Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.011
Cevap
49
Favori
127.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Airarmada ile de konuşmuştuk. Sadece rampalarda tatmin etmiyor, diğer yerlerde çok memnunum demişti. Peki gebinelde motorlar 0.9, 1.2, 1.3 diye gelirken Toyota'dan 1.33 geldi? 0.3 ün anlamsızlığı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda ülkenin genel havasını yansıtır hale gelmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu bilmiyorum hocam.rampalarda ozellikle dusuk vites kullanilirsa arac cok etkili.3.viteste siyiramayacagi rampa yok.en iyi özelliği de ilk 3.vitesin cok guclu olmasi.eger otobandaysaniz 110un altina inmezsiniz hicbir rampada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Anladım. GM'nin 1.6'sı ile aynı performansı verebilir o zaman hemen hemen
  • Cruze ve astrada kullandim o motor aktarma tarafindan mahvediliyor aslinda.toyotanin ilk uc vitesi gucluyken bunlar 4ten sonra aciliyor ki atmosferik araclarda buyuk hatadir.hele otomatikler felaket.benzin icmesi de cabasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Allah'tan 2015'ten sonra Gm otomatikleri düzeltti. 100 km'de 10 litre, otomatik ile 14'leri bulan ve performans vermeyen araçlar vardı. Mesela 1.4 T otomatik. Kasa ağır, otomatik çok randımanlı değil ve yakıt fazla
  • RevivaL kullanıcısına yanıt
    1.4t otomatik astra var ve resmen sallıyorsunuz ama neden anlayamadım.
    Şöyle söyleyeyim şehir içi benzinde 30-35krs lpgde ise 24-28 krs arası yakıyor 0-100 10sn. Kaliteli,tok ve yola yapışıyor neye dayanarak böyle kötülediniz cidden anlamadım çünkü neredeyse her gün 20-30 km yapıyorum ve ne hantallık ne yokuşta çekmeme nede o bahsettiğiniz aktarma falan filan bir kayıp yaşadım. Bundan önce arkadaşımda bulunan cruze 1.6 ya birkaç kez binmişliğim var ve ondada öyle abartılacak bir problem yoktu ve lpgde 30 krs yakıyordu ki o sürekli performanslı kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccc123 -- 3 Haziran 2016; 23:43:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ccc123 C kullanıcısına yanıt
    Kötüleme anlamında söylemedim yanlış anlamayın. Uzun süre kardeşimin 1.3 Astra J aracını kullandım ve fırsatım olduğu zaman almayı istediğim ilk araç olacak muhtemelen. Mümkün olursa 1.6 dizel tabi

    Lpg'yi dahil etmedim olaya ve manuel kullanıldığında yaklaşık 10 litre yakan bir yakıtı var. Cruze için de aynı seviyelerde. Şunu da söyleyeyim Mart ayında fırsat aracı önüme denk gelmeseydi Cruze alma niyetimi Panther hocam az çok bilir. Hatta arkadaşımla 1.6 LS Plus için de 36 binde pazarlığı da bitirmiştim. Benim karşılaştırmam eski otomatik ve yeni otomatik ile J kasa ile K kasa arasındaki karşılaştırmaydı. K kasanın her ne kadar J kasa kadar yakışıklı olmadığını düşünsem de J kasaya göre şu an daha hafif ve yakıt olarak daha avantajlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    Parçanın adını bilen var mı
    />


    Bu bir 3d sanatçısının deneysel eseri.

    Adamın adı : Greth Frowler

    Bu eserin adı: ROTARY PISTON.

    Diğer çalışmalarını sanatçının sitesinden görebilirsiniz:

    http://garethwashere.tumblr.com/




  • Gülmek için birebir: Duba intake

    https://www.instagram.com/p/BDqGngSG7pw/
  • Arkadaşlar yakında aracımı satıyorum,sattıktan sonra titiz bir inceleme yapmayı düşünüyorum.aracın her türlü pozitif ve negatif yönlerini,bakım giderlerini vs herşeyi kapsayan bir inceleme yazısını sizinle bu başlık altında paylaşacağım.

