Şimdi Ara

OTOYOL POLİSLERİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
98
Cevap
0
Favori
13.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit+

    çoluk çocuk diyorsunuz da yaptığınız muhabbetin farkında değilsiniz arkadaşlar. Ferrari ile Camaro'yu o daha iyi bu daha gerçek araba diye karşılaştırıyorsunuz.
    zevk meselesi bu iş. ikisinin de birbirine üstün noktaları var. yok camaro her konuda ferrariyi öper diyemezsiniz. diyebiliyorsanız açın bir topic yazın altına.

    "benim görüşüme göre" o muscle car'lar tamam eyvallah 1000 1500hp ama o hp elde edilirken ne bir estetik ne bir yüksek teknoloji kullanılıyor. arabalar gemi gibi. o zaman monster truck alalım birer tane, içine de gemi motoru takalım(takılma ihtimali var kazan dairesi inşa edip), sonra dünyayı tak onun torkuna çeksin(hp den tork'a atladım çok önemli değil hacmi vurgulamak için abartı yaptım) elde olan teknoloji üst üste eklenip biturbo giturbo diye motor yapıyorlar.o yüzden muscle araçlarla anca drag olur tam güç kullanırken. ki onu bile düz yolda tutamazsınız aerodinamik zayıf kalır.
    ferrarinin artısı ne? adamlar sadece o amaçla üretiyor arabayı. aerodinamiğine en az motoru kadar önem veriyor. o araba paramparça olsa dahi içinden yürüyerek çıkıyorsunuz. virajlara yüksek hızlarda girebiliyorsunuz. virajı geçtim, 300'le giderken direksiyonu hareket ettirebiliyorsunuz. eğer o güçteki motoru ferrariye monte edecek bileğiniz varsa koyun, görün araç hangi hıza çıkıyor. her şeyin güç ve skor olduğunu düşünen amerikan zihniyetini yansıtır muscle car. ferrari ise tüm unsurları göz önünde bulundurup mükemmeli elde eden, estetiğe düşkün akdeniz insanını.
    amerikalıların basketboldan daha çok zevk almasının sebebi de yüksek skorlar olmasıdır aynı şekilde. aslında haklılar 90dk izliyoruz gol bile olmuyor bazen adamlar 120-118 gibi maç sonuçları elde ediyor, 100lerce basket 10larca smaç, zevkten dört köşe.

    hiçbir şey bir camaro ile bir ferrari'yi karşılaştırıp "şu daha iyi" demenize imkan tanımaz. kendi görüşünüz olur. diğerlerine de çoluk çocuk bu işten anlamıyor naparsın deme hakkını vermez size.
    dünyanın en hızlı arabası hangisidir sorayım madem. peki o en güzel araba mı?..

    biraz daha kaliteli cümlelerle konuşmanızı rica ediyorum.


    +çok




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit+



    çoluk çocuk diyorsunuz da yaptığınız muhabbetin farkında değilsiniz arkadaşlar. Ferrari ile Camaro'yu o daha iyi bu daha gerçek araba diye karşılaştırıyorsunuz.
    zevk meselesi bu iş. ikisinin de birbirine üstün noktaları var. yok camaro her konuda ferrariyi öper diyemezsiniz. diyebiliyorsanız açın bir topic yazın altına.

