Şimdi Ara

G2A.COM güvenilir mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
3
Favori
31.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba DH ailesi.Bugün facebookta gezinirken bi grup üyesi g2a.com adlı bi site paylaşmış.Siteye girdim ve fiyatlara baktım.Cidden fiyatlar çok iyi ama içime bi kurt düştü güvenilir mi diye.Eğer burdan önceden alışveriş yapan veya güvenilir olup olmadığını bilen biri varsa beni bilgilendirebilirmi :) ? Şimdiden teşekkürler



  • Hiç kimse alışveriş yapmadı yani.O zaman siteye güvenemicem :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptasBey

    Hiç kimse alışveriş yapmadı yani.O zaman siteye güvenemicem :)
    Fikri olan veya daha önce alışveriş yapmış olan var mı arkadaşlar? hort bu arada
  • Son derece kaliteli ve güvenilir bir sitedir.JackFrags'in sponsorudur aynı zamanda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Royer

    Son derece kaliteli ve güvenilir bir sitedir.JackFrags'in sponsorudur aynı zamanda.
    G2A PhantomL0rd , Pewdiepie , Athene Gibi Gamer , Streamerlara Sponsor Olan Gayet Güvenilir Bir Sitedir. Şu Ana Kadar Sadece Sims 3 Aldım Ve Kod Bekleme Olmaksızın Elime Ulaştı. Titanfall'ı da Oradan Almayı Planlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SupremeXander

    G2A PhantomL0rd , Pewdiepie , Athene Gibi Gamer , Streamerlara Sponsor Olan Gayet Güvenilir Bir Sitedir. Şu Ana Kadar Sadece Sims 3 Aldım Ve Kod Bekleme Olmaksızın Elime Ulaştı. Titanfall'ı da Oradan Almayı Planlıyorum.

    Alıntıları Göster
    Ödemeyi paypal ile yaptım 1 dk içinde mailime key linki geldi keyi alıp origine kaydettim ve indirmeye başladım 2 dk içinde.Kimseye başlarına bi şey gelmeyeceğine dair garanti vermiyorum ben böyle yapıp aldım.

    http://i.hizliresim.com/ekNJLm.png

    http://i.hizliresim.com/Kla9rk.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merfarukkk -- 25 Mart 2014; 7:05:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merfarukkk

    Ödemeyi paypal ile yaptım 1 dk içinde mailime key linki geldi keyi alıp origine kaydettim ve indirmeye başladım 2 dk içinde.Kimseye başlarına bi şey gelmeyeceğine dair garanti vermiyorum ben böyle yapıp aldım.

    http://i.hizliresim.com/ekNJLm.png

    http://i.hizliresim.com/Kla9rk.png

    Alıntıları Göster
    Beyler sitede oyun kazanma sansıda var birbirimizi ekleyerek :)
    https://www.g2a.com/r/twentyone




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSoundYouNeed

    Beyler sitede oyun kazanma sansıda var birbirimizi ekleyerek :)
    https://www.g2a.com/r/twentyone

    Alıntıları Göster
    Site güvenilir takip edin C'mon ! :D https://www.g2a.com/r/twentyone




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSoundYouNeed

    Site güvenilir takip edin C'mon ! :D https://www.g2a.com/r/twentyone

    Alıntıları Göster
    Titanfall'u g2a dan aldim, 39.95 $ gibi bir seye geldi. Telefonla arandim, siparis konfirmasyonu icin. Akabinde sifre linkim geldi, su an oynuyorum.
    Cok hosuma gitti gayet duzgun calisiyorlar. Tavsiye ederim.

    Buradan almaya calistigim bir kac yerden destek alamadim, bunlarla ugrasmaktansa g2a daha iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edelal

    Titanfall'u g2a dan aldim, 39.95 $ gibi bir seye geldi. Telefonla arandim, siparis konfirmasyonu icin. Akabinde sifre linkim geldi, su an oynuyorum.
    Cok hosuma gitti gayet duzgun calisiyorlar. Tavsiye ederim.

    Buradan almaya calistigim bir kac yerden destek alamadim, bunlarla ugrasmaktansa g2a daha iyidir.

    Alıntıları Göster
    Güvenilir. Sorun yaşamadım hiç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekoksoy

    Güvenilir. Sorun yaşamadım hiç.

    Alıntıları Göster
    https://www.g2a.com/r/_mortal_
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *MoRTaL*

    https://www.g2a.com/r/_mortal_

    Alıntıları Göster
    https://www.g2a.com/r/sycosis tıklarsanız sevınırım beyler




  • Güvenilir için rahat olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frantex

    Güvenilir için rahat olsun
    3 Oyun Çektim Güvenilir =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K E N

    3 Oyun Çektim Güvenilir =)

    Alıntıları Göster
    15 kasım 2014 de Hitman steam key aldım. Steam keyi kabul etmedi location hatasından dolayı. support ile görüştüm aha bugün 22 si her görüşmemde lütfen sabırlı olun diyolar başka bişi demiyolar.

    Uplay oyunların muhtemelen çoğu da RUSÇA oluyor. Wathcdogs aldım rusça çıktı. Birde ingilizce dil paketini indirmekle uğraştım. daha da almam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: overactive

    15 kasım 2014 de Hitman steam key aldım. Steam keyi kabul etmedi location hatasından dolayı. support ile görüştüm aha bugün 22 si her görüşmemde lütfen sabırlı olun diyolar başka bişi demiyolar.

