Şimdi Ara

Otorite'den DCT Şanzımanlı Yeni i30 Testi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
4.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Belenenses B kullanıcısına yanıt
    Ben forum yüzünden 1.4 hdi motorlu aracımı sanayide kontrol ettirdim😃 sonradan anladım ki en az 1.5 litre az yazılıyor😃

    Birde şu vardır vw ve türevlerini kullananlar için şehir içi demek 6. Veya 7. Viteste 70 km hızla çevre yolunda gitmek demektir.😃 onların aracı hep az yakar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haketmedim H kullanıcısına yanıt
    2008 kullanmış biri olarak eğer aynı şanzımansa :D vitesleri hoplatarak atıyor
  • yav, peugeot ile, vw ile kıyaslama yaşıyorsunuz.
    Crdi motorda çekiş yok diyen bile olmuş,
    ALOOO, arkadaşlar İ30 tam 136 beygir
    Kıyas yaptığınız arabalar 105 bilemedin 110 beygir.
    çok yönlü düşünün lütfen.
    7 litreye çok diyen arkadaşlar TOYOTA 'nın D4D motoru sadece 90 beygir ve şehiriçi 6 litre nin altına düşmüyor. Ayrıca yıllardır aynı motor ile araba satıyorlar. Ama kime sorsan toyota süper.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault ve Opel'in 1.6 dizel 130 küsürlük motorları piyasaya çıkmadan önce de Hyundai'nin 1,6 dizel motoru güç olarak (O zaman sanırım 128 beygirdi.) kağıt üzerinde piyasadaki en güçlü motordu. Ama dediğim gibi kağıt üzerinde. O zamanki testlerde de 128 beygirlik motorun 128 beygir gibi hissettirmediği söyleniyordu. Burada Hyundai motor gücünü kağıt üzerinde yüksek yaparak müşteriler üzerinde psikolojik etki yapmak istemiş. Önemli olan 1,6 dizel motorun 130 beygir olması değil, ne kadar verimli olduğu. İşin püf noktası da bu zaten. Renault ve Vw'nin 1,5 ve 1,6 dizel motorları 110 beygir. Hatta VW 1,6 TDI motorları daha yeni Euro 5 standartı ile 110 beygir yaptı. Şimdi Renault ve VW motor yapmasını bilmiyorlar mı ki 110'luk motorlar kullanıyorlar. Düz vites Megane , Golf ve İ30'u kullandığınızda performanslar belki aynı olacak, tüketimler zaten Vw ve Renault'da düşük olacak. Evet, Hyundai çok gelişti ama hala teknik anlamda Avrupalı üreticiler ile aynı seviyede değil. VW fanatiği değilim. Sınıfının referans modeli Golf ve hatta A3 Sportback neden 1,6 dizel 110 beygirle satılıyor? Yanlış anlaşılmasın Golf ve A3 örneğinde marka imajı ve malzeme kalitesini burada değerlendirmeye almıyorum. Değerlendirme ölçütümüz motor gücü, verimliliği .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t821926 -- 19 Temmuz 2015; 3:42:30 >




  • Hyundai lerde direksiyon hep sıkıntılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • küfür gibi yakıt tüketimi.
  • crdi motorun çekişinin iyi olmadığına katılmıyorum. Biz 4 kişi yaptığımız testte araç gaza bastımı 4 kişiyi baya koltuklara yapıştırıyordu. Bir dizel olarak gücüne oranla hızlanması yeterli seviyede. Çekişi ise çok iyi. Ayrıca motor sesi çok güzel tok bir ses, atmosferikten bile daha güzel. Yeni dct şanzıman vites geçişleri sorunsuz. Tek can sıkıcı noktalar yol izolasyonu ve tüketim işte. Bir de cam tavan ses problemi varmış ama ben deneyimlemedim fakat sahiplerinin baya canını sıkıyor gibi.