    "benim görüşüme göre" o muscle car'lar tamam eyvallah 1000 1500hp ama o hp elde edilirken ne bir estetik ne bir yüksek teknoloji kullanılıyor. arabalar gemi gibi. o zaman monster truck alalım birer tane, içine de gemi motoru takalım(takılma ihtimali var kazan dairesi inşa edip), sonra dünyayı tak onun torkuna çeksin(hp den tork'a atladım çok önemli değil hacmi vurgulamak için abartı yaptım) elde olan teknoloji üst üste eklenip biturbo giturbo diye motor yapıyorlar.o yüzden muscle araçlarla anca drag olur tam güç kullanırken. ki onu bile düz yolda tutamazsınız aerodinamik zayıf kalır.
    ferrarinin artısı ne? adamlar sadece o amaçla üretiyor arabayı. aerodinamiğine en az motoru kadar önem veriyor. o araba paramparça olsa dahi içinden yürüyerek çıkıyorsunuz. virajlara yüksek hızlarda girebiliyorsunuz. virajı geçtim, 300'le giderken direksiyonu hareket ettirebiliyorsunuz. eğer o güçteki motoru ferrariye monte edecek bileğiniz varsa koyun, görün araç hangi hıza çıkıyor. her şeyin güç ve skor olduğunu düşünen amerikan zihniyetini yansıtır muscle car. ferrari ise tüm unsurları göz önünde bulundurup mükemmeli elde eden, estetiğe düşkün akdeniz insanını.
    amerikalıların basketboldan daha çok zevk almasının sebebi de yüksek skorlar olmasıdır aynı şekilde. aslında haklılar 90dk izliyoruz gol bile olmuyor bazen adamlar 120-118 gibi maç sonuçları elde ediyor, 100lerce basket 10larca smaç, zevkten dört köşe.

    hiçbir şey bir camaro ile bir ferrari'yi karşılaştırıp "şu daha iyi" demenize imkan tanımaz. kendi görüşünüz olur. diğerlerine de çoluk çocuk bu işten anlamıyor naparsın deme hakkını vermez size.
    dünyanın en hızlı arabası hangisidir sorayım madem. peki o en güzel araba mı?..

    biraz daha kaliteli cümlelerle konuşmanızı rica ediyorum.



    aynen.zaten oldum olası amerikan kaslarını pek sevmem.


    bu arada aklıma ceyytta tesei 170 olunca gızlar hasta oluyor falan diyen biri geldi.hani 4 tekerle prestij olmazya.........




  • quote:

    Orjinalden alıntı: S:T

    Subaru impreza olabilir. Edirnede 1 tane vardı galiba

     OTOYOL POLİSLERİ




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2F5323DB8 -- 2 Temmuz 2009; 23:40:25 >
  • ben o aracın 1.5 ten fazla olduğuna inanmıyorum pek

    hep yatıyo o araba.kıyamıyorlar herhalde,öyle öyle çürüyecek 10 sene sonra
  • yahu ben otoyolda illa hız yapıcam diyenleri anlamıyorum en azından bir inşaat mühendisi olarak bu yolların yapım amacını bildiğimden farklı düşünemiyorum. proje hızı tasarım aşamasında ne ise sınırda odur arkadaşlar, sonradan değişmesi gibi bir şey söz konusu olamaz. güvenli ve hızlı ulaşım için tasarlanan bu yollarda hız sınırları aşılıyorsa polis koymaktan daha mantıklı bir şey olamaz. siz en iyisi pistlere üye olunuz, zevki orada çıkarınız.
  • Arkadaşlar olayı öyle bir abartmışsınız ki sanki bizim almanya gibi prestijli markalarımız , italya gibi dünyada saygınlık kazanmış süper sporlarımız var da biz onları polis aracı olarak görevlendirmiyoruz. Bir de bmw lamborghini resimleri koyan olmuş. O araçlar kendi ülkelerinin yerli(!) araçlarıdır. Bizim polisimizde araç alırken yerliye en yakın araçları almaya çalışmıştır. Bu noktaya dikkat etmenizde fayda var. Neden renault diye soracak olan olabilir. İşte bu tartışılabilecek bir konudur. Otobana bmw, lamborghini, american muscle alıp modlanmasını tartışmak kimse kusura bakmasın ama saçmalık seviyesinde kalacak bir tartışma olur

    Bu arada polis aracı subaru ilk kez burada gördüm ve şaşırdım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: whipy

    yahu ben otoyolda illa hız yapıcam diyenleri anlamıyorum en azından bir inşaat mühendisi olarak bu yolların yapım amacını bildiğimden farklı düşünemiyorum. proje hızı tasarım aşamasında ne ise sınırda odur arkadaşlar, sonradan değişmesi gibi bir şey söz konusu olamaz. güvenli ve hızlı ulaşım için tasarlanan bu yollarda hız sınırları aşılıyorsa polis koymaktan daha mantıklı bir şey olamaz. siz en iyisi pistlere üye olunuz, zevki orada çıkarınız.


    tam olarak tanımı nedir

    amacı nedir otobanların



  •  OTOYOL POLİSLERİ

    ALARM FÜR COBRA 11-DIE AUTOBAHN POLİZEİ
  • Markanın en performaslı aracı dediğine göre ( ki aklıma ilk renault geldi ama dedim megan rs mi acaba ) megane sedan çıktı..Onlarda 2,0 olmalı otoban dio artık 1.6 standart yani hele otobanda 2,0 en aşağı gereklidir...

