|
Bildirim
|
Hiç de öyle olduğunu zannetmiyorum..
Bence dünyanın en rahat, stressiz işi, türkiye'de otomobil satış işinde çalışmak.. Döviz artar.. Bas zammı.. Döviz düşer.. Geçir zammı.. Döviz aynı kalır.. Daya zammı.. Bütün dünyada satılan modelin en donanımsız halini, en pahalıya sat.. Yaptığın arabanın kaportası göçsün.. 2 sene boyunca ne bir cevap ver, ne bir çözüm bul.. Aynen üretmeye devam et.. Kimse de gelip hesap sormasın.. Aynı marka, aynı model aracın hb kasasını ithal et.. Sedan kasasını Türkiye'de üret.. Sedan tutulmaya başlayınca, dışardan dövizle getirdiğin hb araçtan çok daha pahalı hale getirip sat.. Sonra da çıkıp "arabanın yerlilik oranı şu kadar arttı" diye demeçler ver. Güya 6 sene, 7 sene garantiler ver.. Bi yağ değişimi, bi filtre değişimine 7 sene boyunca 800 lira al.. Ama bi sorun çıkınca ilk söylediğin laf ya "garanti kapsamında değil" ya da "bu araçlarda bu normal" olsun.. Bence Türkiye'de otomobil sektöründe çalışmak dünyanın en gamsız işi. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |