Şimdi Ara

Oyun Muhabbeti - Hayalimizdeki Açık Dünya Oyunlar (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yine eğlenceli bir muhabbet olmuş
  • oldschool gamer ortamı böylemi oluyomuş ? Sevdim.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • ses bir tek bana mı çok kısık geliyor ?
  • 33:50'deki yabancı geliştiricinin oyununu merak etmedim değil doğrusu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Tam da oynuyorum tarzı bir vidyonuzun altına yazacaktım, iyi güzel oyun çekiyorsunuz da muhabbet programı yapmayı ihmal etmeyin diye. Erken konuşmayayım dedim, iyi demişim. Elinize sağlık, güzel muhabbet olmuş. Geriye dosya konusu yapmak kaldı. Kolay gelsin. Dip not: Talha döveceksin beni heralde artık yeter yine mi diye ama Resident Evil dosyası hazırlayacak mısın?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • bu yazı başta Talha abi olmak üzere STALKER a başlayacaklar için:Seriye başlamak istiyorsanız Shadow of Chernobyl den başlamalısınız(bu yazı da sadece o oyunu kapsıyor.)
    evet STALKER gerçekten de özellikle atmosferiyle inanılmaz bir oyundur.oldukça derin oynanış mekanikleri,gerçekçi çatışma sistemi,zorluğu,şaşırtıcı yapay zekası(sıkıntıları yok değil ama yine de güzel),alt metin hikayesi,birkaç karakter hariç her NPC nin her an ölebilir durumda olması...her şeyi çok iyi bir oyun.yalnız şöyle bir problem var.bu dediklerim Complete 2009 ya da ona benzer modları indirmezseniz tam keyif alamazsınız.evet maalesef oyun modlama indirilmemiş hali oldukça sıkıntılı ve hatalara sahip.o yüzden bu atacağım linkteki modu indirmeni zi tavsiye ederim(ki grafikleri de oldukça güzel yapıyor.).başka bir sıkıntı da yan görevleri.eğer kaliteli yan görev arıyorsanız hiç gelmeyin çünkü bir kaç istisna harici oyundaki yan görevler belki de göreceğiniz en sığ yan görev sistemidir.(ÖR:şuradaki silahı getir 500 para,şu adamı öldürürsen 2000 para gibi).bir diğer eksisi bana göre hikaye sunumu biraz zayıf kalmış.eğer çok dikkatli dinlemezseniz ana hikayeden bir süre sonra kopup "ulan ben yapıyordum" haline bürüne bilirsiniz.bu eksilerine rağmen STALKER:Shadow of Chernobyl oldukça güzel bir oyundur.diyeceğim bu kadar.bu tavsiyelerime dikkat ederseniz oyundan oldukça keyif alacağınıza eminim.Ayrıca Türkçe yaması da bulunur.(modla uyumlu)
    http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Witcher 3 yan hikayeler sığ değil Ralha abi diğer witcherlardan örnek verdi ama oynamadığı için tabi witcher 3 ten örnek vermedi ben basit bir örnek verirsem mesala canavarı avlama görevinde başka bir witcherında o işi aldığını farkedoyoruz sonra ordan baglantı ile onun bir problemini çözmeye gidiyoruz Dahada farklı bir örnek vereyim normal bir satıcıya gidiyoruz oyun hiçbir ibare vermiyor bak bunda görev var diye konuşurken bize bir hazineden bahsediyor ordan görev alıyorsun ben o satıcıyla konuşmasam haberim bile olmuyacak bu görevden Fallout lara gelirsrk burda hiç karşılaştırmaya gerek yok fallout new vegas en iyisidir hikaye işlenişi görevleri ve gerçekten sana burası çorak savaştan kalmış bir bölge izlemini veriyor fallout 3 bana çok düz geliyor hikayesi olsun yaptıklarımız babımız nerde diye çıkıyoruz sonra kötüler (enclave ) iyiler brotherhood arasında seçim yaptırıyor o kadar amerikan film senaryosu fallout new vegasta ncr var mr house var sezar var bunların yanında kumarhne sahibi mafyalar,çeteler kendilerini kabileye çevirmiş grublar var ve bunların hepsiyle bağlantı kuruyorsun hepsinin oyununa etkisi farklı istersen hiçbirinin tarafını tutmadan bile ilerleyebilyorsun bu yüzden fallout new vegas tek modern fallout oyunudur zaten oyunun geliştiriciside ilk 2 fallout ta çalışmış insanlar teknik ve oynanış açısından zaten konuşmaya gerek yok fallout 3 tam bir rezalet şuan pc de çalıştırması bile bir sürü şey yapman gerek. Fallout 4 için tam bir şey söylüyemiyprum zira çok oynama fırsatım olmadı ama genel olarak hikayesinden çok craft ile öne çıkarılıyor gelen dlc lerde bunu gösteriyor.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mementopolis

