Şimdi Ara

otomatik viteslerde 1-2-3 neyi ifade ediyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
4.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: rubinstein

    ayrıca da sadece en yüksek o vitese çıkar diye birşey yok. evet 3te 1-2-3 arası gezinir. evet 1'de sadece 1de kalır.mesela çok dik yokuş çıkarken 2ye takıp yorulmasın diye. fakat 2ye getirirseniz 2de sabit kalır 1-2 yapmaz. buzda karda kalkmak amacı ile. tabi yeri gelirse motor freni için de olabilir.

    eğer dediğiniz gibiyse
    3te 1-2-3 arası gezinecekse
    D konumu ile 3 konumunun hiçbir farkı yok
    doğru mu?


    ben hiç 3 ileri görmedim. 4ileride bu dediğim gibi olur. yani D'ye aldığın zaman 1-2-3-4 arasında gezinir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orijinalden alıntı: MIKROP DOGAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: rubinstein

    ayrıca da sadece en yüksek o vitese çıkar diye birşey yok. evet 3te 1-2-3 arası gezinir. evet 1'de sadece 1de kalır.mesela çok dik yokuş çıkarken 2ye takıp yorulmasın diye. fakat 2ye getirirseniz 2de sabit kalır 1-2 yapmaz. buzda karda kalkmak amacı ile. tabi yeri gelirse motor freni için de olabilir.

    eğer dediğiniz gibiyse
    3te 1-2-3 arası gezinecekse
    D konumu ile 3 konumunun hiçbir farkı yok
    doğru mu?


    rubinstein anlattığı gibi bir otomatik vitese daha hiç rastlamadım.

    1e alırsan birtek birde kalır.
    2ye alırsan 1le kalkar 2le devam eder ama 3e geçmez.yavaşladığında da gene 1e düşer.
    3e takarsan gene 1le kalkar 2 ve 3 le ilerlersin gene yavaşladığında kademeli olarak vites düşer.

    aksitaktirde araç stobederdi.


    sadece 2ye alırsan olayına katılmıyorum. 2 karlı buzlu yolda kalkış içindir, 1-2 yapmaz 2de sabit durur.durduğunda da stop etmez. 1 ve 3 için ben de aynı şeyi söylemiştim zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rubinstein


    sadece 2ye alırsan olayına katılmıyorum. 2 karlı buzlu yolda kalkış içindir, 1-2 yapmaz 2de sabit durur.durduğunda da stop etmez. 1 ve 3 için ben de aynı şeyi söylemiştim zaten.



    evet dediğin gibi araç 2de kaksa bile ya da yavaşladığında 2den 1e düşmese bile stobetmez çünkü türbin durumu telafi eder ve motorun hala rölantide dönmesine izin verir.orası yanlış olmuş.ama gene de bugüne kadar kullandığım tüm otomatikler benim dediğim gibi 2 konumunda 1den 2ye tekrar 2den 1e vites geçiren şanzımanlara sahiptiler.senin kullandığın bu araç neydi?
  • Belli bir araca özel olarak söylememiştim ama açıkçası ben tüm otomatiklerde 2'nin benim dediğim gibi olduğunu sanıyordum, çünkü karlı yollarda kalkış için 2de durduğumda 1e alırsa ne anlamı kalıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.