Şimdi Ara

Otomobil forumunda ergen trollerin ve her şeyi bilen tiplerin çok fazla olması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet kabul ediyorum, Bu forumda facebok grubundaki gibi aldığı arabanın donanım paketinin ismini bile bilmeyen, aldığı arabanın özelliklerini bilmeyen, teknolojiden anlamayan tipler Yok, teknoloji meraklısı olmayan insanlar zaten burada olmaz, fakat geçen gün arabayla kırmızı Işık’ta d konumunda ayağım frende beklerken, dikkatli bir insanın anlayamayacağı şekilde arabada hafif bir titreşim olduğunu fark ettim ve tamamen merakımdan forumda başlık açtım, açmaz olaydım. daha henüz 3500 km’de olan sıfır aldığım, sıfır kokusu üzerinde olan, garajda tuttuğum, geçen hafta bakıma soktuğum arabanın, iki yüz bin km’de bile değişmeyen parçasının bozulduğunu söyleyen tipler mi dersin, aracın şanzımanı bitmiş geçmiş olsun diyen 10 yıllık Mercedes servisi çalışanı mı dersin, şanzımanın arızalı olduğunu en az beş bin tl masrafının olduğunu söyleyen ergenler mi dersin, otomatik arabalarda d konumunda Arabanın hareket etmek istediğini ve bizim frenle buna engel olduğumuzu, bu yüzden böyle şeylerin olabileceğini söyleyen tecrübeli kişilere sırf kendi arabalarını övmek için benim arabamın bozuk olduğunu iddaa eden kişiler mi dersin, bir çok böyle kişiye maruz kaldım. Forumda her şeyi bildiğini zanneden, hiç bir şey bilmeyen tipler ve ergenler çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Siz neye dayanarak şy arabanın şuyu ,bu markanın buyu bundan daha iyidir diyorsunuz? Sizin bu çok bilmişliğiniz nerden geliyor. Usta mısınız, eksper misiniz? Ben 20 yılda 10 araba değiştirdim. İnanın bana hangisinin boyası daha kalın bilemem. allah vergisi bir kabiliyet demek ki. Bazılarına veriyor, benim gibilere vermiyor.
  • Araba da sorun var mı sen onu söyle ? Sorun yoksa şükret bak keyfine millete takılma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunda zaten burda arabada nokta çizik dahi Yok, araba sıfır, öyle bir anlatıyorlar ki dedim şimdi araba bitti en az 20 bin masraf çıkar, arabayı satayım, sonra gittim arabaya bindim baktım arabanın daha sıfır kokusu üzerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet-13 M kullanıcısına yanıt
    Titreme olayı neymiş çözdümüz mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    Bir sıkıntı Yok hocam, arabanın kullanım kılavuzunda yazıyor zaten kırmızı Işık’ta uzun süreli beklemelerde arabayı d konumundan çıkartın diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet-13 M kullanıcısına yanıt
    Dostum herzaman durduğunda eğer 4-5 saniyeden uzun süre bekleyeceksen mutlaka N konumuna al vitesi..Hangi şanzıman tipi olursa olsun,şanzımanın ömrünü uzatmış ve muhtemel arızaları bertaraf etmiş olursun..Aklından hiç çıkarma,otomatik nasıl olsa deme manuelmiş gibi her durduğunda boşa al..Trafikte dur kalkta gerek yok bir N bir D ama bekleyeceksen bu kuralı unutma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet-13

    Bir sıkıntı Yok hocam, arabanın kullanım kılavuzunda yazıyor zaten kırmızı Işık’ta uzun süreli beklemelerde arabayı d konumundan çıkartın diye.
    Aracınızın marka modeli nedir ? Bende japon cvt vites var d konumundan ışıklarda dahi n ye almaya gerek yok vitesi unutuyoruz asıl vitese müdahale etmek sisteme zarar verir ayağı frene tam basmak olayın püf noktasi sanırım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    Aracınızın marka modeli nedir ? Bende japon cvt vites var d konumundan ışıklarda dahi n ye almaya gerek yok vitesi unutuyoruz asıl vitese müdahale etmek sisteme zarar verir ayağı frene tam basmak olayın püf noktasi sanırım...

    Alıntıları Göster
    Aynı soruyu sormak için geldim.
  • Haklısınız ama konu dışı bu. Silinecektir kısa sürede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam mevzu aslında basit. Araç d konumunda iken ileri doğru hamle yapma çalışıyor ama siz buna engel oluyorsunuz. N konumuna aldığınızda bir sorun kalmayacaktır. Benim merak ettiğim, uzun vadede d ile bekleme yapmak şanzımana zarar verir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Otomobil forumunda ergen trollerin ve her şeyi bilen tiplerin çok fazla olması



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet-13 -- 28 Mart 2020; 22:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet-13

    Hocam burdaki uzun süre ışıklarda beklemek değil buna emin olabilirsin 5 dakikadan fazla bekleyeksen p konumuna alabilirsin mesela sen bakma DSG ci arkadaslarin eli sürekli vites topuzundadir onlarınki narin bizden çok farklı 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bende biliyorum her kırmızı Işık’ta n’ye almamamız gerektiğini, fakat kullanım klavuzunda açıkça belirtilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu forum haricinde ne bir yetkili servis nede makine möhendisi otomatik arabanı trafikte bekletirsen n ye al demedi
    siz bele devam edin
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    Hocam ben demiyorum, Toyota Türkiye’nin internet sitesi diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu DSG kullanıcısı ışıklarda boşa alıyor yokuşta vites kararsızlık yaşadığı için vitesi elle düşürüyor artırıyor onlar sizin kafanızı karıştırmış bence cvt şanzıman tork konvertörludur taş gibidir rahat olun bende de var aynı araçtan japon hocam bu emisyon skandalına adı karisan iyi niyet adı altında hatalı ürününü tamir edip para alan markalarla karıştırmayın !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuda yakınılan tiplerden biri de bu işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her markanın kendine özgü iyi veya kötü yanları vardır, evet Toyota mekanik olarak Volkswagen grubundan daha sağlam, Volkswagen grubuda kaporta olarak daha iyi, Japon araçlarının boyası çok incedir yalıtımı zayıftır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet-13

    Her markanın kendine özgü iyi veya kötü yanları vardır, evet Toyota mekanik olarak Volkswagen grubundan daha sağlam, Volkswagen grubuda kaporta olarak daha iyi, Japon araçlarının boyası çok incedir yalıtımı zayıftır.
    Siz neye dayanarak şy arabanın şuyu ,bu markanın buyu bundan daha iyidir diyorsunuz? Sizin bu çok bilmişliğiniz nerden geliyor. Usta mısınız, eksper misiniz? Ben 20 yılda 10 araba değiştirdim. İnanın bana hangisinin boyası daha kalın bilemem. allah vergisi bir kabiliyet demek ki. Bazılarına veriyor, benim gibilere vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu yazdığınızla sadece kendinizi küçük düşürüyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.