    Bazı kişiler hyundai'ye 75-80 para verilmez demiş. Sakın böyle önyargılı olmayın. Gidin aracı test edin. Malzeme kalitesi işçiliği çok iyi. Aracı bayide de inceledim, fuarda da inceledim, test de ettim. Her seferinde kullanılan malzeme kalitesi beni şaşırttı. Bir kere ya şurası da şöyle olmasaymış demedim. Sınıfındaki çoğu arabadan daha iyi. O konularda tepelere oynayan bir araç. Aracın verdiği tokluk hissi, yol konforu, koltuk döşemeleri, rahatlığı da en iyilerden. Megane gibi düşünmeyin araç baya alman gibi hissettiriyor. Ayrıca cam tavan sistemi benim şimdiye kadar gördüğüm en iyisi. Hem bütün havanı kaplıyor, hem açıldığı zaman en çok aydınlık alanı sunuyor hem de sunroof olarak da açılıyor. Dikiz aynasındaki geri görüş kamerası çok iyi düşünülmüş hem aynayı hem kamerayı aynı yerden kontrol ediyorsunuz. Çeklim kalitesi çok iyi aydınlık, loş havada karanlıkta bile çok aydınlık. Aracın içi ferah. Kadran aydınlatmaları modern ve güzeli İşte bir o direksiyon ve orta konsol ekranları uymuyor. Ama önemli konu ağırlık ve tüketim. Yoksa araç bence gayet kaliteli ve güzel. Bir astradan çok daha iyi malzeme kalitesine sahip bunu kesin söyleyeyim. Astranın her yeri ucuz çıtır çıtır plastik dolu, sası sası his veriyor. i30 tok bir araç. Önyargı sadece size zarar verir, gidin inceleyin ezbere konuşmayın, insanları yanıltmayın.

    Fuarda vw ceo'sunun bile aracın içine bindiğinde yardımcısına biz golfte burayı niye böyle tok yapamıyoruz diye sitem ederken videosu var youtube'da..




  • t821926 T kullanıcısına yanıt
    Yapmayın lütfen, kağıt üzerinde 128 beygirde pratikte 100 beygir mi?
    Böyle bir üreticinin, denetimci kurumlar canına okur. Yanlış anlamayın, yazmış olmak için yazdığınızı düşünüyorum.
    Saffet Üçüncü 'nün yeni i30 test videosu var ve 136 beygirin ne kadar gerçek olduğunu orada anlatıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model 1,6 CRDI DCT ELITE araci 2016 nisan ayi içerisinde sifir olarak satin aldim araç ile ilgili daha önce pek çok forum ve videolarda inceleme ve arastirma yaptim kararimi verdim ve çevremdeki seslere kulak tikayarak gittim aldim araci iyiki de almisim dedirten bir araç forumlarda kullanicilardan ziyade farkli marka araci olup ta kendi araçlarindan daha özellikli ve daha uygun olmasindan dolayi hyundai ye bu kadar para verilir mi diyerek kendi egolarini ve hirslarini tatmin eden arkadaslarin yorumu oldugunu kanaat getirdim. Nedense bu isi gerçekten araci inceleyerek ve test ederek yapan otoritelerin videolarini izledigimde araç ile ilgili memnuniyetlerini dile getirirlerken forumlarda ilginç bir sekilde bir karalama kampanyasi içerisinde olduklarini gördüm.

    araç en donanimli dizel otomatik olarak emsallerinden 15-20 bin tl daha uygun ve konfor rahatlik sürüs zevki ve performans açisindan da gayet basarili araç ile ilgili olumsuz düsüncelere gelirsek aracin içeri sesi çok aldigi söylenmis ki bunu belirten arkadaslar galiba sürekli D Segmenti bmw mercedes audi araçlara binmisler ki araca böyle bir yakistirmada bulunmuslar ben bir kullanici olarak belirtmeliyim ki daha önceki 2013 j kasa opel astra edition aracimdan daha az ses aliyor içeriye.

    DCT sanzuman ile ilgili düsüncelerim ise dsg araç ta kullanan biri olarak en az dsg kadar basarili bir performansi var geçisler kusursuz ve seri 80km/h ulastiginizda 7. vitese geçmis oluyorsunuz gaza nasil basiyorsaniz araçta ayni sekilde tepki veriyor ani hizlanmalarda kararsizlik yasamiyor yokus asagi inislerde frene çok basmak yerine motor freni yapmak için sürücüye olanak taniyor ayrica tiptronik özelligi sayesinde isterseniz kontrol sizde oluyor ancak bu durumda bile araç uygun devire gelmemisse size vites attirmiyor böylece araç yigilmiyor ve olasi yigdirmadan kaynakli bir arizanin da önüne geçmis oluyorsunuz uzun süre vites atmaz iseniz araç sartlara göre kendi vitesi uygun konuma getiriyor aracin devirsiz kalmasini engelliyor. Gaz pedalinin sonunu kadar bastiginizda hiziniz kafi gelmediyse ve sollamalarda araç performansi yetersiz kaldiysa sona geldigini düsündügünüz gaza biraz daha bastiginizda sanki ek bir kademe açilmis yada turbo devreye girmis gibi araç vites düsürüp dahada fazla hizlanarak olasi sollama sirasinda meydana gelen geride kalma olayini da çözmüs oluyor ben denedim ve memnun kaldim