    <b>1...</b>Oyun Muhabbeti icin Tessekürler. Red Dead Redemption 'da hersey o kadar da Tekrar etmiyordu bana soracak olursaniz ve bunu o kadar abartilida yapmiyordu. Hayvan falan avlamaya calissak bile cok zor buluna biliyordu.<b>2...</b> Acik Dünya olarak en uzun oynadigim oyun Gta 3'tür ama beni en etkileyen oyun Shadow of The Clossus. <b>3...</b> Tunahan icin acik degilde Sims vari bir futbol oyunu vardi :D onuda Samet konuksal incelemisti adini bilmiyorum . .D


    Hocam sana katılıyorum beni de en etkileyen oyun Shadow of the colossustur(Sotc). Şahsi görüşüm ps2 nin en iyi oyunuydu. Şuan yeni bir Sotc oyunu gelse direk ön sipariş verirdim ve inanılmaz heyecanlanırdım. Oyunda 16 tane devi bulmanın ve onlara tek tek taktik belirlemenin tadı inanılmazdı.Oyunu bilmeyip şuan izleyenler bu ne böyle falan diyebilir ama ilk çıktığı zaman ki verdiği tadı unutamam sana da teşekkür ederim beni eskiye götürdün :) Son yıllar en etkilendiğim oyunlar the last of us ve the witcher 3 oldu onu da eklemeliyim :)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Ellerinize, ağzınıza sağlık. Yine çok güzel oyun muhabbeti olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim hayalim Avatar evreninde geçen, tüm detaylarıyla Ba Sing Se olsun diğer mekanlar karakterler offf
  • GTA'nın açık dünyası beni çok cezbetmiyor açıkçası.Zaten oyun günümüz dünyasından geçiyor ve binaların arasında gezmek çok da zevkli değil, en azından benim için değil.Yaşayan dünya atmosferi var mı var ama etkileşim çok az, adama omuz atarsan sana küfrediyor, yumruk atıyor, ateş edersen kaçışıyorlar.Hocam burdan sahile nasıl çıkıcaz diye bile soramıyorsun adamlara.Araba çal, arabayla gez, polislerden kaç falan açıkçası beni sıkıyor beni.Mafia gibi oyunlar ise yansıttıkları dönemler dolayısıyla daha ilgi çekici oluyor, özellikle benim gibi İtalyan Mafya filmlerini seviyorsanız aldığınız keyifde artıyor.Western filmlerin de zaten büyük bir hayranı olduğumdan Red Dead Redemption'ın bana bıraktığı tat ayrı oluyor, atını alıp, güneşin batışına sürmek bile aşırı bir haz veriyor oyunda.Bu yüzden farklı dönemleri yansıtan açık dünya oyunları benim açımdan daha zevk verici oluyor.

    Zelda açık dünya oynanışı konusunda aşırı tatmin edici bir oyun mesela, zira her girdiğiniz köyde değişik mini oyunlar, değişik karakterler falan oluyor ve bunlar ile uğraşmanın size artısı büyük oluyor.Bulmacalar, sürekli gelen eşyalar ile değişen oyun mekanikleri, hoş dünyası ve güzel bulmacaları ile zaten en sevdiğim oyun serisi kesinlikle. Aynı şekilde Souls oyunları da, her bölgenin bambaşka mimarisi, bambaşka mobları, işinize yarıyacak itemleri ile içinizdeki keşfetme duygusunu açığa çıkartıyor.Ayrıca linear bir yapı gibi dursada, harita yapısıda çok tatmin edici bence.

    Ayrıca yan görevlerde aşırı önemli oyunlar, kesinlikle güzel bir arkaplanı olmalı, biraz güzel hikayeleri olan, o dünyanın içine girmeye yarayan yan görevler olmalı bence.Witcher 3 bu konuda mesela çok başarılıydı, savaşın getirdiği yıkımı, canavarların mahfettiği hayatları, ırkçı, yobaz insanların getirdiği sorunları çok güzel bir şekilde sokuyordu gözümüze.Ve bu da oyunun atmosferine çok büyük bir artı yapıyor.Zaten Witcher 3'de Skellige'ya ayak bastığınızda arkadan giren o şahane müzikle, oranında getirdiği atmosferle kaybolup gidiyordunuz, bu bile çok büyük artıdır ben gözümde.