    EGM neden 26 ya almış anlayamadım, kendine vergi mi veriyo bunlar vergi dahil neden alıyoki, saçmalık ya vergi hariç 26 ise arabada açılır cam tavan falan vardır heralde 26 ya
  • quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: whipy

    yahu ben otoyolda illa hız yapıcam diyenleri anlamıyorum en azından bir inşaat mühendisi olarak bu yolların yapım amacını bildiğimden farklı düşünemiyorum. proje hızı tasarım aşamasında ne ise sınırda odur arkadaşlar, sonradan değişmesi gibi bir şey söz konusu olamaz. güvenli ve hızlı ulaşım için tasarlanan bu yollarda hız sınırları aşılıyorsa polis koymaktan daha mantıklı bir şey olamaz. siz en iyisi pistlere üye olunuz, zevki orada çıkarınız.


    tam olarak tanımı nedir

    amacı nedir otobanların


    otoyollar ulaşım masraflarını kısmak ve daha güvenli karayolu taşımacılığı yapmak için imal edilirler. karayolları iki kent arasında ki ulaşım hacmini dikkate alarak hizmet seviyesini arttırmak için otoyolları ihale eder. yani hiç bir şekilde insanlar burada 160 bassınlar diye yapılmaz. projede hızımız 160 olsa maliyet artar fakat artan bu maliyet karşısında gelirlerimiz artmaz. yolun eğimi, kurbların(virajların) yarıçapları, üst yapı hepsi proje hızına göre düzenlenir. bu hızda zaten kafadan atılmıyor işte, 3 aşamadan geçip nihayetlendiriliyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: whipy


    quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: whipy

    yahu ben otoyolda illa hız yapıcam diyenleri anlamıyorum en azından bir inşaat mühendisi olarak bu yolların yapım amacını bildiğimden farklı düşünemiyorum. proje hızı tasarım aşamasında ne ise sınırda odur arkadaşlar, sonradan değişmesi gibi bir şey söz konusu olamaz. güvenli ve hızlı ulaşım için tasarlanan bu yollarda hız sınırları aşılıyorsa polis koymaktan daha mantıklı bir şey olamaz. siz en iyisi pistlere üye olunuz, zevki orada çıkarınız.


    tam olarak tanımı nedir

    amacı nedir otobanların


    otoyollar ulaşım masraflarını kısmak ve daha güvenli karayolu taşımacılığı yapmak için imal edilirler. karayolları iki kent arasında ki ulaşım hacmini dikkate alarak hizmet seviyesini arttırmak için otoyolları ihale eder. yani hiç bir şekilde insanlar burada 160 bassınlar diye yapılmaz. projede hızımız 160 olsa maliyet artar fakat artan bu maliyet karşısında gelirlerimiz artmaz. yolun eğimi, kurbların(virajların) yarıçapları, üst yapı hepsi proje hızına göre düzenlenir. bu hızda zaten kafadan atılmıyor işte, 3 aşamadan geçip nihayetlendiriliyor.


    otobanın amacı insanları bir yerden başka bir yere daha hızlı ve daha güvenli ulaştırmak değil midir?elbetteki öncelikli amacı hız değildir,kimse 200 le gitsin diye yapılmamaıştır ancak yol yapısı,gerek asfalt kalitesi,gerek dever i bunun için yapılmıyor mu?bilmiyorum belki çok şey yanlış biliyorum.

    babamla konuşup tekrar yazacağım buraya,yanlışsam özür de dilerim

    geçenlerde görmüşsünüzdüz belki arnavutluğu kosova ya bağlayan otoyol projesinde "structure superintendent" olarak yaklaşık 30 ay çalıştı ve çalışmaya devam ediyor.farklı bakış noktalarıyla en sağlıklı bilginin edinilebileceğini düşünüyorum




