile yoktu Half Life 2 gibi oynamaktan sıkılmadığım bir oyunun bile artık devamı (HL3) çıkmayacak. Artık her şey para!

    Hocam Prince of Persia 3D de geçemediğim bir yer vardı, oyunu silmiştim artık, yok yani geçemiyorum... Sildikten 2 hafta kadar sonra oyunu rüyamda gördüm, rüyamda aklıma birşeyler geldi, ama oyunun içindeyim. Karakter benim yani. Uyandım gece 4-5 gibi. Oyunu yükledim, okul saati gelene kadar oynadım sonunda buldum. Riyamda gördüğümle bire bir aynı değildi ama ona yakın şekilde geçmeyi başardım. Ne tuhaf bişeydi ya, baya kendimden korkmuştum çocuk yaşta..

    vahiy inmiş desene




  • Oyunlar paraya döndü online lar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.