    Fallout 4 ise NV'ın çok ama çok gerisinde kaldı bence bu konularda, onu da eklemek istedim.

    Benim hayalimdeki açık dünya oyunu ise bizi bir Fantastik Orta Çağ dünyasına bırakıcak, oyuna 18 yaşımızda falan başlasakta, bundan önceki günlerimizi ufak kesitler halinde ve bazı seçeneklerde vererek bize sunucaklar.Böylece hem başlamadan oyunun geçtiği dünyanın önemli ayrıntılarına nail olucağız, hem de başlarken nasıl bir karakterimiz olmasını istediğimizi hafiften ayarlıyacağız.Oyun tamamen bizi serbest bırakıcak, istersek kendi tarlamıza bakıcağız, istersek bir kelle avcısı olacağız ya da her şeyden elini eteğini çekmiş, tek başına yaşıyan bir insan.Kesinlikle bize bir şey dayatmıyacak oyun.Seçtiğimiz yola, tanıştığımız npclere göre değişicek yapıyor olduklarımız, her hareketimizin oyuna azda olsa bir etkisi olucak.Oyunda gece gündüz döngüsü olucak ve bunla eş değer ilerliyen bir takvimimiz olucak, zaman ilerliyecek, biz de yaşlanıcağız.İrili ufaklı bir çok event olucak oyunda, savaşlar, depremler ya da daha fantastik olaylar ve doğa olayları hariç bu eventlerin içinde olabiliceğimiz gibi belki de bunlar olurken haberimiz olmıyacak, sonraki dedikodulardan öğreniceğiz.Olaylara müdahil olmamız bizim olay ile ilgili kişileri tanıyor olmamıza ve veridiğimiz kararlara bağlı olucak.Lakin oyun dünyasına etkileri olmalı kesinlikle.Kesinlikle oyunda bir mini map falan olmamalı bence, nereye gidiceğimizi kendimiz çözmeli, gerektiği yerlerde çevreye sormalıyız.Mesela büyük bir şehire işimiz düştü, gitmemiz gereken dükkanın sahil taraflarında olduğunu biliyoruz, şehre geldikten sonra ilk sahile giden yolu soruyor, sahil tarafına gelincede dükkan nerede diye soruyoruz, bu şekilde aradığımız yere ulaşmalıyız.Hatta abi ben de buranın yabancısıyım, bilmiyorum diyen npcler falanda olmalı.Npcler ile kurabiliceğimiz diyaloglar kesinlikle fazla olmalı.Başka ülkeler, bambaşka kültürler, bambaşka yerşekillerine sahip bir haritaya sahip olmalıyız.Farklı ülkelerde farklı diller olmalı ve bu dilleri istersek yavaş yavaş mini oyunlar ile öğrenebilmeyiz.Yabancı biri ile konuşurken, alt yazı olmalı ve bu altyazıda ne kadar dili biliyorsak, o kadarı çevrilmiş olmalı, devrik cümle şeklinde falanda olabilir çeviriler.Yani uzun lafın kısası gerçekten bu atmosferi bize tattırmalı ama kesinlikle aşırı zor bir şey oluyor bu durum ve böyle bir şeyin gelmesine ihtimal dahi vermiyorum yakın zamanda ama olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fingolfin. -- 23 Şubat 2016; 1:48:02 >




  • Bu oyun muhabbeti o kadar keyifli ki sizi diğer oyun sitelerinden ayıran yegane özellik benim için sadece bu oyun muhabbeti için bile takip ederim sizi teşekkürler devamını bekliyoruz..