    Araç Opel Astra 1.4 Turbo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turbobenzina -- 4 Haziran 2016; 3:02:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opellerin aktarma problemi yoktur arkadaşlar. bu durum forumda bir kaç tane tartışma ve polemik konusunda hevesli arkadaşımızın her ortamda söylediği yaydığı bir klise.makul ve mantikli insanlar da bu tur polemik meraklisi ve polemikle beslenen insanlari kaale alip cevap vermwdiginden sanki dogruymus gibi uzadikca uzadi okuyan genc arkadaslarda aaaa bak aktarmada sorun varmis gibi bir dusunceyle forumda buyuduler ve bayragi onlar devir aldilar bu sekilde de gidiyor.bu kilisenin temelindede katalog değerlerinin masa başında yorumlanması ve ayrıştırılması gelir 0-100 ile araç ölçmek sonra aracın hp değerine ve kilosuna bakıp bakın bu araç falancadan daha kötü teknik veri ortaya koyuyor diyerek ya beygirleri sütçü beygiri yada aktarması sorunlu demek çok basit ve yanlis. Cogu modelin de evet vites oranları 0-100 kasmaya uygun değildir, araçlarınında agirliklari ortada olduğundan ara hızlanma değerleri de siniftaşlarınin bazilarindan bir miktar geridir ama bu aktarmada bir problem olduğundan değil firmanın sanziman tercihinin böyle olduğundandır.kaldiki boyle bir kiyasa girerseniz acarsiniz kataloglari baslarsiniz 0-100 degeri hp/kilo orani son surat vesaire gibi teknik verileri siralamaya 1.olan hariconde digerleri ya aktarma ozurludur yada sütçü beygiri dır çünkü 1. Kadar iyi değillerdir. gelelim otomatiklere opelin otomatikleri çok yakıyor demek klasik tork konvertörlu otamatiklerin yakıt değerleri konusunda tecrübe sahibi olmamak demektir son birkaç yılda çıkan verimli bazı şanzımanları kapsam dışı tutarsak c segmenti bütün tork konvertölu araçlar fazla yakarlar ornegin corolla nin tam otomatik versiyonu astradan belirgin miktarda daha az yakmaz veya meganin veya bir başka modelin ki. Bu aktarma sorunlu ve sütçü beygiri konusunda yıllardır forumdaki hiçbir tartışmaya girmedim su saatten sonrada girmek istemiyorum ve konunun devamınada birşey yazmak istemiyorum bu yüzden benden alıntı yapmazsanız sevinirim. Son olarak aynı sınıf aynı segment aile tipi binek araçların performans verileri arasındaki minik farklari çokta abartmaya gerek yok ama madem abartiyorsunuz şunu çok açık biliyorum ki 1.33 corolla life performans olarak 1.6 edition astranin sizin bakış açınizla oldukça gerisinde bir araçtır. (Oldukça lafı forumdaki üslup ve bakış açısı fatkini ortaya koymak için yazılmıştır. Yoksa bana gore lafı edilecek bir fark değildir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 motorla 1.3motoru zaten kiyaslayamazsiniz.fakat opellerin 1.6 kategorisinde şanzıman oranları yuzunden yigilma yasattigi acik bir gercek.bu tip atmosferik araclara agirkanli ilk uc vitesi koymak arabayi katletmekte opeli bu konuda elestiriyoruz.cruze icin ecufast cikti araba yurumuyor diye dostlarim.yeni opellerde kullanilan sanzimani goruyorsunuz,adamlar sanzimandan memnun olsa degismezlerdi heralde otomatigi.kullandığım tum opellerde bu durum var.ilk viteslerde yigiliyor araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    1.6 motorla 1.3motoru zaten kiyaslayamazsiniz.fakat opellerin 1.6 kategorisinde şanzıman oranları yuzunden yigilma yasattigi acik bir gercek.bu tip atmosferik araclara agirkanli ilk uc vitesi koymak arabayi katletmekte opeli bu konuda elestiriyoruz.cruze icin ecufast cikti araba yurumuyor diye dostlarim.yeni opellerde kullanilan sanzimani goruyorsunuz,adamlar sanzimandan memnun olsa degismezlerdi heralde otomatigi.kullandığım tum opellerde bu durum var.ilk viteslerde yigiliyor araba.