  • evet deveri,eğimi, üst yapısı 130 için tasarlanıyordur. benim anlatmak istediğim bu, yani orada bir sınır var ve kafadan atma bir sınır değil. teorik sınırdır pratik sınır değildir, üzerinde deney yapılmamıştır, 200 km hızla o yolda giderken arabaların yol tutuşunda ki değişimler bilinmiyordur, direnimlerde ki değişimler bilinmiyordur. birde yol üst yapısında meydana gelecek aşınmalar söz konusu, bu projeler gerçekten masraflı olduğu için 75m yıllık ekonomik analizde fayda/masraf oranına mutlaka bakılıp öyle karar veriliyordur ve öyle tek bir güzergahdan değil 2-3 ayrı güzergah için. sınır koymak ve bunu denetlemek haklı bir tercihtir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

     OTOYOL POLİSLERİ


     OTOYOL POLİSLERİ


    amerikalıların mantığında aerodynamic yok demişsinizde; corvette ZR1 i atlamışsınız.....








    bu olmaz bunun yaktığı benzini bize yüklerler mazallah bu sefer ltsi 5 tl olur




  • Epey oldu gazetede okumuştum herlade 2.0 megane alacaklardı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

     OTOYOL POLİSLERİ


     OTOYOL POLİSLERİ


    amerikalıların mantığında aerodynamic yok demişsinizde; corvette ZR1 i atlamışsınız.....








    istisnalar kaideyi bozmaz, bunlar supersport özentisi tasarımlardır. muscle car tanımı corvette, viper gibi araçlarda geçerli değil. amarikan otomobilinin tanımı Chevrolet'in ızgarasına SS koyduğu araçla ortaya konur(modeli söylemeye gerek yok SS yeterli)

    muscle da racing de severim, hepsinin güzelliği ayrı hatta bu kırmaları da severim. bir gün alabilirsem ne mutlu bana.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar




     OTOYOL POLİSLERİ

    ALARM FÜR COBRA 11-DIE AUTOBAHN POLİZEİ




    Tam aynı mesajı ben atacaktım ki siz atmışsınız. Türkiye'de otobanda hız yapan kişilerin potansiyeline baktığımda (en azından İstanbul-Ankara yolu için) BMW 5-3 serisi , Mercedes E-C-S serileri , VW Opel Renault gibi arabaların motor gücü yüksek ve üst sınıf araçları... Eğer bu Otoban Polisliği projesi , otobanda devriye atıp , hızlı olanları sağa çekmekten ibaretse , ben pek de Megane'ların işe yarayacağını sanmıyorum. Hoş , İstanbul yolunda trafik polisine makas atan Honda Civiclere polis kılını kıpırdatmazken , otobandakilere nasıl kıpırdatacak çok merak ediyorum.

    Eğer proje , sabit radarların denetimini yapıp , çevirmelerle düzeni sağlamaksa aracın modelinin hiçbir önemi yok. Ama değilse , 50 Megane yerine 25 adet yüksek beygirli , yine yerli üretim veya ona en yakın seviyede araç alınabilirdi. ((Bahsettiğim Lamborghini , R8 gibi bu başlığa atılmış aşırı arabalar değil)) Nasılsa yeni proje ve deneme süreci... Bir işi yapılacaksa baştan savma değil , iyi bir planla yapılmalı diye düşünüyorum. Bu Megane'lar en az 10 sene daha otobanda... Hepimize hayırlı olsun...




  • Bugün BMW'nin yol yardım araçları ( Borusan ) bile 3 serisinin yüksek motorlu modeli iken (330d) bu işler megane'lar ile olmaz bence. Yanlış anlaşılma olmasın marka kötülemiyorum tamamen güç ve performans ağırlıklı. Yani eğer bahsedildiği gibi 2.0 megane ile gerçekleşecekce durumlar gerçekten zor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LAST_DRIVER


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest

    yani merak edilen yeni otoban canavarı megane sedan


    Aynalarını almak keyifli olacak...

    Bu da benim farkım işte...


    Aynalarını almak keyifli olacak derken??

    Polis arabası mı tokatlayacaksın?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.