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Şöyle bi oyun var; Identidy RPG diye. Oyun gerçek yaşamın bildiğin açık dünyaya aktarılmış hali ve RPG öğeleri yedirilmiş bir oyun. 1,5 yıldır takip ediyorum çok güzel işler başarıyolar Facebook sayfalarından takip edebilirsiniz. İster illegal işlerle oyun hayatınızı sürdürün, ister meslek edinin normal biri gibi oynayın. Neyse size linki bırakıyorum kesinlikle inceleyin. Kısacası gerçek hayat simülasyonu.

    https://www.identityrpg.com //https://www.identityrpg.com/info/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Masso -- 26 Şubat 2016; 14:51:58 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Yan görevlerin tamamında "cutscene",
    1:1 simülasyon: yani araç hızları aynı, şehir büyüklükleri, nüfus, yaşayan her insanın ölene kadar bir hayatının olması, her yere girebilmek, herkesle istediğimiz derecede istediğimiz şekilde ilişki kurabilmek,
    Belirli şeyleri YAPAMAMAK; yapınca CİDDİ sonuçlarına katlanmak. örneğin saray içinde koşmak veya her türlü ahlak ve görgü kurallarının uyulmadığı takdirde gerekirse ciddi sonuçlarının olması.
    "Loot" olayının Witcher 3'ten 10 kat az olması.
    Üzerimizde taşıyabileceğimiz şeylerde bir sınırlama. Modern oyunsa 1 tane büyük silah, 1-2 tane küçük silah vs. Sayılarla ifade edilen bir yük sisteminin olmaması. 10 insanın taşıyamayacağı şeyi tek başına taşıyamamak.
    Yok efendim köpekbalığı derisi diye bilmem neyin kapasitesinin sebepsizce 2 kat artmaması.
    Keşif olayı üzerinden bir ödüllendirme sistemi. Oyunda ödüllendirmelerin sadece iyi istatistikli silah vermeyle değil daha çok yan öğelerle olması. Savaş dışı faydaları olan şeyler. Veya reputation ın artıp onun bir katkısının olması.
    İstatistik olayının komple gerçekçi hale gelmesi. Hatta rakamları kaldırıp daha göreceli bir sistem getirme. Bir silahın görüntüsü neyse gücü de o olmalı. Bir kılıç diğerinden daha keskin görünüyorsa gücü de öyle olmalı. Sırf orada birinde 200 birinde 23 yazıyor diye o aletin gücü o olmamalı. Aralarında 10 kat fark olması imkansız olan alanlarda o farkların olmaması.
    Yorulma konusunun SÜREKLİ ve gerçekçi seviyede etkisi olmalı. dolayısıyla bu da bir oyunu saatlerce koşuşturmayla geçiştirmekten kurtarmalı. ata vs biniliyorsa o da aynı şekilde aynı miktarda yorulmalı.
    Gece gündüz döngüsünün büyük etkisi olmalı, her görevin ne zaman yapılacağının oyuna etkisi olmalı. Yorulunca uyumak (ve yeterli süre uyumak) gibi şeyler gerçekten yapmak isteyeceğimiz şeyler olmalı. ayrıca uyuyoruz diye yan etkilerden muaf olacağız diye bir şey olmamalı bir yere yetişmeye çalışırken uyuduysak o görevde başarısız olma tehlikesi olmalı vs.
    Paranın oyunda büyük etkisi olmalı. Parayla yapılabilecek şeylerin sınırı olmamalı. Gerçekte para hep en büyük değişkendir oyunlarda ise bir süre sonra paranın anlamı kalmaz. Paranın önemi asla azalmamalı ve kazanma zorluğu da gerçekçi olmalı ve gerçekçi riskleri olmalı.
    Ve tabii çok iyi bir fizik motoru olmalı, her şey yıkılabilir olmalı. Eğer bazı şeyler senaryoyla çelişiyorsa ya mantıklı engeller olmalı ya da oyunda başarısız olmaya kadar sonuçları olmalı.

    Aslında oyunlar daha gerçekçi olsa hem bazı "angarya" dediğimiz şeylerden kurtulacağız, hem de aynı zamanda gerçekçi detaylar elde edeceğiz. Maalesef oyunlar gerçek hayatın detayını angaryalarla telafi etmeye çalışıyor ama ne o kadar detaylı olabiliyor ne de eğlendirici. Nasıl daha iyi oyun yaparız diye düşünmeye gerek yok o yüzden, cevabı gözünüzün önünde. Elbette diyeceksiniz ki bu kadar gerçekçi oyun yaparak oyunu oyunluktan çıkarırlar ama hayır, yine gerçek hayatın boş kısımlarını elemiş olacağız, örneğin uyuyunca 8 saat beklemeyeceğiz veya taksiye veya at arabasına binince 2 saat yolun bitmesini beklemeyeceğiz. Ama sanal gerçeklik aletini takıp hareket algılayıcı bir sistemle de 2 km yolunu yürümek etrafı seyretmek isteyen adam da yürüyecek.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.