    Uplay oyunların muhtemelen çoğu da RUSÇA oluyor. Wathcdogs aldım rusça çıktı. Birde ingilizce dil paketini indirmekle uğraştım. daha da almam.

    siteye bok atmaya gerek yok.Gerekli asamalari yaparsaniz zaten yanlis birsey olmaz.Orda kocaman harflerle yaziyor bu key sadece rusyada kirgisiztanda falan gecerlidir diye.Tek alabileceginiz key cesidi EU yada globaldir.Asian ve rus keylerini ne kadar ucuz olsada alamazsiniz sitede bunu soyluyor zaten.Genede global keyler ucuz.O sizin sinsiliginiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Valbilken

    quote:

    Orijinalden alıntı: overactive

    15 kasım 2014 de Hitman steam key aldım. Steam keyi kabul etmedi location hatasından dolayı. support ile görüştüm aha bugün 22 si her görüşmemde lütfen sabırlı olun diyolar başka bişi demiyolar.

    Uplay oyunların muhtemelen çoğu da RUSÇA oluyor. Wathcdogs aldım rusça çıktı. Birde ingilizce dil paketini indirmekle uğraştım. daha da almam.

    siteye bok atmaya gerek yok.Gerekli asamalari yaparsaniz zaten yanlis birsey olmaz.Orda kocaman harflerle yaziyor bu key sadece rusyada kirgisiztanda falan gecerlidir diye.Tek alabileceginiz key cesidi EU yada globaldir.Asian ve rus keylerini ne kadar ucuz olsada alamazsiniz sitede bunu soyluyor zaten.Genede global keyler ucuz.O sizin sinsiliginiz.



    sanki neyin ne olduğunu bilmiyoruz. keyi aldığımda eşşek kadar GLOBAL yazıyordu çok şükür ucuz diye RUS yazan keyi alacak kadar mal değiliz. En son aldığım hitman keyinde de kocaman GLOBAL yazıyordu fakat location hatası verdi. yanlış bişey oldu ve hala çözüm bulmuyorlar. cevaplar bile düzgün değil. adamlara kaç tane screenshot gönderdim. hala bekliyoruz. selametle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: overactive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Valbilken

    quote:

    Orijinalden alıntı: overactive

    15 kasım 2014 de Hitman steam key aldım. Steam keyi kabul etmedi location hatasından dolayı. support ile görüştüm aha bugün 22 si her görüşmemde lütfen sabırlı olun diyolar başka bişi demiyolar.

    Uplay oyunların muhtemelen çoğu da RUSÇA oluyor. Wathcdogs aldım rusça çıktı. Birde ingilizce dil paketini indirmekle uğraştım. daha da almam.

    siteye bok atmaya gerek yok.Gerekli asamalari yaparsaniz zaten yanlis birsey olmaz.Orda kocaman harflerle yaziyor bu key sadece rusyada kirgisiztanda falan gecerlidir diye.Tek alabileceginiz key cesidi EU yada globaldir.Asian ve rus keylerini ne kadar ucuz olsada alamazsiniz sitede bunu soyluyor zaten.Genede global keyler ucuz.O sizin sinsiliginiz.



    sanki neyin ne olduğunu bilmiyoruz. keyi aldığımda eşşek kadar GLOBAL yazıyordu çok şükür ucuz diye RUS yazan keyi alacak kadar mal değiliz. En son aldığım hitman keyinde de kocaman GLOBAL yazıyordu fakat location hatası verdi. yanlış bişey oldu ve hala çözüm bulmuyorlar. cevaplar bile düzgün değil. adamlara kaç tane screenshot gönderdim. hala bekliyoruz. selametle.

    Alıntıları Göster
    peki burdan oyunu aldım diyelim kodu hesaba girdim. origin in oyunu hesabımdan silme durumu soz konusu olurmu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4EEF530C6

    peki burdan oyunu aldım diyelim kodu hesaba girdim. origin in oyunu hesabımdan silme durumu soz konusu olurmu ?

    Alıntıları Göster
    Beyler linkten bana da kazandirsaniz madem boyle bi sistem var kazanalim beylerhttps://www.g2a.com/r/twentyone




  • quote:

    Orijinalden alıntı: overactive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Valbilken

    quote:

    Orijinalden alıntı: overactive

    15 kasım 2014 de Hitman steam key aldım. Steam keyi kabul etmedi location hatasından dolayı. support ile görüştüm aha bugün 22 si her görüşmemde lütfen sabırlı olun diyolar başka bişi demiyolar.

    Uplay oyunların muhtemelen çoğu da RUSÇA oluyor. Wathcdogs aldım rusça çıktı. Birde ingilizce dil paketini indirmekle uğraştım. daha da almam.

    siteye bok atmaya gerek yok.Gerekli asamalari yaparsaniz zaten yanlis birsey olmaz.Orda kocaman harflerle yaziyor bu key sadece rusyada kirgisiztanda falan gecerlidir diye.Tek alabileceginiz key cesidi EU yada globaldir.Asian ve rus keylerini ne kadar ucuz olsada alamazsiniz sitede bunu soyluyor zaten.Genede global keyler ucuz.O sizin sinsiliginiz.



    sanki neyin ne olduğunu bilmiyoruz. keyi aldığımda eşşek kadar GLOBAL yazıyordu çok şükür ucuz diye RUS yazan keyi alacak kadar mal değiliz. En son aldığım hitman keyinde de kocaman GLOBAL yazıyordu fakat location hatası verdi. yanlış bişey oldu ve hala çözüm bulmuyorlar. cevaplar bile düzgün değil. adamlara kaç tane screenshot gönderdim. hala bekliyoruz. selametle.

    Hocam sorununuz çözüldü mü? alışveriş yapmayı düşünüyordum da süpheye düştüm.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.