    Az yukarida kiyaslanmis onun icin yazma geregi uydum.Sanzimana tekrar gelirsem Bu olay aktarmada bir problem olduğunun göstergesi değil bu şekilde bir tercihin olduğunun ifadesidir. Zira sizinde ifade ettiginiz gibi eger istwselerdi sadece sanziman oranlariyla bunu giderebilirlerdi ama yillarca bunu nu sekilde devam ettirdiler. Kisacasi firmanin standart bineklerinde hiç bir zaman 0-100 derdi yoktu. Bakın bunu beğenmeyen bilirsiniz bu ayrı bir noktadır ama aktarmada sorun var demek ayrı bir noktadır. Neden değiştirdikleri konusunda ise memnuniyetle ilgisi yok teknolojik gelişmelere istinaden bütün marka ve modeller urun gamlarini revize ederler. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 4 Haziran 2016; 9:04:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Hocam araç çok güzel de bulunduğu sınıfta Passat var ne yazıkki. Geçen birisi model bazında satışları ekledi foruma. Passat'ın D segmentini domine ettiği kadar hiç bir araç kendi bulunduğu segmenti domine edememiş.
    Passat'ı geçtim şimdi bir de yeni Mondeo ve Talisman var.

    İnanılmaz derece de zor bir sınıf orası. Ben çok satış yapabileceğini düşünmüyorum. Aracı binip test etmediğim için yorum yapamadım. Ancak tip olarak kendine has çok güzel bir karakteri var.
  • saveyourself S kullanıcısına yanıt
    Maşallah hocam. Hangi üniversite
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    1.6 motorla 1.3motoru zaten kiyaslayamazsiniz.fakat opellerin 1.6 kategorisinde şanzıman oranları yuzunden yigilma yasattigi acik bir gercek.bu tip atmosferik araclara agirkanli ilk uc vitesi koymak arabayi katletmekte opeli bu konuda elestiriyoruz.cruze icin ecufast cikti araba yurumuyor diye dostlarim.yeni opellerde kullanilan sanzimani goruyorsunuz,adamlar sanzimandan memnun olsa degismezlerdi heralde otomatigi.kullandığım tum opellerde bu durum var.ilk viteslerde yigiliyor araba.

    Şanzımanlar yine tork konvertorlu active select biliyorum.Corsada easytronic var onun haricinde farklı şanzıman varmı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suanki sanzimanlari 6ileri aisin biliyorum bende.eski sanzimanin olayi zaten 0/100 değildi kalkislarda ve ilk viteslerdeki yigilmadan bahsediyorum 0/100 spor arac harici en gereksiz muhabbet benim gozumde.suanki sanzimanda bu durumu duzelttiler ki iyi de yaptilar.dogu hizmeti bitince insignia musterisi olma ihtimalim yuksek ona istinaden soyluyorum.o eski yigilan araba gitmiş gucunu tam olmasi gereken yerde veren bir arac gelmiş.opelin 1.6siyla toyotanin 1.6 atmosferigi kiyaslanir 1.33 degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 4 Haziran 2016; 10:22:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Hatta diger tüm d sınifi modellerin toplam satış adedi passat'tan geride idi diye hatirliyorum.Ama allure paket 508'in farkli ve guzel bir havasi var.Forumda inceleyen yok gibi en iyisi gidip iç-dış detaylı incelemek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Allure Blue Ehdi 508 120 bin civarlarında. Her ne kadar güzel araç olsa da 6. yılına girecek. Insignia 1.6 dizel otomatiği daha önce getirseydi daha fazla insignia görebilirdik yollarda.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.