    Iç aksam olarak gayet kaliteli ve rahat koltuklara sahip, soför tarafindaki elektrikli koltuk kullanisli. Araç içerisinde yeterince hatta fazlasiyla esya gözü var elinize gelen bir esyayi nereye koysam diye degil hangisine koysam diye düsünüyorsunuz o derece yani :) aracin her bölümü ayri ayri inceliklerle düsünülmüs baktiginizda "aaa bu da mi varmis" yada "acaba bu ne ise yariyor" diyeceginiz birçok özellik mevcut arka yolcu diz mesafesi bir önceki aracim olan Astra j kasadan gözle görülür derecede genis ve yüksek aracin motor kaput bölümü emsallerinden kisa bu farki iç genislige verilmis ve çok ta basarili olunmus bagaji hb sinifina göre yeterli.

    Aracin en sevdigim özelligi CAM TAVAN olayi tam benlik ve gerçekten araci çok farkli gösteriyor ben sürekli kullaniyorum hiç degilse araç içini daha ferah ve aydinlik gözteriyor koltuklarda bej oldugunu için gayet basarili aracin ses sistemi tatmin edici teyp menüsü kolay anlasilir sade ve kullanisli GERI GÖRÜS KAMERASI gece ve gündüz çok net ön arka park sensörleri sayesinde ve çok yumusak direksiyon ile rahat bir sekilde park edebiliyorsunuz tabi OTOMATIK PARK PILOTU nu kullanmazsaniz :) bu sistem ise yariyor mu evet yariyor hatta insan kendi kendine dönen direksiyonu görünce ilk baslarda biraz tuhaf olmuyorda degil :)

    Arkadaslar abilerim kardeslerim size elimden geldigince araci kullanan biri olarak birinci agizdan bilgi vermeye çalistim ordan burdan degil bizzat kullanan bir kardesiniz olarak araç budur aldim çok sükür memnunum ve tavsiyede ediyorum araci uzaktan görüp bakan kisilerin yada ayni segmentte daha bos bir araci sirf markasi için çok daha yüksek fiyatlara alan bu arabaya bu para verilir mi diyen bu paraya ikinci el falanca araci alirsin seklinde zügürt tesellisinde bulunan kisilere itibar etmeyiniz disairdan hyundai mi bu deyip içine bindiginde hayran hayran bakan insanlari gördükçe bana hak verceksiniz Herkeze iyi forumlar




  • tarsuslu3333 kullanıcısına yanıt
    Herşeyi yazmışsınız tüketimi yazmamışsınız :) Şu an şehir içi ortalama kaç litre tüketiminiz?
  • İlk depoda Uzun yol 90-140 km hızda dengesiz sürüşte 5.8 ortalama ile geldim başka bir ifade ile 550 km de yarım depo ile geldim depo 180 tl ile doldu

    Şehir içi şuanda hala kullanmaktayım ve depoyu tam doldurmadım ve henuz aracım 950 km de 6.6 gösteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en fulünde geniş ekran navigasyon multimedya yok ,, xenon far opsiyonel olarak bile yok ,, zaten ikisini koydunmu 7-8 bin eder, rakiplerinden 10-15 ucuz oluversin bi zahmet,,, cam tavanıda marifet gibi sayarlar,daha ben cam tavanı ses yapmayan i30 cu görmedim,, benim gibi sese alerjiniz varsa fena, ama açarım teybi ses mes bana koymaz,camıda hafif kıyıktırdımmı ses arada kebap olur diyorsan o başka,,, hissiz direksiyon mevzusuna hiç girmeyelim ,, abs kitlenmesi,direksiyon kitlenmesi sorunlarını da umarım halletmişlerdir, bu arada muhtemel çift kavrama arızalarında firmanın takınacağı tavır daha net değil, çift kavramaya daha yeni geçtiler,ben hyundainin yerinde olsam tam otomatiğe devam ederdim
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.